Samsung WW8BM642OBW - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 97 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW8BM642OBW op Kieskeurig.nl.

Nathalie 01-05-2018

Fijne Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Hele prettige wasmachine, was komt er schoon uit met minder kreukels dan bij mijn oude wasmachine. Hierdoor heb ik bijna geen strijkgoed meer. Ook is de wasmachine erg stil waardoor hij makkelijk 's nachts of 's morgens vroeg een was kan draaien zonder de buren of onszelf te storen.

De wasmachine weegt de was en meet hoe vuil deze is. Hierdoor kan het wasprogramma tijdens het wassen van tijd verspringen en ineens langer duren. Ik ben dit niet gewend (mijn oude wasmachine zei 1:35h en dan was hij ook na 1:35h klaar) en moest daar even aan wennen. De Samsung wast de was dus wel schoner als ook alle restjes wasmiddel weg worden gespoeld.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Stille motor
  • Zowel te bedienen met een app als handmatig

Minpunten

• App is nog traag, wellicht na update niet meer

FrankW 26-06-2018

Grote, snelle en slimme wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Deze Samsung Quickdrive is echt een erg fijn apparaat. Hij is makkelijk in het gebruik, snel en wast alles lekker fris. De verschillende programma’s doen zeer goed hun werk. Makkelijke wasjes zijn in 39 minuten al klaar. Alles ruikt heerlijk, de wasverzachter krijgt goed zijn kans om zijn werk te doen. Via de app kun je de wasmachine ook bedienen. Je kunt de programma’s kiezen, starten en pauzeren. Ook geeft de app aan wanneer je wasmachine klaar is. Echter niet alleen via de app maar ook middels een leuk deuntje laat de wasmachine weten dat het werk er op zit. De trommel zelf is lekker groot en kan veel was dragen. Hij weegt de was om de ideale was tijd te bepalen(bepaalde programma’s).
Ik ben erg tevreden! Het een machine van erg goede kwaliteit. Ik gebruik de app zelf niet zo vaak, maar wanneer je deze machine samen met andere Samsung producten koppelt kun je toffe ‘scènes’ instellen. Ik raad dit apparaat dan ook zeker aan!

Pluspunten

• Snel
  • Grote trommel
  • Wast erg schoon

Minpunten

• Gebruik zelf de app niet gauw.

Jacqueline Bisschop 10-06-2018

Mooie grote trommel zelfs geschikt voor een dekbed!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Wat een mooi product heeft Samsung op de markt gezet. Ik mag deze prachtige was machine testen. Al heel wat wassen gedaan op verschillende programma's. Samsung beloofd een schone was in kortere tijdsbestek dat klopt ook in 39 minuten is je was klaar. Daarbij moet ik wel eerlijk zeggen dat sterk vervuilt wasgoed hier niet geschikt voor is. (bloedvlekken gingen er niet uit). Ook de dekbedden van onze kinderen gewassen heel mooi schoon geworden en het past er perfect in! Het apparaat maakt weinig geluid enkel centrifugeren, maar ervaar dit niet als storend. Deze wasmachine kan ook worden bediend via een app, handig als je buiten zit en je wilt graag zien hoe lang het duurt voordat de machine klaar is. Nog een enorm pluspunt als je wat vergeten bent kun je de wasmachine op pauze zetten en direct de deur openen. Bij dit type zit geen klepje. Denk ook overbodig want met kleine kinderen die er aan trekken is dat niet handig. Er zit ook een functie op om naar 40 wasbeurten je machine te laten reinigen. Uiteraard heb ik dit geprobeerd maar ik kan er nog weinig van zeggen gezien ik de 40 wasbeurten nog niet gehaald heb.

Pluspunten

• grote trommel
  • grote voorlader
  • kort wasprogramma

José 25-04-2018

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

De afgelopen 2 weken heb ik de Samsung getest. Het installeren van de app ging soepel, het bedienen helaas niet (IPhone), maar dat deed niets af aan het resultaat van de was; de programma’s zijn ook handmatig gemakkelijk in te stellen. Het apparaat is degelijk en wast snel, schoon en goed gecentrifugeerd.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Snel
  • Schoon

Minpunten

• App bediening (iPhone)

Roos 04-04-2018

Super snel en schoon!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Het klonk te mooi om waar te zijn maar dat is het dus niet! Elk wasprogramma gaat echt 2x zo snel als met mijn oude wasmachine. Apparaat voelt solide aan en ziet er mooi uit met een super duidelijk display. De smart mogelijkheden zijn heel cool. Ik voer op mijn app (op de telefoon) in welke kleding ik erin stop en de machine bepaalt het programma! Ik heb dit nog niet met alle kleding combinaties geprobeerd, maar het lijkt goed te werken.

