Samsung WW80M642OBW/EN QuickDrive - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

kimdepayuw 28-05-2018

mooi technologie

een nieuwe wasmachine kopen doe je niet zomaar, apparaten zijn duur en je hoopt er zeker minimaal 10 jaar te van kunnen genieten. de samsung kon ik testen... mooie uitkomst om zeker van te zijn om een dure aankoop ook daadwerkelijk aan te schaffen.

een geluidloze wasmachine is toch wel heel erg fijn, dat heeft de samsung zeker waar kunnen maken.
korte programma's maar toch even schoon als een langdurig programma. heeft de samsung zeker waar kunnen maken door middel van de ecobubble.
op afstand bedienbare wasmachine .. is toch wel heel modern. en zo fijn!!! je kan een tijd instellen en wanneer je wegbent de machine aan laten gaan!! zo fijn als je veel de deur uit bent en je vaak je natte was in de trommel vergeet.. komt gewoon bijna niet meer voor!!

ik heb vooral alle programma's geprobeerd, waarom de samsung verschilt van andere wasmachines... het is toch wel erg fijn die ecobubble... je kan dezelfde kwaliteit garanderen.
mooie display en keuze mogelijkheden maakt de samsung waar.

het is geen geheel wit apparaat. de trommeldeur is glanzend zwart.. ik hou er van en is zeker niet storend. alle wasmachines werken technisch misschien het zelfde, maar om een goed programma te kiezen met al die keuzes, zou ik toch even adviseren het boekje te lezen. ?

ik ben erg tevreden over het app gebruik. een app op je telefoon is zo duidelijk en handig... dit zouden alle wasmachines moeten hebben!! leuke muziekjes wanneer het apparaat aan/uit gaat of wanneer je programma klaar is. maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen hier tegen kan en even gezellig vindt. het geluid is niet hard en zeker niet storend.
ik zou zeker de samsung aanraden!! mooi staaltje technologie.

Pluspunten

• geluidloos
  • op afstand bedienbaar
  • ecobubble

Minpunten

• muziekje evt.
Geschreven voor: Samsung WW80M642OBW/EN QuickDrive

PascalS 24-05-2018

Mooi dingetje!

We hebben nu 3 weken deze wasmachine in huis en we kunnen rustig concluderen dat het een mooi dingetje is! Wat ik persoonlijk fijn vind aan de wasmachine is dat hij weinig geluid maakt bij het centrifugeren (waar onze oude wasmachine nog wel eens door de muur leek te komen), en de voorgeprogrammeerde programma’s super snel zijn. In het geval dat je EcoBubbles gebruikt wordt de tijd wel een stukje langer (meestal zo’n 20 min). Al moet ik zeggen dat ik niet direct weet of het echt heel veel schoner wordt, want naar mijn mening komt de was er ook gewoon prima uit zonder de EcoBubbles. Het enige wat van mij niet perse gehoeven had is de jingle aan het einde van een wasprogramma (al is mijn vriendin het hier niet mee eens). Misschien komt dit ook omdat ik de was ophang, en dus bij de jingle aan het werk moet!

Pluspunten

• Snelle wasprogramma's
  • Erg stil tijdens centrifugeren
  • Makkelijk in te stellen

Minpunten

• ECO bubbles verlengt wastijd
Geschreven voor: Samsung WW80M642OBW/EN QuickDrive