Miele WEG 135 XL WPS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WEG 135 XL WPS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Frank56 02-02-2020

Grote trommel voor veel was

Geschreven voor: Miele WEG 135 XL WPS

Draait de was bijzonder stil , makkelijk om je programma te vinden , eenmaal waterpas gezet centrifugeren zeer redelijk geluidsnivo

Kuijpers 24-09-2019

Gemakkelijk en degelijke machine.

Geschreven voor: Miele WEG 135 XL WPS

Is een mooie machine en degelijk en de was komt er schoon en fris uit. Hij heeft ook veel programma's.

Pluspunten

• Grote Trommel
  • Stille machine
  • Mooi schone was.

Minpunten

• Het wasmiddel bakje is niet erg stevig.
  • De droger kan niet op de Miele door het wasbakje.
  • De wastijden duren te lang ondanks kort programma.
  • De deur is erg laag past geen wer onder.

Sandra 10-05-2019

Degelijke en betrouwbare wasmachine!

Geschreven voor: Miele WEG 135 XL WPS

Heel blij met onze nieuwe machine. Hij ziet er mooi uit en heeft een degelijke uitstraling. Bediening is eenvoudig. Er zitten eco-programma's op. Je kunt kiezen voor een 60/40 graden was in normale en in eco-stand, de eco-stand heeft hetzelfde resultaat maar is zuiniger (en duurt wat langer). Uitstellen van de start van de machine tot 24 uur is ook heel handig. Jammer dat dit niet met tijdsaanduiding is, maar dit werkt ook uitstekend. De was komt er prachtig schoon en droog uit. Perfecte wasmachine.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Makkelijke bediening
  • Zeer stil
  • piepsignaal kan zachter of uitgezet
  • Uitgestelde start

Minpunten

• in uren (niet op tijd) instelbare start
  • Geen weegfunctie van belading!

Mary 08-05-2019

betrouwbaarheid

Geschreven voor: Miele WEG 135 XL WPS

Met een lach en snik heb ik een nieuwe Miele wasmachine WEG 135 XL WPS in gebruik genomen een met zuinig stroom en water gebruik echt een toppertje. Het afscheid nemen van oude viel niet mee, een trouwe Miele vriendin die 21 jaren alles heeft gewassen wat er maar vies en vuil was, daar ging ze dan, snik, snik.

Pluspunten

• betrouwbaarheid
  • solide

Biesheuvel 01-05-2019

TOP machine!

Geschreven voor: Miele WEG 135 XL WPS

Altijd Miele, het beste wat er is!!
Wel prijzig maar gaat ook heel lang mee.
Onze vorige wasmachine was ook een Miele, nooit stukken aan gehad.
Wast heel goed, vlekken gaan er uit. Was kreukt niet bij opdrogen dus bijna geen strijk.
Goede programma's.
Echt een topper deze wasmachine!!!👌👌👌👌

Pluspunten

• Was kreukt niet
  • Veel programma's
  • Wast goed schoon
  • Hele goede kwaliteit

Minpunten

• Prijzig

Hans 27-04-2019

Alweer een Miele!

Geschreven voor: Miele WEG 135 XL WPS

De Miele WEG 135 XL hebben we nu enkele dagen en doet zijn werk uitermate stil.
De bediening is door de eenvoudige programmakeuze simpel.
En, het belangrijkste, de was resultaten zijn prima.
Kortom: een goede aankoop!

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Is stil in gebruik

Hester van den Berg 19-04-2019

Duidelijk scherm, stil, fijne programma’s

Geschreven voor: Miele WEG 135 XL WPS

Ik ben erg blij met deze wasmachine. Wast schoon, was komt bijna droog uit de machine. Machine is erg stil. Heeft fijne programma’s. Duidelijke beschrijving en makkelijk in gebruik. Fijn om starttijd in te stellen i.v.m. daluren tarief

Niek 07-04-2019

Prima product

Geschreven voor: Miele WEG 135 XL WPS

We hebben onlangs onze oude degelijke Miele wasmachine, waar we zeer tevreden over waren, na 17 jaar moeten vervangen kreeg wat ouderdomsklachten. Nu een nieuwe Miele wasmachine gekocht en de eerste indrukken zijn weer geweldig, Stil, zuinig, makkelijk te bedienen en hopelijk dat ook deze weer 17 of meer jaren dienstbaar zal zijn.

