Samsung WW80M760NOM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 147 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80M760NOM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

d*********@k*********** 05-03-2022

Grote teleurstelling van € 1.100,--

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

3 jaar geleden hebben wij deze wasmachine gekocht. € 1.100,-- Werd goed aangeprezen in de winkel en wij dachten voor dat geld kunnen wij lange tijd vooruit. Niets is minder waar. Na 3 jaar is de wasmachine stuk. Wij laten de wasmachine niet repareren. Vinden dit zonde van het geld en de garantie is natuurlijk ook om. Wij kopen nooit weer een Samsung. Te duur, weinig kwaliteit. Ziet er alleen mooi uit en makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• ziet er mooi uit
  • makkelijke bediening

Minpunten

• veel te snel stuk

j********@o******** 15-11-2021

Schone schijn.

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Gekozen voor de prijs / kwaliteits verhouding. Ging echter na 1 jaar sporadisch kleding rafelen. En daarna steeds meer. Na 2,5 jaar is deze machine aan zijn eind en de garantie ook.

Minpunten

• Rafelt kleding na een jaartje
  • Na ca 2 ,3 jaar over

Medaillon 01-02-2021

Nooit meer Samsung

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Constant verschijnt er een SUD melding. na de melding te hebben gegoogled blijkt het dat er teveel schuim in de wasmachine zit. Ik gebruik 1 capsule per was, dit doe ik al jaren probleemloos met mijn Bosch wasmachine. Bij samsung kan ik niet 1 normale wasbeurt draaien. Na alle mogelijke oplossingen die ik online heb gevonden te hebben geprobeerd probeer ik als laatste redmiddel de helpdesk van samsung te bellen. Zij willen je niet echt helpen, ook al geef je aan alle stappen al te hebben opgevolgd.

Minpunten

• wasbeurt stopt.
  • kleding scheurt

Pebbles 16-12-2020

Samsung add wash

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Onze vorige wasmachine was inmiddels 13 jaar oud en kreeg wat kuren. Met een klein kind in huis is het niet praktisch om ineens zonder wasmachine te zitten. We zijn dan ook op zoek gegaan naar een andere. We hadden drie eisen: er moet een kort was programma aanwezig zijn, de mogelijkheid hebben om tussentijds was toe te voegen en een startuitstel mogelijkheid hebben.

Al snel kwamen we uit bij een Samsung. Hier hadden we ons ook al een beetje in verdiept omdat we ons op hadden opgegeven om em te testen. Helaas werden we uitgeloot en besloten al snel om em zelf te kopen.

Deze wasmachine voldoet in ieder geval aan onze eisen. Je kunt heel eenvoudig tussendoor was toevoegen en de uitstel mogelijkheid is ideaal. De 39 min was hebben we nog niet aan gehad, maar met 54 min een volledig programma op 30 graden draaien zijn we ook al heel blij mee (dit was 2 uur). Ook kan er veel was in en is de was schoon. Heel handig is de app. De wasmachine staat hier in de garage. Het wasprogramma kan ik via de app volgen en krijg netjes een melding dat ie klaar is.

Over het geluid kan ik weinig zeggen omdat ie in een losstaande garage staat. Maar de keren dat ik de garage in liep terwijl de wasmachine aan stond, hoorde ik em amper.

We hebben de wasmachine nog niet zo lang, maar we zijn er erg blij mee. Wanneer je een wasmachine zoekt met veel mogelijkheden en net als ik gevoel bent voor het gebruik van een app, dan is het zeker een aanrader!

Pluspunten

• Add wash mogelijkheid
  • Connectiviteit via een app

Lieve 06-12-2020

Hele fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Wij hebben de wasmachine verbonden met de wifi en dat is echt ideaal. Op de app van Smartthings kan je selecteren welke producten je in de wasmachine doet en dan selecteer die programma's hiervoor.

