Miele WDD320 SpeedCare 1400

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WDD320 SpeedCare 1400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Annettr 24-10-2019

Miele wasmachine betrouwbaar en duurzaam

Geschreven voor: Miele WDD320 SpeedCare 1400

Mijn oude Miele is 17 jaar meegegaan, dat vind ik top! De keuze voor opnieuw een Mieke was voor mij vanzelfsprekend. Mijn eerste ervaringen met mijn nieuwe wasmachine zijn perfect! Hopelijk doe ik er weer net zo lang mee als mijn vorige!!

Pluspunten

• Weinig geluid

Amora 19-10-2019

Goede wasmachine voor een goede prijs

Geschreven voor: Miele WDD320 SpeedCare 1400

Ik heb de Miele nu een paar dagen en de machine bevalt goed. De machine is erg geluidsarm en wast goed schoon. Het is even wennen aan het touch paneel. Vooral bij het openen van de laaddeur.

De machine is stiller dan zijn voorganger en wast prima. Ook handig dat je een apart programma hebt voor kleine wasjes. Doet precies zijn werk, geen onzin erop en Miele blijft gewoon het beste onder de wasmachines!

Pluspunten

• Zeer stil
  • Altijd schone was
  • Werkt gemakkelijk
  • Kreukelbeveiliging
  • Goede prijs kwaliteit

Minpunten

• Display staat geen timer

rvankempen 17-04-2019

kwalitatieve machine

Geschreven voor: Miele WDD320 SpeedCare 1400

De machine werd bij ons geplaatst (gelukkig, want hij was héél zwaar), en direct in gebruik genomen. Wat opviel was dat de machine erg stevig staat en kwalitatief aanvoelde. Men tipte ons al dat Miele echt goede machines maakt, en dat blijkt op eerste indruk en gevoel ook zeker waar. De eerste was hebben we meteen op 90 graden gedaan, daarna wat kleinere wasjes gedaan. Gewend dat we langere wasjes moesten doen, deden we dat nu ook en het kwam er super uit. Maar het voordeel zou de Speedcare zijn, dus een snel programma direct de volgende dag gedaan. Ook dan komt het super schoon en fris uit de machine. Een aanrader in onze optiek!

Pluspunten

• kwaliteit

Minpunten

• zachte pieptonen

Chantalle 07-04-2019

Mielenatuurlijk

Geschreven voor: Miele WDD320 SpeedCare 1400

Mooie vormgeving, stil, makkelijk in gebruik, timer, aquastop. Na aflevering en installatie meteen in gebruik genomen. ( na spoeling ). Zo geluidloos. Heel blij mee.

Pluspunten

• Zuinig
  • Geluidloos
  • Timer en aquastop

Minpunten

• Nog geen minpunten

spockispong 24-03-2019

heel gemakkelijk en duidelijk

Geschreven voor: Miele WDD320 SpeedCare 1400

ik was meer dan het gemiddelde huishouding en zocht een betaalbare doch goede machine.
ook is het geluid, het gebruik van stroom en water een belangrijk iets en dat heb ik in deze machine gevonden.

Pluspunten

• was goed schoon
  • easy in het bedienen
  • centrifugeert naar behoren.

Viv79 28-02-2019

Miele voor gezinnen

Geschreven voor: Miele WDD320 SpeedCare 1400

Deze Miele is geschikt voor grotere gezinnen door de ruime inhoud van 8kg van de trommel.
De machine beschikt over verschillende wasprogramma’s te weten katoen, wol, Quikpowerwash enz.
Energiebesparende machine aangezien hij het water bespaart tijdens de programma’s
Deze programma’s zijn via de de draaiknop aan de voorzijde in te stellen en aan te passen op het touchscreen. Bij het scherm kan je de graden, toerental al dan niet voorwas gemakkelijk wijzigen.
Tijdens het wassen valt het screen uit, maar zodra je het beloop wil zien kan je het scherm aanraken.
Deze machine ervaar ik als gebruiksvriendelijk.
Wasmiddel kan je gemakkelijk in de schuiflade aanbrengen, maar men kan ook kiezen voor de Miele wascapsules (zelf nog niet gebruikt).
Tijdens het draaien van het programma vrijwel geluidsstil.
Bij afronding van programma geen eindsignaal, maar ik ervaar dit niet als een probleem.
De was komt schoon, fris en vrijwel kreukvrij er uit.
Miele voor mij geen betere meer

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Vrijwel geluidloos
  • Energiebesparend
  • Ruime trommel
  • Wasprogramma aan te passen

PinkDragon 27-02-2019

grote deur!

Ik raad deze Miele aan!
Met het Softcare systeem gecombineerd met de snelwas, wast deze Miele echt schoon EN snel!
Ik heb een groot gezin en altijd was te doen. De deur is wat groter dan wat oudere Miele’s (en 8kg!) Je kunt bijna de was er in gooien van de keuken naar de bijkeuken, praktisch en snel.
Om eens te kijken wat deze top machine echt kan heb ik expres een oude handdoek vuil gemaakt met diverse vlekken, zoals chocopasta, jam, bietensap enz. Op de snelwas met een normaal wasmiddel bleek 99% te zijn verdwenen, ik was onder de indruk!
Ik heb wat problemen met de display, ik kan namelijk niet goed zien wat ik kan selecteren en wat ik al heb gekozen, maar verder ben ik dik te spreken!
Het is een mooie strakke machine en hij wast netjes schoon en je hoort hem ook bijna niet.
Al met al een hele fijne machine, ik zou hem van harte aanbevelen!

