Bosch WAT285C0NL

Siemens iQ500 WM14T590NL

Siemens iQ500 WM14T590NL
8,8 (269)
Bekijk alle Wasmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAT285C0NL op Kieskeurig.nl.

8,9

WAT285CONL 18-02-2020

Uitstekende machine.

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Makkelijk in gebruik..prima zo. Voldoet aan de verwachtingen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bosch wat285c0nl 14-02-2020

Fijne wasmachine, doet wat ik graag wil

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Na 18 jaar hield mijn oude bosch wasmachine er mee op. De keuze was snel gemaakt en koos voor bosch wat285c0nl.
Ruime keuze aan programma's, trommelverlichting ideaal op de donkere zolder. Het programma trommelreiniging spreekt mij erg aan. Programma's makkelijk in te stellen je hoeft er niet voor gestudeerd te hebben.
De wasmachine is erg stil, hoor hem niet wassen, maar wel de wasbol tikken tegen trommel dat voelt als irritant, maar dat zit tussen de oren, want verder zeer stil, ook als je snachts wast. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Clazien 08-02-2020

geweldig mooi en handig ding

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

mooi en gewildig ding. handig het licht in de trommel. en ook handig dat je kan instellen oop wijn zweet gras en bloed vlekken [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Monique 05-02-2020

Fantastische machine

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Ik heb deze machine nu 2 weken en ben er zo ontzettend blij mee. Bijna geluidloos met centrifugeren. Veel opties op de machine en de was is ook lekker schoon. Gebruiksvriendelijk. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Half 29-01-2020

Stille snelle wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Heerlijk stil en wast ook heet in kort programma waardoor je op 1 dag meerdere wasjes kan weg wassen ideaal in het drukke werk en gezins leven [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bernardus 26-01-2020

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Ruime keuze in programma s, duidelijk en makkelijk te bedienen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

pebje01 26-01-2020

Geweldige wasmachine, Goede prijs-kwaliteit

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Deze wasmachine wast goed. Heel verschil met onze 12 jaar oude wasmachine. Als je de deuren dicht doet hoor je het niet eens centrifugeren. Veel wasprogramma's en een grote trommel. De trommelverlichting is een leuke extra. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gijs 16-11-2019

Wasmachine met veel keuzes

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Een mooie wasmachine. Bediening is niet vanzelfspreekend. Je moet erg veel keuzes maken. De handleiding is onduidelijk. De instalatie voorschriften zijn ook niet duidelijk. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Leandro 09-11-2019

Uitstekende top prestatie

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Makkelijk te gebruiken met veel opties en geef de gewenste wasresultaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

fam schalkwijk 09-11-2019

Mooie wasmachine eenvoudige bediening en super stil

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Mooie wasmachine met eenvoudige bediening, duidelijk display en super stil en dat voor deze prijs. Na een uitgebreide vergelijking van de diverse wasmachines uiteindelijk tot deze keuze gekomen. Ook de verlichting in de trommel is een uitkomst wasmachine staat bij ons in de schuur en daar is de verlichting niet optimaal.

Pluspunten

• duidelijke en eenvuidige bediening
  • verlichting in trommel
  • super stil in gebruik

Minpunten

• kan nog geen minpunt opnoemen

Stephanie 31-10-2019

Perfect stil

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Heerlijke en fijne stille wasmachine met handige was programma's. Makkelijk te bedienen en wast goed schoon. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Renée 29-10-2019

Zuinige stille wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Fijne wasmachine voor kleine en grote was, voor vieze en minder vieze was, diverse programma's te kiezen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Renée 29-10-2019

Zuinige stille wasmachine!

Erik 25-10-2019

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Erg stil en mooi apparaat, was is goed schoon en komt droger uit de trommel dan verwacht. Genoeg programma's en geeft duidelijk aan wat het kg limiet per programma is, ook de trommel- en wasmiddelinvoerreiniging is erg fijn, echt een aanrader!

Pluspunten

• stil
  • schoon
  • droog
  • zelf reinigend

Minpunten

• meer programmas voor hoger kilo aantallen

van Hout 19-10-2019

Stil, zuinig en fijne interface

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Mooie stille machine, met fijne gebruiksinterface en licht in trommel is handig! Nog maar kort in bezit maar hoop nu al dat hij lang mee zal gaan. Ik vroeg me wel hardop af hoe gevoelig het touchscreen is voor mankementen, want daar ben je nu wel helemaal afhankelijk van.

Pluspunten

• stil
  • lamp in trommel
  • interface

Minpunten

• nog niet ontdekt

Theo 13-10-2019

Toppertje!

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Prima wasmachine. Wast uitstekend en maakt weinig geluid. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marc 12-10-2019

Prima stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Vorige wasmachine was een Bosch. Altijd prima gedaan tot hij na tien jaar wat probleempjes kreeg. Vanzelfsprekend eerst naar nieuwe Bosch machines gekeken. Leverancier had van een bepaald type een mooie actie. Levering ging vlot en goed.

Pluspunten

• stil
  • zuinig bij bepaalde programmainstellingen

Minpunten

• bepaalde programma's kunnen nogal lang duren

Hans 03-10-2019

Stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

We hebben deze machine gekozen na een vergelijk in de Consumentengids. Hoofdpunten die we belangrijk vinden zijn betrouwbaarheid, geluidsarm en energiezuinig.

• zuinig

Nelien 01-10-2019

Mooie, stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

We hebben de wasmachine gekocht op duurzaamheid en stilte. Het blijkt een machine die doet wat hij moet doen en dat inderdaad zo stil dat ik de eerste paar keer steeds ging kijken of hij het nog wel deed!

• Mooi droog na centrifugeren
  • makkelijk te bedienen

Jaap 22-09-2019

Geweldig

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

De naam zegt eigenlijk al genoeg, Bosch...gewoon erg goed. Veel programma's. Mooi display, grote vulopening, trommelverlichting, eenvoudig in bediening. Prijs-kwaliteitverhouding is goed,

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen.
  • Grote vulopening
  • Trommelverlichting
  • Erg stil tijdens programma/centrifugeren,
  • Zuinig met water/energie

Minpunten

• Niet ontdekt