Samsung WW80M760NOM - Reviews

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80M760NOM op Kieskeurig.nl.

Drik 20-10-2018

Hypermoderne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Een geweldige wasmachine, pas geleden gekocht. Hij presteert goed en is tegelijkertijd stil. Geweldig!

Michel66 18-09-2018

Gewoon de beste!!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Voor het aanschaffen mij dagen verdiept in verschillende merken en types wasmachines, al snel kwam ik op deze Samsung uit, de WW80M760NOM.
Maar ik ben toch nog verder gaan kijken ook bij andere merken of er toch niet 1 was die nog beter was. En daar kan ik kort over zijn NEE!!!!
De Samsung heeft functies die ik bij andere merken niet tegen kom, nu de wasmachine de eerste keren gebruikt, wij hebben een 2 jarige die zijn kleding erg vuil maakt, en moesten we bij onze oude wasmachine alle trucs te voorschijn halen om deze vlekken te verwijderen. Zitten er op deze Samsung programma's waar elke vlek zo mee verdwijnt!

Als ik dit had geweten had ik de wasmachine eerder gekocht. Ik kan wel zeggen dat dit de beste koop is sinds jaren qua elektronica!

Een zeer tevreden familie!

Ps onze 11 jaar oude Samsung Gaat dienst doen in de garage voor de honden kleden en dekens. Dus ja met de kwaliteit van samsung zit het ook wel goed qua levensduur!!

C 15-01-2019

Degelijke, stevige, stille wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Prima wasmachine, stil met centrifugeren, met 1600 toeren de was goed droog.
Grote vulopening, verlichting in trommel is fijn, gaat na verloop van tijd vanzelf uit.
Al het wasgoed komt er schoon en fris uit.
Een nadeel: programma katoen geeft eerst iets meer als een uur programma tijd aan, maar na ong half uur doet het programma er in eens dubbel zo lang over! Dit heeft schijnbaar te maken met het gewicht van de was.

Nu op dit moment met promo in een witgoedzaak, je kunt je registeren als vip member bij Samsung en dan kun je 7 jaar garantie krijgen. Heel fijn, want tegenwoordig gaan wasmachines niet zo lang meer mee. En je kunt een gedeelte van je aankoopbedrag terug krijgen. (Gekocht bij de boxxer). Let op deze promo is wel tijdelijk!

Pluspunten

• Degelijk apparaat
  • wasgoed goed droog
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Katoen programma springt in tijd soms vooruit

L 14-01-2019

Wasmachine Samsung

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

De wasmachine heeft niet alleen een mooi uiterlijk maar is ook erg handig en makkelijk in gebruik. De vele opties geven je de mogelijkheid om snel en makkelijk te kunnen wassen !!

lies 14-01-2019

Erg tevreden met het resultaat

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

erg stil en de was is super schoon en fris, programma wordt alleen ineens zomaar 1,5 uur langer na een aantal minuten wassen dan er in begin stond. Ik moet de boekjes dus nog even goed doorlezen. Let er op dat deze wasmachine iets dieper is door de bolle deur.

DriesBBM 06-01-2019

SUPER APPARAAT

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Sinds gisteren hebben we deze wasmachine in huis. een super apparaat. Lekker energie zuinig. Enige nadeel zijn de Koreaanse piepjes/ muziekjes die het apparaat geeft bij afronden programma. Leuk is dat via de Samsung app precies gezien kan worden hoever het wasprogramma is en wanneer deze klaar is.

jorg220 04-01-2019

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Wat een geweldige wasmachine, stil, zuinig en wasprogramma's zijn super, naast een stoer en mooi uiterlijk

Annette en Herbert 04-01-2019

nieuwe wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Net terug van vakantie gaat de oude wasmachine kapot,doordat de koolborstels versleten waren. De volgende dag naar de winkel om een nieuwe te kopen. De verkoper adviseerde ons deze aan omdat bij deze de motor niet kapot kan gaan.

