Samsung WW80M642OBW - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 34 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80M642OBW op Kieskeurig.nl.

Eline 25-10-2018

Top actie!

Geschreven voor: Samsung WW80M642OBW

Bij expert deze wasmachine gekocht. Dankzij de 20% korting van Expert en de cashback van Samsung, een mooie wasmachine kunnen kopen voor een mooi bedrag. Een prachtige eerste wasmachine voor mijn eigen plekje. Ik ben er super blij mee.

Scheres 30-05-2020

Makkelijk in bediening

Geschreven voor: Samsung WW80M642OBW

Ik heb vorige week deze wasmachine gekocht. Wast prima. Geluid een stuk minder dan de vorige en was komt er prima uit. Heel tevreden

Anoniem 27-05-2020

Great Washing Machine

Geschreven voor: Samsung WW80M642OBW

it is the ultimate funny(my partner absolutely loves the music the washing machine plays at the end of the process)- silent (You do not feel it coming: neither the centrifuge nor the other normal washing movements)- timely perfectly working- ecologic washing machien ever. really satisfied of the product.

Jan-Willem 26-05-2020

Zelfreiniger is handig

Geschreven voor: Samsung WW80M642OBW

Mooie en snelle en stille wasmachine met zelfreinigingsfunctie. Kalibreert zichzelf en heeft erg veel functionaliteiten

Lique 29-04-2020

Super makkelijke bediening

Geschreven voor: Samsung WW80M642OBW

Eenvoudig te bedienen wasmachine met goede wasprogramma's en een waarschuwings programma voor trommelreiniging . Werkt prima met tiptoets,stil en een vrolijk deuntje bij einde van wasprogramma

Sqrl1908 18-03-2020

Geweldige combinatie met de SmartThings app

Geschreven voor: Samsung WW80M642OBW

Dit product is nu ongeveer 3 weken in ons bezit en we zijn er erg tevreden mee. De wasmachine maakt weinig lawaai en laat zich makkelijk bedienen.

Extra mooi is de smart functie van deze wasmachine die vooral fungeert als een soort van assistent. Mocht je even niet weten wat het juiste wasprogramma is, dan laat de app je dit bijvoorbeeld weten. Ook kun je wasjes plannen en een melding ontvangen als de was klaar is. De SmartThings app fungeert als een soort van hub voor al je Samsung producten. We zouden dan ook aanraden om naast deze wasmachine ook bij andere (huishoudelijke) apparaten samsung producten te overwegen. Op deze manier kun je je eigen "Smart Home" creëren. Zo kunnen wij vanaf onze SmartThings app bijvoorbeeld ook onze Tv en speakers bedienen. Check dus altijd even in de SmartThings app of het product dat je wilt aanschaffen ook een 'smart' variant heeft die te koppelen is aan de SmartThings app.

Kkachel 11-03-2020

Prachtige Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M642OBW

Hebben nieuwe wasmachine gekocht zijn zeer tevreden met onze keuze, heb in revieuw gelezen dat je de wasmachine niet kunt bedienen met de app maar bij mij gaat het wel (samsung galaxy note 10)

HGuitW 09-03-2020

Tijdens wassen stil, meldingen luid

Geschreven voor: Samsung WW80M642OBW

Heeft dankzij ingenieus systeem een duidelijk kortere wastijd.
Mis wel een toets om deur te ontgrendelen.
Tijdens het draaien van de was heb je amper door daar de machine aan staat, is echt lekker stil.

