Beko WTV7812BS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko WTV7812BS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Huib 29-01-2020

Waarom meer betalen?

Geschreven voor: Beko WTV7812BS

Deze machine is nu meer dan een half jaar bij ons in gebruik. Dit is een zeer betrouwbare en degelijke wasmachine. Het stoomprogramma is erg fijn en ook het reinigingsprogramma. Jammer dat er geen eindsignaal klinkt als de machine klaar is. De knoppen op het front komen een beetje goedkoop over maar werken alle prima.

Pluspunten

• Uitgebreide programmakeuze
  • Stoomprogramma
  • Reinigingsprogramma

Minpunten

• Geen eindsignaal

B.P. Jansen- van Lith 21-07-2019

gebruiksvriendelijk en grote keuze in programma`s

Geschreven voor: Beko WTV7812BS

voor een zeer aantrekkelijke prijs heb ik een wasmachine met een uitgebreide programmakeuze. Ik kan kiezen uit een kort of zeer kort programma als dat nodig is. deze wasmachine doet zijn werk bijna geruisloos en is daarnaast eco-vriendelijk. Voor ons kleine huishouden een hele goede wasmachine!
de prijs/kwaliteitverhouding is prima!

KimberlyTimmers 09-03-2019

Wasmachine

Geschreven voor: Beko WTV7812BS

Wasmachine is echt heel erg stil. Ben in de berging moeten gaan kijken of die wel echt aanstaat, omdat ik hem niet hoorde. Maakt goed schoon. En makkelijk in gebruik. En de was is na centrifugeren al goed droog.

Pluspunten

• Stil
  • Werkt goed
  • Makkelijk in gebruik

Fred 15-01-2019

Krachtpatser zonder estetische franje

Geschreven voor: Beko WTV7812BS

Vanwege het overlijden van mijn incontinente AEG, op zoek naar een waardige vervanger voor dit Duits/Zweedse beestje. Aangezien ik nogal een freak ben als het aankomt op dit soort aankopen heb ik het Consumentengids wasmachine testrapport van januari 2019 bekeken. Ik was op zoek naar een deugdelijke machine voor een lage prijs voor een eenpersoonshuishouden. Deze Beko krachtpatser komt in de 1-4 persoonscategorie qua resultaat prima boven de Beste Koop uit (is een Whirlpool, maar Whirlpool is niet befaamd om z'n kwaliteit). Enige waar deze Beko steken liet vallen t.o.v. de Beste Koop is zuinigheid, gebruiksgemak en programmaduur, punten die zwaar wegen en waarom deze machine net geen 'Beste Koop' predicaat krijgt. Zonde want dat is hij zeker gezien de duurzame kwaliteit die de Consumentenbond dan weer niet meeweegt.. Laat je daardoor niet in de luren leggen, de wasprestaties van deze Turkse tijger krijgen van de Consumentenbond zowel katoen als synthetische was rond de 8 qua cijfer. Dat is waar het uiteindelijk om gaat. De enige merken die daaraan konden tippen in de test waren Bosch/Siemens en Miele. I rest my case. Omdat ik in mijn studententijd altijd zeer tevreden in meerdere studentenhuizen gewassen heb met Beko besloot ik -na een 2nd opinion bij de lokale witgoedboer die Asko, Miele en Beko dealer was (zegt dus genoeg qua degelijkheid)- over te gaan tot aanschaf.

Ik kan je zeggen na een week wassen dat dit een ontzettende verbetering is ten opzichte van mijn oude AEG. Wat een souplesse, wat een stilte en wat komt mijn was er zoveel frisser uit. Echt een hele puike machine. Hoewel dit zeker geen instapper is van Beko, ziet de machine er wel een tikkeltje goedkoop uit met de witte afwerking en ongelofelijk felle LED timer in een lelijk zilvergrijs displayclustertje. Laat je wederom daar ook niet door in de luren leggen (er zijn hele palletpartijen Beko's met chique zwarte afwerking te koop bij een groot Duits multimediawarenhuis die véél minder qua prestaties zijn), dus prestaties zitten onder de kap.

