AEG L8FEN94CS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L8FEN94CS op Kieskeurig.nl.

9,4

Brouwer 12-07-2021

Een stille alle kunner met veel laadvermogen

Geschreven voor: AEG L8FEN94CS

er kan veel was in, je kan met de vele was erin te kust en te kuur qua programma's, niets lijkt onmogelijk. En het apparaat is stil

Kittyy 23-06-2021

Fijne wasprogramma's

Geschreven voor: AEG L8FEN94CS

Apparaat nu een maand in bezit. Ben vooral blij met de wasprogramma's oko power, volledige was in 59 minuten! En ook het korte 20 minuten programma voor kleding doe niet echt vies is, zo handig!
Wast goed schoon en is stil. Mooie combinatie met mijn AEG warmtepompdroger nu ze zo naast elkaar staan ziet dat er mooi uit.

Marian 08-06-2021

Topper

Geschreven voor: AEG L8FEN94CS

Na jaren lang gewassen te hebben met een ander merk, door toedoen van een neef overgestapt naar de AEG hij was er zo blij mee, en ik moet zeggen een geweldige machine met zoveel mogelijkheden, vooral het stomen ideaal, fijn grote trommelinhoud waardoor ik nu zelf mijn dekbedden kan wassen i.p.v. naar een wasserette te gaan, bespaar ik ook weer geld, al met al ben ik er super blij mee.

Hruiten 07-06-2021

Top Apparaat

Geschreven voor: AEG L8FEN94CS

Van een L7 overgestapt op een L8. Wat een heerlijke machine is dit, vooral de stoomfunctie achteraf zijn wij erg fan van. Weg met de kreuken!

mm 27-05-2021

een zeer tevreden gebruiker

Geschreven voor: AEG L8FEN94CS

ik zocht een stille machine en kwam uit op deze
gebruik hem nu een week en ben zeer tevreden dit is mijn eerste AEG wasmachine en zal hem aan iedereen willen aanraden.
was nu met plezier want je hoort hem niet en een schone was wat ook heel belangrijk is.
vindt het ook een mooi design en heel makkelijk in gebruik ik ben in ieder geval dik tevreden.

Wasje 03-05-2021

Top!

Geschreven voor: AEG L8FEN94CS

Opnieuw weer voor de AEG gegaan! De bekende programma's met een uitbreiding. Gebruiksvriendelijk en een mooi uiterlijk!

Hondenbezitter 02-05-2021

Probleem met hondenhaar

Geschreven voor: AEG L8FEN94CS

Deze wasmaschine leek op het eerste gezicht aan al mijn eisen te voldoen. De eerste wasladingen die ik ermee deed bevestigden dat. Het ging mis toen ik de hondenkleden ging wassen. Ze werden goed schoon, maar al het haar bleef in de trommel achter. Uit de rubber afdichting en tussen het rubber en de trommel moest ik een fikse handvol haar verwijderen. Na een extra spoelbeurt van 42 minuten zat er nog steeds een laagje haar tegen de trommel 'geplakt'. Gelukkig zag ik dat voordat ik er mijn wollen truien in ging wassen. Als ik dit had geweten had ik deze maschine nooit gekocht en ik raad iedereen die honden heeft en hun dekens graag schoon houdt aan deze wasmaschine niet te kopen. Het is elke week weer een doffe ellende.

Sebasbm 23-02-2021

Hier wordt je (vrolijk) schoon van!

Geschreven voor: AEG L8FEN94CS

Een fantastische wasmachine. Alle was wordt zeer goed schoon met een beetje wasmiddel. Makkelijk in gebruik en heel rustig. Een aanrader voor elk huishouden.

TonWoerden 18-01-2021

Ik ga met AEG in zee

Geschreven voor: AEG L8FEN94CS

Wij hebben al jaren een wasautomaat en droger van AEG en die gaan jaren mee, wij spreken uit ervaring

JADE 21-12-2020

Mooi design wasmachine van AEG

Geschreven voor: AEG L8FEN94CS

Mooi design wasmachine van AEG met duidelijke bediening. Korte wasprogramma's mogelijk evenals stoomfunctie. Goede koop! De was komt er fris en schoon uit. Stille machine.

