Miele WEE 675 WPS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WEE 675 WPS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Noor 12-09-2019

Stille, krachtige wasmachine

Geschreven voor: Miele WEE 675 WPS

Hele fijne wasmachine die je bijna niet hoort, zelfs niet tijdens het centrifugeren.
Het lampje in de deur zorgt voor een vriendelijke uitstraling.
Fijn dat je via de app een melding kan ontvangen van wanneer je was klaar is.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig

Minpunten

• App heeft weinig functies

H.Peeters 06-02-2019

Gemak dient de mens!

Geschreven voor: Miele WEE 675 WPS

'k Heb 20 jaar gewassen (op twee maanden na) met de vorige Miele. Dus... weer een Miele gekozen, een TwinDos uitvoering. Het gemak van automatisch hoeveelheid Miele wasmiddel toevoeging is mij heel wat waard. Bovendien is het mogelijk om twee lege dispensers te bestellen zodat ik eventueel een ander merk wasmiddel kan gebruiken. De garantie van zuinig wasmiddel toevoeging blijft uiteraard hetzelfde. Natuurlijk hangt er een prijskaartje aan voor gemak! Tis maar wat je er voor over hebt, nietwaar? Ik ben erg blij met mijn Miele TwinDos wasautomaat die bovendien de meest zuinig gecombineerd energie efficiëntieklasse A+++ én waterverbruik heeft.

Pluspunten

• Led-Display met duidelijke uitleg.
  • Geïntegreerde WiFi-module.
  • Impregneer / Outdoor programma.
  • Kinderbeveiliging