Pluspunten

• Super snel
  • Zeer makkelijk in gebruik met de app
  • Wast heel schoon
  • Mooi display

Poelie 16-11-2020

Zeer goede kemerken

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Kan.de machine nog niet goed beoordelen ik hen hem pas 5 dagen.
Maar wat Ik wel kan zeggen het is een geweldige machine doordat het zelf de tijd berekend door de was te wegen
Het is een zeer stille machine en goede beschrijving van Samsung erbij.
Kan geen foto bijvoegen want hij pakt geen bestand.

Anoniem 02-11-2020

Super snelle en stille wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Wij zijn erf blij met onze nieuwe wasmachine, de korte programma's zijn ideaal als je veel wasjes op 1 dag draait, en je kan zelf gemakkelijk de temperatuur en centrifuge instellen. Kortom heel fijn in gebruik.

Nataly 01-11-2020

Stil, snel en schoon

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Tot op heden zeer tevreden, de wasmachine staat in de buurt van de woonkamer maar ik heb er geen last van. Door het inverter systeem is de was brandschoon in een record tijd. Ik ben wel benieuwd hoe lang dit systeem mee zal gaan, maar dat zal de tijd leren.

Naast het strakke design wordt een mens toch gewoon gelukkig van het deuntje dat de wasmachine afspeelt als de was klaar is. Het is weer eens wat anders dan dat eentonige piepje.

Jan Hendrik 24-10-2020

Geweldige wasmachine !

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Na 2 maal een Bosch wasmachine nu een Samsung, wat een verschil, stiller, meer mogelijkheden, en bedienen op afstand via de Samsung Smart Things app. Tevens is de machine een stuk zuiniger.

Miekie 19-10-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Fijne wasmachine voor een schappelijke prijs. Veel keuzes in programma's, lengte en gewicht. Zelfs heel vuile werkkleding wordt schoon in een ecoprogramma. Heel fijn.

JosL79 17-10-2020

Wat een stilte

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Dit is een fijne wasmachine. Bovenal is hij erg stil en hij heeft een breed scala aan functies om het wassen zo efficiënt mogelijk te maken. Het super korte programma doet zijn naam echt eer aan met 39 minuten was tijd. Voor de mensen met minder ervaring met wassen zijn de smart functies via de app ideaal. Je vult in de app in wat voor was je hebt, je krijgt een was advies en via de app zet je de machine aan.
Een klein minpuntje wat niet in de specificaties is meegenomen; met het standaard katoen programma wordt de was door de machine gewogen en daar wordt een was tijd voor bepaald. Dat begint bij 1 uur, maar loopt al snel op naar meer dan 2,5 uur. Jammer.

Verder ben ik erg tevreden en zou ik deze zeker aanbevelen.

SandraW1987 14-10-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

De Samsung quikdrive is een hele fijne wasmachine. Ik vind het korte programma erg fijn. En dat er een melding op mijn telefoon binnenkomt dat de wasmachine klaar is.

Yvon26 29-09-2020

Geruisloos

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Wat een verschil met mijn vorige wasmachine!! Ik moet nu gaan kijken of de was klaar is, bij de vorige hoorde ik door het keiharde centrifugeren dat het bijna klaar was.

Dorr 29-09-2020

Veel mogelijkheden en gemakkelijk te gebruiken

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Deze wasmachine heeft alles wat je nodig hebt, van snelle kleine wasjes tot grote vieze wassen. Daarbij past de wastijd zich automatisch aan aan de hoeveelheid!

Mike67 10-09-2020

Een supersnelle zuinige en stille wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Ben heel blij met de nieuwe wasmachine.
Digitaal ,stil,zuinig,gewoon een mooi apparaat met een goede prijs en zeer gebruiksvriendelijk.

Speedrock 07-09-2020

Samsung wasmachine quickdrive echt toppp

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Wij zijn sinds vandaag trotse eigenaar van onze Samsung wasmachine WW8BM6420BW.
VOOR ONS NOOIT GEEN Miele meer,wat een verschil.
Stil zuinig makkelijk duidelijk mooi en alles is toppp

review18 31-08-2020

Veel opties op de wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Het is een goede prijs/kwaliteit verhouding. Zuinig in werking en een mooi uiterlijk. Veel verschillende functies, waardoor er altijd een goede optie is.

Cynt 23-08-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Prima machine! Super stil! Standaard programmas duren wel wat lang. Machine ziet er mooi uit en hij doet wat hij moet doen

Pluspunten

• Super stil

Minpunten

• Programmas duren vrij lang

Anoniem 21-08-2020

Geweldige wasmachine met duidelijke bediening

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

De machine voldoet volledig aan de verwachtingen. De diverse programma's zijn begrijpelijk vermeld, de bediening is eenvoudig.

AnsAntibes 20-08-2020

GERUISLOOS, SNEL, EN TOCH ENERGIEZUINIG!!!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Een genot om de was te doen, had een SAMSUNG wil nooit een andere!! Veel mogelijkheden, snel, energiezuinig en niet onbelangrijk: geruisloos!!!