Miele WCG120 XL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WCG120 XL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Klant 07-09-2018

Prima wasmachine

Geschreven voor: Miele WCG120 XL

Hele goede wasmachine. De was komt er schoon uit, de was is droger dan een wasmachine met 1200 rpm centrifuge

Pluspunten

• 1600rpm

fantastrick 25-04-2018

Wat een beest!

Geschreven voor: Miele WCG120 XL

Deze wasmachine heeft me op een aantal vlakken weten te verbazen. Qua gewicht (wat was het een uitdaging om deze op zolder te zetten) en qua gebruik (wat een feest).
Met alle instellingen aan het spelen geweest, ondertussen diverse programma's kunnen testen en aardig wat weggewassen. Ik ben er blij mee. Het sportprogramma was niet alleen goed voor de sportkleding maar ook voor de buitenkussens waar goede vlekken op zaten die we met de hand en de andere wasmachine niet weg kregen. Met deze wel tot onze verrassing.
Het korte programma is super fijn om even snel iets te wassen en al met al.. en top ervaring!

Pluspunten

• inhoud
  • diverse programma's
  • sportprogramma
  • veel instellingen mogelijk naar wens

Minpunten

• (te) zwaar om de trap goed op te krijgen met 2 man

Erikuil 23-04-2018

Kast van een wasmachine

Geschreven voor: Miele WCG120 XL

De Miele WCG120 XL is een degelijke, betrouwbare wasmachine met 9KG laadvermogen. Zoals je van Miele mag verwachten, is het kwaliteit. De machine is 96kg, waardoor deze tijdens de was rustig op zijn pootjes blijft staan. De 9Kg laadvermogen is voor mijn gezin met 3 kinderen fantastisch. Een tweede wasmachine is niet nodig. De 1600 toeren van de centrifuge zorgen voor goed gecentrifugeerde was, beter en sneller dan 1400. Dit is wat mij betreft ook echt een fijne toevoeging aan deze wasmachine. De was is droog, als ik de informatie moet geloven is de trommel beter voor je kleding; minder slijtage.

Pluspunten

• Degelijk
  • 1600 toeren

Minpunten

• prijs

r. assies 23-04-2018

Top machine!

Geschreven voor: Miele WCG120 XL

Al een tijdje zijn wij op zoek geweest naar een nieuwe wasmachine. Deze Miele was dan ook echt een uitkomst. Om te beginnen hoor je bijna niet of de machine aanstaat. De machine maakt minder geluid dat de was die er in zit. Dat ervaren wij als erg prettig. Ook hebben we er nu geen last meer van dat de kopjes van het aanrecht trillen als de wasmachine aanstaat. Daarnaast ervaren wij het ruime aanbod aan mogelijkheden qua wasprogramma's als erg prettig en hebben wij voor alles wel een geschikte wasstand. Wij zijn er erg blij mee en het is een zeer welkome toevoeging. Wassen is ineens een stuk leuker. Het grootste voordeel is dat het een hele grote machine is. Je kan van alles tegelijk wassen. Een ontzettend groot voordeel!

Pluspunten

• Nauwelijks hoorbaar
  • grootte

EF de Boer 20-04-2018

Degelijke wasmachine

Geschreven voor: Miele WCG120 XL

Sinds een paar weken hebben we de Miele WCG 120 XL wasmachine in huis. Onze oude heeft het na 8 jaar trouwe dienst begeven. We hebben voor een Miele gekozen vanwege het betrouwbare imago. Met een jong gezin draait de wasmachine continue en is betrouwbaarheid belangrijk. Al bij het uitpakken straalt de degelijkheid er van af. Wat voor ons erg fijn is, is de laadhoeveelheid van 9 kilo. Dat is een groot verschil met de onze vorige van 7. Ook de koolborstel loze motor is naar ik hoop een grote pre. Bij de vorige heb ik de borstels een keer vervangen, maar dat is niet altijd een sinecure. De bediening is makkelijk. Een aantal speciale programma’s voor specifiek wasgoed zoals o.a. spijkerbroeken. Ook is er de mogelijkheid om speciale wastabletten in het wasmiddelen vakje te stoppen. Waarschijnlijk zullen we daar niet veel van gebruiken. Het maximum centrifuge toerental is 1600 omw/min. Dat is erg fijn omdat de was dan minder lang in de droger hoeft. Al met al voldoet de machine erg goed. Ik hoop dat het zijn degelijke reputatie kan waarmaken.

Pluspunten

• 1600 toeren centrifuge
  • Koolborstelloze motor
  • Design / uitstraling