Speaking of which: meerdere witgoedboeren wisten mij te vertellen dat het geheim van Beko de ongelofelijk deugdelijke inverter motortechnologie is. Extreem stil en krachtig qua wasprestaties. Vulopening een tikkeltje klein, dat zijn dingen waar Beko duidelijk op bezuinigt (één wasmachinebehuizing voor meerdere modellen om kosten te drukken vermoedelijk).

De bediening is kinderlijk eenvoudig. Een makkelijk te bedienen draaiknop (voelt simpel maar zeer degelijk) en een paar losse knoppen laten je zeer makkelijk een wasprogramma aanslingeren. Wat mij betreft veel efficiënter qua bediening dan al die moderne touchscreens, waar de grote merken mee pronken en je euro’s meer voor betaalt. Het programma dat stoom gebruikt voor bijvoorbeeld overhemden, donsjassen of hygiënische wassen is een goede aanvulling in het waspalet. Wel duren de programma's wat lang, maar die kun je inkorten door de ‘Speed +’ toets te drukken.

Ik roem speciaal nog even z'n centrifugerende krachten, 1600 toeren voor dit budget is waar voor je geld. Met een A qua droogprestaties en een resterend vochtpercentage van 48%, is dit perfect om niet te lang op een droog wasrek te moeten wachten. Met 49 db wasgeluid en 74db centrifugegeluid is dit echt een fluisterstille machine voor het geld; in tegenstelling tot het predikaat ‘luidruchtig’ van de Consumentenbond. Joost mag weten waar dat vandaan komt.

Maar dan de prijs, en dat is hetgeen Beko me al jaren mee verbaast. Inmiddels is het merk de categorie B-merk wel ontstegen en mag gerust onder de A-merk categorie in het goedkopere segment worden geschaard. Met zoveel opties, prestaties en degelijkheid voor dit lage bedrag heeft dit de doorslag gegeven om deze witte katoenstrijder in huis te halen. Ik zeg doen!

Pluspunten

• Wasprestaties beter dan sommige grote merken
  • Licht maar degelijk gebouwd, vooral onder de kap
  • Zeer stil in wassen en centrifuge (49 en 74 db!)
  • Centrifugeert perfect (1600rpm), weinig restvocht
  • Ongelofelijk veel opties, sublieme prijs/kwaliteit

Minpunten

• Vulopening iets te klein
  • Estetisch niet mooi, ziet eruit als basismodel..
  • Zuinig qua stroom, maar iets gulzig met water
  • Programma's wat lang, maar in te korten

Harriette robben 03-01-2019

Grote trommel

Geschreven voor: Beko WTV7812BS

Voor elke stof wel een programma en voor elke vlek zeer stil en een ideaal programma zit erop om. Je trommel te reinigen

Pluspunten

• Zeer stil.
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Dat er water in het rubber blijft zitten

Yvonne 10-12-2018

Goede wasmachine

Geschreven voor: Beko WTV7812BS

Hele fijne wasmachine die niet duur is .
Hij is stil en droogt goed .
Heel veel keuze aan programma's ,ook voor korte wasjes en vlekken .
Ben zeer tevreden met deze machine.

Pluspunten

• prijskwaliteit
  • droog goed
  • progamma keuze
  • wast goed

Marwa 07-12-2018

Uitstekende wasmichine voor weinig!

Geschreven voor: Beko WTV7812BS

Uitstraling niet robuust, maar werkt perfect! Goed schoon, lekker stil, superdroog! De programma's zijn praktisch en duidelijk. Gele-kragen-overhemden-test glansrijk doorstaan! Donker was programma is een goeie. De stoomfunctie vind ik een slimme en zeer nuttige uitvinding. Over duurzaamheid weet ik niets. Ik heb hem nu een week in huis. ik had een dure Miele, maar ik denk dat ik een goeie koop heb gedaan met deze machine.

