AEG L8FEOKOMIX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L8FEOKOMIX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

S**************@l****** 20-10-2022

Helaas tegenvallende wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

In eerste insantie fijne wasmachine, sws altijd tevreden over AEG (we hebben ook keukenapparatuur + droger).

na een tijdje begint de was erg vies te ruiken, alsof er e weinig water wordt gebruikt, Contact met AEG gehad en alle opties die ze noemen geprobeerd:
-Schoonmaakmiddel geok\\kocht
- niet op eco wassen
- af en toe hogere temperaturen
etc.

Probleem niet opgelost en monteur laten komen (gratis aangezien binnen de garantie). Die geeft aan geen technisch probleem te vinden en er wordt nu ineens verwacht van ik 150 euro afreken?

Bij mijn vorige wasmachine van Siemens en Miele nooit dezelfde problemen ervaren en ook nu deze vervelende tegenvaller. Ik koop geen wasmachine meer van AEG in het vervolg... (na uitgebreid googelen ook gevonden dat veel meer mensen dit stank probleem ervaren)

Pluspunten

• Mooi
  • Groot

Minpunten

• Was stinkt
  • Hoge kosten

j**@x******** 22-12-2021

Mooie maar ingewikkelde wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Te grote machine, heeft wel veel mogelijkheden, maar deze zijn niet eenvoudig te vinden, na tefonisch contact is het wel gelukt, toch jammer.

j**@x******** 31-08-2021
  • Product gekregen

Teleurgesteld

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Had meer verwacht van deze machine, handleiding uitgebreid, maar ingewikkeld, niet duidelijk waar de was verzachter in moet. Alleen centrifugeren nog niet gevonden, alleen spoelen ook niet, eenmaal een programma ingesteld, kan de machine niet meer gestopt .
Volgende x een machine waarvan ikzelf meer keuzes kan maken.

AEG L8FENS96 01-06-2020

Prima AEG wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FENS96

Na 18 jaar met een AEG lavamat wasmachine gewast te hebben besloten om een nieuwe wasmachine te kopen. Keuze voor het merk was niet moeilijk omdat we met de oude AEG met weinig problemen hebben gewast. Na diverse revieuws, folderacties en internet besloten om deze AEG L8FENS96 aan te schaffen. Toestel is stiller in gebruik, heeft grote wastrommel en startuitstel. Startuitstel was een vereiste, alhoewel deze functie bijna op elk toestel zit tegenwoordig. Verkoper in de winkel vertelde dat de kwaliteit AEG niet meer is zoals 18 jaar geleden, maar goed ik denk prijs kwaliteit speelt hier ook een rol in. Onderdelen in de toekomst zijn wel te verkrijgen en dat is al wat waard. Ik heb gezien dat de prijzen weer omhoog zijn gegaan van dit toestel, dus wacht op een aanbieding als het kan. Sommige programma's duren lang ivm eco eisen, maar je kunt de programma's verkorten. Met deze grote trommel capaciteit hebben wij nu minder was beurten nodig en dat scheelt weer !
Toestel is makkelijk in gebruik met een draaifunctieknop. en voorgangsindicaties.
Als we weer minimaal 15 jaar met dit AEG toestel kunnen werken heeft dit merk een goede prijs/kwaliteit afgegeven.

Pluspunten

• Grote wastrommel
  • Startuitstel
  • Kwaliteit
  • Programmkeuzes

Sandy 15-08-2019

Topmachine

Geschreven voor: AEG L8FENS96

Ik heb de Wasmachine nu ruim een maand in gebruik en ben erg tevreden. Door de grote trommel kan ik beddengoed goed schoon krijgen en zelfs dekens wassen. De machine weegt dus was en de wastijd wordt hierdoor aangepast.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Wastijd

Willijan 15-08-2019

Zeer goede wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FENS96

Ik ben zeer tevreden over deze AEG wasmachine. Het heeft een uitgebreid keuzemenu aan programma's en zelfs een volledig stoomprogramma wat heel handig is. De wasmachine kan ook dekbedden en dekens wassen

Pluspunten

• Veel programma's
  • Stoomfunctie
  • Programma voor dekbedden

Minpunten

• lange tijdsduur voor sommige programma's

S.Sannes 01-08-2019

fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

lk heb na uitgebreid internet onderzoek deze machine aangeschaft want in de winkels zie je de verschillen niet. Ik vind het nog steeds een goede koop. Wel vind ik dat alle zg. eco machines toch hele lange wasbeurten hebben, hetgeen wel weer veel stroom kost maar dat is met alle nieuwe generaties het geval

Pluspunten

• goed esthetisch uiterlijk
  • wast goed

Minpunten

• lange wasbeurten

Bram 26-07-2019

Grote trommel, slimme technologie

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Goede machine, past programma’s aan naar de hoeveelheid was. Stoom functie is erg handig. Grote trommel en deur!

