Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 42 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive op Kieskeurig.nl.

Suzanne 25-04-2018

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Fijne, gebruikersvriendelijke, stille wasmachine met grote trommel (9 kg.), de was kwam er heerlijke geurend, schoon en droog (centrifugeren op 1600 toeren) uit.
Afhankelijk van het programma werd er 2x gespoeld.
De app is super handig omdat deze een afhankelijk van de was in de trommel een suggestie doet voor een wasprogramma en temperatuur, daarna kan je de wasmachine ook op afstand starten.

Pluspunten

• Stil tijdens centrifugeren
  • Grote trommel
  • Add Wash deur

Sjoebaloe 12-07-2020

Samsung wasmachine WW80M642OPW

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Net gekocht, werkt tot nu toe super ..heerlijke stille machine, met extra vakje om achteraf nog was bij te gooien.

StefanP 04-07-2020

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Heb nu sinds een week of twee deze wasmachine en ben zeer tevreden. Maakt alles waar wat er in de beschrijving staat en is erg gebruiksvriendelijk. De QuickDrive en AddWash zijn erg gemakkelijk. Leuke extra is de bediening via een app, zo kun je de wasmachine op afstand bedienen en kun je op je mobiel volgen hoe ver de wasbeurt is. Krijg zelfs op mijn Samsung TV een melding te zien dat de wasmachine klaar is.

Bart432 03-07-2020

heerlijk schone was

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

We hebben deze machine nu ongeveer 3 weken in gebruik en hij bevalt prima.
De machine is een stuk stiller dan onze oude en er kan veel meer was in. Ideaal met 2 kleine kinderen. App is erg handig.

Anoniem 15-06-2020

Geweldige wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Ik heb de Samsung QuickDrive wasmachine afgelopen week besteld. En ben er zo blij mee. Het ziet er fantastisch uit , progamma's zijn duidelijk en waskwaliteit is top.

Met mijn oude wasmachine was de was pas na 3 dagen droog. Maar met de Samsung QuickDrive wasmachine is het centrifugeren zo goed dat de was binnen 1 dag al droog is.

Als proef heb ik weinig wasmiddel bij lage temperatuur gebruikt en een kort programma, zelfs dan wast de Samsung QuickDrive net zo goed als het normale hoofdprogramma op hogere temperaturen van de oude wasmachine (LG).

Samsung QuickDrive voelt als een vriendin die mij helpt in mijn huishouden.

mar 14-05-2020

top apparaat

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

prima aparaat handig in bedienen en mooi voormaat trommel. was goed schoon zelfs op quickdrive. top apparaat

Manoe 12-05-2020

Super schoon en snel!

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Ik heb deze wasmachine nu 3 weken in gebruik en ben enorm enthousiast. Hij wast super snel en schoon. Hij heeft meerdere programma's en wat erg fijn is je later nog wat kan toevoegen als je dat bent vergeten. De wasmachine kan bediend worden met een smartphone. Ik zie dit als een extra'tje. Maar echt nodig is het niet.

Repelsteeltje 12-05-2020

Samsung is the best

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Ontzettend blij met deze nieuwe wasmachine. Een divers aanbod aan wasprogramma's. Gemakkelijk te bedienen en met de Smart Things app van Samsung ook te bedienen via je randapparatuur.

Bazzzz 15-03-2020

Ontzettend snelle was-cyclus

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Ik was echt op zoek naar een milieu vriendelijke machine die snel en goed wasresultaat levert, de QDrive van Samsung biedt dit in dit model op een heel betaalbare wijze. Een echte aanrader.

JaNetBo 04-03-2020

Geweldige machine

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

2 maart geleverd, meteen in gebruik genomen. Gekozen op verbruik en geringe wasduur. Gebruiksgemak prima. En op de koop toe een leuk melodietje als de machine klaar is.

nieuwsvoorroy 02-03-2020

super schoon

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Wat een geweldige machine. Wassen is op deze manier weer een (beetje) leuk :-)
De bubble soak maakt het mogelijk om zeer energiebesparend en op lage temperatuur te wassen. Een stille machine met vele mogelijkheden in wasprogramma's. de Ad wash functie is een geweldige toevoeging voor die laatst vergeten sok of handdoek!