Pluspunten

• App verbinding
  • Fijne bediening

Minpunten

• Hard deuntje

N.B. 01-11-2020

Stille wasmachine Samsung

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Het is een stille wasmachine, die snel en goed wast. Precies wat een wasmachine moet doen. De programma's zijn via een knop te selecteren (er zijn veel keuzes, maar je kunt het aantal keuzes verminderen via de instellingen) en staan dus niet 'op' de wasmachine geprint. Je kunt per programma toerental, temperatuur en spoelbeurten instellen. Het enige nadeel vind ik dat bij de optie 'eco was' de temperatuur door de machine zelf wordt ingesteld op 40-60 graden. Ik zou dat liever zelf kiezen, omdat ik lakens op 60 graden wil wassen en kleding op maximaal 40, zodoende gebruik ik die optie niet.

Pluspunten

• stil en snel
  • veel opties qua temp., spoelbeurten en toerental

Minpunten

• eco was: de temp. niet in te stellen

Daniëlla 05-09-2020

duidelijke programma's

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

op het frontje wordt alles duidelijk weergegeven. Je weet precies wat hij aan het doen is op het moment dat je kijkt.

Fransje 04-09-2020

Stil, Makkelijk in gebruik. En schone was!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Brengdienst was uitstekend. SMS van tijdstip dat ze er aan kwamen, op de dag van bezorging.

Installatie zelf gedaan. Alles lag in de wasmachine. Maar wist niet dat de deur met wat meer kracht opengedaan moest worden. Dus was even uitzoeken... Ik dacht nl dat er misschien een slot op zat en ik deze dan kapot zou maken bij te hard aan de deur trekken.... Dit stond verder ook nergens beschreven! Ook niet in het boekje dat in de wasmachine lag, trouwens:-)

Maar na een aantal keren gebruikt te hebben, zijn we zeer tevreden over het resultaat. De wasmachine is zeer stil en makkelijk in gebruik! Leuk muziekje als ie klaar is...

Pluspunten

• Stil
  • Schone was. En snel klaar. Goede centrifuge

JOHAN 01-09-2020

EEN FANTASTISCHE MACHINE

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Het is heerlijk om een moderne machine te hebben; het luikje waar je nog iets in kunt stoppen als de machine al draait is werkelijk een geweldige vinding

M. v/d G 31-08-2020

super wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

wij hebben de wasmachine nu bijna een maand.
deze hebben wij gekocht gezien de prijs/kwaliteit verhouding.

wat voor ons ook erg belangrijk was waren de vele was programma's. wij houden namelijk van veel buiten zijn Vissen/motorrijden/wandelen/festivals e.t.c. dus zoals je je kan voorstellen veel vieze kleding.

de machine kan tot nu toe alles aan. inclusief de motorkleding vanwege het hoge laadvermogen van 8 kilo.

Alles komt er mooi schoon uit en ruikt ook nog eens erg lekker.
Wat ook handig is is het extra klepje zodat mijn vriendin mijn verdwaalde sokken tussendoor nog mee kan wassen.

wij raden deze wasmachine zeker aan vanwege zijn zuinigheid,goede was prestaties, vele programma's en bovendien is hij erg stil.

Pluspunten

• goede was prestatie
  • erg stil

Wolf 29-08-2020

Makkelijk in gebruik vanaf eerste moment.

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Leuke wasmachine, makkelijk in gebruik. Iets vergeten? snel even iets toevoegen aan de was.
Lekker stil !.
Als je de app een keer hebt geïnstalleerd , makkelijk in gebruik, inclusief was hulp.

Pluspunten

• WIFI
  • Washulp

Minpunten

• App niet eenvoudig te installeren

J. Smids 28-08-2020

1e Samsung wasmachine bevalt tot nu toe goed

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

We hebben deze wasmachine gekocht vanwege de mogelijkheden die deze machine biedt. Dit in combinatie met een cashback actie (150 Euro retour) van Samsung trok ons over de streep. We hebben de machine enkele dagen in ons bezit. De wasresultaten zijn goed. Display en bediening is niet al te moeilijk. Geluidsniveau is prima. Wij zijn er mee tevreden.

