Samsung WW10M86INOA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 98 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW10M86INOA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Elza 11-02-2022

Alleen maar ellende

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Niks anders dan ellende met de machine gehad. Wij dachten we gaan voor een goed merk maar wat een tegenvaller.

Allereerst is het wasmiddel dosering systeem kapot. De pinnetjes binnen in de achterkant van de machine zijn kortom gewoon niet lang genoeg om bij het kliksysteem te kunnen waardoor het wasmiddel bij de was wordt toegevoegd… is op zich geen ramp wij voegen het wasmiddel wel gewoon direct in de trommel toe.

Het add wash systeem werkt waardeloos omdat het enkel opent op twee hele specifieke momenten waaronder vlak voor het centrifugeren… (ga er maar naast zitten om dat specifieke moment te timen).

Al vrij snel merkten we dat met een wat grotere lading was (nog wel ver binnen de marges) de machine telkens niet meer waterpas stond en ging wandelen. De machine telkens weer waterpas zettend merkten wij dat de pootjes wel heel makkelijk naar onder en boven draaien dus hebben wij daar maar zelf een bout tussen gedraaid. Dit verhelpt het groot en deels maar nog regelmatig controleren wij de machine.

Al vrij snel deed de machines het niet meer en moest deze worden gerepareerd.
Na de reparatie kwamen we (tijdens de zoektocht naar een smartwatch die nog in een broekzak zat) er achter dat onze was wel erg koud was toen wij de machine opende.
Nu blijkt dus ook het warmte element kapot te zijn.
De machine ruilen word niet aan gedaan, enkel maar reparatie na reparatie na reparatie tot de garantie voorbij is…
Bedankt Samsung wij zijn overgestapt op een ander merk.

Minpunten

• Gaat telkens kapot
  • Wasmiddel systeem werkt niet
  • Slecht exemplaar? Maar mag niet geruild worden.

j***********@g******** 05-06-2021

Zonde van investering

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Zeer ontevreden met zo'n duur product. Stroom valt regelmatig uit bij inschakelen. Neemt geen wasmiddel en verzachter uit de la. Was wordt mishandeld. Elastieken uit de inderbroeken, stiknaden los, beugels bh verbogen. Was ruikt niet fris ondanks regelmatig schoonmaken en trommelreiniging. Na drogen is de was gekreukt en keihard, waardoor veel strijk. Zeer ontevreden. Ik doe hem weg. Kijkdn of BCC met oplossing komt, anders marktplaats.

Pluspunten

• App

Minpunten

• Niet fris
  • Keihard na drogen
  • Automatisch dosering werkg niet
  • Stroomuitval bij aanzetten
  • Slijtage kleding

Stephanie 13-09-2020

Wasmachine Addwash

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Super fijne wasmachine, werkt prima en maakt bijna geen geluid. Helemaal blij mee! Past erg veel in en er zijn oneindig veel opties mogelijk.

Sari 23-08-2020

Grote machine met slimme programma's

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Ik wilde graag een grote wasmachine met een grote opening omdat ik vaak kussens en dekens was en hiervoor is het echt wel geschikt. De machine is naar mijn ervaring vrij stil en gelukkig niet zo mobiel als mijn vorige machine en het ziet er best mooi uit. Het heeft diverse slimme programma's en dat vind ik wel fijn.

Pluspunten

• groot
  • versnelde intensief wasprogramma

José 22-08-2020

Schone was!

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

En bij deze wasmachine doet de wifi het meteen! Ik had veel gelezen dat de wifi bij deze apparaten het niet doet, en dat was ook het geval bij de vorige wasmachine. Ik heb de wasmachine om laten ruilen voor een van het hetzelfde model.
Deze wasmachine was heel goed! Met 1600 toeren, wordt de was goed droog na het centrifugeren. Met een vulgewicht van 10kg passen de dekens van IK*A (220x240) moeitelos erin en worden goed gewassen en droog gedraaid.
Deze wasmachine heeft ook een ‘stoom’ functie die ik nog niet heb gebruikt. Komt wel een keer! Addwash, ideaal voor de ene sok die je altijd onder het bed tegen komt… Zuinig in verbruik en met Q-Drum technologie wordt de was goed schoon op zelfs lagen temperaturen.
Deze wasmachine is snel, en ook heel stil (vergeleken met de laatste, een wereld van verschil). Je merkt er nauwliks dat deze aan staat. Bij het centrifugeren denk je echt dat dat de buren zijn, die de was doen. Let wel op dat de wasmachine goed geijkt is. Als deze scheef staat, dan kunnen rare geluiden ontstaan door frictie tussen de plastic onderdelen zoals het bedieningspaneel. Het zou dan het enige min-punt zijn wat ik aan de wasmachine zou kunnen geven.

