Inventum HW517 - Reviews

2000 watt
Waterniveau indicator

Huisvader 20-11-2016 Product paar weken in bezit

Roest in no time weg

Tot twee keer toe hebben wij een waterkoker van dit model toegestuurd gekregen van een geduldige webshop. En tot twee keer toe vertoonde deze waterkoker binnen een paar weken flinke roestplekken. Ons advies: niet kopen.

Minpunten

• roest weg

Jeroen 19-03-2016 Product paar dagen in bezit

Net binnen lekker stil

Ik heb de waterkoker gekocht op basis van de reviews hier op kieskeurig. Het is een prima waterkoker, en hij kookt opzich best snel en ook lang genoeg door. Ook is deze een stuk stiller.

Onze oude waterkoker een Philips HD4665 was een stuk luidruchtiger en na een aantal jaren begon het raampje te lekken.

mevr van den Houten Grinwis 05-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ik ben zeer tevreden over dit product mooie vormgeving
schenkt goed, praktisch doet waarvoor ik hem kocht "waterkoken" 1 ding wat ik zelf geen belemmering vind maar de buitenkant van de kan word heet het handvat natuurlijk niet!

Aleida van Jaarsveld 28-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze waterkoker vorige week online gekocht, prima service en aflevering bij de door mij uitgekozen winkel, binnen 2 dagen.

Thomas78 13-01-2016 Product jaar of meer in bezit

5,3
deksel gaat niet volledig open dus onhandig om onder de kraan te houden, kookt wel snel, maar een knoeipartij bij uitschenken

mjkrijthe 12-10-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb deze waterkoker gekocht vanwege de goede waardering. Mijns inziens is deze waardering veel te hoog. Men is n.l. voorbijgegaan aan de veiligheid. De buitenkant van deze waterkoker wordt gloeiend heet en het is niet denkbeeldig dat je je hieraan lelijk kunt verbranden.

Anoniem 03-06-2015 Product paar weken in bezit

Wij gebruiken de waterkoker nu een paar weken. Zijn er heel tevreden mee. Water kookt snel. Lekt niet bij inschenken. Is niet zwaar.

Rob36.1 18-05-2015 Product paar weken in bezit

net een nieuwe waterkoker gekocht omdat de oude al 15 jaar oud was,
dus tijd voor een nieuwe.
mijn keuze is op dit model gevallen omdat het een Prachtig design heeft,
en een hoog vermogen heeft.. (dus snel kokend water)

ik ben erg tevreden over deze waterkoker..

a van der vliet 17-02-2015 Product paar dagen in bezit

gewoon goed,gewoon goed,prachtig uiterlijk, goed schoon te houden.aawinst in de keuken, altijd heet water voor allerlei doeleinden zols kleine wasjes en een heerlijk geurende kopje thee.
samen gevat gewoon goed.

Bientje _21 30-01-2015 Product maand in bezit

Het is een mooie waterkoker met een stijlvol design. Hij is voor iedereen gebruiksvriendelijk. En door het uithaalbaren filter goed schoon te houden en te maken. Ik zou geen andere waterkoker mee willen hebben

Vermaas1968 29-01-2015 Product paar dagen in bezit

De waterkoker maakt weinig geluid, en heeft een mooi design, dit was voor mij een verademing na het gebruik van mijn vorige waterkoker.