Miele 10885590

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele 10885590 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Tojo 31-10-2019

WASRESULTAAT weer overtroffen!

Geschreven voor: Miele 10885590

Nadat mijn vorige Miele na 20 jaar en 8 maanden storingsloos had gefunctioneerd, werden de schokdempers toch wat slap, zodat het centrifugeren soms niet helemaal goed meer ging. Uiteraard weer een Miele gekocht - die evenveel kostte als die van 20 jaar geleden(!) - met toch weer nieuwere techniek, zoals powerwash die het wasgoed besproeit, expres 20 voor korte wasjes, singlewash voor kleine wasjes e. d. , alles om water en stroom te besparen en toch ook heel prettig om te kunnen gebruiken. De grootste verrassing was evenwel dat deze machine erg stil en ook nog eens nog SCHONERE wasresultaten geeft. Ik had niet gedacht dat dit mogelijk zou zijn; proficiat Miele!

Pluspunten

• Erg stil
  • Praktische programma’s
  • Subliem wasresultaat
  • Handig display met tiptoetsen
  • Eigen variaties op programma’s

Minpunten

• Voelt wat fragieler aan dan de vorige

Antonie de Jong 22-09-2019

Prima wasmachine die aan mijn verwachtingen voldoet

Geschreven voor: Miele 10885590

De Miele WWE320 PowerWash 2.0 heb ik nu een week. Betreffende machine kwam voor mij - na een uitgebreid selectieproces - als beste optie naar voren. Machine bevalt prima. Beschikt over de nodige keuzemogelijkheden qua wasprogramma's. Machine is vrij geruisloos. Was komt er relatief droog uit de machine; de 1400 toeren zijn dus prima. Na een week gebruik ben ik meer dan content met de wasmachine.

Pluspunten

• Veel wasprogramma's
  • Vrij geruisloos

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Eric 19-09-2019

Zoals een Miele behoort te zijn. Top dus

Geschreven voor: Miele 10885590

Gewoon de vertrouwde Miele kwaliteit. na 21 jaar nu deze Miele gekocht. Stil, uitgebreide programma's een echte aanrader.

Pluspunten

• Stil
  • Programma's

Minpunten

• prijs

miele 21-05-2019

grote trommel

Geschreven voor: Miele 10885590

Ben erg blij met deze wasmachine altijd al een miele gehad omdat dit een heele degelijke machine is met een grote trommel De kleine wasjes zijn ook ideaal en werken goed

Diana 19-11-2018

Heerlijk stille wasmachine.

Geschreven voor: Miele 10885590

Na 23 jaar trouwe dienst en vele was uren heeft onze oude Miele wasmachine zijn laatste adem uitgeblazen. Zonder twijfel direct weer op zoek naar een Miele want welk merk gaan nog zo lang mee?
Besteld bij coolbleu en no-time stond het nieuwe apparaat op zolder.
Klein nadeel is dat ik al verschillende keren naar zolder gelopen ben om te controleren of hij wel aan staat. Zó stil!
Veel handige programa’s waaronder een speciale voor sport kleding, eentje voor impregneren etc.
Super makkelijke bediening.
Kind kan de was doen.
Niet goedkoop in vergelijking met andere machines maar als ook deze Miele 23 jaar meegaat dan is het absoluut elke cent waard.

Pluspunten

• Stil
  • Veel programma’s
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Plastic deurtje

H Haakman 10-11-2018

miele wasmachine.

Geschreven voor: Miele 10885590

Ik kan hier heel kort over zijn. Ik ben 38 jaar getrouwd heb 2 kinderen en dit is onze 3e Miele wasmachine. De laatste Miele gaf na 18 jaar de geest. Repareren of nieuw, gekozen voor nieuw.
Ga er dan ook vanuit dat dit mijn laatste Miele is, we wassen nu minder omdat de kinderen het huis uit zijn. Altijd zeer tevreden over de machine geweest, wast schoon makkelijk in gebruik gewoon goed.

Pluspunten

• kwaliteit.
  • bedieningsgemak.