Bosch WAT285C0NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAT285C0NL op Kieskeurig.nl.

8,9

Ineke 22-06-2020

Superwasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Wat een fijne wasmachine is dit! Veel stiller en zuiniger dan onze vorige wasmachine. Wast goed schoon.
Ik kan ook optie extra spoelen toevoegen.
En los centrifugeren. Handig bij bijvoorbeeld dikke winterjas. Rondje extra.
Veel keuzes aan programma's. Vooral met kort en het eco-programma ben ik blij.
Op het display staan alle programma's, duur, water/ernergieverbruik en maximale belading aangegeven. Zinvol, hoef ik niet steeds het boekje er bij te pakken.

Heel fijn vind ik ook de trommelverlichting want hij staat bij ons op een schemerige overloop. En wasmachine schakelt zichzelf automatisch uit. Ook fijn.

De wasmiddellade is zelfreinigend. Nooit meer resten wasmiddel. Lade na gebruik wel voorzichtig open trekken; er kan een beetje water nog uitkomen.

Kortom, een superwasmachine! Blij mee! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 18-06-2020

Goede stille wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Goede stille wasmachine. Was komt er goed droog uit na centrifugeren op 1400. Verlichting in de trommel is ook fijn. Prima prijs/kwaliteits verhouding. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bosch wat285c0nl 15-06-2020

Super fijne wasmachine

Geluidloos
Veel verschillende was functies
Verlichte trommel
Automatisch schoonmaken van wasmiddel bakjes
Al met al een fijne wasmachine waar ik nog jaren plezier van hoop te hebben [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

GBoom 14-06-2020

Top wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Hele fijne wasmachine, heel stil en was wordt mooi schoon [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

leon 30-05-2020

totaal niet stil

wij hebben de wasmachine 2 dagen
er blijft na het wassen water achter in het manchet.
tijdens het wassen maakt de wasmachine vele malen meer geluid dan onze vorige wasmachine van 10 jaar oud.
de tommel heeft veel meer speling loopt ook niet mooi rond in de trommel
dus voor ons eens maar nooit geen bosch meer

Anoniem 24-05-2020

Super stil

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Mooie uitvoering, super stil, zoals de naam zegt silence. Veel opties en mogelijkheden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Brigitte 17-05-2020

Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Heel blij dat ik voor deze wasmachine heb gekozen.
Zoveel keus om goed en veilig te wassen voor alle soorten textiel. Super [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

de Jong 17-05-2020

Veelzijdig en stil

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Een veelzijdige wasmachine die heel stil is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

De Jong 17-05-2020

Heel Stil, overzichtelijk menu.

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Heel stil, overzichtelijke bediening, programma's naar wens aan te passen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Martijn 16-05-2020

Stille krachtpatser

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Kort in huis maar deze wasmachine wast fantastisch schoon en is muisstil! Helemaal top, zonder twijfel de juiste keuze geweest.

Bosch wasmaschine 12-05-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Zeer fijne wasmachine. Handige optie dat je ten alle tijden op pauze kan drukken en vergeten wasgoed kan toevoegen. Ook erg blij met het allergie plus programma die alle hondenharen eruit filtert. Hiervoor een B merk maar ik merk duidelijk verschil. Ik blijf zeker voor Bosch kiezen in al onze apparaten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dino 02-05-2020

Top machine!!

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Ben zeer tevreden met deze wasmachine. Eenvoudig te bedienen. Diversen wasprogramm's, is heel erg stil en doet wat tie moet doen! Kortom een topaankoop!!

Mr maaks 20-04-2020

Super stil en zuinig

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Wat een verademing dat ie zo stil bij 's en zuinig. Doet echt weinig geluid maken. De eco optie duurt lang. Maar is zuinig [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

WAT285CONL 18-02-2020

Uitstekende machine.

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Makkelijk in gebruik..prima zo. Voldoet aan de verwachtingen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bosch wat285c0nl 14-02-2020

Fijne wasmachine, doet wat ik graag wil

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Na 18 jaar hield mijn oude bosch wasmachine er mee op. De keuze was snel gemaakt en koos voor bosch wat285c0nl.
Ruime keuze aan programma's, trommelverlichting ideaal op de donkere zolder. Het programma trommelreiniging spreekt mij erg aan. Programma's makkelijk in te stellen je hoeft er niet voor gestudeerd te hebben.
De wasmachine is erg stil, hoor hem niet wassen, maar wel de wasbol tikken tegen trommel dat voelt als irritant, maar dat zit tussen de oren, want verder zeer stil, ook als je snachts wast. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Clazien 08-02-2020

geweldig mooi en handig ding

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

mooi en gewildig ding. handig het licht in de trommel. en ook handig dat je kan instellen oop wijn zweet gras en bloed vlekken [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Monique 05-02-2020

Fantastische machine

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Ik heb deze machine nu 2 weken en ben er zo ontzettend blij mee. Bijna geluidloos met centrifugeren. Veel opties op de machine en de was is ook lekker schoon. Gebruiksvriendelijk. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Half 29-01-2020

Stille snelle wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Heerlijk stil en wast ook heet in kort programma waardoor je op 1 dag meerdere wasjes kan weg wassen ideaal in het drukke werk en gezins leven [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bernardus 26-01-2020

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Ruime keuze in programma s, duidelijk en makkelijk te bedienen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

pebje01 26-01-2020

Geweldige wasmachine, Goede prijs-kwaliteit

Geschreven voor: Bosch WAT285C0NL

Deze wasmachine wast goed. Heel verschil met onze 12 jaar oude wasmachine. Als je de deuren dicht doet hoor je het niet eens centrifugeren. Veel wasprogramma's en een grote trommel. De trommelverlichting is een leuke extra. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]