AEG L6FBN84GP - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L6FBN84GP op Kieskeurig.nl.

9,6

Bastings 15-02-2020

kleine machine, groot resultaat!

Geschreven voor: AEG L6FBN84GP

Oude AEG wasmachine 15 jaar trouwe dienst gedaan! Weinig problemen....
Dus nieuwe wasmachine uiteraard weer een AEG!
Want de oude slogan geld ook anno 2020 nog altijd......AEG laat je niet in de steek!
En de prijs/ kwaliteit verhouding is zeer goed!

Pluspunten

• Grote vulopening!
  • Makkelijk bedienbaar!
  • Weinig lawaai!

Jeroen 28-10-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: AEG L6FBN84GP

Gemakkelijk te bedienen en stuk stiller dan onze vorige machine. Prima prijs / kwaliteit verhouding.

• Eenvoudige bediening

Willem 08-07-2020

Redelijk stil en stabiel

Geschreven voor: AEG L6FBN84GP

Op basis van andere reviews en concurrerende prijs gekocht. Voldoende programma's en goed naar eigen keus aan te passen. Losse knop voor voorwas, eco en verkorte was. Programma's zijn duidelijk langer dan vroeger maar dat is bij alle nieuwe wasmachines zo. Bij het wassen vind ik hem stil, het geluid bij centrifugeren valt best mee. Hij wast goed schoon (dat viel echt op) en centrifugeert goed droog. Grote deur. In tegenstelling tot een eerdere (en flink duurdere) wasmachine, wandelt hij niet tijdens het centrifugeren, is zeer stabiel en bonkt de trommel niet tegen de buitenkant aan. Dit is een eerste indruk na een krappe week.

Pluspunten

• wast schoon
  • centrifugeert best droog en wandelt niet
  • redelijk stil
  • voldoende programma's en goed aan te passen

Yesca 21-02-2021

Doet wat het moet doen

Geschreven voor: AEG L6FBN84GP

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Stil en zuinig. Makkelijk te bedienen. Erg veel programma's. Zelf gebruik ik alleen de "zuinige" programma's. Kwaliteit kan ik nog weinig van zeggen na drie weken gebruik. AEG kennende zal dat vast goed komen.

Marcel 01-02-2021

Uitmuntend product.

Geschreven voor: AEG L6FBN84GP

Uitmuntende wasmachine , prima wasresutaat, mooi uiterlijk, zuinig en stil tijdens de wasprogramma's.

Marianne 31-01-2021

Teleurgesteld

Geschreven voor: AEG L6FBN84GP

Na 25 jaar trouwe dienst!! heb ik afscheid moeten nemen van mijn Oko_lavamat 9250 sensortronic. En ik heb nu spijt dat ik overgestapt ben naar dit type. Ik wilde graag bij AEG blijven, vanwege de jarenlange trouwe dienst van mijn oude apparaat. Echter wat ik mis is de variomatic knop, daarmee werd de was losgeschud in de machine tussen de centrifugeergangen door, en had ik aanzienlijk minder kreukels in de was blijkt nu ik mijn nieuwe apparaat heb. Welk wasprogrogramma ik ook kies nu, zelfs de optie Spoelstop of activeer extra stil-optie, waardoor vlg de handleiding de was minder zou kreuken, is het een schamel resultaat met wat ik gewend was met de variomatic knop. Wie geeft mijn de oplossing.... ik wil mijn oude machine terug!

Jit 26-01-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FBN84GP

Het is een super fijne wasmachine met ruime keuze aan programma’s, vergeleken met mijn vorige AEG die ik ruim 15 jaar heb gehad is hij lekker stil, en alles komt er lekker schoon en droog uit.

janny 21-01-2021

Zeer Tevreden!!

Geschreven voor: AEG L6FBN84GP

Ik heb de wasmachine nog maar 5 dagen maar tot nu toe bevalt hij goed. Grote wastrommel ,voldoende wasprogrammas en makkelijk in gebruik

pk 15-12-2020

Superfijne wasmachine!

Geschreven voor: AEG L6FBN84GP

De wasmachine heb ik sinds vandaag ik gebruik. Genoeg programma's en makkelijk te bedienen. Ook maakt hij duidelijk een stuk minder geluid dan mijn vorige AEG wasmachine die ik 12 jaar heb gebruikt.

Yiu 19-11-2020

Betrouwbare wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FBN84GP

Deze onlangs aangeschafte wasmachine staat 7 dagen in de week klaar voor je wasjes. Onze kleding vertrouwen we met 100% toe aan deze machine. Dat doet hij met zorg en stil. Erg eenvoudig in gebruik.

