Miele WWF120

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WWF120 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Frouke 12-06-2020

Uitmuntend!

Geschreven voor: Miele WWF120

Heel tevreden over deze wasmachine. Een klein minpuntje is dat het vulgewicht geen relatie heeft met de duur van de wasbeurt.

Anne 22-04-2020

Goede wasmachine!

Geschreven voor: Miele WWF120

Makkelijk te installeren. Is erg stil tijdens het wassen! Duidelijke en veel verschillende wasprogramma's. Waardebon voor gratis wasmiddel bij de machine, erg leuk.

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Erg zwaar

René 21-12-2019

Stille schoonwasser

Geschreven voor: Miele WWF120

De voorgaande wasmachine van Miele heeft 19 jaar trouwe dienst gedaan. Deze opvolger is nog stiller en energie zuiniger en hij staan zo stabiel als een huis.
Het spreekwoord "eens een Miele altijd een Miele" kan ik dan zeker onderschrijven. Het is een investering, maar je krijgt dan ook kwaliteit.

Pluspunten

• Stille kracht
  • Energie zuinig

Minpunten

• zware machine

sylvia boekee 17-12-2019

miele wasautomaat

Geschreven voor: Miele WWF120

na jarenlang een miele te hebben gehad overgegaan op een goedkoper merk spijt als haren op mijn hoofd apparaat was na 3 jaar en 4 maanden al kapot. nu weer een miele wat een verademing nooit meer een ander merk dit geldt ook voor mijn vaatwasser MIELE UITSTEKEND

Pluspunten

• gebruiksvriendelijke display
  • mooie vormgeving
  • centrifugeren op 1600 nauwelijks hoorbaar
  • was komt er nagenoeg drooguit op 1600 toeren
  • niet verder zoeken gewoon aanschaffen

Minpunten

• geen

Ves Engels 11-12-2019

Onze derde Miele in 32 jaar..

Geschreven voor: Miele WWF120

Na 16 jaar probleemloos wassen met vorige Miele ( machine was toen 4 jaar oud en stamt nog uit de “gulden” tijd) gaf ze de geest. Onze eerste nieuwe Miele gekocht. Een ongekend verschil met de vorige maar dat mag ook wel. Mooi model, veel meer inhoud, nagenoeg geruisloos (bij de vorige trilde het hele huis tijdens het centrifugeren..) meer mogelijkheden mbt programma’s al met al ook gezien de ervaringen van andere kopers, een top machine..althans dat moet voor ons nog blijken. Hebben hem/haar pas enkele dagen maar zijn nu al super tevreden. Of we over 16 jaar nog zo tevreden zijn zal moeten blijken maar we zijn vol vertrouwen.

Pluspunten

• 1600 toeren, was nagenoeg droog uit de machine.
  • Geruisloos
  • Makkelijke bediening
  • Veel keuzes die je zelf naar wens kunt aanpassen

Minpunten

• Nog geen ontdekt.

Soraya 28-10-2019

Miele WWF120WCS

Geschreven voor: Miele WWF120

De wasmachine ziet er mooi uit
Heb voor deze gekozen omdat hij veel raakvlakken heeft met mijn vorige miele
1600 toeren en veel keuzes in wasprogramma,s
De trommel is mooi groot 8kg dat was bij de vorige maar 5kg
Mijn 19 jarige miele was toe aan vervanging van de rubbers daarom gekozen voor deze
Nu mooie aanbieding en ook nog eens 100 euro cashback hopelijk gaat deze weer net zo lang mee

Pluspunten

• 1600 toeren
  • 8 kg inhoud
  • Energie zuinig

Miele levert weer een Top product 18-10-2019

Geweldige 1600 toeren Wasmachine

Geschreven voor: Miele WWF120

Eergisteren was mijn Miele wasmachine van 19 jaar geleden overleden :) en vandaag is de nieuwe Miele WWF 120WCS machine gebracht en aangesloten. Wat een verademing is deze machine, buiten de 1600 toeren past er ook 8 kg was in. Daarnaast is hij ook erg stil tijdens het centrifugeren. Heel makkelijk te bedienen met een taal die je zelf wilt instellen naar landkeuze. Miele bedankt, we zijn er weer heel erg blij mee!

