Samsung WW80M642OPW/EN QuickDrive - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

Suzanne 25-04-2018

Geweldig!

Fijne, gebruikersvriendelijke, stille wasmachine met grote trommel (9 kg.), de was kwam er heerlijke geurend, schoon en droog (centrifugeren op 1600 toeren) uit.
Afhankelijk van het programma werd er 2x gespoeld.
De app is super handig omdat deze een afhankelijk van de was in de trommel een suggestie doet voor een wasprogramma en temperatuur, daarna kan je de wasmachine ook op afstand starten.

Pluspunten

• Stil tijdens centrifugeren
  • Grote trommel
  • Add Wash deur

Rien 28-05-2018

Echte snelwasser

Deze wasmachine is echt een aanrader. Makkelijk in gebruik. Overzichtelijke knoppen om programma´s te kiezen. Ben je iets vergeten even de klep open en erbij doen zonder te stunten.
De quickdrive functie en de 8kg inhoud zorgen ervoor dat er een aantal uur per week minder gewassen hoeft te worden.
Mooie tijd om anders te besteden.
Alleen de lengte van de afvoerslang zou zo´n 50 cm langer mogen zijn. Zeker als de afvoer een apparaat breedte verder zit.

Pluspunten

• quickdrive
  • ADD functie

Minpunten

• Lenget afvoerslang

Erik de koe 16-05-2018

Mooie grote stille wasmachine

Ik mocht deze wasmachinr proberen voor 4 weken. Heb hem nu ongeveer 1 week staan en ben zeer tevredej er over.

Aangezien mijn oude wasmachine wel aan vervanging toe ik begon ik mij eens te orienteren naar een nieuwe en vond deze.

Het is een wasmachine met 8kilo trommel en dat is echt geweldig. Zelfs mijn 2 persoon deken en alles kan ik wassen.

Ook is de wasmachine dankzij de ecobubble technologie super snel en heb je kleine wasjes in 40 minuten schoon.
Het mooie ook aan deze machine is. Dat hij echt heel stil is vergeleken met mijn oude machine. Als hij op 1400 touren draait dan trilt hij amper en kan je hem prima snachts aanzetten. Ook al slapen wij 1 kamer naast de waskamef

Het design is super mooi en modern met de touchscreen en besturing via de telefoon.

-het enige jammere vind ik dat als je bezig bent. En de machine draait dan hoef je maar heel even tegen de aanknop te staan en de machine springt uit.
Wat het dan weer goed maakt is dat de wasjes niet zo lang duren. Dus je zet hem gewoon weer aan

Pluspunten

• Addwash (was toevoegen terwijl hij draait)
  • Telefoon bedienings
  • Snel

Minpunten

• Touchscreen soms machine uit bij aanraking

Sander0172 14-05-2018

Goed apparaat

Ik kreeg de gelegenheid om deze wasmachine te testen, dit wilde ik graag doen omdat ik vooral benieuwd was naar de direct drive vanwege de stilte en vanwege de add wash. Deze zitten beiden op dit apparaat, en ik moet zeggen dat het apparaat erg stil is, zelfs met centrifugeren, ik had niet verwacht dat het zo stil zou zijn! Ook de add wash heb ik al een aantal keer gebruikt, er is altijd wel iets dat je vergeet om in de machine te gooien en dit kan nu dus makkelijk terwijl de machine al draait, wel even op pauze zetten..Ook is er een app waardoor je de machine via internet kan bedienen. Ik heb dit een aantal maal geprobeerd te koppelen maar dit kreeg ik niet voor elkaar helaas. Heb hier verder ook geen moeite meer voor gedaan, is naar mijn mening meer een gimmick.
Van een merk als Samsung mag je verwachten dat het apparaat aan alle kanten voldoet aan de verwachtingen, de verwachtingen bij een wasmachine is dat ie een schone was aflevert en dat doet deze machine dan dus ook!
Doordat ik veel sport en mijn kleding direct was heb ik veel kleine wasjes, de machine past het programma hierop aan wat heel mooi werkt. Ook kan je heel makkelijk het aantal keer dat ie moet spoelen instellen, vind het wel een fijn idee.. Ook voor grote wasjes is ie uitermate geschikt uiteraard.. Voor een wasmachine vind ik hem er erg mooi en stoer uitzien, vooral de klep met de add washklep vind ik er mooi uitzien. Verder werkt het apparaat erg makkelijk wat je ook van een wasmachine mag verwachten, je draait de knop naar het gewenste programma, eventueel pas je de temperatuur, aantal keer spoelen en de centrifugesnelheid aan, en als het nodig is kan je heel makkelijk het programma uitstellen zodat hij pas klaar is als je uit je werk komt en klaar.. Dit maakt dat ik erg tevreden ben over het apparaat en ik zou hem iedereen aanraden, ondanks dat het apparaat wel aan de prijs is..

Pluspunten

• grote trommel
  • heel erg stil
  • makkelijke bediening

Minpunten

• koppelen aan de app lukt niet (iPhone)

Ineke 01-05-2018

App geen toegevoegde waarde

Wasresultaten over het algemeen goed maar ik heb niet op lage temperatuur gewassen. De resultaten daarvan weet ik dus niet. Op afstand bedienbaar (app) is leuk maar als je net geen internet/wifi hebt, kun je 'm niet aanzetten wanneer jij het wil.

Pluspunten

• Leuke begin- en einddeuntje
  • App is leuk om mee te spelen

Minpunten

• Zwarte deur, je ziet niet wat er gebeurt
  • Deur blijft niet op kier open staan