Ik ben er heel tevreden hiermee. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Snel en stil
  • Alle extra functies en zuinig

Minpunten

• Geen premium bouwkwaliteit maar is niet storend

Ester 21-08-2020

Een wasmachine waar je blij van wordt

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Ik heb deze wasmachine gekocht omdat mijn 30 jaar oude Wasmachine ermee was gestopt. Ik wilde nu wel een iets vernieuwends. Dat is zeker gelukt met deze machine. Hij is super modern met ook een stoomfunctie welke ervoor heeft gezorgd dat m’n witte handdoeken die wat grauw waren geworden er weer als nieuw uitzien, gewoon met normaal wasmiddel. Hij wast perfect schoon en er past heel veel was in wat ook echt ideaal is, zo ben je veel sneller door die stapels was heen. Het enige waar je op moet letten is dat als je het automatisch wasmiddel programma op weinig wasmiddel zet je was niet fris gaat ruiken.

Pluspunten

• Grote trommel voor 10 kg
  • Stoom programma

Adem erel 20-08-2020

Wasmaschine

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Ik heb de wasmaschine sinds 3 dagen, geluidloos ik kan lekker slapen terwijl de wasmachine aan het draaien is. Opties zat, toevallig wat vergeten prop maar erbij geen probleem😇

Cindy 15-08-2020

Hele stille wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Hele stille machine. De 10 kg trommel is echt groot. Ideaal om ook eens de dekbedden op te frissen met de stoomfunctie. Zo veel mogelijkheden.

Blije huisvrouw 29-07-2020

wasmachube 10 kg

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Mooie wasmachine. We horen hem haast niet, wat een verschil met onze 12 jarige wasmachine. Heel veel mogelijkheden waar je wel even voor moet gaan zitten. De tijd zal het leren. Ik zou wel graag een handleiding hebben gehad waar alle tekentjes in uitgelegd zouden worden. Er brand van alles als de machine aanstaat. Deuntje is wel leuk. App moet ik nog proberen.

Pluspunten

• kan lekker veel in, minder draaien
  • mooie vormgeving
  • laadklepje voor vergeten zaken

Minpunten

• opletten datje de touchscreen niet aanraakt

Aminata 25-07-2020

Geef licht, modern, groot

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Ik ben zo blij dat ik dit product heb gekocht. Nu kan ik 5 keer per dag de was doen, want het is zo snel en handig en makkelijk. En het is de prijs waard. Ik ben echt dol op Samsung producten.

De jong 22-07-2020

Wasmachine samsung

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Geweldige stille wasmachine ,vooral ook handig voor dekens te wassen en aangepaste dosering en zuinig in gebruik ,ook makkelijk met gebruik van de app

JCN 21-07-2020

Super wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Fijne grote trommel , hij maakt geen herrie. Makkelijk te bedienen. Het extra deurtje in de deur is handig maar voor het design minder fraai. Handig dat de wasmachine zelf de hoeveelheid wasmiddel kan doseren.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Geluid stil

Minpunten

• Deurtje in voordeur is minder fraai
  • App is wat lastiger aan de praat te krijgen

Anna 14-07-2020

zeer tevreden klant

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

duidelijk scherm , eenvoudige bediening , super stil , grote verlichte trommel ,ben er zeer tevreden over

Pluspunten

• automatische dosering
  • super stil
  • duidelijk display

Pierre 04-07-2020

10 kg prima

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Eindelijk kan ik nu zelf de dekbedden wassen. Voorheen moest ik naar de wasserette. Voor de rest ben ik nog uit aan het zoeken hoe alles werkt maar zo te zien zal ik dat als 77 jarige snel leren. Hele fijne en stille wasmachine

Pluspunten

• 10Kg
  • plaats genoeg voor dekbedden

renee 25-06-2020

grote trommel , schone was , kort programma

Wat een geweldige machine . 10kg heerlijke schone was die
er al bijna droog uit komt . Echt een aanrader . Ben er super blij mee !

Pluspunten

• kan veel was in
  • ook korte programma's
  • was komt er bijna droog uit

Ronald 05-06-2020

stille wasmachine met grote inhoud

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

ondanks de grote inhoud is die echt stil. programma te volgen op de telefoon. schoon resultaat.
makkelijk in te stellen. tot op heden super tevreden.

