Samsung WW8BM642OBW - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

José 25-04-2018

Fantastische wasmachine

De afgelopen 2 weken heb ik de Samsung getest. Het installeren van de app ging soepel, het bedienen helaas niet (IPhone), maar dat deed niets af aan het resultaat van de was; de programma’s zijn ook handmatig gemakkelijk in te stellen. Het apparaat is degelijk en wast snel, schoon en goed gecentrifugeerd.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Snel
  • Schoon

Minpunten

• App bediening (iPhone)

Roos 04-04-2018

Super snel en schoon!

Het klonk te mooi om waar te zijn maar dat is het dus niet! Elk wasprogramma gaat echt 2x zo snel als met mijn oude wasmachine. Apparaat voelt solide aan en ziet er mooi uit met een super duidelijk display. De smart mogelijkheden zijn heel cool. Ik voer op mijn app (op de telefoon) in welke kleding ik erin stop en de machine bepaalt het programma! Ik heb dit nog niet met alle kleding combinaties geprobeerd, maar het lijkt goed te werken.

Pluspunten

• Super snel
  • Zeer makkelijk in gebruik met de app
  • Wast heel schoon
  • Mooi display

FrankW 26-06-2018

Grote, snelle en slimme wasmachine!

Deze Samsung Quickdrive is echt een erg fijn apparaat. Hij is makkelijk in het gebruik, snel en wast alles lekker fris. De verschillende programma’s doen zeer goed hun werk. Makkelijke wasjes zijn in 39 minuten al klaar. Alles ruikt heerlijk, de wasverzachter krijgt goed zijn kans om zijn werk te doen. Via de app kun je de wasmachine ook bedienen. Je kunt de programma’s kiezen, starten en pauzeren. Ook geeft de app aan wanneer je wasmachine klaar is. Echter niet alleen via de app maar ook middels een leuk deuntje laat de wasmachine weten dat het werk er op zit. De trommel zelf is lekker groot en kan veel was dragen. Hij weegt de was om de ideale was tijd te bepalen(bepaalde programma’s).
Ik ben erg tevreden! Het een machine van erg goede kwaliteit. Ik gebruik de app zelf niet zo vaak, maar wanneer je deze machine samen met andere Samsung producten koppelt kun je toffe ‘scènes’ instellen. Ik raad dit apparaat dan ook zeker aan!

Pluspunten

• Snel
  • Grote trommel
  • Wast erg schoon

Minpunten

• Gebruik zelf de app niet gauw.

Dennis 18-06-2018

Goede wasmachine, niks spectaculairs

Ik mocht deze wasmachine testen. De korte programma's zijn erg fijn. Hij doet prima zijn werk en is gebruiksvriendelijk. De app die je kunt gebruiken vind ik overbodig. De was moet je nog altijd zelf in de wasmachine leggen en als je de was erin legt kun je hem net zo goed meteen aanzetten in plaats van met een app. De app was ook erg lastig om te installeren. Het was niet erg duidelijk in de gebruikershandleiding aangegeven hoe je de wasmachine moest verbinden met de app en dit leverde problemen op met het verbinden. De was kon uiteraard wel gedaan worden. Afgezien van de nutteloze app zou ik deze wasmachine wep aanraden. Hij doet zijn werk en is snel klaar en de was is schoon. Kortom een prima wasmachine

Pluspunten

• Korte programma's

Minpunten

• App moeilijk in te stellen

Jacqueline Bisschop 10-06-2018

Mooie grote trommel zelfs geschikt voor een dekbed!

Wat een mooi product heeft Samsung op de markt gezet. Ik mag deze prachtige was machine testen. Al heel wat wassen gedaan op verschillende programma's. Samsung beloofd een schone was in kortere tijdsbestek dat klopt ook in 39 minuten is je was klaar. Daarbij moet ik wel eerlijk zeggen dat sterk vervuilt wasgoed hier niet geschikt voor is. (bloedvlekken gingen er niet uit). Ook de dekbedden van onze kinderen gewassen heel mooi schoon geworden en het past er perfect in! Het apparaat maakt weinig geluid enkel centrifugeren, maar ervaar dit niet als storend. Deze wasmachine kan ook worden bediend via een app, handig als je buiten zit en je wilt graag zien hoe lang het duurt voordat de machine klaar is. Nog een enorm pluspunt als je wat vergeten bent kun je de wasmachine op pauze zetten en direct de deur openen. Bij dit type zit geen klepje. Denk ook overbodig want met kleine kinderen die er aan trekken is dat niet handig. Er zit ook een functie op om naar 40 wasbeurten je machine te laten reinigen. Uiteraard heb ik dit geprobeerd maar ik kan er nog weinig van zeggen gezien ik de 40 wasbeurten nog niet gehaald heb.

Pluspunten

• grote trommel
  • grote voorlader
  • kort wasprogramma

Nathalie 01-05-2018

Fijne Wasmachine

Hele prettige wasmachine, was komt er schoon uit met minder kreukels dan bij mijn oude wasmachine. Hierdoor heb ik bijna geen strijkgoed meer. Ook is de wasmachine erg stil waardoor hij makkelijk 's nachts of 's morgens vroeg een was kan draaien zonder de buren of onszelf te storen.

De wasmachine weegt de was en meet hoe vuil deze is. Hierdoor kan het wasprogramma tijdens het wassen van tijd verspringen en ineens langer duren. Ik ben dit niet gewend (mijn oude wasmachine zei 1:35h en dan was hij ook na 1:35h klaar) en moest daar even aan wennen. De Samsung wast de was dus wel schoner als ook alle restjes wasmiddel weg worden gespoeld.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Stille motor
  • Zowel te bedienen met een app als handmatig

Minpunten

• App is nog traag, wellicht na update niet meer