Samsung WD90N642OOW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WD90N642OOW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Elly 08-12-2020

Groot vulopening, mooi eenvoudige display

Gebruik al 8 jaar Samsung eco bubble wasmachine
Doet het nog prima, maar moest nieuwe droger
Dus meteen een set van Samsung gekocht
Wasmachine en droger. Ziet er perfect uit!
Met kort programma en alle nieuwe functies die Samsung
bied, makkelijk en overzichtelijk in gebruik
Erg blij mee

Ramon 06-12-2020

Goeie wasmachine, zeker de prijs waard.

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Goeie wasmachine die zeker met de cashback de prijs meer dan waard is.
Kan weer 15 jaar vooruit hopelijk.

Anthony 03-12-2020

Samsung wasmachine WW80t734awh

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Er zijn veel modellen van Samsung, met allemaal hun eigen codes. Ik kreeg op een gegeven moment wel door welk cijfer wat betekende. een 4 op het eind..1400 toeren. voorlaatste cijfer een 5 -add wash deurtje. etc. Mijn keuze om voor dit type te gaan was eerlijk gezegd de goede prijs bij EP.nl tijdens black friday en afwegen wat ik zelf belangrijk kyvind. Het addwash deurtje hoeft van mij bijv niet. en 1400 of 1600 toeren maar mij ook weinig uit. Wat ik wel wil is een snellere machine, dus een goed wasprogramma van een uurtje trekt mij aan. Verder automatiscge trommereiniging en stoom functie, ja graag! Vormgeving is voor iedereen persoonlijk. De ronde keuze knop gebruik je om door de wasprogrammas heen te klikken en er staat in het nederlands in het scherm bij waar het programma voor dient, handig! Het Eco programma geeft geen temperatuur aan, maar bepaald het zelf tussen 40-60 graden. Niet handig. want er zit volgens mij geen camera in die kijkt of er t-shirtjes in zitten die niet van 60 graden houden... Elk programma geeft een tijds indicatie. het is mij na 4 wasjes wel duidelijk dat daar weinig van klopt. Die tijden worden alleen gehaald bij een maximale vulling van 2kg...(volgens de gedownloade gebruiksaanwijzing) en dat in een wasmachine voor 8kg is onlogisch... voor mij dan iig. Beddengoed: 2persoons plus 1-persoons samen in de was gedaan. Geschatte tijd was bij aanvang 1uur 27min, echte tijd meer iets van 2.5uur?. Leuk muziekje als de machine klaar is, niet leuk als je ligt te slapen. De automatische wasmiddel dispenser werkt alleen met vloeibaar wasmidddel. Ik merk dat ik een lampje in de trommel toch wel mis. Als ik aan de ronde knop draai gebeurt het mij regelmatig dat ik met een vinger de uitknop raak. Dat had verder uit elkaar gemoeten. Er zit een automatisch kalibreer systeem in, dus eenmaal gekalibreerd zou de machine rustig moeten centrifugeren.

Pluspunten

• grote vul opening
  • auto kalibreer systeem

Minpunten

• lange wastijden
  • geen trommellampje

Marianne Thijssen 24-11-2020

Samsung Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Mooie wasmachine. Een makkelijke en duidelijke bediening . Maakt nauwelijks lawaai als hij in gebruik is. Wast zeer schoon.

Iwan 09-11-2020

Samsung Wasmachine WW80T734AWH/S2

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Prijs-kwaliteitverhouding zeer goed en gebruiksvriendelijke wasmachine.Cashback actie van Samsung waardoor de prijs nog scherper is. Lawaai bij het centrifugeren kon wel iets minder.

