Samsung WW8BM642OBW - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 84 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW8BM642OBW op Kieskeurig.nl.

FrankW 26-06-2018

Grote, snelle en slimme wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Deze Samsung Quickdrive is echt een erg fijn apparaat. Hij is makkelijk in het gebruik, snel en wast alles lekker fris. De verschillende programma’s doen zeer goed hun werk. Makkelijke wasjes zijn in 39 minuten al klaar. Alles ruikt heerlijk, de wasverzachter krijgt goed zijn kans om zijn werk te doen. Via de app kun je de wasmachine ook bedienen. Je kunt de programma’s kiezen, starten en pauzeren. Ook geeft de app aan wanneer je wasmachine klaar is. Echter niet alleen via de app maar ook middels een leuk deuntje laat de wasmachine weten dat het werk er op zit. De trommel zelf is lekker groot en kan veel was dragen. Hij weegt de was om de ideale was tijd te bepalen(bepaalde programma’s).
Ik ben erg tevreden! Het een machine van erg goede kwaliteit. Ik gebruik de app zelf niet zo vaak, maar wanneer je deze machine samen met andere Samsung producten koppelt kun je toffe ‘scènes’ instellen. Ik raad dit apparaat dan ook zeker aan!

Pluspunten

• Snel
  • Grote trommel
  • Wast erg schoon

Minpunten

• Gebruik zelf de app niet gauw.

Jacqueline Bisschop 10-06-2018

Mooie grote trommel zelfs geschikt voor een dekbed!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Wat een mooi product heeft Samsung op de markt gezet. Ik mag deze prachtige was machine testen. Al heel wat wassen gedaan op verschillende programma's. Samsung beloofd een schone was in kortere tijdsbestek dat klopt ook in 39 minuten is je was klaar. Daarbij moet ik wel eerlijk zeggen dat sterk vervuilt wasgoed hier niet geschikt voor is. (bloedvlekken gingen er niet uit). Ook de dekbedden van onze kinderen gewassen heel mooi schoon geworden en het past er perfect in! Het apparaat maakt weinig geluid enkel centrifugeren, maar ervaar dit niet als storend. Deze wasmachine kan ook worden bediend via een app, handig als je buiten zit en je wilt graag zien hoe lang het duurt voordat de machine klaar is. Nog een enorm pluspunt als je wat vergeten bent kun je de wasmachine op pauze zetten en direct de deur openen. Bij dit type zit geen klepje. Denk ook overbodig want met kleine kinderen die er aan trekken is dat niet handig. Er zit ook een functie op om naar 40 wasbeurten je machine te laten reinigen. Uiteraard heb ik dit geprobeerd maar ik kan er nog weinig van zeggen gezien ik de 40 wasbeurten nog niet gehaald heb.

Pluspunten

• grote trommel
  • grote voorlader
  • kort wasprogramma

Nathalie 01-05-2018

Fijne Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Hele prettige wasmachine, was komt er schoon uit met minder kreukels dan bij mijn oude wasmachine. Hierdoor heb ik bijna geen strijkgoed meer. Ook is de wasmachine erg stil waardoor hij makkelijk 's nachts of 's morgens vroeg een was kan draaien zonder de buren of onszelf te storen.

De wasmachine weegt de was en meet hoe vuil deze is. Hierdoor kan het wasprogramma tijdens het wassen van tijd verspringen en ineens langer duren. Ik ben dit niet gewend (mijn oude wasmachine zei 1:35h en dan was hij ook na 1:35h klaar) en moest daar even aan wennen. De Samsung wast de was dus wel schoner als ook alle restjes wasmiddel weg worden gespoeld.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Stille motor
  • Zowel te bedienen met een app als handmatig

Minpunten

• App is nog traag, wellicht na update niet meer

José 25-04-2018

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

De afgelopen 2 weken heb ik de Samsung getest. Het installeren van de app ging soepel, het bedienen helaas niet (IPhone), maar dat deed niets af aan het resultaat van de was; de programma’s zijn ook handmatig gemakkelijk in te stellen. Het apparaat is degelijk en wast snel, schoon en goed gecentrifugeerd.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Snel
  • Schoon

Minpunten

• App bediening (iPhone)

Roos 04-04-2018

Super snel en schoon!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Het klonk te mooi om waar te zijn maar dat is het dus niet! Elk wasprogramma gaat echt 2x zo snel als met mijn oude wasmachine. Apparaat voelt solide aan en ziet er mooi uit met een super duidelijk display. De smart mogelijkheden zijn heel cool. Ik voer op mijn app (op de telefoon) in welke kleding ik erin stop en de machine bepaalt het programma! Ik heb dit nog niet met alle kleding combinaties geprobeerd, maar het lijkt goed te werken.

