Samsung WW80M760NOM - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

Kim G. 18-06-2018

Fantastische machine

Echt een geweldige aankoop deze machine. Ziet er robuust en stoer uit en levert keurig schoon wasgoed!

Keurig bezorgd en aangesloten. Ik moest hem nog wel even zelf waterpas zetten, maar door het stelpootje links voor, was dat goed bereikbaar en snel gedaan.

Ik was sceptisch over het "super speed" programma, maar in 39 minuten is mijn was écht schoon! Dat scheelt tijd in een druk gezin, waar ieder gezinslid sport en drukke programma's heeft. De witte (lees; oorspronkelijk witte) sokken van de kids, die worden niet altijd schoon in 39 minuten, maar die gaan dan nog een keer met een ander programma mee.

Een hygiënisch idee vind ik het "stoomprogramma" waar ik het beddengoed en de sportkleding op draai. Dit is een wat langer programma (1.45 minuten) maar dan is het voor mijn gevoel extra fris.

Hoe handig is ook het klepje op de deur, waar je nog even die verloren sok, of het gevonden kledingstuk op de puberkamer in de was erbij kunt stoppen, I love it!

En last but not least; de ietwat decadente feature om op afstand je wasmachine aan te zetten. Dit leek me in het begin iets overdreven, zeker omdat ik het niet direct geïnstalleerd kreeg. Maar toen het gelukt was en ik het ging proberen, was het toch wel lekker. Ik stop de was er 's ochtends in, zorg dat de machine verbonden is met internet en als ik op mijn werk vertrek, druk ik de was aan. Zodra ik thuis kom, kan ik direct de was ophangen, of in de droger stoppen, dit scheelt ook weer tijd!

Ik ben zeer onder de indruk van de resultaten en de extra's die deze machine biedt. De prijs ligt hoger dan ik normaal aan een wasmachine zou uitgeven, maar hij is het absoluut wel waard!

Klein "minpunt" hij is zo geruisloos dat ik in het begin steeds twijfelde of hij wel werkte. Gelukkig kan ik op mijn telefoon checken óf hij draait en hoe lang hij nog moet ;-) (toppunt van luiheid, haha)

Pluspunten

• super speed programma (39 minuten)
  • De diversiteit in programma's in het algemeen
  • Maakt weinig geluid, zelfs bij centrifugeren
  • Mogelijkheid tot toevoegen wasgoed
  • Op afstand te bedienen

Minpunten

• Hoge prijs
Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Niels 10-06-2018

Mooie grote en stille wasmachine van Samsung

Sinds 2 weken deze wasmachine nu in gebruik en over het algemeen bevalt de wasmachine zeer goed. Door de 9 kg inhoudt, past er echt veel wasgoed in de trommel. De wasmachine is zeer stil tijdens het wassen en voornamelijk tijdens het centrifugeren. Of de wasmachine ook de aangegeven zuinigheid heeft (A+++) is voor ons niet te controleren. De was wordt na het aanzetten gewogen voor een energiezuinig programma. Nadeel hiervan is dat de was vaak langer duurt dan dat er aangegeven wordt, omdat hij voller zit dat standaardprogramma aangeeft.
De wasmachine kun je bedienen met een app op de telefoon. Werkt hetzelfde als op het de wasmachine, maar daarvoor moet je wel bluetooth verbinding hebben en binnen je huis zijn. Buitenshuis is de wasmachine niet te bedienen via de app.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Zeer stil

Minpunten

• App werkt niet optimaal
  • Was duurt soms langer dan verwacht
Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM