Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

AEG L8FEOKOMIX

Bekijk alle Wasmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 73 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L8FEOKOMIX op Kieskeurig.nl.

8,9

Ellen 06-10-2021

Wassen is een feest !

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Zoveel mogelijkheden; snelle was, intensieve was, 3 of 9 kilo en elk gewicht er tussenin, stomen, ziet er strak uit, blij mee

j**c@x**l.nl 31-08-2021
  • Product gekregen

Teleurgesteld

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Had meer verwacht van deze machine, handleiding uitgebreid, maar ingewikkeld, niet duidelijk waar de was verzachter in moet. Alleen centrifugeren nog niet gevonden, alleen spoelen ook niet, eenmaal een programma ingesteld, kan de machine niet meer gestopt .
Volgende x een machine waarvan ikzelf meer keuzes kan maken.

Yolanda 11-08-2021

Geweldige Machine

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

heb je een nieuwe wasmachine nodig?
dan heb je met deze machine de beste keuze gemaakt.
wat een geweldige machine is dit.
makkelijk te bedienen, is stil, wast schoon, stoom is werkelijk voor mij een uitkomst. strijken is voor mij niet meer te doen vanwege mijn reuma.
mijn beste koop ooit.

Zwier 08-08-2021

Schoon en Stil

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

De eerste wasjes zijn gedraaid. We moesten af en toe kijken of de wasmachine wel aan het draaien was, zo stil dat die is. Er is veel keuze qua wasprogramma's. De programma's kunnen gemakkelijk en intuïtief gekozen worden. De trommel is qua diameter groot, zodat de was makkelijk in- en uitgeladen kan worden. Zoals mijn moeder zegt: "Aus Erfahrung Good".

Evita 20-07-2021

Perfecte aanwinst!

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Al voordat ik wist dat mijn oude wasmachine aan de vervanging toe was, wist ik dat ik voor AEG merk zou gaan. Dit omdat mijn eigen familie ook een AEG wasmachine in zijn bezit heeft die het al meer dan 15 jaar zorgeloos doet. Naarst dat had ik al andere AEG apparatuur aangeschaft (oven, inductieplaat), en dit was een logische keuze voor de uitbreiding. Ik blijf graag in één ecosysteem, en dus trouw aan het merk die ik ken. Deze model heeft niet alleen een grote trommel van 9 kg, maar ook handige extra's zoals ProSteam en ProSense. Ik was bewust op zoek naar een model die bij mijn levensstijl past — ik bespaar graag energie, water en tijd, maar hou ook van strakke ontwerp, doordachte bruikbaarheid en functionaliteit. Met energielabel B is deze velen malen zuiniger dan de vorige wasmachine, en met ProSense functie wordt het programma aangepast aan het gewicht van je was, dus er wordt geen overtollige water en energie gebruikt. Met ProSteam functie kun je makkelijk je kledingstuk opfrissen. We kennen allemaal die kleren die op de stoel hangen — één keer gedragen — niet schoon genoeg om in de kast te leggen, en nog niet aan de was toe. Na de registratie krijg je ook nog 10 jaar garantie op de motor. Overal — hij is heel makkelijk in gebruik, er zijn geen overtollige knoppen en functies, alles is duidelijk aangegeven en vanzelfsprekend. Door je apparaat te registreren kun je makkelijk bijhorende accessoires en onderdelen opzoeken. Ik ben heel blij met deze aankoop!

Paul 09-07-2021

perfect

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Het is echt een geweldige wasmachine . Heel stil dat ik soms de naar zolder moet lopen en kijken of die bijna klaar is. Zo stil is die. Makkelijk menu. Lekker met tiptoetsen. En vooral dat stomen. Even je kleding even stomen. En fris is die weer

Henk 08-07-2021

Top apparaat

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Het is een heel mooi apparaat met een warmte pomp waardoor we geen aangeslagen ramen meer hebben en hij is mooi stil! TIP: Omdat de warmyepomp ht wateral in de trommel verzamelt komt er meer water in de tank.
Slim is het om het apparaat direkt op een afoer aan te sluiten dan hoef je de watertank niet steeds te legen

Jacqueline 07-07-2021

Eindelijk een wasautomaat die ik altijd al wilde!

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Ik ben zo blij met dit wasautomaat dat ik m aan iedereen zou willen aanbevelen. naast dat het er mooi uit ziet, doet deze machine wat hij moet doen. goed schoon wassen, niet al te lastig in bediening (eigenlijk gewoon makkelijk ;-)) met extra functie de steamer wat handig is. bovendien is hij zuinig in gebruik.... alles wat ik belangrijk vind dus, een super aankoop!

