Samsung WW80M760NOM - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 145 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80M760NOM op Kieskeurig.nl.

Theo 16-01-2020

is goed

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

is erg makkelijk snel klaar en goede droog maker weinig geluid mooi en wast erg goed .moet nog wel veel lezen deze machine kan

Pluspunten

• snel klaar

Anoniem 22-03-2021

Wasmachine met allure

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Wasmachine met gemakkelijke bediening,veel verschillende programma's ,zuinig en stil!Alleen de deur valt ver open als je deze open laat staan om de wasmachine te laten drogen misschien voor Samsung
een tip iets om te verbeteren!

Medaillon 01-02-2021

Nooit meer Samsung

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Constant verschijnt er een SUD melding. na de melding te hebben gegoogled blijkt het dat er teveel schuim in de wasmachine zit. Ik gebruik 1 capsule per was, dit doe ik al jaren probleemloos met mijn Bosch wasmachine. Bij samsung kan ik niet 1 normale wasbeurt draaien. Na alle mogelijke oplossingen die ik online heb gevonden te hebben geprobeerd probeer ik als laatste redmiddel de helpdesk van samsung te bellen. Zij willen je niet echt helpen, ook al geef je aan alle stappen al te hebben opgevolgd.

Minpunten

• wasbeurt stopt.
  • kleding scheurt

Anoniem 20-01-2021

Geweldige site en Service van Samsung

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Het is een hele mooie machine die doet wat wij graag willen. Zeer gebruiks vriendelijk en echt een TOP model, vriendelijk energie verbruik. Verder biedt de machine allerlei mogelijkheden aan waar we nog niet van gedroomd hadden. Verder als cadeau 7-jaar Garantie. Moet dus wel een topmodel zijn. Dus onze dank voor de geweldige hulp en de website die na het registreren meteen mede deelt dat we n recht hebben op 7 jaar garantie.

Maurice7171 08-01-2021

Prachtige snelle machine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Wat een prachtige snelle wasmachine. We zijn zeer tevreden met de kwaliteit en snelheid van deze wasmachine. Met een gezien met drie kinderen is het een zeer welkome hulp.

Willempie01 31-12-2020

Geweldig product

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Nog nooit een samsung wasmachine gehad, wat een wasresultaat, toppie.
Prijs kwaliteit en functionaliteit, een topper

Dik11463 30-12-2020

Mooie degelijke wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Mooie wasmachine met mooi design. Makkelijk bedienbaar en goed was resultaat . Veel functies. Tot nu toe super fijne machine

Berendien 28-12-2020

Veel wasprogramma's en opties

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

De wasmachine heeft een breed scala aan wasprogramma's en is via de app op de smartphone of tablet te bedienen. Omdat wij zonnepanelen hebben, wassen wij door het gebruik van de app altijd op zonne-energie.

Pebbles 16-12-2020

Samsung add wash

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Onze vorige wasmachine was inmiddels 13 jaar oud en kreeg wat kuren. Met een klein kind in huis is het niet praktisch om ineens zonder wasmachine te zitten. We zijn dan ook op zoek gegaan naar een andere. We hadden drie eisen: er moet een kort was programma aanwezig zijn, de mogelijkheid hebben om tussentijds was toe te voegen en een startuitstel mogelijkheid hebben.

Al snel kwamen we uit bij een Samsung. Hier hadden we ons ook al een beetje in verdiept omdat we ons op hadden opgegeven om em te testen. Helaas werden we uitgeloot en besloten al snel om em zelf te kopen.

Deze wasmachine voldoet in ieder geval aan onze eisen. Je kunt heel eenvoudig tussendoor was toevoegen en de uitstel mogelijkheid is ideaal. De 39 min was hebben we nog niet aan gehad, maar met 54 min een volledig programma op 30 graden draaien zijn we ook al heel blij mee (dit was 2 uur). Ook kan er veel was in en is de was schoon. Heel handig is de app. De wasmachine staat hier in de garage. Het wasprogramma kan ik via de app volgen en krijg netjes een melding dat ie klaar is.

Over het geluid kan ik weinig zeggen omdat ie in een losstaande garage staat. Maar de keren dat ik de garage in liep terwijl de wasmachine aan stond, hoorde ik em amper.

We hebben de wasmachine nog niet zo lang, maar we zijn er erg blij mee. Wanneer je een wasmachine zoekt met veel mogelijkheden en net als ik gevoel bent voor het gebruik van een app, dan is het zeker een aanrader!

Pluspunten

• Add wash mogelijkheid
  • Connectiviteit via een app

Lieve 06-12-2020

Hele fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Wij hebben de wasmachine verbonden met de wifi en dat is echt ideaal. Op de app van Smartthings kan je selecteren welke producten je in de wasmachine doet en dan selecteer die programma's hiervoor.