Pluspunten

• Prijs
  • Gebruiksgemak

Nico 01-09-2020

Veel mogelijkheden, super zuinig

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Wasdroogcombinatie om ruimte te winnen. Super mooi apparaat. Handig in gebruik en zuinig met water en energie.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Super zuinig
  • ruimte winner

bart 12-07-2020

Combi wasmachine droger

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Werkt fantastisch zou geen ander meer willen,bedieningsgemak,prijs,geluid,kwaliteit
De machine regelt bijna alles zelf 1x wasmiddel toevoegen in het bakje en wast gewoon verschillende beurten.

fabien 01-07-2020

was droogcombinatie

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

gekozen voor deze combinatie door de goede revieuws en het feit dat ik al ervaring heb met een samsung wasmachine. Nu door kleine behuizing en combi nodig.

Pluspunten

• mooie machine
  • wast goed
  • droogt goed

Steven 30-05-2020

Droog combinatie

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

ik had eerst een nordland combinatie machine, en dat beviel me al had hem 12 jaar maar begon flink lawaai te maken aan het einde en droogte niet goed meer.Dus bedacht me geen seconde ga voor een nieuwste van samsung was en droog combinatie en gebruik hem nu voor de 2e x ben er flink tevreden mee hij is mooi rustig en doet ze werk,

Remco 20-05-2020

Was-droog combinatie

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Prima was machine en qua drogen ook prima als je je aan de kg houd.
Verder makkelijk in het gebruik.

Pluspunten

• Programma's
  • Combinatie in een

Minpunten

• Drogen bij teveel was duurt lang

Samsung wasdroogcombiatie 14-05-2020

Mooi uitstraling en veel opties voor te wassen en drogen

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Het is een zeer veelzijdig en compacte wasmachine en droger in een. Mooi design en veel opties om te wassen. Ook makkelijk om via de app te bekijken naar het verloop van de wasbeurt.

helmyvanwalsem@gmail 28-02-2020

Genoeg ruimte voor wassen en drogen

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Was droog combi gekocht omdat wij klein wonen en er niet veel ruimte is voor de was. Wast goed schoon en droogt prima. Zeer stil. Zeer te vreden

Pluspunten

• Grote trommel
  • Stil
  • Was toevoegen

Tomasz 15-02-2020

SAMSUNG WD90N642OOW

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Ik raad de wasmachine / droger-combinatie niet vanaf het begin aan, schermfouten en een grote hoeveelheid water bij het drogen op de vloer 2x ondergelopen appartement

Dennis 12-02-2020

Top wasdroog combinatie

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Werkt erg goed, wast en droogt perfect. Duurt alleen iets langer dan twee wanneer je het los koopt, maar is niet storend

Pluspunten

• modern
  • veel opties

Leo 09-01-2020

Ruimtebesparend wassen en drogen in één

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Ik heb voor deze was-droog-combinatie gekozen omdat het weer een apparaat minder is in huis, daarnaast door de goede beoordelingen van vergelijkende wasmachines bij de consumentenbond. Nadeel is dat het drogen wel veel langer duurt dam met een aparte wasdroger.

Pluspunten

• Stil
  • Was toevoegen ná de start
  • Smartphone app

Minpunten

• Langere droogtijd
  • Geen keuze droog-niveau

petra 08-08-2019

QuickDrive™ was-droogcombinatie: WD90N642OOW/EN

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

De wasmachine is top!!! Hij is lekker stil en snel!
De APP daarin tegen werkt helemaal niet bij ons, jammer vind ik wel.
De droger kan je niet alleen laten draaien en dat is lastig als je een ding eruit wil halen en de rest wel wil laten drogen. Ik heb dat iedergeval nog niet uitgevonden.

Jeanette 06-06-2019

Slimme machine

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Mooie rustige machine die ook te bedienen is via de app waar je kan volgen hoe ver je was is. Het eind deuntje is een gezellig muziekje. Het klepje aan de deur is erg handig om snel nog iets toe te voegen als de machine al draait.

Pluspunten

• Klepje in de deur
  • Leuk eind deuntje
  • Bediening via de app

Minpunten

• Geen zeefje voor stofopvang
  • Stof na drogen zit in het rubber

Erik 04-06-2019

Uitstekende Wasmachine/Droger

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Ik wilde vanwege de ruimte een combi wasmachine/droger aanschaffen. Ik kwam na enig onderzoek uit op deze Samsung.
Hij is snel met zijn wasprogramma's. In een uur wast hij katoen helemaal schoon. Het drogen doet hij ook goed alleen duurt dat wel erg lang. Verder is hij erg stil.
De app is grappig maar daar is alles dan ook wel mee gezegd. Al met al ben ik er blij mee.