Pluspunten

• makkelijke bediening,
  • zuinig in gebruik
  • trommel verlichting is top
  • erg stil
  • degelijkheid

Berber 19-03-2019

Perfecte machine

Geschreven voor: Miele WEG 135 XL WPS

Een paar maanden geleden een Miele wasmachine gekocht. Een hele uitgave maar tot dusver nog geen spijt van gehad. Een hele fijne machine om mee te werken. Denkt goed om de kleding en zorgt voor een uitstekend wasresultaat op ook nog eens een duurzame manier! Ik zou deze machine zeker aanbevelen voor wie dan ook!

Pluspunten

• Duurzaam
  • Denkt goed om kleding
  • Overzichtelijk

Mie 16-03-2019

Mooie uitstraling, past perfect naast de concence droger!

Geschreven voor: Miele WEG 135 XL WPS

Al jaren heel tevreden over de producten van Miele. Deze nieuwe wasmachine voldoet aan alle verwachtingen. Is ruim, beschikt over een kort wasprogramma en levert een prima was resultaat.
Ik ga ervan uit dat ook deze wasmachine weer jaren meegaat. Voor iedereen aan te bevelen.

Jack 09-03-2019

Betrouwbare ervaring

Geschreven voor: Miele WEG 135 XL WPS

Onze derde Miele wasmachine. Vorige 2 zijn bij elkaar 45 jaar meegegaan. Weer gegaan voor de betrouwbaarheid en kwaliteit van een Miele wasmachine.

Pluspunten

• Betrouwbaarheid
  • Kwaliteit

Zonnetje 09-03-2019

Wat een stilte en bedieningsgemak

Geschreven voor: Miele WEG 135 XL WPS

Na 19 jaar Miele wederom een nieuwe Miele. En wat zijn wij (weer) blij!
Deze is strak van vorm,
er gaat veel was in (dus minder wasbeurten),
is stil in het wassen,
grote opening,
veel mogelijkheden zoals uitstel van wassen, zoemer, veel programma's,
1600 toeren! Dus sneller droog.
En nu kan ons dekbed ook zelf gewassen worden! Dus niet meer naar de stomerij.
Nieuw zijn de capsules. Deze zijn wel prijzig, maar werken TOP! Fris en schoon komt het uit de machine. Fijn dat er een set werd bijgeleverd om te proberen.
Een mooie aanwinst die vast en zeker ook weer jaaaaren meegaat zonder problemen.

Pluspunten

• Grote opening
  • Zeer gebruiksvriendelijk
  • Energiezuinig
  • Stil

Minpunten

• Capsules zijn prijzig

Marc 07-03-2019

Een echte Miele

Geschreven voor: Miele WEG 135 XL WPS

Na 6 jaar te hebben gewassen met een Samsung wasmachine, na aanraden van m'n ouders overgestapt naar Miele. Wat een verademing.
We zijn een gezin met 2 jonge kinderen, dus de wasmachine word veel gebruikt. De enorme trommel van 9 kilo is perfect, er gaat lekker veel was in maar er is ook voldoende ruimte voor 2 persoons beddengoed. Was komt er super schoon uit, echt stukken beter dan onze oude Samsung. En de 1600 toeren is ook fijn. De was komt er net wat droger uit, en dat scheelt weer in de droogtijd van de droger en dus weer energiekosten. De machine is ook erg stil! Wel prettig want nu kunnen we ook weer wassen als de kinderen in bed liggen. De kleding komt er minder kreukelig uit. Het is ook een machine met niet al te veel poespas en een makkelijke bediening. Kortom, wij zijn echt enorm blij met deze machine en hopen er de komende 15 - 20 jaar plezier van te hebben.

Pluspunten

• Ruime trommel
  • 1600 toeren, dus de was komt er droog uit
  • Enorm stil
  • Makkelijke bediening
  • Trommel verlichting

een tevreden klant uit zwolle 02-03-2019
  • Product gekregen

Miele WEG135XLWPS

Geschreven voor: Miele WEG 135 XL WPS

min vorige wasmachine was ook een miele .24jaar mee gewassen, geen problemen. dus de keus was niet moelijk,weer een miele. miele heeft vooruitgang geboekt,deze machine wast geruisloos,makkelijke bediening en zuinig in gebruik.dus pa kan nu ook de was doen