Pluspunten

• schoon
  • stil
  • superdroog na centrifugeren
  • praktische programma's
  • goedkoop

Minpunten

• uitstraling
  • lange programmaduur

Sidi 05-12-2018

Goedkoop is beterkoop bij Beko

Geschreven voor: Beko WTV7812BS

Prima machine die niet duur is en compleet is. Hij is geruisloos en de programma's zijn erg goed te volgen en te begrijpen. Dit is onze 3 Beko en moet zeggen dat ze erg goed mee gaan met de techniek. Compliment!

Pluspunten

• Prijs
  • Bouw
  • programma keus
  • geluid

Bram 30-11-2018

Degelijke wasmachine

Geschreven voor: Beko WTV7812BS

Prima degelijke wasmachine, lekker stil tijdens centrifugeren, wast alles goed schoon, vriendelijke prijs. Fijne fast+ functie waarbij de wastijd met 50% wordt verkort.

Pluspunten

• prijskwaliteit
  • wast goed schoon
  • fast+ functie

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Klaas 28-11-2018

Goede wasmachine

Geschreven voor: Beko WTV7812BS

Goede en stille wasmachine.
Werkt perfect, en niet al te duur.
We raden mensen aan voor dit product te kopen.

Abdel 28-11-2018

Beko wasmachine

Geschreven voor: Beko WTV7812BS

Een goede wasmachine en centraveert de kleding bijn droog ik ben blij met deze was machine en ook veel programmas

Pluspunten

• Centraveert goed

Minpunten

• Klein beetje lawaai

B. Arentsen 14-11-2018

Doet waarvoor hij gekocht is

Geschreven voor: Beko WTV7812BS

De keus voor een Beko was gauw gemaakt, gezien onze prima ervaring met een Beko vaatwasser. Deze Beko WTV7812BS doet gewoon waarvoor hij gekocht is: goed wassen. Bovendien kan de schone was korter de wasdroger in, vanwege de 1600 toeren.
Perfect apparaat dus voor veel minder geld dan de zgn. gerenommeerde merken.

Over de duurzaamheid valt nog niets te zeggen, maar als ie 3 a 4 jaar zonder problemen draait en dus zo'n 100 euro per jaar kost, ben ik tevreden. Langere levensduur is alleen maar mooi meegenomen.

Pluspunten

• Doet wat ie moet doen, wassen
  • Goedkoper dan menig ander merk

Marco 31-10-2018

Zuinige zeer stille machine

Geschreven voor: Beko WTV7812BS

Mooie zuinige stille machine. Veel extra functies waaronder de keuze om zuinig of snel te wassen. Ook fijn is de aparte functie voor vlekken. Een aanrader

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Veel functies
  • Zeer gunstige prijs

Monique 21-10-2018

Goede prijs/ kwaliteit wasmachine.

Geschreven voor: Beko WTV7812BS

Het was resultaat is prima, vrij stil tijdens het wassen,veel mogelijkheden wat wasprogramma's betreft.

Pluspunten

• Zuinig, stil, veel wasprogramma's.

Minpunten

• Trillen tijdens centrifugeren

Karina 16-10-2018

Praktische machine

Geschreven voor: Beko WTV7812BS

Fijne machine! Na eerder een Beko wasmachine te hebben gehad was de keus niet zo moeilijk voor weer een Beko. Het is een fijne machine. Eenvoudig in gebruik. Superstil en heeft veel functies

Pluspunten

• stil
  • kan veel was in
  • makkelijk in gebruik

Jan Hollanders 28-09-2018

Prima display en overzichtig

Geschreven voor: Beko WTV7812BS

Degelijke machine en loopt geruisloos en uiterst zuinig !
Een hele aanwinst !

Groetjes xxxxx

Harriette robben 15-09-2018

Veel functies

Geschreven voor: Beko WTV7812BS

Goede wasmachine met heel veel functies voor ellke stof wel een apart programma ik zou deze zeker aanbevelen ben ook een beko fan