Haier HW90-BP14636

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Haier HW90-BP14636 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Peter A 21-08-2020

Goede wasmachine totdat de lager het begeeft

Geschreven voor: Haier HW90-BP14636

Het wasresultaat is niet subliem, maar voor het geld een prima wasmachine. Helaas is het lager geen lang leven beschoren. Kort nadat de fabrieksgarantie verstreken was begon bij het centrifugeren het geluidniveau te stijgen. Totdat het onacceptabel was. Total loss volgens de reparateur en Coolblue vindt het jammer maar is niet bereid om iets van de kosten te dekken. Voortaan toch maar weer een a-merk!

Pluspunten

• stil totdat het lager het begeeft
  • uitgesteld starten
  • goedkoop (maar is duurkoop)

Minpunten

• kapot na twee jaar

Tevreden klant 29-04-2020

Haier wasmachine HW90-BP14636

Geschreven voor: Haier HW90-BP14636

Alles klopt zoals ze het hebben aangegeven tot nu toe de beste wasmachine die ik gehad hebt ! Ik heb altijd de Bosch gehad maar deze is net zo goed als de bosch het is een Duitse merk en wordt zeer energie zuinig mee gewassen super happy de keuze gemaakt te hebben ! Hij staat ook nog goed bij de consumenten bond als goede wasmachine .

tevreden gebruiker 19-08-2019

Heerlijk grote inhoud, makkelijk te vullen door grote deur.

Geschreven voor: Haier HW90-BP14636

Eerst wat reviews gelezen en toen op deze wasmachine uitgekomen.
Een verademing en dat voor het alleszins redelijke bedrag.
Een minpunt ben ik tot op heden niet tegengekomen, alleen prettige verrassingen.
Had de machine gevuld en aangezet, maar moest nog een spijkerbroek toevoegen.
Wat blijkt, de machine geeft mooi de totale wasduur aan, na de toevoeging was de wasduur een paar minuten toegenomen. Misschien logisch, maar voor mij was dit echt een soort van toveren.
Verder moet ik het aantal wasprogramma's noemen, wat een keus en zo simpel te bedienen allemaal. Daar de machine in een afgesloten ruimte staat is het aantal db van 79 geen bezwaar, dit is wat aan de hoge kant.
Kortom, na de voorgaande wasmachines van de bekende dure merken die weliswaar heel lang meegaan ben ik heel blij met deze keus.

kleine Broertje 14-05-2019

Grote wastrommel

Geschreven voor: Haier HW90-BP14636

Het is een fijne wasmachine.
Ruime trommelinhoud en hij wast goed schoon.
Minpuntje is dat het centrifugeren wat luidruchtiger is.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Schone was
  • wast snel

Minpunten

• centrifugeren is beetje luidruchtig