Pluspunten

• Super snel
  • Zeer makkelijk in gebruik met de app
  • Wast heel schoon
  • Mooi display

Samsung wasmachine 05-06-2020

Grote wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Op basis van advies verkoper hebben we gekozen voor een Samsung wasmachine. Hij heeft veel voordelen zoals halvering wastijd, anti-kreuk programma etc. Prima prijs en nog een cashback ontvangen ook

Pluspunten

• grote laadcapaciteit

Chris60 31-05-2020

Wasmachine van de toekomst

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

wast perfect , ziet er mooi uit, reuze handig alles via de app te bedienen, is niet lawaaierig , 1 nadeeltje, je moet er zelf de wasmiddelen en de was nog indoen ;) en dat alles voor een goede prijs

Davids 30-05-2020

WW8BM6420BW

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Net gekocht lijkt een goede aankoop. Is stil en overzichtelijk, gemakkelijke bediening. Goede service Expert Lemmer

Doriene 30-05-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Wasmachine past het programma zelf aan de hoeveelheid kleding. Hierdoor kan een programma wel langer duren dan in eerste instantie wordt aangegeven. Was is schoon.

Pa l 24-05-2020

Nieuw wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Super blij met men nieuwe wasmachine. Had hiervoor zo'n standaard wasmachine met geen extra opties.. En wat een verschil hij is een stuk stiller.. Ziet er 100 x zo mooi uit en her allermakkeljkste is de timer waarmee je kunt instellen wanneer het wasmachine klaar moet zijn in plaats van wanneer het wasmachine moet starte.

Ook blij met de App!

Hanny van Diest 23-05-2020

Zo moeder zo dochter.

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Enige maanden geleden heb ik zelf mijn wasmachine moeten vervangen en koos ik voor de Samsung Quick drive. Mijn ervaring hiermee is zeer plezierig. Nu gaat mijn dochter op zichzelf wonen en een fijn praktisch cadeau leek ons als ouders een goede wasmachine. Wederom heb ik dus weer een aankoop gedaan van de Samsung Quick drive. Mijn dochter helemaal in haar nopjes.
Een apparaat met veel mogelijkheden. Als moeder het goed bevalt, dan zal het zeker wel een goede keuze zijn.

Pluspunten

• Apart programma voor beddengoed
  • Tijdstip van gebruik is programmeerbaar

L Derlagen 21-05-2020

stil en fijn in gebruik

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Deze wasmachine is echt enorm stil en in combinatie met de aansturing via smart things van samsung enorm fijn in gebruik. Ik vergeet nu nooit meer een was eruit te halen. De volgende stap word nu een samsung droger.

Rene 18-05-2020

Stil. Goede programma keus

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Fijne stille machine. Ruim voldoende programma keuzes. Prima service. Garantie verlenging tot 7 jaar. Wekt vertrouwen

• Keuzemenu
  • Bedieningsgemak
  • Garantie 7 jaar

Jesper21 16-05-2020

Meerwaarde voor het huishouden

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Wij zijn zeer lovend over de machine door zijn efficiënte wasbeurten, de stilte, eenvoudig te reinigen en diverse mogelijkheden.
Een meerwaarde voor elk huishouden.

Cindy 15-05-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Zeer stille goede wasmachine. Fijn dat hij zichzelf valideert met een speciaal programma. Gemakkelijk in gebruik. Gewoon geweldig

Durk Weidenaar 14-05-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Zeer goede indruk gekregen van dit product. Topdealer Electroworld Talsma, Dokkum gaf zeer goede info en was zeer klantvriendelijk.
Prijs en garantie zijn erg goed geregeld!

Pluspunten

• prachtig model
  • zeer gebruiksvriendelijk
  • kwalitatief prima machine

Rob van Zuijlen 14-05-2020

Wasmachine Samsung

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Erg stil met wassen wast stabiel geen trillingen mooi apparaat . Nu nog de Samsung droger. Dan hebben we een mooi setje .

Kees 14-05-2020

Samsung WW8BM642OBW

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Mooie stille en grote 8kg wasmachine. Stuk stiller dan de oude machine en ook veel sneller met een laag wasmiddel verbruik en toch een schone was.

• snel
  • veel voorkeur programma's

v. Malsen 12-05-2020

Fijne machine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Met 8kg vulgewicht is hij goed te doen voor redelijk grote gezinnen. Aangezien wij een zorgintensief kind hebben, heb je ook meer was. Deze wasmachine is hier perfect voor.

Pluspunten

• 8kg vulgewicht
  • genoeg toeren met centrifugeren

Minpunten

• Redelijk zwaar

Ankele 11-05-2020

Mooi afgewerkt en ruime trommel

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Gekocht omdat ik meerdere apparaten van Samsung heb die tot volle tevredenheid hun werk doen. Ook deze wasmachine, die veel in gebruik is, met genoeg keuze en lekker stil zijn werk doet.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • lekker stil
  • redelijke prijs