Indesit XWDE 861480X WSSS EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit XWDE 861480X WSSS EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Judith 10-02-2019

Grote trommel, ruimtebesparend

Geschreven voor: Indesit XWDE 861480X WSSS EU

Mijn vorige Indesit is kapot gegaan, ook een was droog combinatie. Dus die moest vervangen. Ik was tevreden over Indesit dus nu weer een.
De programma's is even puzzelen en goed opletten wat je aanzet. De eerste was die ik draaide was 3:45 uur, ik dacht inclusief drogen, maar dat bleek dus niet. Kortom, nu houd ik het boekje erbij en kijk naar de tijd op het scherm. Maar verder prima.

Pluspunten

• Veel programmas
  • Ruimtebesparend
  • Prijs kwaliteit

Minpunten

• Programma's duren lang als je niet oplet

Adam Michalak 06-02-2019

Alles is super

Geschreven voor: Indesit XWDE 861480X WSSS EU

Alles super werken, snelen en stilte. Keiding is geen water. Mijn vrienden ook koopen, alles is goed. Prijs is niet hoog. SUPER PRODUCTEN

Dme 05-03-2018

prima wasdroogcombinatie

Geschreven voor: Indesit XWDE 861480X WSSS EU

Ik krijg de kans om een 2de review te schrijven.

na enkele maanden deze machine in bezit te hebben ben ik nog steeds tevreden
over het product. het is een erg stille machine waar ik tot nu toe nog geen enkele
problemen mee heb gehad.

de uitgebriede functies zijn handig .maar ik gebruik enkel
de was en droog optie nummer 13 ,waarna ik het drogen
toch nog eens moet herhalen.

Pluspunten

• maakt bijna geen geluid
  • wast goed
  • mooi design
  • voor max wasgoed 2 personen perfect

Minpunten

• drogen moet ik toch nog eens herhalen

dimie 03-11-2017

programma niet zo ingewikkeld als sommigen vertellen

Geschreven voor: Indesit XWDE 861480X WSSS EU

LEVERING:levering was uuuren te laat. was gepland tussen 10u en 14u, en was pas rond 18uur geleverd.
maar ik heb daar alle begrip voor want ik woon aan de kust in belgie,wat dus een redelijk eind rijden is.
en bovendien was de leverancier ook alleen zonder collega.

PRODUCT:eigenlijk had ik een goedkoper model besteld (Indesit was-droogcombinatie XWDA 751480X WWWG EU).
maar bij aankomst van de levering kreeg ik te horen dat dit model is meegeleverd voor mij zonder meer te hoeven betalen.
ben ik natuurlijk blij mee want deze is duurder hihi.

-de machine is bijna niet te horen,alleen durft hij nu en dan eens een paar seconden een geruchtje maken.
-heeft een uitgebreid programma en is niet zo ingewikkeld als sommigen vertellen.
-droogt en wast uitstekend indien de trommel niet te vol is gepropt

het enige wat ik jammer vind is dat de aanvoerslang en de watertoevoerslang te kort zijn,
waardoor ik dus zelf nieuwe ben moeten gaan halen in de gamma.
maar was supergoedkoop.voor 20euro had ik beide.

KORTOM--HAPPY KLANT

Pluspunten

• stille machine
  • uitgebreid programma
  • wast goed
  • droogt goed
  • grote trommel

Minpunten

• aanvoerslang te kort
  • watertoevoerslang te kort

TessK 25-06-2016

Prima machine

Geschreven voor: Indesit XWDE 861480X WSSS EU

Goede en fijne machine als je weinig ruimte heb. Wat ik erg fijn vind is dat je alleen een afvoer slang aan de machine hebt. Hij heeft ook een mooi design en opzich ook een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik heb enige moeite gehad met het onder de knie krijgen van de programma's en functies maar het went snel. Wat ik wel jammer vind is dat je zo'n 5 tot 6 uur bezig bent met een normale was en dat je minder maar 6 kg kunt drogen en 8 kunt wassen. Daarnaast worden bij mij de handdoeken op de een of andere manier niet droog. Dat is een klein min punt. Verder maakt de machine weinig geluid

Eric Wisselo 23-11-2014
Geschreven voor: Indesit XWDE 861480X WSSS EU

Een perfecte machine als alternatief voor onze wasmachine en droger. Ruimt heerlijk op, een apparaat minder in huis. Wij hebben speciaal gekozen voor een machine welke weinig geluid produceert. Deze machine kan gerust in de bijkeuken of badkamer geplaatst worden zonder dat je er in de aangrenzende ruimte iets van hoort. Geen gedoe meer met een afvoerslang naar buiten of een wazig stofbakje onder aan de slang welke toch niet werkt. En nu dus ook geen stofwolken meer in de badkamer. Nadeel is natuurlijk wel dat je maar één machinefunctie gelijker tijd kunt gebruiken. Maar voor dit geld koop je er dan gewoon 2. Dat scheelt dan ook al weer met het overtillen van de ene naar de andere machine.
Kortom een geweldig apparaat voor niet al te veel geld.

TjonR 18-11-2014
Geschreven voor: Indesit XWDE 861480X WSSS EU

Besteld via Redcoon Fullfilment. Super bezorging! Snel en zonder schade getild naar de derde verdieping. Was-droogcombinatie heeft een mooi design (Grijze versie).
Machine maakt weinig geluid tijdens het draaien en er zijn diverse programma's.
Jammer is wel dat de programma's aan de lange kant zijn. Meer korter programma's zou fijner zijn geweest.
Voor mensen met weinig ruimte is een was-droogcombinatie zeker een aanrader.

dsw80 07-11-2014
Geschreven voor: Indesit XWDE 861480X WSSS EU

De perfecte vervanger van mijn oude Indesit WIDL-126. Deze WIDL heeft het ruim 8 jaar volgehouden, dus het vertrouwen om weer een Indesit te kiezen was er. De nieuwe machine is heerlijk stil tijdens het centrifugeren. Droogresultaat is ook prima in orde. Iets meer keuze uit korte wasprogramma's was prettig geweest, maar daar is wel aan te wennen. Prima apparaat dus.

Ariejan 03-10-2014
Geschreven voor: Indesit XWDE 861480X WSSS EU

Deze was/droger combi via modern.nl besteld wat opvalt is dezemachine is erg stil ziet er mooi uit en is gebruiksvriendelijk