Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 38 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive op Kieskeurig.nl.

Suzanne 25-04-2018

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Fijne, gebruikersvriendelijke, stille wasmachine met grote trommel (9 kg.), de was kwam er heerlijke geurend, schoon en droog (centrifugeren op 1600 toeren) uit.
Afhankelijk van het programma werd er 2x gespoeld.
De app is super handig omdat deze een afhankelijk van de was in de trommel een suggestie doet voor een wasprogramma en temperatuur, daarna kan je de wasmachine ook op afstand starten.

Pluspunten

• Stil tijdens centrifugeren
  • Grote trommel
  • Add Wash deur

Anthony2702 17-08-2019

Fijne stille machine

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Wij zijn inmiddels enkele dagen in het bezit van deze wasmachine.
De machine staat op zolder en is zeer stil. Op de begane grond horen we niet wanneer deze is uitgedraaid. De handige SmartThings App van Samsung biedt uitkomst. Hierop kun je de verschillende stadia van het programma volgen en je ontvangt een melding als het programma klaar is. Bedienen via de App kan ook maar daarvoor moet je vooraf de Smart Control knop op de wasmachine bedienen. Het werkt maar als je toch de Smart Control knop op de wasmachine indrukt dan is het eenvoudiger het programma op de wasmachine in te stellen. Mogelijk gaan we t.z.t. de toegevoegde waarde hiervan nog ondervinden.
Het apparaat heeft ook een zogenaamd Add Wash klep waardoor je nog was kunt toevoegen als de wasmachine al draait.

pieter 15-08-2019

Een mooie stlle machine

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Een mooie stille machine met een mooie vormgeving, eenvoudig in gebruik. Wast de was goed schoon.Centrifugeert prima. Blij mee.

Janneman040 15-08-2019

Wast goed en zuinig

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Ik gebruik de WW80M642OPW nu al 4 weken en heb geen spijt van de aankoop. Hij wast zuinig, heeft meerdere programma's waaruit je kunt kiezen en is zéér stil in gebruik. Gemakkelijk te koppelen met SmartThings, zodat je een pop-up krijgt op je tv met de tekst dat je was klaar is. Ook het melodietje dat aangeeft dat je was klaar is, is geinig. Beter dan het oude gezoem van mijn oude wasmachine. Addwash is écht een uitkomst. Ik vergeet nog wel eens iets in de was te doen. Met addwash kan dit alsnog.

Jo1968 13-08-2019

Super wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Ik ben net 5 dagen in het bezit van deze wasmachine. De machine is lekker stil en de was is super schoon

Nico12321 25-07-2019

Slimme wasmachine=handig!

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

In het kort: Wat voor ons belangrijk is voor een wasmachine is snelheid, kwaliteit (schoon en droog) en weinig onderhoud. Deze wasmachine wast snel en schoon, is makkelijk schoon te houden en erg makkelijk in gebruik via ipad/iphone. je krijgt 10 jaar garantie, ook dik in orde. kortom uitstekend 5 reten *****

Wat opvalt is dat vooral de handdoeken er opmerkelijk droog uit vandaan komen. Extra luxe maar nu bijna onmisbaar is de smart-functie van de wasmachine. Super handig als je geen ervaring hebt met welk programma waar goed voor is... om de wasassistent te gebruiken die ervoor zorgt dat je je was niet vernacheld wordt maar de was er schoon fris en nog heel uit de trommel komt. Als de wasmachine klaar is krijg je een berichtje op je smartphone/smartwatch. Awesome. De wasmachine heeft geen automatische dosering maar dat heb je in principe niet nodig als je washing pods gebruikt. Je legt er wel wat extra geld voor opzij maar het gemak dient de mens. Hopelijk gaat hij nog erg lang mee.

Anoniem 05-07-2019

snelle was

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

vorige maand gekocht en enige nadeel eraan is dat mijn droger het niet kan bijhouden lol maar met uitgestelde eind word dit goed gecompenseerd

Pierre007 14-06-2019

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Nu iets meer dan 3 weken in gebruik. Draait bijna elke dag. Redelijk stille machine. Genoeg verschillende programma's. Nog niet alles kunnen of moeten uitproberen. Stand Eco Katoen duurt wel aardig lang (2:15 uur). Mis wel een kreukherstellend eindprogramma. De wasmachine gaat automatisch uit, wanneer deze klaar is, waardoor na het centrifugeren de was blijft 'plakken' aan de trommel. Wel jammer van de afwerking van het plastic wasmiddelbakje. Deze sluit ook niet netjes aan op de behuizing zelf.

Oliver 11-06-2019

Top functionalitiet

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Heel vel opties. De kleine deur kan je iets extra in plaatsen.
Geen geluid tijdens spin. Top eco opties
15 min korte was

Pluspunten

• kliene duer
  • eco functie
  • korte was

Jvs 08-06-2019

Fijn apparaat

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Mooi apparaat qua vormgeving, stil met centrifugeren, fijn in gebruik
Veel mogelijkheden en app is super.

Farid 07-06-2019

Goede en gebruiksvriendelijke wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Rustige en zuinige wasmachine. Gebruik is heel makkelijk. Wast en centrifugeert uitstekend. Handige quick wasprogramma en scherm geeft resterende tijd aan.

Pluspunten

• maakt geen lawaai
  • tussentijds was toevoegen
  • gebruiksvriendelijk
  • quickdrive functie
  • wast goed

Sjimmy 04-06-2019

Mooie Samsung wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Na 9 jaar begaf mijn oude Samsung het, dus tijd voor een nieuwe. Kwam na veel wikken en wegen uit bij deze, pas paar dagen in gebruik maar nu al een echte aanrader.

Heb de duurzaamheid uitstekend gegeven na aanleiding van onze vorige samsung, deze begaf het eigenlijk omdat ik deze te vol had beladen met teveel zwaar wasgoed.

Kwestie van eigen schuld dikke bult.

• Addwash
  • Quickdrive
  • Cashback 150 euro
  • Snelle levering

Minpunten

• nog geen

Caro95 04-06-2019

Super luxe en mooi ontwerp

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Twee weken geleden deze geweldige wasmachine gekocht, het is me eerste eigen wasmachine. Door de makkelijke functies en knoppen in een paar seconden geregeld en mooi resultaat van mijn vuile was. Ook super handig met de app te bedienen vooral vanwege mijn school en werk is het altijd fijn als de was net gedraaid is en ik het meteen kan drogen zodra ik thuis ben. Zeker een aanrader voor anderen!

Anoniem 03-06-2019

Mooi, en goed

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Ik heb dit product pas gekocht maar ik merk weinig over de snele tijd wat samsung aan geeft met nieuwe q drive

Hakima 02-06-2019

Erg stil en levert schone was

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Ik heb deze wasmachine een paar dagen. Ik ben er tot nu toe erg tevreden mee. Wasmachine is stil en was komt er schoon uit.

Ine63 02-06-2019

Grote trommel, weinig lawaai, kort wasprogramma

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

De keuze is op Samsung gevallen: grote trommel, de mogelijkheid voor korte wasjes, als je was hebt dat niet echt vies is. Maakt weinig geluid. De garantie voorwaarden en de mogelijkheid nog was toe te voegen.

Marc Wolthuis 02-06-2019

Fantastisch wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Fantastisch wasmachine zeker beter dan onze vorige.
Lekker snel en stil en een mooie machine.
Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Stille machine
  • Snelle machine
  • Waardoor ook zuinig en dus groen.

Minpunten

• Niets gevonden.

YorickC 02-06-2019

Mooie moderne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Nog maar net aangeschaft, maar tot nu toe goede ervaring. Machine ziet er mooi en modern uit. App is handig, je kan precies zien wat ie aan het doen is en hoe lang het nog duurt. Alleen raadde de app mij aan om mijn witte t-shirts op 60 graden te wassen, wat mij toch wat hoog lijkt ivm krimpen.

Mak 01-06-2019

Goede en degelijke wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

Zalig goedwerkende wasmachine waar ongelooflijk veel in kan en goed schoonmaakt. Een aanrader voor iedere familie met sportende kinderen.

Anoniem 28-05-2019

mooi wasmachine, eenvoudige installatie!

Geschreven voor: Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive

vandaag de wasmachine opgehaald, na korte en eenvoudige installatie de eerste was al in de machine, nog geen lange ervaring dus, maar eerste indruk is prima