Pluspunten

• weinig geluid
  • zuinig qua energieverbruik
  • grote vulopening
  • 1600 toeren voor centrifugeren

kylie2005 25-08-2020

Erg fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Een wasmachine die volledig aan mijn wensen voldoet.
Makkelijk in gebruik, ook handig dat de app die je met deze wasmachine hebt verbonden een bericht krijgt dat de was klaar is, met deze app kun je ook vanuit je stoel de wasmachine bedienen!!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • De app om de wasmachine te bedienen
  • bericht krijgen dat de was klaar is.

M@ndy 22-08-2020

Fijne duidelijke wasmachine

Schoon en fris
Duidelijk display
Kort progamma is heel prettig
Veel keuzemogelijkheden zelfs stoomfunctie

John Rooijakkers 22-08-2020

Wastrommel fijn groot 8 kilo

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

van verkoper expert, dat het een goeie wasmachine is met een fijne prijs.
Paar wasjes gedaan met goed resultaat

Pluspunten

• 8 kilo trommel
  • Bedieningspaneel fijn

Michael 19-08-2020

Prima wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Zeer mooie wasmachine. Veel opties en wast perfect. Een echte aanrader. Is ook zeer makkelijk te bedienen

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • Prijs, kwaliteit verhouding

Annette 18-08-2020

stoomfunctie vind ik erg fijn

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

mijn vorige wasmachine en droger was ook van samsung, deze heb ik aan mijn dochter gegeven en zelf een nieuwe wasmachine en droger gekocht.

Frank Feeburg 12-08-2020

Mooie Smart Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Mooie uitziende Smart Wasmachine. Werkt super makkelijk. Mochten er storingen zijn dan wordt dit weergegeven in de app.
Wasmachine is geluidloos, super stil. Heb nog niet alle functies geprobeerd maar dat komt vast goed.

Pluspunten

• Geluidloos
  • Uitgebreide programma's

Luus 09-08-2020

Wast superschoon en de kleuren blijven zoals deze horen

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Omdat ik een nieuwe machine zocht ben ik bij nader onderzoek uitgekomen bij deze machine. Nadat ik hem in gebruik heb is gebleken dat hij super-schoon wast, energiezuinig en de was komt top uit de machine. Hiervoor een Miele, ook goed maar wat deze Samsung doet overtreft toch echt de Miele

Pluspunten

• superschone was
  • energiezuinig
  • duurzaam

Minpunten

• nog niet ontdekt

Fam Paarhuis 29-07-2020

Fijne bediening, veel opties in wasprogramma's, een Topper!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Wasmachine voldoet aan verwachting, 1600 toeren, mooi doordacht desing, vooral de add wash, en de Quick washdrive . Zeer tevreden over deze wasmachine

Pluspunten

• Stil
  • Bedieningsgemak

monique 29-07-2020

Mevrouw

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Prima machine, heel handig klepje voor als je iets vergeet. Veel programma's, mooie vormgeving. Zuinig in het gebruik

Treessie 26-07-2020

Ga nu graag wassen!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Had een super oude wasmachine en was toe aan vernieuwing, nou deze Samsung is echt de kaviaar onder de wasmachines.Wat een functies en zo makkelijk te bedienen en duidelijk. Heerlijk een verademing en mijn was is bijna droog door die 1600 toeren centrifugeren. Facntastisch!

Pluspunten

• duidelijke bediening
  • veel functies
  • heel stil
  • in de helft van de tijd klaar en toch schoon

Minpunten

• geen

José 25-07-2020

Top!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Gekozen omdat familieleden dezelfde wasmachine hebben! Hij is stil en presteert goed! Daarnaast heeft hij een mooi uiterlijk.

Klein minpuntje; bij het open laten van het deurtje valt deze helemaal open, ondanks dat de wasmachine waterpas staat.

Pluspunten

• Grote deur
  • Vergeet-vakje
  • Bediening
  • Stil
  • Kort wasprogramma

Liana 23-07-2020

Super mooi stil en snel

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

super mooi snel en stil. Grote deur. Binnen verlicht. Ik heb hem nog maar 2 dagen. Ik denk dat ik tevreden blijf.

Aaf 21-07-2020

Fijne machine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Erg rustige machine bij het centrifugeren en gemakkelijk om te bedienen.
Word er blij van. Fijn dat er licht binnen in de trommel brandt.