Anoniem 11-12-2020

Van stuk naar Nieuw

Geschreven voor: AEG L8FEN94CS

Op naar Expert in Lochem, heel goed geholpen, goed uitgelegd de verschillende AEG wasmachines en tot een besluit gekomen om deze machine te kopen.
Geheel geïnstalleerd en draait als een tierelier.
Mooi afgewerkt en duidelijke beschrijving.
We zijn er blij mee.

Wendidi 05-11-2020

Beste aankoop (in wasmachine en droger)ooit!

Geschreven voor: AEG L8FEN94CS

Ik heb deze wasmachine en droger sinds kort, maar ze werken perfect! En zien er ook nog eens super classy uit.

Scherjon 24-10-2020

Een veelzijdig en zuinige wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FEN94CS

Deze machine heeft vele mogelijkheden (zuinig, stomen, verschillende programma's en programmaduur) en hij is zuinig.
Enige nadeel is dat wanneer je zuinig wil wassen, de machine er erg lang over doet qua wastijd.

Jochem 19-10-2020

Een wasmachine die perfect schoon wast.

Geschreven voor: AEG L8FEN94CS

De wasmachine werkt uitstekend. Geluidsniveau is goed en ook het vibreren met centrifugeren is minimaal. Een echte aanrader met een goede prijs / kwaliteit verhouding.

Hen 18-10-2020

Verademing

Geschreven voor: AEG L8FEN94CS

Door het leven laten..de AEG OKOMIX aangeschaft. Zo 2020 wbt design, kwaliteit en nagenoeg geruisloos. Een verademing waardoor je de aanschafprijs al bent vergeten

EJM 17-08-2019

TOP wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FEN94CS

Super blij met m'n nieuwe wasmachine. De oude na 20 jaar vervangen. Deze is veel stiller, zuiniger en een ruim aanbod aan wasprogramma's. Het 20 minuten programma is ook ideaal voor een snel wasje.

Pluspunten

• Top wasmachine

Minpunten

• Signaal als wasmachine klaar is, is te zacht.

Lynn 16-08-2019

AEG L8FEN94CS Wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FEN94CS

Hele fijne stille wasmachine met een grote deur en vulopening. Geschikt voor 9 kg ( natte) was!
Snelle kleine korte wasjes en de stoomfunctie vind ik ideaal.
Net als m’n vorige AEG heel blij mee!

• Wassen vanaf 20 graden
  • Stoomfunctie
  • Grote deur/ vulopening
  • Geschikt voor 9 kilo ( natte was)

Van der Ploeg 15-08-2019

Duidelijk bedieningpaneel

Geschreven voor: AEG L8FEN94CS

2 AEG wasmachines "versleten", allebei meer dan 20 jaar vele wassen gedraaid. Tussen deze twee machines in een ander merk gehad wat slecht is bevallen, dus geen ander merk weer, alleen AEG!

Pluspunten

• Makkelijk en duidelijk bedieningspaneel
  • Heel stil

Marja 15-08-2019

Grote inhoud wasmaschine

Geschreven voor: AEG L8FEN94CS

De vele mogelijkheden, van kleine wasjes en grote wasjes, zijn een weldaad. Daarbij de verschillende energiebesparende mogelijkheden dragen bij aan een groene wereld.

Pluspunten

• je hoort de machine bijna niet
  • okopower perfect

Rob 15-08-2019

Prima wasmachine

Onze Miele ging stuk.
Deze aangeschaft en geen spijt.
Grote trommel en hoewel minder toeren als de Miele komt de was er droger uit.
Wel doet hij wat langer over een was maar deze komt er echt schoon uit.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Heel energiezuinig

Minpunten