Philips Avance Collection HD9386 metallic

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HD9386 metallic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jaap 15-01-2017

95 graden is (vaak) beter

Eindelijk een waterkoker die niet alleen kookt, maar waarmee je ook andere watertemperaturen kunt kiezen voor bijv. groene thee. Daarmee bespaar je ook veel energie en dat allemaal met een mooi apparaat.

Pluspunten

• Keuze uit verschillende temperaturen
  • Ook geschikt om bijv. twee kopjes water.
  • Energiezuinig door temperatuurkeuze.
  • Mooi ontwerp.

Ozden 02-12-2016

Practisch en functioneel

Wil niets anders meer. Verschillende temperaturen, handig voor groene thee. De piepjes zijn heel handig, zodat je je thee niet vergeet. Heb net 2de aangeschaft nadat 1ste na 4 jaar kapot ging

Pluspunten

• Handige opties

Minpunten

• Lijkt relatief snel defect te gaan (4 jr)

margje69 21-12-2012

Heb het apparaat retour gestuurd naar Philips. Oogt mooi maar duurt lang voordat het water kookt, maakt behoorlijk wat geluid en voor ons de belangrijkste reden voor terugzending; hij blijft een piep geven als het klaar is. Dus ook als je de kan niet direct van het onderstel haalt blijft het een piep geven tot je hem er vanaf haalt. Complimenten voor de retourservice van Philips!!!!Die is boven verwachting. Maar ja, welke waterkoker moet ik dan aanschaffen?
Ik kan de duurzaamheid niet inschatten maar zonder een rating te geven reageert deze pagina niet....

Ozden 01-12-2016

Mijn 1ste is na bijna 4 jaar defect gegaan. Dat viel wat tegen maar ja, intensief gebruikt. Heb meteen zelfde model besteld. Hij piept maar 3x keer, daarna houdt ie op. Ik vind m praktisch en mooi.

_Douwe 28-06-2013

Hallo,

Ik heb deze waterkoker ook en hij bevalt zeer goed. Het apparaat geeft 2 korte piepjes als hij op temperatuur is en 2 minuten later nog 1 keer. Verder vind ik de piep ook heel handig want als ik 's avonds op de bank zit weet ik wanneer het water op temperatuur is.