Samsung WW80M760NOM - Reviews

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 130 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80M760NOM op Kieskeurig.nl.

Theo 16-01-2020

is goed

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

is erg makkelijk snel klaar en goede droog maker weinig geluid mooi en wast erg goed .moet nog wel veel lezen deze machine kan

Pluspunten

• snel klaar

Drik 20-10-2018

Hypermoderne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Een geweldige wasmachine, pas geleden gekocht. Hij presteert goed en is tegelijkertijd stil. Geweldig!

Michel66 18-09-2018

Gewoon de beste!!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Voor het aanschaffen mij dagen verdiept in verschillende merken en types wasmachines, al snel kwam ik op deze Samsung uit, de WW80M760NOM.
Maar ik ben toch nog verder gaan kijken ook bij andere merken of er toch niet 1 was die nog beter was. En daar kan ik kort over zijn NEE!!!!
De Samsung heeft functies die ik bij andere merken niet tegen kom, nu de wasmachine de eerste keren gebruikt, wij hebben een 2 jarige die zijn kleding erg vuil maakt, en moesten we bij onze oude wasmachine alle trucs te voorschijn halen om deze vlekken te verwijderen. Zitten er op deze Samsung programma's waar elke vlek zo mee verdwijnt!

Als ik dit had geweten had ik de wasmachine eerder gekocht. Ik kan wel zeggen dat dit de beste koop is sinds jaren qua elektronica!

Een zeer tevreden familie!

Ps onze 11 jaar oude Samsung Gaat dienst doen in de garage voor de honden kleden en dekens. Dus ja met de kwaliteit van samsung zit het ook wel goed qua levensduur!!

Frank Feeburg 12-08-2020

Mooie Smart Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Mooie uitziende Smart Wasmachine. Werkt super makkelijk. Mochten er storingen zijn dan wordt dit weergegeven in de app.
Wasmachine is geluidloos, super stil. Heb nog niet alle functies geprobeerd maar dat komt vast goed.

Pluspunten

• Geluidloos
  • Uitgebreide programma's

Luus 09-08-2020

Wast superschoon en de kleuren blijven zoals deze horen

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Omdat ik een nieuwe machine zocht ben ik bij nader onderzoek uitgekomen bij deze machine. Nadat ik hem in gebruik heb is gebleken dat hij super-schoon wast, energiezuinig en de was komt top uit de machine. Hiervoor een Miele, ook goed maar wat deze Samsung doet overtreft toch echt de Miele

Pluspunten

• superschone was
  • energiezuinig
  • duurzaam

Minpunten

• nog niet ontdekt

RenateB 08-08-2020

Stil, snel en zuiniger

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

zeer stil, oude machine was natuurlijk aan vervanging toe. Grote trommel. Modern leuk design. Echt een voordeel, geeft de tijd aan hoelang de was nog bezig is. Machine gaat helemaal uit als de was klaar is.
Helemaal blij mee

Robjaap 07-08-2020

Mooie machine en wast fantastisch

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Mooi en geruisloze machine. Nog mooi design ook.veel handige functies voor een redelijke prijs.vooral het klepje als iets vergeten bent is super handig.Dedroger is ook fantastisch met handig reke om bijvoorbeeld je schoenen te drogen.

Wouter L 31-07-2020

Wast top en is super stil!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Super wasmachine met voldoende opties zoals auto kalibratie, meten hoeveel was er in zit. Ook functionaliteiten als de Bubble Soak zijn handig bij erg vieze was. Super tevreden met deze wasmaschine dus.

jojo1998 30-07-2020

Heerlijk stil

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Wasmachine is heerlijk rustig. Voordeel is ook de grote deur waardoor de was zonder proppen en trekken erin en eruit gaat

MaykeWageningen 30-07-2020

Mooi design, makkelijk in gebruik en lekker stil!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Wasmachine is makkelijk in gebruik. Fijn dat je er nog was bij kunt gooien. Het design is mooi en hij is lekker stil. Super blij mee!

Fam Paarhuis 29-07-2020

Fijne bediening, veel opties in wasprogramma's, een Topper!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Wasmachine voldoet aan verwachting, 1600 toeren, mooi doordacht desing, vooral de add wash, en de Quick washdrive . Zeer tevreden over deze wasmachine

• Bedieningsgemak

monique 29-07-2020

Mevrouw

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Prima machine, heel handig klepje voor als je iets vergeet. Veel programma's, mooie vormgeving. Zuinig in het gebruik

Roxanne1993 27-07-2020

Op en top wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Fantastisch, een Samsung wasmachine! Diversiteit aan wasprogramma's, innovatief en een mooi design! Wassen brengt mij meer plezier door het op afstand kunnen bedienen/bekijken van het wasprogramma. Een "vergeten" sok is ook verleden tijd door het AddWash, ideaal! Al met al een op en top wasmachine!

Treessie 26-07-2020

Ga nu graag wassen!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Had een super oude wasmachine en was toe aan vernieuwing, nou deze Samsung is echt de kaviaar onder de wasmachines.Wat een functies en zo makkelijk te bedienen en duidelijk. Heerlijk een verademing en mijn was is bijna droog door die 1600 toeren centrifugeren. Facntastisch!

Pluspunten

• duidelijke bediening
  • veel functies
  • heel stil
  • in de helft van de tijd klaar en toch schoon

José 25-07-2020

Top!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Gekozen omdat familieleden dezelfde wasmachine hebben! Hij is stil en presteert goed! Daarnaast heeft hij een mooi uiterlijk.

Klein minpuntje; bij het open laten van het deurtje valt deze helemaal open, ondanks dat de wasmachine waterpas staat.

Pluspunten

• Grote deur
  • Vergeet-vakje
  • Bediening
  • Kort wasprogramma

Rwuben 25-07-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Na de eerste wasjes gedraaid te hebben, zijn wij zeer tevreden met onze nieuwe wasmachine. Niet alleen het disign is erg mooi maar hij wast ook super. De was was snel klaar en natuurlijk lekker fris. Echt een aanrader.

Liana 23-07-2020

Super mooi stil en snel

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

super mooi snel en stil. Grote deur. Binnen verlicht. Ik heb hem nog maar 2 dagen. Ik denk dat ik tevreden blijf.

Anoniem 23-07-2020

Toppertje deze wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Na MIELE er is geen betere is deze topper beter voor mensen die was vergeten.
Want alles wat je ziet in de Indesit gaat voor Samsung werkelijk op want het toevoeg luikje is echt top.

Treessie47 23-07-2020

Stil en makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Wauw wat een vooruitgant t.o.v. mijn oude wasmachine, veel functies, enorm stil, in de helft van de tijd klaar, makkelijke bediening, zeer handig klepje voor vergeten sokken of iets dergelijks....fantastisch! en zuinig natuurlijk!

Micky1 23-07-2020

top kwalitiet

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Super blij met onze aankoop. De QuichDrive Wasmachine en droger maakt het wassen en drogen van onze kleren een stuk makkelijker! Echt een aanrader.