EC 05-07-2021

Nieuwe wasmachine nodig?

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Nieuwe wasmachine aangeschaft, lekker stil en droge was. Sommige standen duren wel erg lang 3 a 4 uur. maar ook de 20 minuten optie is aanwezig. ruime keuze aan temperaturen maar dan kom je wel wat hoger uit in tijdsduur. Makkelijk te bedienen en stil. schakelt vanzelf uit wat handig is.

Mirjam 16-06-2021

Goede wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Ben heel tevreden...doet wat het moet doen en de stoom functie is geweldig... scheelt veel strijkwerk.

Esther 14-06-2021

Sensationeel

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Zo stil, nog nooit meegemaakt. Zelfs als de machine vol is dan hoor je hem niet. Wast zeer schoon, was komt bijna droog uit de machine door de 1600 toeren. Mooie krachtige uitstraling en zeer gebruiksvriendelijk.
Echt een sensatie, wassen doe ik weer met plezier.

Anoniem 08-06-2021

Top wasmachine!!!

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Zeer goede wasmachine... wast geruisloos alles schoon!!! Heel erg blij mee, doe de was weer met plezier.

Jillian 03-06-2021

Wasmachine met innovatieve functies

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Na 5 jaar was het tijd voor een nieuwe wasmachine. We kozen voor een AEG vanwege de goede bekend in het leveren van kwaliteit. Het is een fijne wasmachine die erg veel keuzes heeft in de verschillende programma die je ook deels naar wens kan aanpassen. Ook is de stroomfunctie er fijn voor mijn allergie gevoelige man. De was komt er schoon uit.
Aan het begin zijn alle knopjes wel even wennen, wat doe nou precies wat, maar daar kom je snel genoeg achter. De beste funtie is wel dat de wasmachine meet hoe zwaar de was is en dan daarop de hoeveelheid water aanpast. Fijn en beter voor het milieu.

Kimmy 20-04-2021

Hele fijne wasmachine!

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Hele fijne wasmachine! Er gaat heel veel was in en deze komt er super schoon en fris uit! De verkorte programma's en dat je kan zien hoe lang de machine nog loopt is echt super fijn! Kortom we zijn heel tevreden!

daisy 13-04-2021

toppie

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

voor het eerst op mezelf en dan is een handige, stille en betrouwbare wasmachine een must have en dan is deze zeker =)

Walter 12-03-2021

Top prijs/ kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Ik heb lang gekeken naar een nieuwe wasmachine en heb voor het eerst een AEG gekocht, na aanbeveling van een goede vriendin. Echt super blij mee, ook met de verkorte programma's.

Anoniem 20-02-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Ik heb de wasmachine nu een week of 3. Tot nog toe heel blij er mee. Zeer ruime trommel, gemakkelijk in stellen, keus genoeg uit wasprogramma's. Maakt niet veel lawaai. Wast prima schoon.

bznzman 12-02-2021

Wereld van verschil

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Na de verhuizing dit apparaat aangeschaft. We zijn een gezin van 2 volwassenen en 2 jonge kinderen.

Dit is ons eerste 'moderne' wasmachine. Uitstraling en hoeveelheid opties waren op eerste indruk wat intimiderend. Echter na het gebruik merk je hoe gemakkelijk de machine werkt en hoe goed het de kleding wast.

De tijdbesparingsknop is mijn grote vriend geworden waardoor je een flinke bonte was in ~90 min gewassen kunt hebben. Wat ik heel mooi vond om te zien is dat de machine geen waspoeder overlaat in het bakje. Deze wordt er geleidelijk uitgezogen met flinke kracht (zo klinkt het). Dit scheelt op den duur in onderhoud en ben ik enorm tevreden mee.

Er zit geen wifi mogelijkheid oid aan dit apparaat, precies zoals ik het hebben wil. In die zin is dit een normaal ouderwets apparaat.

Zeker een aanrader voor gezinnen vanwege de grote trommel en fijne wasjes!

Dj 27-01-2021

Goede wasmachine voor alle wasbehoeften

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Dit is mijn eerste AEG-wasmachine en ik sta versteld. Grote wascapaciteit en verschillende wasfuncties maken hem erg handig. Gebruiksvriendelijk en goede prijs-kwaliteitverhouding.

popern 22-01-2021

Geweldige machine met mooie vormgeving

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Wij hebben al jaren een wasdroger van AEG en dit is de eerste wasmachine van dit geweldige merk. De ruimte in de trommel en de keuze met het aantal programma's is echt een verademing