Martine 20-07-2019

Ideale stille machine voor een gezin

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Deze stille wasmachine heeft een ruime inhoud en beschikt over uitgebreide programma’s die gemakkelijk te bedienen zijn en duidelijk zijn aangegeven. Ideale gezinswasmachine vanwege de grote trommel en het gebruiksgemak. We hebben per week de helft minder wassen sinds de aanschaf van deze machine en het komt er zo droog uit dat ook de droger korter nodig heeft.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Ruime trommel
  • Zuinig
  • Stil

Anja de Waard 18-07-2019

Super wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Heb gekozen voor deze aeg omdat deze machine in alle opzichten voldoet aan onze eisen . Stil , zuinig , grote vulopening Goede opties plus zelfs een stoomfunctie.

Pluspunten

• Prijs
  • 1600 toeren
  • Stoomfunctie
  • Super schone was
  • Stil

Minpunten

• Geen. .

Patricia 18-07-2019

Nette en strak uitziende wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Nette wasmachine gekocht in combinatie met zelfde uitziende droger. Zodat het ook een strakke combinatie is.
Is een stille machine en voldoet precies aan mijn verwachtingen.
Er zitten veel opties op, en er word ook duidelijk uitleg gegeven bij de verschillende functies van de machine.

Pluspunten

• Strakke uitvoering
  • Duidelijk
  • Wast goed

Minpunten

• Tot nu toe nog niets

Laura 18-07-2019

Stil, zuinig, veel programma's.

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Goede prijs/kwaliteit. Praktisch en mooi design.
Weinig geluid, stabiel en wast goed schoon. Stoomfunctie ideaal. Hoeveelheid water wordt aangepast naar hoeveelheid wasgoed.
Ik vind echter het katoenprogramma van 3 uur wel te lang, maar volgens mij heeft bijna iedere wasmachine dat.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Veel programma's
  • Stoomfunctie
  • Korte was

Mariëtte 18-07-2019

doet waar hij voor is: wassen

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Goede machine, genoeg programma's om uit te kiezen en ook nog eens energiezuinig. Na een miskoop van goedkopere machine van ander merk voor deze machine gegaan. Lekker grote trommel om was weg te werken van 5/6 personen, zelfs de gordijnen kunnen erin!

Pluspunten

• grote trommel
  • energiezuinig

Sander Bonfrere 20-04-2019

Heeeerlijke wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Na jaren van b-keuze machines konden wij deze AEG aanschaffen. Ruime programma keuze, je kunt er alles mee wassen. En alles erin gaat komt er superieur schoon, zacht en fris uit.
Hij wast en (nu na een tijdje) ontzettend zuinig.
Grootte vul opening voor makkelijk vullen, en de water circulatie is super idee.

Pluspunten

• Zuinig
  • Alles komt er schoon uit

Minpunten

• gewicht van machine :):)

Sander K. 17-04-2019

Gebruiksvriendelijke en uitgebreid apparaat

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Na lang zoeken en vergelijken met andere machines gekozen voor deze van AEG vanwege de kwaliteit van de onderdelen. Veel merken, zelfs A-merken, gebruiken onderdelen die na 3-5 jaar stuk gaan en dat is bij AEG niet het geval. Daarnaast is hij ontzettend zuinig en zitten er veel handige opties op in combinatie met een grote trommel.

Pluspunten

• Veel wasprogramma's
  • Goede bouwkwaliteit

Minpunten

• Tiptoetsen reageren niet altijd perfect

Tevreden klant 16-04-2019

Super was resultataat door zeer doeltreffende wasprogramma's

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Deze wasmachine heeft een zeer overzichtelijke en ruime keuze aan zeer efficiënte wasprogramma's met een mooi was resultaat. Deuropening is lekker ruim en praktisch.

Pluspunten

• ruime keuze wasprogramma's
  • ruime deuropening
  • goede was resultaten
  • erg geruisloos

Cie Double You 14-04-2019

duidelijke gebruiksaanwijzing

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Goede machine. Beetje luidruchtig, doch geen probleem want machine stat op zolder. Instellen toerental is goed. Machine is best zuinig. Tot 9 kg per wasbeurt is best veel

Monique 13-04-2019

Een echte famiilie wasmachine!