Pluspunten

• Stil
  • Ruime inhoud

Minpunten

• Drogen duurt lang, dosering komt nauw

Angela 04-06-2019

Goed product

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Naar aanleiding van de reviews aangeschaft en ben er erg blij mee. Heeft heel veel opties. Ik gebruik het meestal om korte wasjes te doen

Pluspunten

• Wast goed

Cin 30-05-2019

De beste wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

De wasmachine ziet prachtig uit en de functies zijn wel nuttig,ik vind het wel mooi dat ik op mijn telefoon kan checken wanneer het klaar is .Het bespaart me veel tijd!leuk om die prachtige wasmachine te kopen!

Pluspunten

• De app :SmartThings ,wel nuttig
  • Duurzaam

Nienke 12-05-2019

Werk goed en makkelijk

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Aan de dure kant, maar wel het geld waard. Maakt zo goed als geen geluid en heel makkelijk in de omgang.

Pluspunten

• Stil
  • Kleine laadklep

Dolly 01-05-2019

Samsung qdrive

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Ik vind het een geweldige wasmachine
Al mijn elektronische producten in huis zijn van samsung omdat ik het een vertrouwd merk vind
Mijn vorige machine was ook van samsung en die heb ik met trots 15 jaar mogen gebruiken en om weer verder te gaan over de wasmachine ik heb nu al 3 wasjes gedraaid en ik moet zeggen dat ik versteld sta over het resultaat en de keuzes die je hebt voor het kiezen van de was programma's
Im inlove with this machine
Dank je wel samsung
Ik hoop dat ik net zolang of langer van deze wasmachine mag genieten

Pluspunten

• De menu keuzes
  • Het design
  • Touch screen stille wasmachine
  • geen min punten

Suzanne 29-04-2019

mooie prijs, goede kwaliteit, goed resultaat

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Ik koos expres voor het merk Samsung, omdat nog nooit een product mankementen heeft vertoond of kapot is gegaan van dit merk. Een wasmachine en droger ineen, scheelt heel veel ruimte. Daarnaast heb ik berekend dat deze machine zeker 40 euro uitspaart per gebruiksjaar. Nadat de leverancier de wasmachine heeft aangesloten en de spoeling heeft aangezet ben ik direkt gaan wassen. Wow wat een verademing! Eerste wasmachine in mijn leven dat ik gewoon direkt begrijp zonder uren studie! De wastijd is kort vergeleken met mijn oude machine, de bubblewash deed het ook erg goed. En als de was klaar is, komt het er best droog uit, hierdoor hoeft de was niet lang op een rek te drogen. De droger moet ik nog proberen dus daar kan ik weinig over zeggen, maar lijkt veelbelovend na dit resultaat. Ook geen irritante piepjes meer (muziek!) en de machine maakt niet veel lawaai. Ooit begonnen met een Samsung monitor, daarna een telefoon, toen een koelkast, toen een tv, een extra monitor erbij genomen en nu ook de was/droogmachine. Nooit iets kapot, goede kwaliteitsproducten en een fijne prijs. Dit beloofd wat voor de toekomst.

Pluspunten

• prijs
  • korte wastijd
  • degelijk/kwaliteit
  • makkelijk

Minpunten

• GEEN

Henricus 24-04-2019

Fijn AddWash functie: lekker ruim apparaat (tot 9kg) was

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Ik vergeet/verlies nogal vaak een sok of iets dergelijks. Dat kan ik mu met de AddWash nog altijd toevoegen. En wasmachine en -droger in een.

Steef 11-03-2019

Handig

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Handig apparaat je moet alleen niet te veel was in de droger doen. Anders wordt het niet droog genoeg verder top.