Samsung WW80M760NOM - Reviews

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 69 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Michel66 18-09-2018

Gewoon de beste!!

Voor het aanschaffen mij dagen verdiept in verschillende merken en types wasmachines, al snel kwam ik op deze Samsung uit, de WW80M760NOM.
Maar ik ben toch nog verder gaan kijken ook bij andere merken of er toch niet 1 was die nog beter was. En daar kan ik kort over zijn NEE!!!!
De Samsung heeft functies die ik bij andere merken niet tegen kom, nu de wasmachine de eerste keren gebruikt, wij hebben een 2 jarige die zijn kleding erg vuil maakt, en moesten we bij onze oude wasmachine alle trucs te voorschijn halen om deze vlekken te verwijderen. Zitten er op deze Samsung programma's waar elke vlek zo mee verdwijnt!

Als ik dit had geweten had ik de wasmachine eerder gekocht. Ik kan wel zeggen dat dit de beste koop is sinds jaren qua elektronica!

Een zeer tevreden familie!

Ps onze 11 jaar oude Samsung Gaat dienst doen in de garage voor de honden kleden en dekens. Dus ja met de kwaliteit van samsung zit het ook wel goed qua levensduur!!

Joost1979HVT 04-11-2018

Geweldige machine

Pas sinds gisteren in huis dus nog niet in staat om veel ervaringen te delen. Kan wel zeggen dat het gebruik bijzonder een kundig is en de eerste wasbeurten lekker schoon en fris (en droog) uit de trommel komen.

Heike 02-11-2018

Prachtig Machine!

Machine nu 2 dagen in gebruik, mooi aan de buitenkant, werkt perfect, hij is erg stil, je hoort eigenlijk alleen het water uit de kraan naar de wasmachine lopen. Ik ben er superblij tevreden over!

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Nog niks

Anoniem 26-10-2018

Top machine! Stil, bijladen, ruim wasprogramma

Ik heb tot op heden alleen AEG wasmachines versleten. Heb veel reviews gelezen om tot de overtuiging te komen dat Samsung een goede aanschaf zal zijn. De actievoorwaarden hebben mij over de streep getrokken. Ik ben zeer tevreden met deze wasmachine. Met een gezin van 5 personen is de 8 KG trommel een uitkomst, net als het bijladen van de vergeten sportsokken die nog uit de sporttas van zoonlief komen. En wat ik ook merk dat de was er droger (niet gekreukt) uitkomt. Daarbij weegt het wasmachine de was, waardoor de duur wordt aangepast.

Vromans 24-10-2018

Nu al onmisbaar in ons gezin!

Een maand geleden kocht ik bij Expert in Breukelen mijn Samsung Quickdrive 8kg wasmachine en 9kg droger. Geen goedkope investering maar wel heel erg de moeite waard! Beide machines draaien volop in ons gezin met een baby en peuter. We kunnen nu al niet meer zonder.
Ter vergelijk, hiervoor had ik een 7kg AEG 1600 toeren (gekocht in 2007). En in ruim 10 jaar tijd is er toch veel verbeterd. De voordelen van de nieuwe Samsung Quickdrive wasmachine, ik kan
- meer kg wassen in minder tijd en het kost minder energie
- vergeten was toevoegen tijdens het programma, niet alleen de eerste paar minuten voordat water in de trommel zit (zoals bij mijn vorige machine) En ja, deze functie gebruik ik zeer regelmatig.
- de wasmachine op afstand met mijn telefoon bedienen en de voortgang zien
- via de telefoon gebruik maken van de wasassistent en zien wanneer onderhoud nodig is.
Niet onbelangrijk, ik vind dat de was er schoner en frisser uitkomt. Ook zijn er volop opties om het programma aan te passen. Tot slot het oog wil ook wat, het is echt een moderne machine met een design uitstraling.
Expert heeft de service geleverd die ik had verwacht: nieuwe machines netjes geïnstalleerd en wasmachine gekalibreerd. Oude machines meegenomen.

Pluspunten

• Snelheid
  • Opties
  • Grote vulopening
  • Mogelijkheid om vergeten was toe te voegen

Minpunten

FDMA 24-10-2018

Top Machine.

Machine wast super schoon en is heel stil. makkelijk te bedienen.
Heel wat anders dan mijn oude machine van 16 jaar.

Jeroena 21-10-2018

Mooi, schoon en snel!

Net in huis, maar nu kan ik al zeggen, geweldig! Hij is niet alleen mooi, maar hij doet wat hij belooft. 15 jaar Miele gehad en nu deze Samsung. Even goede degelijkheid maar dan in een modern jasje. Goede prijs/kwaliteit met als extra hygiëne plus. Wie zegt dat eco wassen langt duurt? Nobway, deze is zuinig en snel. Wij zijn happy.