Rik 03-01-2019

7 / 10 jaar garantie

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Mooie vormgeving, scherp geprijsd door directe korting en cashback, veel mogelijkheden en langere garantie (7 / 10 jaar dan concurrenten.
Goede reviews

Pluspunten

• prijs
  • garantie
  • vormgeving
  • mogelijkheden

Minpunten

• deur kan niet op een kier, valt helemaal open

MGJA 03-01-2019

Hele duidelijke wasprogramma`s en vormgeving

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Wij hebben nu ruim 2 weken een nieuwe Samsung wasmachine (WW80M760NOM/EN) en gebruiken hem tot volle tevredenheid.
Heel makkelijk in gebruik, gaat echt veel in en was gewoon goed.
Ook het centrifugeren gaat uitstekend en komt een stuk droger uit de wasmachine, wat weer scheelt met droogtijd in de droger. Wij zijn erg tevreden.

Hannie58 02-01-2019

Fijne machine met verl mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

In een korte tijd moeten beslissen welke wasmachine ik zou kopen. Deze machine is een goede koop geweest en ik ben tevreden met het resultaat. Zodra de wasmachine stond direct drie wassen gedraaid

HarmD 02-01-2019

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Wij wonen in een oud huis, met houten verdiepingsvloeren. We waren dus erg kritisch op het geluid van de wasmachine, maar nog meer over het trillingsniveau in ons huis. We zijn zeer tevreden tot nu toe, hopelijk blijft dit zo.

William63 31-12-2018

Gemakkelijk te bedienen en goede wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Hebben de wasmachine vorige week gekocht en zijn heel tevreden. Makkelijk te bedienen, energiezuinig en leuke uitstraling.

Richardandlucas 29-12-2018

Geweldig apparaat en toevoeging op een smart home

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Wij zijn erg tevreden over de machine. Ook is hij goed te integreren met samsung smartthings. Bij ons gaat de wasmachine thuis automatisch starten als de zonnepanelen voldoende stroom opwekken. Ook de addwash gebruiken wij (te) vaak. dan kom je er toch achter hoe vaak je iets in de machine vergeet te stoppen.

Anoniem 27-12-2018

Heerlijk stil en oogt solide

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Nu een paar dagen in huis en werkt prima. Staat op de overloop boven naast de slaapkamers en is erg stil. Alleen jammer dat je niet alle geluidje uit kan zetten en dan het deurslot vrij hard openspringt, verder perfect.

Ineke 2018 21-12-2018

Heel stille wasmachine met fijne wasprogramma's.

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Wasmachine reeds enige malen gebruikt met diverse wasprogramma's. Fijne wasprogramma's met name ook voor snel even een wasje draaien. Heel stille machine zelf centrifugeren hoor je bijna niet.

Arpaci 19-12-2018

Geweldige kenmerken

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Wilde heel graag een QDrrive ecobubble wasmachine, ben er zooo blij mee.heb ook lekker geprofoteerd van de geld terug actie.
Een hele fijne wasmachine met veel optie’s

M 09-12-2018

Uitgebreide opties, wel gevoelige toesten

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Veel opties, erg fijn, makkelijk in te stellen.
Alleen als je per ongeluk de wasmachine aanraakt bij de toetsen, stopt het programma.

Pluspunten

• Veel instellingen
  • Makkelijke bediening
  • Snelle was
  • Grote vulopening

Minpunten

• Gevoelige toetsen

Anne 07-12-2018

mooie wasmachine, korte wastijd, wast mooi schoon

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

gekozen voor deze wasmachine omdat hij snel wast, met een uur een wasje klaar! met een groot gezin ideaal! Ook het luikje om 'vergeten' was nog toe te voegen vind ik ideaal!

Pluspunten

• korte wastijd
  • toevoegen van was

Anoniem 06-12-2018

Blij met de machine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Blij met deze nieuwe wasmachine, met de kortere wastijd hoop ik minder tijd aan onze was kwijt te zijn.