Inventum HW517

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HW517 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Nita 22-08-2019

Mooi design met mooie grote water niveau aanduiding

Geschreven voor: Inventum HW517

Mooie WATERKOKER die gelukkig niet lekt bij het uitschenken en snel kookt, ik ben tevreden na jaren een lekkende WATERKOKER te hebben gehad

Pluspunten

• Niet lekken

sula 05-04-2017

roest al kort na in gebruikname

Geschreven voor: Inventum HW517

erg vervelend als men een zogenoemd RVS-apparaat koopt, wat notabene speciaal hoort te zijn ontworpen vóór het in contact-komen met water, die dan al al binnen twee weken roestplekken begint te hebben. inmiddels na enkele manden roest ie helemaal weg, aan de bovenkant, daar waar de deksel invalt.
het is af te raden om deze waterkoker te kopen, dat ook ivm eventueel gezondheitsrisiko. (roestpartikel die in het water terechtkomen)

Minpunten

• roest

Huisvader 20-11-2016

Roest in no time weg

Geschreven voor: Inventum HW517

Tot twee keer toe hebben wij een waterkoker van dit model toegestuurd gekregen van een geduldige webshop. En tot twee keer toe vertoonde deze waterkoker binnen een paar weken flinke roestplekken. Ons advies: niet kopen.

Minpunten

• roest weg

Jeroen 19-03-2016

Net binnen lekker stil

Geschreven voor: Inventum HW517

Ik heb de waterkoker gekocht op basis van de reviews hier op kieskeurig. Het is een prima waterkoker, en hij kookt opzich best snel en ook lang genoeg door. Ook is deze een stuk stiller.

Onze oude waterkoker een Philips HD4665 was een stuk luidruchtiger en na een aantal jaren begon het raampje te lekken.

mevr van den Houten Grinwis 05-02-2016
Geschreven voor: Inventum HW517

Ik ben zeer tevreden over dit product mooie vormgeving
schenkt goed, praktisch doet waarvoor ik hem kocht "waterkoken" 1 ding wat ik zelf geen belemmering vind maar de buitenkant van de kan word heet het handvat natuurlijk niet!

Aleida van Jaarsveld 28-01-2016
Geschreven voor: Inventum HW517

Ik heb deze waterkoker vorige week online gekocht, prima service en aflevering bij de door mij uitgekozen winkel, binnen 2 dagen.

mjkrijthe 12-10-2015
Geschreven voor: Inventum HW517

Ik heb deze waterkoker gekocht vanwege de goede waardering. Mijns inziens is deze waardering veel te hoog. Men is n.l. voorbijgegaan aan de veiligheid. De buitenkant van deze waterkoker wordt gloeiend heet en het is niet denkbeeldig dat je je hieraan lelijk kunt verbranden.

Anoniem 03-06-2015
Geschreven voor: Inventum HW517

Wij gebruiken de waterkoker nu een paar weken. Zijn er heel tevreden mee. Water kookt snel. Lekt niet bij inschenken. Is niet zwaar.

Rob36.1 18-05-2015

net een nieuwe waterkoker gekocht omdat de oude al 15 jaar oud was,
dus tijd voor een nieuwe.
mijn keuze is op dit model gevallen omdat het een Prachtig design heeft,
en een hoog vermogen heeft.. (dus snel kokend water)

ik ben erg tevreden over deze waterkoker..

a van der vliet 17-02-2015
Geschreven voor: Inventum HW517

gewoon goed,gewoon goed,prachtig uiterlijk, goed schoon te houden.aawinst in de keuken, altijd heet water voor allerlei doeleinden zols kleine wasjes en een heerlijk geurende kopje thee.
samen gevat gewoon goed.

Bientje _21 30-01-2015
Geschreven voor: Inventum HW517

Het is een mooie waterkoker met een stijlvol design. Hij is voor iedereen gebruiksvriendelijk. En door het uithaalbaren filter goed schoon te houden en te maken. Ik zou geen andere waterkoker mee willen hebben

Vermaas1968 29-01-2015
Geschreven voor: Inventum HW517

De waterkoker maakt weinig geluid, en heeft een mooi design, dit was voor mij een verademing na het gebruik van mijn vorige waterkoker.