Bodum Bistro groen, transparant

Bekijk 4 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bodum Bistro groen, transparant op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

Bodum waterkoker 28-10-2017

Bodum waterkoker

Geschreven voor: Bodum Bistro wit

Mooie vormgeving, maar dat is het dan ook. Onhandige sluitdeksel die dus ook na 5 maanden stuk is! Geen Bodum waterkoker meer voor ons!

Judith 10-12-2015
Geschreven voor: Bodum Bistro

Helaas, de eerste waterkoker deed het na 1 week niet meer (3x water gekookt, lampje defect, waterkoker werkt niet meer) en de nieuwe heeft het na 1 maand begeven; zelfde probleem, lampje in schakelaar defect en waterkoker werkt ook niet meer. Vorige week retour gezonden voor vervanging of reparatie; vandaag bericht gekregen dat het niet te repareren is, geld retour. Ik durf het een 3e keer niet te proberen :-(

Jan Oude Lansink 31-05-2015
Geschreven voor: Bodum Bistro zwart

Dit is reeds de tweede Bodrum waterkoker binnen 4 jaar. En ook deze functioneert niet meer(van april 2013). We kopen nooit meer iets van het merk Bodrum, ondanks de mooie vormgeving!

Piero Boelens 28-11-2012
Geschreven voor: Bodum Bistro zwart

Deze waterkoker van Bodum is een slecht product en ik raad iedereen af deze te kopen. Sinds een maand schakelt de waterkoker zich niet meer uit en vorige week is zonder aanleiding een scharnierpunt van de deksel afgebroken. Het water spat nu boven de waterkoker uit en is het een levensgevaarlijk apparaat geworden. Deze gaat retour Bijenkorf en voor mij nooit meer Bodem.

alexknlvr 24-09-2012
Geschreven voor: Bodum Bistro zwart

Ik ben helemaal niet tevreden met deze aankoop. In het begin al een keer mijn hand verbrand omdat er stoom aan de bovenkant uit het handvat kwam. Al vrij snel, moest ik ook moeite doen op de deksel te kunnen sluiten. Deze week viel de deksel er gewoon vanaf.
Ik probeer nu al een paar dagen Bodum te bellen, krijg alleen maar in gesprek.

Patricia020 17-02-2012
Geschreven voor: Bodum Bistro

Mooi waterkoker, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het duurt veel te lang voordat het water kookt (zelfs bij kleine hoeveelheden) en vervolgens moet je ook weer erg lang wachten voordat het apparaat besloten heeft dat ie zichzelf kan uitschakelen. En het ergste van alles: na nog geen 6 maanden is het apparaat al kapot. Voor mij nooit meer een Bodum!

Fralomojo 14-02-2012
Geschreven voor: Bodum Bistro

Het duurt lang voor het water kookt en het duurt onnodig lang voor het apparaat zichzelf uitschakelt - dat laatste is niet bepaald duurzaam. Als het te lang duurt moet je toch wachten want met de hand uitschakelen kan niet, de betreffende knop schakelt alleen "aan"! Slecht doordacht apparaat!

natori 21-10-2011
Geschreven voor: Bodum Bistro

Prachtig ontwerp, compact en strak. Maar helaas: eerste minpunt bij het uitpakken:voor 50 euro kon er geen knop die hem uitzet vanaf. Als je hem aanzet, moet je wachten totdat hij klaar is. Er zat nog wel een sticker op die zuinigheid aanprees. Tweede minpunt: ons exemplaar begon op te warmen zodra we de (lege) waterkoker op de sokkel zetten, en sloeg niet meer af. Toen het naar plastic begon te stinken, hebben we hem er maar af gehaald. Terug naar de winkel dus, en geld terug. Kan het tweede punt nog een fout van dit exemplaar zijn, het eerste punt vindt ik niet kunnen.