Pluspunten

• 1600 toeren
  • 8 kg was
  • Stil tijdens gebruik
  • Makkelijk te bedienen
  • Ziet er strak uit

Minpunten

• duurder in aanschaf waarde

Weijs 12-05-2019

Stille wasmachine met een mooi minimalistisch design

Geschreven voor: Miele WWF120

Deze machine doet nu al een paar weekjes zijn werk, naar tevredenheid. De trommel is ruim genoeg voor het wassen van mijn (eenpersoons) dekbedden. Het is fijn dat de bediening grotendeels via een digitale display gaat. Het is even wennen dat deze machine zo geruisloos is, ik heb al een paar keer na het aanzetten gecheckt of hij wel echt was begonnen. Ook dat klappende geluid van het water pakken wat mijn vorige machine deed zal ik niet missen. De wascapsules zijn niet aan mij besteed. Ik probeer mijn plastic afval juist te verminderen. Mogelijk heb ik eroverheen gelezen, maar ik heb nog niet kunnen vinden hoe ik het "einde programma" piepje uit zou kunnen zetten.

Pluspunten

• Ruime trommel inhoud
  • Simpel instelbaar

Minpunten

• Wascapsules
  • Einde wascyclus piepje

Maartje Zomer 01-05-2019

Mooi apparaat

Geschreven voor: Miele WWF120

Deze Miele wasmachine is echt geweldig. Hij was mijn kleren superschoon en het komt er ook zo lekker ruikend uit. Ik kreeg een speciale caps bij speciaal voor deze Miele wasmachine Dit werkt echt perfect. De zoemer op de wasmachine vind ik wel een beetje irritant maar die kan je uitzetten bij instellingen in het menu. Verder zitten er heel veel programma's op voor verschillende soorten kleding en ook om een korte was te draaien. Ook het toerental is aanpasbaar en je kleding komt er bij de kreukherstellende programma goed uit.

• Weinig kreukels
  • Weinig geluid
  • Wast schoon en ruikt heerlijk

Minpunten

• De zoemer maar kan je uitzetten bleek.

Bobby-Lou 25-04-2019
  • Product gekregen

Miele, kampioen in grote en kleine wasjes

Geschreven voor: Miele WWF120

Superblij met deze nieuwe Miele. Onze vorige heeft er 19 jaar over gedaan tot deze er mee ophield. Tussendoor een Samsung, maar na vier jaar hebben we m de deur uitgezet omdat er elke keer wel weer wat kapot ging aan de motor. Ik hoor mijn moeder nog zeggen "koop een Miele, is misschien wat duurder maar die gaan veel langer mee'. Nou ik hoop dat deze heel lang mee mag gaan. Mijn was heerlijk wit, komt er fris met een heerlijke geur uit. Met behoorlijk wat wassen te draaien nooit last van het geluid. Deze is echt supersnel. De programma's middels een draaiknop makkelijk in te stellen. Het display eenvoudig aan te passen. Alles spreekt eigenlijk voor zich. Sommige programma's duren wat langer maar de was is schoon en ruikt heerlijk.

Pluspunten

• geruisloos
  • makkelijke bediening
  • degelijke materialen, geen plastic

Dolf 19-04-2019

Perfecte Wasmachine

Geschreven voor: Miele WWF120

De machine ziet er degelijk en kwalitatief goed uit. En dat gevoel blijft als je hem in gebruik neemt alles voelt gewoon goed aan. Het is een gebruiksvriendelijke machine. De functies zijn duidelijk en prettig dat er ook nog gewoon een draaiknop op zit. Dus niet alles is digitaal. De wasprogramma's werken volgens verwachting. De toegang is prima door de grote deur. En de binnenkant van de trommel is ook van een wat moderner materiaal waardoor je was minder slijt.