Drik 20-10-2018

Hypermoderne wasmachine

Een geweldige wasmachine, pas geleden gekocht. Hij presteert goed en is tegelijkertijd stil. Geweldig!

Anoniem 20-10-2018

Snel, goed en niet duur (door promotie)

Vorige week gekocht. Wast snel (2x sneller) en veel minder geluid als de vorige wasmachine (AEG, 7 jr oud). Zelfs bij centrifugerer, 1600 rpm, geen lawaai meer en trilling in de huiskamer(onze wasmachine staat op 1e verdieping). Hij is alleen iets dieper als de oude, enige nadeel!

Spie 17-10-2018

Prachtig Wasmachine WW80M760MOM QuickDrive

Ik heb afgelopen zaterdag deze wasmachine gekocht. Ik had eerst een Bosch, maar nu een Samsung. Wat een mooi apparaat. Doet zijn werk uitstekend. Gemakkelijke en overzichtelijk display. Ja ik ben er zeer tevreden over.

Kim13 16-10-2018

Top wasmachine

Was wat ik er van had verwacht en nog meer. Uitgebreid in programma's mooi design en geen last van het geluid trillingen. Top machine.

Teunis 12-10-2018

Mooie en fijne machine

Nu 2 dagen in huis en nu al blij mee. Makkelijk te bedienen en lekker stil. Ik denk dat we een hoop plezier van deze machine gaan krijgen.

Anoniem 11-10-2018

Geweldig apparaat

Gekocht een Samsung wasmachine gewoon geweldig ,toen ik hem voor het eerst
ging gebruiken,dacht ik dat hij niet werkte,zo geruisloos en dat was ik niet gewend,,
was voor mij wel een fikse uitgave mmaar ik ben er heel blij mee...

Tonnie 10-10-2018

Geweldige machine

fijne machine eenvoudig te bedienen. super handig dat er je tijdens het wassen nog was bij in kan doen

DP de Wit 10-10-2018

Een geweldige wasmachine

Ik heb de wasmachine nu een week in gebruik en ik vind het apparaat zeer gebruik
ks vriendelijk en het resultaat is prima

Ronald Z 09-10-2018

Snelle, energiezuinig en makkelijk te bedienen

Ik heb de wasmachine afgelopen maand gekocht en tot nu toe erg tevreden.
De Machine heeft snelle programma dooe de nieuwe techniek. Snelle wasbeurt en prima schoon. Voor mij is belangrijk dat hij energie zuinig is. Ook de bediening is overzichtelijk en even wennen aan de tip toets. Deze is gevoelig. De app die bij de machine is mij nog niet gelukt om te installeren. Dan kan je van afstand de machine bedienen.

LdeW 08-10-2018

Heerlijk apparaat

Het is een fijne energiezuinige wasmachine die helemaal aan mijn verwachtingen voldoet. Machine heeft een handig klepje op de deur om vergeten wasgoed nog toe te voegen. Deze energiezuinige machine heeft een korte wastijd in vergelijk tot andere machines.

Peetje 08-10-2018

Mooie wasmachine die goed werk levert!

We hebben deze wasmachine nu een aantal weken in huis en tot op heden zijn wij meer dan tevreden hierover. Ten eerste is hij erg stil, vooral tijdens het centrifugeren. Dit is natuurlijk erg prettig! Een ander groot pluspunt is de grote wastrommel. Vooral in een groot gezin waar wekelijk een hele berg was ontstaan is, is dit erg handig om hier snel doorheen te komen. Een andere leuke eigenschap is het add-wash-deurtje. Mocht je wat vergeten zijn om bij de was te doen, zet dan het wasprogramma even op pauze, open het deurtje, doe de vergeten was erbij en het wasprogramma kan weer worden voortgezet. Kort samengevat, de wasmachine levert een goede prestatie en is zeker een aanrader!

Pluspunten

• Wasprestaties
  • Stilte
  • Add-Wash

Nietjenij 07-10-2018

Ziet er geweldig uit

Ik ben benieuwd. Kan deze pas eind dit jaar in gebruik nemen, omdat we dan gaan verhuizen. Prestaties/functies etc. zullen vast goed zijn .... ik laat me verrassen!

Floris22387 07-10-2018

Super stil, schoon en fris

De wasmachine 2 weken geleden gekocht.. Super stille machine en de was is schoon en fris. Is het geld dubbel en dwars waard