Miele WCG 125 9kg Series 120

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WCG 125 9kg Series 120 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

rmar 28-04-2019

fantastisch

Geschreven voor: Miele WCG 125 9kg Series 120

Enkele tijd de Miele wasmachine in gebruik . Via de reviewclub deze mogen testen . Volledig geïnstalleerd op de juiste plek . Onmiddellijk een eerste wasje kunnen draaien . Het straten van een wasmachine gaat heel makkelijk . Via het aanwezige touchscreen en draaiknop het programma ed installeren en het wasje starten .
Er zitten diverse programma’s op de wasmachine . Handige programma’s zijn bijvoorbeeld voorstrijken . De was komt werkelijk waar , veel minder gekreukt uit de was . Strijken is hierdoor bij een aantal kledingstukken niet meer nodig of het strijken gaat een stuk gemakkelijker . Een ander handig programma , is het kort programma . Volgens de handleiding zou dit wel meer energie kosten , maar het is ontzettend fijn om snel enkele minder vervuilde wasjes te draaien , waardoor de wasberg snel verminderd kan worden .
Het geluid van de wasmachine is aangenaam , lekker stil , geen storende geluiden .
Het is mogelijk om wasjes te draaien met start uitstel . In de avond een wasje instellen en in de ochtend is het wasje klaar .
M.b.v. van de tijdsaanduiding is het fijn om in de gaten te houden hoe lang het wasje nog moet draaien.
Kwalitatief geeft de wasmachine een top indruk , een lange levensduur verwacht je ook van een Miele .
Het is mogelijk om bij deze wasmachine gebruik te maken van caps wasmiddel . Precies de juiste hoeveelheid wasmiddel voor een wasje . Er zijn diverse soorten caps beschikbaar .

Pluspunten

• grote trommel
  • caps
  • softcare trommel
  • stil

Minpunten

• geen

Wendy 22-04-2019

Zeer fijne wasmachine

Geschreven voor: Miele WCG 125 9kg Series 120

Ik ben ontzettend tevreden met de Miele wasmachine en het is een echte aanrader. Niet alleen en strak uiterlijk maar de wasmachine doet uitstekend zijn werk. Diverse programma's en ook de wastijd is bijvoorbeeld in de korten. Genoeg opties! Gebruiksaanwijzing is duidelijk en overzichtelijk. Het wasgoed komt er heerlijk geurend en wat ik helemaal geweldig vind is dat de was er bijna droog uit komt. De centrifuge werkt perfect. De inhoud van de wasmachine is super groot, dus meer was wegwerken en minder droogtijd. De wasmachine is geruisloos en doet echt zijn werk. Ik ben super tevreden, voor mijn geen andere wasmachine meer! En de prijs in verhouding met de kwaliteit is perfect. Aanrader!

Pluspunten

• Stille wasmachine
  • Korte wasprogamma's
  • Strijkprogamma
  • Dos Capsule
  • Aangeven Verbruik energie

Nicodem 20-04-2019

Lekker sterk apparaat

Geschreven voor: Miele WCG 125 9kg Series 120

Deze wasmachine is echt een werkpaard. Hij heeft veel verschillende mogelijkheden en functies waardoor we voor al onze soorten was wel een optie hebben. Omdat hij lekker groot is kunnen we veel was in een keer doen. Dit scheelt veel tijd. De wasmachine geeft altijd per programma aan hoeveel er ongeveer in mag om het goed schoon te kunnen krijgen. Zo kun je bijvoorbeeld kleine wasjes in 20/30 minuten wassen met de speciale express functie.

De was komt er goed droog uit omdat hij tot 1400 toeren kan draaien. Wanneer hij 1400 toeren draait hoor je dat wel maar dit is vaak maar kort. Als je dan ook de voorstrijk functie gebruikt hoef je het daarna echt alleen nog maar uit te hangen. Ideaal dus als je van huishouden nog niet je hobby gemaakt hebt.

Het apparaat doet gewoon wat hij beloofd en is wat dat betreft een echte Miele. We hebben al vaker een Miele gehad en ik denk dat we dat ook zeker zullen blijven doen. Al met al een echte aanrader dus.

Pluspunten

• De groote (kan veel in)
  • Veel functies
  • Maakt goed schoon
  • Droogt goed

Minpunten

• Pieptoon is niet heel "vriendelijk"

PauLaura 20-04-2019

Geweldige machine

Geschreven voor: Miele WCG 125 9kg Series 120

Wat bevalt de wasmachine toch goed, een mooie aanvulling in onze keuken ( want daar staat onze wasmachine) zo fijn dat er veel was tegelijkertijd in kan! Heerlijk! Gisteravond een wasje klaargezet, met de timer, dus toen we vanmorgen wakker werden kon de was meteen naar buiten in de zon. Nu de beide kinderbedden afgehaald, en deze kunnen tegelijkertijd in de machine! Heerlijk!
ook het korte programma is super fijn! Vooral met het mooie weer, even snel een opfris wasje. En met 20 minuten kan je de was al ophangen.

De was komt al " droog" uit de wasmachine, het heeft veel minder tijd nodig om buiten te drogen . Kortom zijn wij erg enthousiast met de aanschaf van deze wasmachine, en raden deze zeker andere personen aan.

De capsdosering is ook erg handig! Fijn dat die mogelijkheid er is, maar je kan ook gewoon wasmiddel, vloeibaar of poeder toevoegen.

kortom zijn wij erg tevreden en te spreken over de wasmachine, en als u nog twijfels had, wij raden deze wasmachine zeker aan! En wat ons ook opvalt, dat de was extra lekker ruikt als deze uit de machine komt! Dat is ook zeker een groot voordeel!

Pluspunten

• 9 kg machine
  • was komt er droog uit
  • duidelijke gebruiksaanwijzing
  • stil in gebruik

Minpunten

• opstart test programma duurt lang
  • het einde programma geluid is schel