Pluspunten

• stil
  • energiezuinig

Yvonne793 17-04-2019

Super mooie en fijne machine

Geschreven voor: Miele WWF120

Ik mag deze machine testen en heb hem nu net in huis. Gelijk geprobeerd natuurlijk. Allereerst het design is erg mooi. Lekker simpel en overzichtelijk maar wel strak en duidelijk. De mogelijkheden zijn enorm. Vele keuzes in verschillende programma's. Outdoor, impregneren, sportkleding behoort allemaal tot de mogelijkheden. De machine heeft een mooie ruime trommel waardoor ik nu 1 was kan draaien in plaats van normaliter twee. Ook centrugeren is een feest. Het komt er bijna droog uit. Of de trommel nu vol zit of niet hij doet het zonder moeite. Ook hoor je de machine bijna niet, het is een mooie stille machine. Het enige wat ik nog mis is naast het 20 minuten programma een kort programma van bv 40 minuten. Mogelijk zit deze er wel op maar heb ik deze nog niet ontdekt. De caps die in de machine kunnen heb ik nog niet geprobeerd dus dit moet ik nog ervaren. Al met al een prachtige machine met ene goed was resultaat.

Pluspunten

• Stil
  • Droog
  • Ruime machine
  • 20 minuten programma

Efenco 17-04-2019

Super wasmachine

Geschreven voor: Miele WWF120

De Miele WWF 120 WCS is een verademing ten opzichte van mijn vorige wasmachine. Grote verschillen zijn het enorme laadvermogen, waardoor ik minder wassen moet draaien per week, en het geluid. Hij is veel stiller dan mijn vorige wasmachine. Hij ziet er strak uit en heeft geen gaatjestrommel waar haakjes kunnen vastkomen te zitten. Hij heeft een aantal standaard wasprogramma’s, die dan weer handmatig kunnen worden aangepast. Zo kan de temperatuur en het aantal toeren van het centrifugeren makkelijk worden aangepast door druktoetsen. Hij heeft een duidelijk display. Vooral weergave van resttijd is ideaal. Hij heeft een 20 minuten wasprogramma, wat ideaal is om nog snel even dat wasje te doen of voor de was die enkel even een opfrisbeurt nodig heeft. Centrifugeren van katoen gaat tot 1600 toeren, waardoor de was er bijna droog uitkomt. Waardoor de was veel korter in de droger moet of aan de waslijn. Miele heeft wascaps die men kan gebruiken, maar die heb ik zelf nog niet geprobeerd. Kortom mooie wasmachine.

Pluspunten

• gemak
  • kort programma
  • geluid
  • display

SanLe 14-04-2019

Prima apparaat

Geschreven voor: Miele WWF120

Het is een prima apparaat. Erg zuinig met zowel stroom als water. Ook is het een goed apparaat met 1600 toeren centrifugeren en dan toch met weinig kreukels de was er uit laten komen. En goed droog. Helemaal droog kan natuurlijk niet maar zeker wel goed droog. Ook de mogelijkheden die het apparaat bied in programma's is erg veel. De te gebruiken caps is dan wel een leuke uitvinding maar ik denk niet dat we die veel zullen gebruiken. Al met al een prima apparaat welke ik toch zeker aanraad.

Pluspunten

• Erg stil
  • bijna kreukvrij

Minpunten

• langdurig klaar piepje

Linda 06-04-2019

Heel goede wasmachine

Geschreven voor: Miele WWF120

Ik heb deze gekocht omdat ik een heel kwalitatief apparaat zocht en omdat ik verder geen bijzondere snufjes nodig heb. Ik wil gewoon schone was en dat verzorgt deze machine perfect. Mijn was komt er echt veel schoner uit dan bij mijn oude bosch wasmachine. Daarnaast is het echt een degelijke machine, alle onderdelen zijn stevig en duurzaam.