Jac@WR 13-11-2020

Lekker stil

Geschreven voor: AEG L6FBN84GP

Erg tevreden met m’n nieuwe wasmachine nu 3 weken in huis. Een was of 15 gedraaid, ruime trommel, stille machine, makkelijk menu.... en vooral lekker schoon.

And 28-10-2020

Juiste keus?

Geschreven voor: AEG L6FBN84GP

AK.ik heb deze wasmachinenu 2 dagen. Hij is zeker niét geruisloos, centrifugeren maakt veel geluid. De opties om een zeer vuile was te draaien is er niet.. het zijn alleen de aanwezige opties die er al staan geprogrammeerd. Design is mooi. geluidsignaal na het wassen kan volgens mij niet uit. Ik zie het nergens op Internet. Snachts wassen? Je ligt echt wakker als deze gaat draaien, en je ligt er 4 meter vandaan.De tiptoetsen vind ik slecht reageren. Heb ik de juiste keuze gemaakt? Ik twijfel heel erg. Heel jammer vind ik.

Margot 12-10-2020

Degelijkheid en vernuft

Geschreven voor: AEG L6FBN84GP

Prima wasmachine. Het eerste weekend flink laten draaien; van beddengoed, handdoeken, kleding tot aan het zomerdekbed. Heel blij met de grote vulopening. Was even zoeken naar de wijze van instellen omdat het heel anders is dan de vorige wasmachine maar als je het door hebt is alles logisch. De extra opties voor andere temperatuur en met name de kortere wastijd zijn prettig. Bij het centrifugeren valt op dat hij zo vast als een huis staat (wel zo prettig met een droger die er bovenop staat).

Ludieg 03-10-2020

Met een goede prijs snel gewassen

Geschreven voor: AEG L6FBN84GP

Een wasmachine die makkelijk is in het gebruik. Prijzen kwaliteit is goed. Doet wat hij moet doen in een leuk jasje.

priscilla 16-08-2020

Goede wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FBN84GP

Het is een geweldige wasmachine. Ik heb een paar keer als hij een was draaide gekeken of het nog wel deed. Zo stil en fijn . En wat belangrijk is als je autistisch bent dat ie makkelijk te bedienen is en dat is ie. Deze machine is echt een aanrader

cjpaul 26-04-2020

leuke wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FBN84GP

Een wasmachine die eenvoudig is maar voldoet aan al onze wensen. Alle extra,s bij andere type,s cg andere merken hadden wij niet nodig. Een nadeel van dit type kan zijn dat bij het centrifugeren deze iets meer geluid heeft. Trouwens voor ons geen probleem.

Chloé 19-04-2020

super stille aeg wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FBN84GP

na 9 jaar was onze oude wasmachine aan vervanging toe en na goede uitleg bij BCC Beek , hebben we besloten om een aeg te kopen. wasmachine is super stil en past vanzelf de tijd aan aan de inhoud van de machine. voldoende keuze aan programma's, en voorzien van een duidelijk en overzichtelijk display. grote vulopening!!!

Pluspunten

• grote vulopening
  • aquastop inbegrepen
  • super stil
  • 10 jaar motorgarantie

TvE 17-02-2020

prima wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FBN84GP

altijd al een AEG wasmachine gehad, deze wasmachine is muisstil, je hoort hem alleen iets als hij centrifugeert.
Een minpuntje: i.t.t. mijn vorige AEG wasmachine zijn bij deze de wasprogramma's veel langer, er zit maar 1 kort wasprogramma op, vandaar een 9 en geen 10.

Pluspunten

• muisstil
  • makkelijk in gebruik, geen gebruiksaanw. nodig
  • grote opening

Minpunten

• te lange wasprogramma's
  • te weinig korte wasprogramma's

richardjr1965 14-02-2020

Goede, stille wasmachine die scherp geprijsd is

Geschreven voor: AEG L6FBN84GP

In december 2019 aangeschaft wegens verhuizing. Nu 2 maanden in gebruik en ben er blij mee. Duidelijke display, handige programma's, mooi design, stil. Kortom een goede wasmachine tegen een scherpe prijs.

szvjudit 11-12-2019

Lovely, quiet machine

Geschreven voor: AEG L6FBN84GP

I am delighted with this washing machine. It doesn't just look good but does a fantastic job cleaning our clothes. I love the wash delay and wash time reducing option. The 1400 spin is a great function, and our towels dry very quickly, even during wintertime.