AEG L6FBI86S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L6FBI86S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

1,5

Eddy 18-03-2019

Tsjah

Geschreven voor: AEG L6FBI86S

Wij hebben binnen 3 weken twee van deze machines gehad en hebben nu een bosch gekocht. De eerste pompte geen water op en de tweede pompte de trommel vol en ging dan uit met de trommel vol water. Na 2 van deze incidenten binnen 3 weken waren wij er klaar mee

Eddy 28-11-2018

Leuke uitstraling

Geschreven voor: AEG L6FBI86S

Wij verheugden ons zeer op de komst van onze AEG L6FBI86S. Helaas hebben wij binnen een maand 2 kapotte machines gehad waardoor we nu overgestapt zijn naar bosch. De machine wast opzich leuk en ziet er leuk uit maar na twee kapotte slaat de twijfel over de kwaliteit echt wel toe. De eerste pompte niet goed water in de machine en de tweede pompte teveel water op en versloeg in zijn programma. Coolblue heeft trouwens wel super gereageerd en het top opgelost

Pluspunten

• Zeer stil

Minpunten

• Binnen 1 maand twee machines kapot