Pluspunten

• grote inhoud
  • super stil

Diana 12-03-2020
  • Product gekregen

Eye Catcher

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Mijn oude Samsung had het pas begeven en na gedegen onderzoek raakte ik erg gecharmeerd van dit model. Visueel echt een plaatje in je washok. Prachtig die tiptoetsen en vooral die grote deuropening. Lampje in de trommel is een nice gadget en bij dit automatisch doseersysteem kan ik mijn eigen wasmiddel blijven gebruiken, superfijn! Selectie van het wasprogramma via de app beviel ook heel goed. Al met al een geweldig kado en absoluut een aanrader..

Pluspunten

• grote deuropening
  • eigen wasmiddel in doseersysteem
  • Samsung Smart Things app werkt goed

Minpunten

• deur kan niet op een kier

Raster de Criticaster 01-03-2020

Wat een apparaat! Nooit eerder van een wasmachine(!) gezegd.

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Het enige wat deze machine nog niet kan is de was er in stoppen, drogen en gevouwen teruggeven. Verder kan ik als tech wellusteling niets bedenken of aanmerken. (oja, wel: een warm & koud water aansluiting voor de warmtepomp/zonneboilers? een 'spiraaltje'' om de boel warm en te houden is zo uit de vorige eeuw... ;-)

Fons 26-02-2020

grote inhoud

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

de wasmachine is zeer makkelijk in gebruik en het heeft heel veel mogelijkheden, de inhoud van 10 kg is zeer comfortabel.

Pluspunten

• goed formaat
  • automatische wasmiddeldosering

Minpunten

• geen automatische wasdosering voor wittewas

anoniem 26-02-2020

goeie wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Volle wastrommel draait helemaal schoon. En het is heel zuinig. AAA energie label. In het begin was ik aan het twijfelen of er genoeg wasmiddel gedoseerd zou worden bij een volle was. Maar dat was helemaal goed.

Pluspunten

• automatische dosering
  • energie zuinig

Minpunten

• te grote trommel voor kleine was

Marc 25-02-2020

Ideaal voor een groot gezin

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Deze wasmachine is stil en groot, ideaal voor ons gezin met drie dochters. Vooral het toevoegen van was tijdens het wassen is erg handig. Enige minpuntje vind ik het zielige deuntje dat deze machine maakt als hij klaar is, een beetje goedkoop.

Pluspunten

• 10kg
  • stil

Minpunten

• deuntje

Gebruiker 23-02-2020

Valt tegen

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Gekocht o.b.v. goede beoordelingen, 1600 toeren, ruime inhoud (10kg), wasprogramma's fijnwas / wol / snel programma / apart centrifugeren / beddengoed, bediening via een app op smartphone en uitgesteld wassen. Wat tegenvalt: snel programma voor 60 graden was ontbreekt (handdoeken wassen duurt ruim 2 uur), bediening via de app werkt zeer beperkt (pauzeren kan en resttijdindicatie inzien kan, een ander wasprogramma kiezen nadat wasprogramma is voltooid kan niet), sportkleding programma ontbreekt, deur kan niet op een kiertje open staan (alleen wagenwijd open), langdurig muziekje als wasprogramma klaar is, pieptoon bij elk knopje dat je intoetst (kan niet uitgezet worden als je wel het signaal wilt horen bij einde van het wasprogramma), kan was niet zien draaien door getint glas. Geluid van wassen en centrifugeren niet opvallend hard of zacht te noemen. In eerste week gebruik al 1x overstroming gehad van sop aan voorkant van de wasmachine (onbekend waardoor, weinig was / weinig wasmiddel gebruikt).

Pluspunten

• Grote inhoud (10kg)
  • 1600 toeren
  • Grote deuropening

Minpunten

• Mogelijkheden bediening via app onvoldoende
  • Mist sportkleding wasprogramma
  • Snel programma voor 60 graden was ontbreekt
  • Getint glas
  • Pieptonen bij ieder knopje dat je intoetst

Gerard 23-02-2020

ongekend goed wasresultaat

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Gekozen om meerdere positieve reviews. dat kunnen we alleen maar bevestigen,
van de korte tot normale was geweldig, ook de zelfdosering we willen nooit meer wat anders.

Pluspunten

• stil
  • zelfdosering
  • korte programma's
  • prijs / Kwaliteit

Chris 17-02-2020

Grote stille intelligente wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

De wasmachine is zeer stil. Hij is intelligent en heeft een handig doseersysteem. Door de grote trommel hoef je minder vaak te wassen en door zijn zuinige gebruik bespaar je ook nog

Pluspunten

• Grote trommel
  • Stil

Ronald 16-02-2020

super, grote wasmachine

Super stil,
Eenvoudige bediening,
Grote inhoud (10kg) en niet onbelangrijk schone was.
Al met al het aanbevelen waard

Pluspunten

• grote inhoud
  • zeer stil
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• nog niet gevonden