Pluspunten

• energiezuinig
  • geruisloos
  • overzichtelijke programering

Minpunten

• geen

RonaldS 28-02-2019

Zeer goede wasmachine

Prachtige wasmachine
Goede trommel inhoud, machine draaid rustig en de was word prachtig schoon
Door de zuinige wasmachine bespaar je stroom en dat is goed voor het milieu

Pluspunten

• Trommel inhoud
  • Geluid

Minpunten

• Zicht

WILL59 27-02-2019

Miele DE topper onder het witgoed

Geschreven voor: Miele WEG 135 XL WPS

Miele tja het blijft de topper onder het witgoed.Echt ik heb deze wasmachine de Miele WEG XLWPS nu enkele weken in het bezit en wat een geweldige wasmachine is dit.
Echt een stukje Miele vakmanschap en Hightech.

Mijn grote voordeel ervaring op een enthousiaste rij :
 Geweldig design , duurzaam en degelijke materialen
 Groot laadvermogen ( 9 kilo)
 Grote deur waardoor het beladen eenvoudig word
 Verlichting in de trommel 9je ziet gelijk dat de machine loopt)
 Prachtig afgewerkte softcare trommel voor behoedzaam wassen
 Eenvoudig duidelijk te bedienen tiptoets display
 Caps dosering echt een aanrader
 Ruim voldoende nog zelf aanpasbare was programma,s
 Kreukherstellend was programma is echt kreukherstellend ook
 Echt energie zuinig

Eenmaal met deze wasmachine je dure kleding en ander wasgoed gedaan en je wilt echt geen andere wasmachine meer.
De was komt er kraakhelder , goed gecentrifugeerd , kreukvrij uit maar vooral ook schoon bij welk programma je ook gebruikt.
Gebruik je de Miele wascaps dan krijgt je wasgoed echt een heerlijke boost en geur die lang blijft zeker de moeite van het proberen waard ik ben al helemaal verzot op de Miele caps.
Het wol programma is samen met de Miele wol wascap echt verbluffend mijn dure cashmire wollen trui kwam er weer als nieuw uit.
De dons winterjassen ook gewassen en kwamen er ook in goede vorm en heerlijk schoon uit.
Met het outdoor programma de skipakken van de kids gewassen en ook verbluffend resultaat.
Beddengoed komt er kreukvrij uit en niet op een grote prop.
Nou en dan het uitstellen van de was via de display dat is ook een handigheidje.

Kortom alle programma's geprobeerd al en uiterst tevreden over deze wasmachine.
Als u op zoek bent naar een wasmachine dan raad ik u zeer zeker deze Miele WEG 135XL WPS aan u koopt misschien iets duurder maar daarvoor wel de echte Miele kwaliteit .
Was moet gewoon kraakhelder en schoon uit de machine komen maar deze wasmachine doet zoveel meer voor uw dure wasgoed echt een TOPPER.

