Siemens WD14U540NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
71 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
10 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WD14U540NL op Kieskeurig.nl.

Siemens iQ500 Wendy 26-10-2019

Heel erg goed, zeer tevreden

Geschreven voor: Siemens WD14U540NL

Na goede uitleg bij AVA in Oost-Souburg gekozen voor deze was-droogcombinatie. Het is een erg fijne machine die geheel voldoet aan mijn verwachtingen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kentie 24-05-2019

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Siemens WD14U540NL

Mijn vorige wasautomaat was een Siemens. Dus logisch dat wij nu weer voor een Siemens automaat lozenges.

Arnold 13-04-2019

geluidsarme wasdroog combinatie

Geschreven voor: Siemens WD14U540NL

In verband met ruimtegebrek gekozen voor wasdroogcombinatie. Eerst ander merk gehad, maar omdat dit een maandag-apparaat was nu gekozen voor een Siemens

Pluspunten

• geluidsarm
  • energiezuinig

André 1956 28-01-2019

Was/ Droogt zeer goed, mooi design, degelijk

Geschreven voor: Siemens WD14U540NL

Deze maand januari 2019 De Was/droogcombinatie WD14U640NL van Siemens gekocht, bevalt mij zeer goed. Hoop hier lang plezier van te mogen hebben. Door de vele mogelijkheid die deze Was/droogcombinatie bezit is het even wennen hoe het een en ander werkt. De handleiding is niet helemaal duidelijk het geeft een soort stappenplan weer. En niet zozeer de verwijzing hoe het een en ander gekoppeld is met elkaar. Dit vraagt toch een grote mate van kennis om alles goed te begrijpen. De bediening is zeer handig en overzichtelijk als ook de MultiTouch LED-display. De iQdrive motor voor extra stilte, zuinigheid en lange levensduur incl. 10jr garantie, geeft een hoge mate van betrouwbaarheid op de levensduur. Conclusie ben zeer tevreden over mijn aanschaf van de Was/droogcombinatie WD14U640NL.

Jan1982 10-09-2018

Was en droog resultaat zijn geweldig.

Geschreven voor: Siemens WD14U540NL

Voor de aankoop had ik zo mijn twijfels maar die zijn helemaal weg genomen nu ik het apparaat in gebruik heb. We hebben het gekocht i.v.m ruimte gebrek en tegenwoordig kan een machine een was als een was drogen zeer goed. Het wast snel en goed en de eco modus draait rustig zijn was nachts. Het droog resultaat is geweldig. Ik kan niet meer zeggen dan dat ik zeer tevreden ben met het apparaat.

Rob 11-05-2018

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Siemens WD14U540NL

Mooie koolborstelvrije machine, heel gebruiksvriendelijk tiptoets bediening met diverse opties. Zelfdenkende machine die bij weinig was ook weinig stroom en water verbruikt. Zeer zuinig in gebruik en weinig geluid.