Beko WTV7712BLS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko WTV7712BLS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

De Beko WTV7712BLS is een zuinige wasmachine met een energielabel A+++. Je kunt tot wel 7 kg wasgoed kwijt in de trommel. Hetgeen je wast, is echter elke keer anders. Vandaag zijn het je sportkleren, morgen een lading handdoeken. Dankzij het automatisch watercontrolesysteem van de Beko WTV7712BLS wordt de hoeveelheid water automatisch aangepast voor een optimaal resultaat. Daarnaast kan de StainExpert-technologie 24 verschillende soorten vlekken verwijderen. De technologie stemt de wastemperaturen, wastijden en inweekfasen af op het type kleding en de vlek. Of het je modderige voetbalshorts of je overhemd met wijnvlekken is; het wasprogramma wordt afgestemd op jouw wasgoed.