Pluspunten

• App verbinding
  • Fijne bediening

Minpunten

• Hard deuntje

jgroen81 28-11-2020

Stil en mooie grote trommel

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Na 12 jaar heeft onze oude wasmachine het begeven. Tijd voor een met een grotere trommel en zuiniger in gebruik. Na alle keuzes overwogen te hebben deze zuinige samsung gekozen die ook nog eens extra snel klaar is. Ook eer verademing dat nu eindelijk ons 2 persoons dekbed in de trommel past. Tot nu toe zeer tevreden over de aankoop.

LieFa 16-11-2020

Top machine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Aangezien onze oude wasmachine er mee ophield een nieuwe aangeschaft. Ondanks dat de machine iets boven budget was deze toch aangeschaft in verband met de voordelen van deze machine. Zo is een wasje in 1 uur schoon waarbij andere apparaten hier meer dan 2 uur over doen. Verder is de add-wash optie ook ideaal. De ecobubble is ook fantastisch, hierdoor wordt het wasgoed schoon en ruikt het ook lekker na het wassen.

Karlein 12-11-2020

De plussen en de minnen

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Het is een veelzijdige wasmachine met veel instelmogelijkheden om je was goed schoon te krijgen. Je kunt makkelijk je toerental aanpassen voor het centrifugeren, en dat is fijn als de was wat minder droog hoeft te worden. (drooglijn in de zomer)

Ik ervaar ook een aantal minpunten.
- schoonmaken van het filter, dit is bijna niet te doen. Het slangetje is te kort waardoor je lastig een bak eronder kunt plaatsen. Het 'rest' water als je de filter losschroeft is behoorlijk wat en loopt snel achter de klep weg. Een handdoek eronder is dan nodig.
- het vloeibaar wasmiddel loopt toch snel uit je wasmiddellade, ondanks het speciale klepje. Je kunt dit dus niet gebruiken als je een uitgestelde start instelt of een voorwas wilt draaien.
- bij uitgesteld einde blijft de hele tijd de display branden en kan niet per half uur worden ingesteld.
- De was ruikt niet altijd fris.

Algemene indruk is wel dat het een goede en fijne wasmachine is

Flavia 11-11-2020

Top product

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Ik heb hiervoor ook een Samsung addwash machine gehad maar bij de verkoop van mijn huis heb ik bijna mijn hele inboedel inclusief de wasmachine verkocht. Wilde graag een zelfde apparaat terug en dus nu gekozen voor de quickdrive. Nu al erg blij mee!

N.B. 01-11-2020

Stille wasmachine Samsung

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Het is een stille wasmachine, die snel en goed wast. Precies wat een wasmachine moet doen. De programma's zijn via een knop te selecteren (er zijn veel keuzes, maar je kunt het aantal keuzes verminderen via de instellingen) en staan dus niet 'op' de wasmachine geprint. Je kunt per programma toerental, temperatuur en spoelbeurten instellen. Het enige nadeel vind ik dat bij de optie 'eco was' de temperatuur door de machine zelf wordt ingesteld op 40-60 graden. Ik zou dat liever zelf kiezen, omdat ik lakens op 60 graden wil wassen en kleding op maximaal 40, zodoende gebruik ik die optie niet.

Pluspunten

• stil en snel
  • veel opties qua temp., spoelbeurten en toerental

Minpunten

• eco was: de temp. niet in te stellen

Ronald O 26-10-2020

Wassen met een geweldige hulp

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Het systeem van doseren van de wasmiddelen in de trommel is super, ook de opening van de deur is lekker groot en de vergeten was opening in de deur is echt superhandig. Als je dan een minpuntje moet opnoemen is het het geluidje na afloop van het wasprogramma.( lijkt wel een computerspelletje)

Tanja2006 10-10-2020

Top wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Gisteren hebben we de nieuwe was machine gekregen. Alleen al qua uitstraling een mooie toevoeging in ons huis. De wasmachine is veel stiller dan mijn oudere. Ook de wastijden zijn korter en ook zeker belangrijk veel energie zuiniger. Wassen doet hij fantastisch.

Jo35 08-10-2020

solide apparaat

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Alhoewel sinds kort in huis , hebben we vertrouwen in het apparaat vanwege zijn solide uitstraling ,bedieningsgemak en de frisse geur en kleur van de eindresultaat van deze Samsung . Daar draait het tenslotte om in deze wasmachine met een "oh ja../momentje" extra voordeurtje . Dat er nog vele momenten mogen volgen waarbij wij de wereld schoon tegemoet treden zowel qua kleding als met achterlating met een minimale (aqua) ecologisch vervuilende voetprint .

John 538 04-10-2020

vriendelijke wasmachine wat betreft bediening

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

goede prijs kwaliteit zeer stille machine uiterst tevreden in combinatie met de droger een prefecte keuze tot nu toe.

Niels85 14-09-2020

Wauw wat een mooi apparaat

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Het oog wil ook wat toch? Deze 2 apparaten samen gekocht maar wat een mooie apparaten met veel handige functies en programma's