De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 74 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L8FEOKOMIX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

j**c@x**l.nl 22-12-2021

Mooie maar ingewikkelde wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Te grote machine, heeft wel veel mogelijkheden, maar deze zijn niet eenvoudig te vinden, na tefonisch contact is het wel gelukt, toch jammer.

Flo 06-12-2021

Fijne wasmachine!

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Een fijne wasmachine die de was goed schoon wast. De stoomfunctie is echt een pluspunt aan deze wasmachine.

Bert 04-12-2021

Verbluffend

De mogelijkheden zijn verbluffend
Ongelofelijk schoon is de was
Ongelofelijk mooi komt mijn kleding uit de stemmers
Top 5x Top

AnwarR 04-12-2021

Kinderlijk eenvoudig

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Een kind kan de was doen! Dat gaat zeker op voor deze wasmachine. Gemak in bediening, stuk stiller in vergelijking met mijn vorige wasmachine. De was komt er lekker zacht en droog uit. Heel blij.

Saar 03-12-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne wasmachine met veel functies.
Door de stoom functie kan ik echt alles wassen/opfrissen.
Er kan ontzettend veel was in een keer in, heel handig met een groot gezin.

Arwin 01-12-2021

Degelijk apparaat met een zeer moderne look

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Bij de lastige zoektocht bij deze AEG machine uitgekomen, doorslaggevend waren de 1600 toeren, laag energieverbruik en naast de degelijkheid was ook de look & feel absoluut in orde. Eenmaal in gebruik laat dit apparaat zien dat hij zijn centen waard is. Geen overdreven geluidjes zoals bij mijn oude Bosch, heerlijk, geen herrie tijdens het pompen of centrifugeren of na uitgestelde start midden in de nacht nog even uit moeten drukken; hij schakelt zelf netjes helemaal uit!! Perfect.

Albert 01-12-2021

Super Machine

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Deze machine kan met gemak grote hoeveelheden aan. De 9KG is een droom! Ook is de machine veel stiller als onze vorige AEG, die na 10 jaar wel toe was een een update.

Ruud 30-11-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Heerlijk grote deur om makkelijk de was erin te doen. Machine is still tijdens het was programma, enige min punt is de afvoer, deze gaat niet helemaal in de afvoer (zodat deze kan ontluchten), waardoor je wel het "gegorgel" van de afvoer hoort.

Machine zit bordevol functies, dus de was krijg je altijd schoon. 1600 toeren scheelt een hoop vocht, wat top is.

Design, tja, het is een wasmachine. Ziet er prima uit, maar is ook de minst belangrijkste eigenschap van een wasmachine.

Jorisr 29-11-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Precies wat je van een wasmachine mag verwachten. Stil energiezuinig en alle benodigde functies zijn aanwezig. De prijs kwaliteit verhouding lijkt ook erg goed te zijn (afhankelijk van de levensduur natuurlijk).

Simon 28-11-2021

Heerlijk stil en makkelijk

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Een fijne machine op het eerste oog. Veel keuze aan programma’s en heel stil. Het apparaat ziet er strak uit, ben er blij mee!

Sander 28-11-2021

Stil en ruim apparaat met veel functies

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Het apparaat werkt erg stil vergeleken met onze oude. Stoom functie is zeker een toevoeging en door de grote deur met bijpassende trommel kan er erg veel was in. Temperatuur kan je instellen binnen het programma en er zit ook een handig kort programma op voor een kleine was die niet al te vies is.

Harry 27-11-2021

Super Wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Na enkele keren gebruikt te hebben deed hij al aan mijn verwachtingen en is ook eenvoudig en simpel te bedienen, mede door de duidelijke beschrijving in het info boekje.

Rmaerten 27-11-2021

Design

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Wasmachine is erg mooi. De trommel heerlijk groot. Veel keuze in programma’s. Geruisloos. Hoop met deze machine ook weer 15 jaar te doen. Heb in ieder geval 10 jaar garantie op de motor!

Mvleijen 26-11-2021

Superduperschoon!

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Vanmiddag ontvangen, direct gebruikt. Mooi design, modern en strak. Wast heerlijk stil en meer nog; Super schoon! Top kwaliteit voor een prima prijs! Een aanrader!

René 25-11-2021

Geweldig product met irritante touch knoppen

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

We waren verbaasd hoe droog de was uit de wasmachine komt. Erg fijn!
Stoom is een fantastische toevoeging zowel als los programma voor opfrissen als aan het eind voor de kreukels.

Vermoed dat onze kleding nu ook langer mee zal gaan maar dat moeten we nog meemaken.

Ilona 17-11-2021

Stille machine, grote inhoud

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Super stille wasmachine. Met een zeer grote inhoud.
Ideaal voor ons grote gezin van 5 personen.
Veel programma keuzes.
Zeer content mee

Mark 15-11-2021

Wast goed en stil

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Apparaat nu een aantal weken in het bezit.

Wast goed schoon zoals het moet en beloofd. Wat vooral opvalt is de stilte bij het wassen en centrifugeren.

JBM 28-10-2021

ZEER TEVREDEN

FANTASTISCHE WASMACHINE
ZEER TEVREDEN
ZOU IK IEDEREEN AANRADEN
Handig weetje BIJ EERSTE WASBEURT 2liter water in de zeepbak doen voordat je de zeep erin doet en dan de zeep erin doen en de was starten.

hsbastiani 27-10-2021

Mooi model met hopelijk vele wasjaren

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De 1600 toeren droging scheelt enorm met de 1400 van mijn vorige Samsung.
Wel wat meer lawaai tijdens centrifugeren maar ook meer toeren.
Grote opening met deuropening op een goede plaats.

Jeroen 14-10-2021

Wow, wat een machine

Geschreven voor: AEG L8FEOKOMIX

Super! Wat een verademing deze wasmachine! Kan alles en ook nog eens betaalbaar voor deze kwaliteit!