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Deze wasmachine is een goede aankoop geweest voor ons. Wij zijn een sportieve familie en kunnen goed uit de weg met de programma's en opties die we kunnen inzetten met dit type wasmachine.

Pluspunten

• Opening
  • laadruimte
  • Overzichtelijk in kiezen van programma's

Veromor 13-04-2019

Ruim, stil en zuinig en mooi uiterlijk

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

In december deze wasmachine aangeschaft samen met een droger van AEG. Mooi strak uiterlijk. De wasmachine staat op zolder in de buurt van de computer. Tijdens het draaien maakt de wasmachine alleen echt herrie tijdens het centrifugeren en zelfs dat valt mee. Het energie verbruik is ook super! De trommel is groot genoeg voor het dekbed. Ook heeft de wasmachine tig programma's voor verschillende wasjes. Top product

Pluspunten

• Zuinig
  • Ruim
  • Energie zuinig
  • Veel programma's

S.Sannes 13-04-2019

prettige machine; goede en duidelijke display

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

moest er wel even aan wennen, maar heb geen spijt van mijn aankoop; wel had ik verwacht dat het centrifugeren wat minder geluid zou opleveren en dat de wasbeurten niet zou lang zouden zijn (ca. 3 uur)

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit verhouding
  • levert schone was

Minpunten

• centrifugeren toch wat meer geluid

Jolanda 12-04-2019

Wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Prima wasmachine,ben zeer tevreden over het wasresultaat,makkelijk bedienbaar,doet het wasmiddel al oplossen in het spoelbakje alvorens het in de machine komt.Past het water en de tijd aan aan de hoeveelheid was,fijne grote trommel waar een 2 persoons dekbed in gewassen kan worden.

Pluspunten

• weinig geluid bij centrifugeren
  • goed wasresultaat ook op lage temperaturen

İmre 12-04-2019

Grote vulopening wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

İk had een miele wasmachine, maar die was zo precies, dus bij elke handeling ging een lampje branden die je ook weer heel moeilijk eruit kon krijgen. De inhoud vond ik ook klein

Pluspunten

• Grote wascappaciteit
  • Grote vulopening

Minpunten

• Centrigureren bij fijne wasprogramma niet goed
  • Was blijft kletsnat

J.Wolf 12-04-2019

Grote opening, verlichting, meerde keuze,s

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Ik heb de was/ droog combinatie gekocht, omdat het een mooi geheel is, dat AEG er altijd uitspringt, wat kwaliteit betreft!!
Of je nu grote/kleine/ witte/bonte/korte of lange wasjes hebt, het is altijd superschoon, zo is het gewoon!!
Het is een plaatje als je er naar kijkt, zowel de combinatie, als ook de schone was aan de lijn!!

Pluspunten

• Grote trommel
  • Centrifugeren gaat uitstekend, geen kreukels..

Laura 12-04-2019

Wasmachine AEG

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Ik heb een paar maanden geleden een AEG wasmachine gekocht. De wasmachine wast heel goed. Ik merk vooral bij de witte was. De kleding is stralend wit. De kleren kreukelen niet zoveel met deze wasmachine, dus hoef je niet zoveel te strijken. Wasmachine heeft verschillende programma opties, zoals stomen, voor syntetische was,katoen, anti allergieen, de tijd kun je zelf instellen. Ook past er veel was in omdat de trommel tot 9 kg kan verdragen. Ik ben er heel blij mee met deze wasmachine.

Kees Kaslander 12-04-2019

Perfecte machine

Geschreven voor: AEG L8FE96ES

Ik vind het belangrijk dat een wasmachine betrouwbaar is en zuinig is met water en energie. Buiten dat is het een pluspunt dat hij stil is in gebruik. De stoomfunctie bespaart ook een stomerij uit. Een snelle was kan in 20 minuten gedaan worden en een gewone draai in een uur en als het een grote draai is dan binnen 3 uur. De was is fris en schoon. Ik ben zeer tevreden en heb na ruim 4 maanden nog steeds geen moment spijt.

Pluspunten

• Stoomfunctie
  • Korte draai mogelijk
  • Wasmiddel wordt gemengd voor het de was bereikt
  • Stil
  • Minder draaien nodig door grote inhoud