Pluspunten

• Korte wastijd
  • stil

Minpunten

• Alarmgeluid

Drawde 06-02-2020

top product

Geschreven voor: Samsung WW80M642OBW

Wasmachine is heel makkelijk in gebruik en was perfect ook op het korte programma.
Handleiding heb je niet nodig, gebruikers vriendelijke wasmachine

MirjamS 11-01-2020

Top machine

Geschreven voor: Samsung WW80M642OBW

Deze wasmachine is makkelijk te bedienen, energie zuinig, geen onnodige toeters en bellen en maakt de was mooi schoon. Hij maakt weinig geluid en als hij klaar is geeft hij een melodieus signaal en gaat uiteindelijk vanzelf uit. Hij is te bedienen met een app, handig wanneer je wilt wassen bij zonlicht (bij zonnepanelen). Kortom super fijne machine voor een prettige prijs.

lilke 04-12-2019

Net zo goed als mijn vorige Samsung Eco Bubble Mac

Geschreven voor: Samsung WW80M642OBW

Toen mijn vorige wasmachine, ook een Samsung stuk ging, wist ik meteen dat ik weer een Samsung ging kiezen.
Zeer tevreden over wasresultaten, bediengemak, zuinigheid en vooral de stilte van het apparaat!
En het is ook een mooie machine om te zien.
Dus waarom tevreden zijn met minder?!
Ik kan deze machine alleen maar aanbevelen.

kep67 09-10-2019

Degelijkheid voor een eerlijke prijs

Geschreven voor: Samsung WW80M642OBW

Deze wasmachine heb ik gekocht vanwege de duurzaamheid,. Zuinig en efficiënt. Een was machine moet gewoon praktisch zijn, maar ook eenvoudig in de bediening. Verder is de geluidshinder bij het wassen zeer laag. Dat zie ik als een echte pre.

Peggy Jansen 16-09-2019

Een stille machine met korte programma's

Geschreven voor: Samsung WW80M642OBW

Kortere wastijden, met ecobubble per wasbeurt kwartier langer ong. Ecobubble is te gek, je was ruikt voelt anders en ruikt langer lekker. Geen lawaai, tijdindicator. Erg efficiënt!

johan 06-09-2019

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M642OBW

Enkele dagen thuis, nu al enthousiast. Wastijden aan te passen en zeer veel mogelijkheden. Maakt weinig geluid, ook bij het centrifugeren. Topper. Duurzaamheid lijkt goed, koolborstelloze motor.

Pluspunten

• grote laaddeur
  • aan te passen wastijden

Minpunten

• niet

77marleen 12-08-2019

Stil. Duidelijke programma’s.

Geschreven voor: Samsung WW80M642OBW

Afgelopen week wasmachine gekocht. De machine is stil en wast prima. machine kwam duidelijk naar voren na invullen van eisen.

Janke 03-08-2019

Samsung kampioen

Geschreven voor: Samsung WW80M642OBW

De schone was op maandagmorgen,
daarover maak ik mij geen zorgen,
omdat ik de OuickDrive prefereer,
Die wast schoon, zonder meer.

NicoRtd 03-06-2019

Vele was instel mogenlijk heden

Geschreven voor: Samsung WW80M642OBW

De knoppen en toetsen zijn duidelijk en functioneel waar door er een groot gebruikers gemak is. Alleen de koppeling met de app is niet echt makkelijk.

Borrie13 03-06-2019

Mooi design, fijn in gebruik

Geschreven voor: Samsung WW80M642OBW

Ik heb deze wasmachine nu 1 dag in gebruik en de vakantiewas is al helemaal gewassen en heerlijk schoon! Het is een fijne wasmachine met een mooi uiterlijk. Vooral het quick programma is ideaal voor een groot gezin met veel was!
Het enige nadeel is dat de aangegeven tijd na starten nog wordt aangepast.

HansG 30-05-2019

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Samsung WW80M642OBW

Mijn Samsung artikelen voldoen aan alle wensen. Nieuwe wasmachine is energie zuinig en van topkwaliteit. Goede en informatieve display en een ruime keuze aan programma's.

Pluspunten

• topkwaliteit
  • meerdere wasprogramma's
  • rustig, weinig dB

Zara 27-05-2019

Fast and quiet, good quality

Geschreven voor: Samsung WW80M642OBW

This washing machine has very good quality. The time of wash is not so long, cleans the clothes well and it's really quiet. It's quite stable even in 1400 RPM.