Pluspunten

• snel
  • stil

Helen 27-02-2019

Goeie wasmachine

Geschreven voor: Miele WDD320 SpeedCare 1400

Ik zou de wasmachine zeker aanraden met een gezin van 5 personen draait de wasmachine dagelijks .je heb veel opties op de wasmachine geluidloos en wast goed schoon .door de honing graad trommel slijt je was minimaal. En er is een kort programma en uitstel programma op

Pluspunten

• Geluidloos
  • Wast goed schoon

Wasmiep 2.0 26-02-2019

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Miele WDD320 SpeedCare 1400

Wij hebben deze Miele wasmachine nu een aantal weken in gebruik en zijn er heel erg blij mee.
Het is een mooie machine met grote 8kilo softtrommel.
De Miele wast zuinig, stil en het aller belangrijkste schoon.
De wasmachine is gemakkelijk te gebruiken door het eenvoudige display waarin bij elk gekozen programma alle opties weergegeven staan zodat we eenvoudig de graden centrifuge en tijd (verkort) kunnen kiezen.

Met een gezin heb je nou eenmaal veel was en ook wel eens was welke je zo snel mogelijk schoon wilt hebben.
Dit kan door de fuctie ‘kort’ te kiezen of met de express 20 funtie waarbij de was binnen een uur gedraaid is.
Niet vergeten te noemen met de functie van het onderbreken van het wasprogramma om nog een vergeten kledingstuk toe te kunnen voegen.

Het is een eenvoudige uitziende maschine maar uitgerust met alle opties en functies welke je nodig hebt voor schone was.
Een minpuntje is het niet kunnen zien van de resttijd van het wasprogramma gedurende hij bezig is.

Pluspunten

• Wast stil
  • Wast snel
  • Grote trommel

Minpunten

• Geen resttijd

benalla 26-02-2019

Stille, zuinig, prima wassende machine

Geschreven voor: Miele WDD320 SpeedCare 1400

Het is een fijne wasmachine met een grote trommel met een capaciteit van 8 kilo. Prettig voor een gezin met kinderen, zoals in ons geval. De wasmachine heeft veel verschillende programma's en mogelijkheden, eenvoudig maar modern, overzichtelijke en makkelijk in gebruik.
Ook het eenvoudig te bedienen (en te begrijpen) display zorgt ervoor dat je snel en duidelijk voor de gewenste graden en of centrifugetoerental kunt kiezen bij het wasprogramma dat je hebt geselecteerd. Ik heb in de korte tijd dat wij hem gebruiken nog niet alle handige functies uitgeprobeerd maar ik kan wel zeggen dat de wasmachine stil is en gezien het energielabel zal hij ons op termijn waarschijnlijk een flinke energiebesparing opleveren. Ook een groot voordeel aan deze machine is de soft trommel die ervoor zorgt dat de kwaliteit van de kleding bewaard blijft en het minimale geluidsniveau van waarmee hij de wasjes draait.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Simpel in gebruik

Minpunten

• Kleine deuropening

S van Kalles 18-02-2019

Fijne wasmachine met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Miele WDD320 SpeedCare 1400

Het is een fijne wasmachine met de kwaliteit en degelijkheid van Miele. De machine heeft veel verschillende wasprogramma's en deze zijn ook weer aan te passen naar je eigen wensen. Zo kun je na het kiezen van een wasprogramma de temperatuur en toerentallen naar wens aantikken. Het door ons meest gebruikte programma is het Quick powerwash programma. Hiermee is de was binnen een uur klaar en is de was echt heerlijk fris. Perfect voor als je meerdere wasjes achter elkaar wilt doen. Met de softcare trommel kunnen ook je kwetsbare kledingstukken zonder problemen worden gewassen. De machine kan een capaciteit van 8 kg aan, voldoende voor een gezin van vier. De machine is zeer energiezuinig.
Ik vind het ook een vrij stille machine, ik heb er even naast gestaan tijdens het centrifugeren op 1400 toeren en hij blijft keurig netjes op zijn plek staan.
Ik ben tot nu toe zeer te spreken over het wasresultaat en de mogelijkheden van deze machine.

Pluspunten

• softcare trommel
  • veel verschillende mogelijkheden

Wasman 15-02-2019

Een fijne machine en een prima wasresultaat

Geschreven voor: Miele WDD320 SpeedCare 1400

Een wasmachine hoeft eigenlijk niet heel veel meer te doen dan kleding goed schoon te krijgen en dit zo lang mogelijk vol te houden. Tegenwoordig stellen we wat meer eisen als dat dit snel moet gebeuren maar ook met zo min mogelijk water- en stroomverbruik. De keuze voor deze Miele WDD 320 was dan ook niet zo moeilijk. Na deze machine bijna een maand, dagelijks te hebben gebruikt kan ik niet anders zeggen dat deze Miele aan alle verwachtingen voldoet. Een snelle was draaien is geen enkel probleem en doet zeker niet af aan het wasresultaat. Ook kwetsbare (en vaak dure) kledingstukken was ik zonder problemen, dankzij de SoftCare trommel in deze Miele. De machine heeft verschillende programma’s voor specifieke stoffen maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat wij de meeste wassen op het quickpowerwash programma wassen. Dan heb je 5kg was binnen het uur schoon en met drie tieners in huis die een flinke stapel wasgoed produceren is dut dan ook meteen de meest handige functie. Echte minpunten heb ik nog niet kunnen ontdekken maar als ik een verbeterpunt moet benoemen dan zou dat zijn dat het wasmiddelenbakje, wat dan wel weer zelfreinigend is, een beetje stroef opent. Misschien dat soepeler wordt naarmate de machine meer wordt gebruikt.

Pluspunten

• Stil
  • Snel wassen
  • Prima wasresultaat

Minpunten

• Wasmiddelen bakje gaat stroef open
  • Miele wasmachines zijn zwaar