• Degelijkheid
  • Kwaliteit
  • Display
  • Eenvoudige duidelijke bediening

Minpunten

• prijs

StefanB 25-02-2019

Miele, wir leben wasmachines

Geschreven voor: Miele WEG 135 XL WPS

Voor Reviewclub heb ik de kans gekregen om deze wasmachine eens aan de tand te voelen. Deze werd netjes afgeleverd en ook nog eens op zolder geïnstalleerd. Zeker niet verkeerd, aangezien we van Miele gewend zijn niet echt lichte machines te bouwen (95 Kilo). Als eerste viel me op dat de machine zeer robuust en degelijk van bouw is, iets wat ik verwacht van Miele. Toch vind ik de rand van de klep wat goedkoop aanvoelen, maar dit was meer op tast dan dat het daadwerkelijk slechte kwaliteit is. Misschien de afwerking die me dit gevoel geeft. Wel ziet de SoftCare trommel er extreem goed en afgewerkt uit. Ik kan mij goed voorstellen dat dit de was uitstekend beschermt en met een maximaal laad vermogen van 9 kilo zeker geen overbodige luxe met een klein gezin.
Na het aansluiten was gelijk duidelijk dat je zelfs zonder handleiding een heel eind komt in het gebruiken van de machine. Het is zeer intuïtief, gebruiksvriendelijk en werkt uitstekend, zelfs met natte vingers registreert het Touch display alles zonder problemen. Nadat ik door de programma’s en opties heen ben gegaan, vielen mij een aantal dingen op. Het instellen van de was uitstel had iets beter gemogen. Zo toont hij na het instellen niet te totale was tijd en is er geen mogelijkheid om te kiezen tussen een begin en eindtijd. Dit zou nog een mooie toevoeging zijn. Ook vond ik het jammer dat deze machine niet voorzien is van WiFi, iets wat toch steeds gebruikelijker wordt en goed zou passen in dit prijs segment. Wat ik wel geweldig vond is het inzicht die de Miele je geeft in het energie verbruik. Vooral als je ziet dat de laatste wasbeurt maar 0.34 kWh verbruikt heeft, ruim onder het gemiddeld. Wel wassen we voornamelijk op 30 graden, dus dit zal wat hoger liggen op een 60 graden programma. Ook een mooie feature is ‘Extra stil’ waarbij je het centrifugeren handmatig aan moet zetten om zo de machine in combinatie met programma uitstel prima s ’nachts aan kan zetten. Over geluid gesproken, voordat ik de Miele binnen kreeg heb ik eerst nog een decibel test gedaan bij mijn eigen machine (Zanussi) om zo de twee met elkaar te kunnen vergelijken. Nu blijkt dat de Miele toch wat luider is dan de Zanussi. Met 57.5 db is de Miele 2 db luider bij het wassen en met 82.4 zo’n 4 db harder tijdens het centrifugeren (1600rpm). Iets luider dan de Miele website aangeeft. Wel heb ik dit met een vrij volle was gedaan en weet niet wat de test setup bij Miele is geweest. Dit neemt niet weg dat de Miele beduidend stabieler overkomt. Tijdens centrifugeren met de Zanussi lijkt er een helikopter over te vliegen terwijl dit bij de Miele totaal niet merkbaar is. Iets wat mijn voorkeur heeft, aangezien de wasmachine bij ons op zolder staat. Na wat wasjes gedraaid te hebben, viel me gelijk op hoe kreukvrij deze uit de machine komen. Echt een verademing die kreukbeveiliging aangezien we geen droger gebruiken. Dit moet nog getest worden met katoenen overhemden, maar zie dit met plezier tegemoet. Ook hebben we de sport cap geprobeerd en waren we blij verrast dat de kleding er erg fris uit kwam. Vaak merk je dat geurtjes toch hardnekkig zijn in lycra achtige stoffen, maar dit was volledig verdwenen met het gebruik van de cap. Kan dan ook niet wachten om een booster cap te proberen op mijn klus kleren. Wij gaan in ieder geval vrolijk door met testen!

Pluspunten

• Stabiel
  • Kreukvrij
  • Opties
  • Zuinig
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Prijs
  • Rubber afsluitrand blijft water in staan
  • Caps blijven vol met water

mokka 24-02-2019

In een woord wauw

Geschreven voor: Miele WEG 135 XL WPS

Ik kan kort zijn,maar dat is niet de bedoeling maar wat een top wasmachine is dit.
Het begint al met het uiterlijk, echt wat je van Miele verwacht.
Niet teveel knoppen en een duidelijk display.
Ook het gebruikgemak van het display is super.
Ik moest wel even ontdekken omdat mijn huidige machine het niet heeft, maar de gebruiksaanwijzing hierover is duidelijk.
Dan de verlichte trommel, wauw wat een luxe.
En de trommel, een 9 kg , scheelt al snel een paar wassen in de week.
Kleding komt er schoon en bijna zonder kreukels uit.
De wasmachine is zeer stil en de soft trommel is echt een aanrader voor een wasmachine.
Kleding slijt minder en komt er zonder pluizen uit.
Wat ook fijn is dat aangegeven wordt hoeveel was er in de machine kan voor de verschillende wasprogramma's.
Ik zou deze wasmachine iedereen aanraden, hij is super.

Pluspunten

• grote trommel
  • duidelijke beschrijving
  • gebruiksgemak
  • laag wasprogramma

Minpunten

• prijs

Fadoua 24-02-2019

Super product!!!!

Geschreven voor: Miele WEG 135 XL WPS

Wauw wat een super mooie en grote wasmachine! Hij is heel erg snel, maar 20min en de was ruikt ernaar ook erg fris! Het is een luxe mooie wasmachine en het bestaat uit veel opties. Ik raad dit zeker zeker zeker aan!!!

Pluspunten

• Mooi
  • Groot
  • Heel snel
  • Zuinig
  • Fris