Miele WCR890WPS PWash2.0&TDosXL WiFi - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WCR890WPS PWash2.0&TDosXL WiFi op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Grace Reijans 21-01-2023

Miele wasautomaat ECR890

Geweldige wasmachine. Super eenvoudig te bedienen, blij met de TwinDos. Doseert elk wasje precies genoeg. Hele fijne wasprogramma's. Naar voorkeur ook eigen wasmiddel te gebruiken. Stil, zuinig , ruime inhoud. In een woord geweldig. Mijn oude Miele heb ik 30 jaar gehad en na een intensief gebruik was 't tijd om afscheid te nemen en een opvolger te zoeken. Zo tevreden geweest dat t weer een Miele is geworden. Heel blij mee

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Wasmiddel is niet goedkoop maar zuinig in gebruik
  • Gratis twindos voor half jaar

v**************@h********** 10-11-2021

Een geweldige wasmachine en zuinig voor het milieu

Ik vind dit een geweldige machine, deze is erg zuinig.
En wat ik nog belangrijker vindt goed voor het milieu.
Hij doseert namelijk zijn eigen gebruik van de twin dos.
Weegt hoeveel was in de wasmachine zit, en doseert het wasmiddel daarop. Ook geeft hij aan als de Twin dos vervangen moet geworden. Je hebt twee flessen onderin je Miele wasmachine zitten, hier kan je geruime tijd mee. Ongeveer 38 wasbeurten.
En sinds kort heb je ook deze fleacons met heerlijke geuren, die ga ik binnenkort gebruiken.
Kortom erg blij met deze Miele, en er zit ook nog trommelverlichting in. Dat vindt ik ook heel fijn.
Zelfs mijn man is er enthousiast over.

Pluspunten

• Doseert de was, door te wegen
  • Trommelverlichting
  • Je man doet de was nu ook, gemakkelijk te bedienen

Alie 23-12-2020

Super

Heerlijke machine werkt eenvoudig en heel schoon.
Makkelijk de flessen te verwisselen machine geeft aan bij na leeg zodat je er rekening mee kunt houden als je geen flessen op voorraad heeft.
Kortom een fijne machine waar ik super blij mee brnt

Pluspunten

• Geen geknoei met wasmiddelen
  • Regelt zelf de zeep doses

Minpunten

Aliema 04-09-2020

Miele twindose en steam

De wasmachine voldoet aan mijn verwachting. Er wordt wasmiddel gedoseerd wat ik heel fijn vind. Ik kan via de app de machine stoppen of aan zetten. Handig als je het druk hebt. Steam helpt de kleding zo kreukvrij mogelijk uit de machine komt. Er zijn meer opties te ontdekken die naar mijn mening in een druk huishouden zeker goed van pas kan komen. Ook heel fijn is 'quickwash'; duurt 20 minuten. De was komt overigens licht vochtig uit de machine. De was droogt best snel.

Pluspunten

• Was komt licht vochtig uit de trommel
  • Was snel droog

Minpunten

• De meeste was duurt ongeveer 2 uur
  • Bij optie beddengoed staat alleen dekens

de Groot 01-05-2019

Fijne grote trommel, makkelijke bediening

Ik vind het een fijne wasmachine. De automatische wasmiddeltoevoeging is ideaal. De trommel is lekker groot. De machine is makkelijk te bedienen d.m.v. touchscreen. Je kunt precies zien hoe lang het duurt voor de was klaar is. De prijs is best hoog, maar het is een fijne wasmachine met veel gemakken.

Pluspunten

• grote trommel
  • makkelijk bedienbaar dmv touchscreen
  • automatische wasmiddeltoevoeging
  • tijdsaanduiding