Angela J 28-02-2020

Makkelijk te bedienen, superfrisse was

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Na eerst een machine van een ander merk te hebben besteld, bleek deze enorm lawaai te maken bj het centrifugeren. Bij de Samsung is dit vele male minder, blij met het geluidsniveau. Voor de rest: het is een wasmachine. Weinig poespas nodg. De add-wash is wel handig. Bubble-soak maakt de was lekker fris. Goede keuze uit lange en korte programma's. Alleen het superlange muziekje als de was klaar is, is wat overdreven. Gelukkig kan je het uitzetten.

Jeremy Z 26-02-2020

Snel en weinig rest vocht!

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Ik ben zeer tevreden over deze wasmachine!

Ik heb gekozen voor deze wasmachine aangezien deze Qdrive heeft en meer was
programma's/instellingen dan de concurrentie! en natuurlijk niet te vergeten de app!
Zeer handig, je zet een was klaar en je start je wasprogramma als je naar huis gaat, kom je thuis is je was klaar! (wel goed timen dan he).

Pluspunten

• 8kg + Addwash
  • Snel + droog
  • Melding''was klaar''op de Samsung Smart tv
  • App/Wifi

Minpunten

• 15min programma iets langer op 30graden

Jazz 26-02-2020

Top wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Vorige maand gekocht bij Media Markt, top wasmachine! Veel programmas en erg makkelijk in gebruik. Prachtig design

Lies333 02-02-2020

Schone was en stil

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Prachtige wasmachine, makkelijk te bedienen, veel verschillende programma's zoals voor donkere was, beddengoed etc. Wast heel schoon en past de programmaduur aan aan het gewicht van de was. Wij hebben houten vloeren dus extra mooi meegenomen dat de machine heel zacht centrifugeert!

Stephen 31-01-2020

Compleet, eco en gemakkelijk te gebruiken.

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Slick ontwerp en goed gebouwd. Eenvoudig te installeren en opstarten.
Veel functies, stil en goed gebruik van het water, afhankelijk van het gewicht dat erin zit.
Geweldig product, hopelijk zal de duurzaamheid er ook zijn.

• Easy to use
  • Eco functions
  • Water saving

Minpunten

• Maintenance on Ecobubble programme

Mevrouw 18-01-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Ik heb nu twee wasjes gedraaid en ben zo tevreden. Wasmachine is makkelijk te bedienen, heeft fijne functies zoals de app waar je met de wasmachine kan communiceren en monitoren. Doet zijn werk perfect.

Yahni61 20-12-2019

SUPER WASMACHINE

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Super wasmachine, energie zuinig, erg stil. Ideaal de addwash functie en ideaal voor even een snel wasje. Samsung ben super blij met deze machine!

Anthony2702 17-08-2019

Fijne stille machine

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Wij zijn inmiddels enkele dagen in het bezit van deze wasmachine.
De machine staat op zolder en is zeer stil. Op de begane grond horen we niet wanneer deze is uitgedraaid. De handige SmartThings App van Samsung biedt uitkomst. Hierop kun je de verschillende stadia van het programma volgen en je ontvangt een melding als het programma klaar is. Bedienen via de App kan ook maar daarvoor moet je vooraf de Smart Control knop op de wasmachine bedienen. Het werkt maar als je toch de Smart Control knop op de wasmachine indrukt dan is het eenvoudiger het programma op de wasmachine in te stellen. Mogelijk gaan we t.z.t. de toegevoegde waarde hiervan nog ondervinden.
Het apparaat heeft ook een zogenaamd Add Wash klep waardoor je nog was kunt toevoegen als de wasmachine al draait.

pieter 15-08-2019

Een mooie stlle machine

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Een mooie stille machine met een mooie vormgeving, eenvoudig in gebruik. Wast de was goed schoon.Centrifugeert prima. Blij mee.