AEG L6FBI86S - Reviews

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L6FBI86S op Kieskeurig.nl.

1,5

• Slecht

Eddy 28-11-2018

Leuke uitstraling

Geschreven voor: AEG L6FBI86S

Wij verheugden ons zeer op de komst van onze AEG L6FBI86S. Helaas hebben wij binnen een maand 2 kapotte machines gehad waardoor we nu overgestapt zijn naar bosch. De machine wast opzich leuk en ziet er leuk uit maar na twee kapotte slaat de twijfel over de kwaliteit echt wel toe. De eerste pompte niet goed water in de machine en de tweede pompte teveel water op en versloeg in zijn programma. Coolblue heeft trouwens wel super gereageerd en het top opgelost

Ruud 16-02-2021

Een fijne wasmachine voor een prima prijs

Geschreven voor: AEG L6FBI86S

Dit is mijn ervaring na vijf keer wassen,
Fijne stille wasmachine en een grote trommel,
Hij doet zijn werk zoals het hoort en maakt ook nog eens het zeepbakje mooi schoon,
Ook alle programma's zijn eenvoudig in te stellen.

Wil 16-02-2021

Super Wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FBI86S

Heb de AEG wasmachine een paar weken in gebruik en bevalt prima. Heel blij met deze aanschaf. Heb er een tijd voor gespaard en AEG L6FBI86S
914913481 is het waard.

dvd 14-02-2021

stil en krachtig

Geschreven voor: AEG L6FBI86S

super stille machine met ruime trommel!
het design is ook helemaal van deze tijd, zonde dat de machine in een afgesloten ruimte staat.
Ik ben vooral onder de indruk van de stilte en stabiliteit van de machine.

Patrick 09-02-2021

Pracht machine

Geschreven voor: AEG L6FBI86S

Na jaren een AEG te hebben gehad, wederom weer voor een AEG gegaan. Apparaat ziet er stylish uit, hopen op weer 15 jaar wasplezier.

Anoniem 05-01-2021

A.E.G WITGOED VOOR HET LEVEN

Geschreven voor: AEG L6FBI86S

Tis één heerlijke machine om mee te werken het is prettig om mee te werken en de machine te zien draaien

Veronique 28-12-2020

Waswonder

Geschreven voor: AEG L6FBI86S

Fijne wasmachine, makkelijk in gebruik, stil als hij draait en de was komt er fris schoon en bijna droog uit na 1600 toeren te hebben gecentrifugeerd!

Ielke 26-12-2020

Aeg Ik ben tevreden

Geschreven voor: AEG L6FBI86S

Eigenlijk is hij te groot voor ons te tweeën maar er hoeft nu minder gewassen te worden. Heel fijn vind ik het wegen van het wasgoed. Efficiënt

Selencio 19-12-2020

Prima wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FBI86S

Na dat onze oude AEG wasmachine, die we toch na 11 jaar stuk ging. Hebben wij besloten weer een AEG aan te schaffen, vanwege degelijkheid, kwaliteit en functionaliteit. Deze machine is stil en trilt haast niet bij het centrifugeren.

Ezyter 12-12-2020

Top

Geschreven voor: AEG L6FBI86S

Maak nu een maand gebruik van deze wasmachine. Hij is erg stil, past het programma aan aan de hoeveelheid was die erin zit.

Ello51 06-12-2020

PieceOfCake

Geschreven voor: AEG L6FBI86S

Mooi wasmachine, weinig geluid, grote opening om je wasgoed in te doen, genoeg / veel programma's Blij mee! Je kunt ook zelf kiezen per programma voor korte tijd. Mooi design. Makkelijke display ook qua bediening

Jerry 01-12-2020

Fashion Adviser

Geschreven voor: AEG L6FBI86S

Ik werk in fashion dus ik vind super belangrijk dat me kleding in goede staat blijft! Ben er echt super blij mee de korte programma’s zijn top als je iets snel nodig heb voor volgende dag even in de avond snel aan en is super snel droog door hoge touren ... en heerlijk dat ie het gewicht van de was aan past lekker dat vaak korter uitvalt! Ik
Ben echt super tevreden.. design heerlijk strak, touchscreen love it geen vieze knopjes .. groetjes jerry

Guiliano 01-12-2020

Top product!

Geschreven voor: AEG L6FBI86S

De wasmachine was zondag besteld en was dinsdag al in huis. Mooi model, fijne grote trommel (8kg), gebruiksvriendelijk en qua geluid zeker stil.

Peter 26-11-2020

Geweldig

Geschreven voor: AEG L6FBI86S

Wasmachine heeft niet teveel programma's, de meest voorkomende zijn aanwezig. Gemakkelijk te bedienen en de was is super schoon.

WillemH 23-11-2020

Toppertje

Geschreven voor: AEG L6FBI86S

We hebben deze wasmachine van mijn helaas overleden schoonvader. Hij wilde dat wij die kregen als er iets met hem gebeurde
Het is een fijn, makkelijk bedienbaar apparaat en wast zeer goed en de 1600 tpm centrifuge is prettig zodat alles nog eerder droog is en ook de handdoeken in de wasdroger drogen nu beter

Petra 23-11-2020

Uitstekend apparaat

Geschreven voor: AEG L6FBI86S

Nieuw gekocht AEG wasmachine 8 kg. 1600 het duurt wat lang met een was draaien maar komt er vrijwel droog uit. Ophang of in de drogen duurt daarintegen kort.
Ik vind het een geweldig machine. Ik ben helemaal blij! Extra garantie bijgekocht! + 10 jaar motorgarantie van AEG.

Arie 22-11-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: AEG L6FBI86S

Alles zit erop en aan en voor prima prijs. Met knop wastijd verkorten een stuk sneller en gewoon lekker schoon, tip dus!

Muriel 17-10-2020

Prachtige machine

Geschreven voor: AEG L6FBI86S

Een heerlijke machine met genoeg mogelijkheden. Weinig geluid. Wast super schoon en fris. Je kunt tijdbesparend wassen. Een erg fijne grote trommel, waar je echt wel voor 4 personen flink mee kunt wassen.
Het is een mooi design, heeft een goed werkende touchscreen om bijvoorbeeld de temperatuur mee in te stellen of startuitstel. Extra programs voor vlekken, aparte jeans programma. En er zit een optie om de wasmachine te reinigen.

Leonie 02-10-2020

Geweldige wasmachine!

Geschreven voor: AEG L6FBI86S

Makkelijk te bedienen, voldoende keuze mogelijkheden is programmering.
Grote opening wat makkelijk is met grote stukken wasgoed.
Wast stil en schoon !

Millie 31-08-2020

Schone was

Geschreven voor: AEG L6FBI86S

Sinds een maand dit toestel in gebruik. Was komt er heel schoon uit en keuze uit voldoende wasprogramma's