Samsung WW80M642OBW/EN QuickDrive - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 98 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Lyda 29-10-2018

Stil en schoon

Met spoed een wasmachine gekocht nadat mijn oude machine de geest gaf. Al snel viel de keus op de quickdrive van Samsung. En geen spijt. Makkelijk in gebruik, schone was en gewoon een mooi apparaat om te zien.

Reyn 29-10-2018

Zachte kracht

De Samsung WW8BM642OBW is krachtig doch relatief zachtjes qua geluid en kan elke denkbare was aan. Hij heeft naar onze mening behoorlijk wat (overbodige) toeters en bellen, maar dat neem je voor lief bij de hedendaagse wasmachine.

Norbert53 26-10-2018

Nu echt de 21e eeuw in met de was!

Mijn vorige wasmachine was ook al in deze eeuw gekocht, maar deed niet veel anders dan wat zijn voorgangers ook al deden. Deze komt met App, en niet onbelangrijk : ruimte voor 8kg was!

Eline 25-10-2018

Top actie!

Bij expert deze wasmachine gekocht. Dankzij de 20% korting van Expert en de cashback van Samsung, een mooie wasmachine kunnen kopen voor een mooi bedrag. Een prachtige eerste wasmachine voor mijn eigen plekje. Ik ben er super blij mee.

Anoniem 25-10-2018

schitterende WAS computer

in alle opzichten weer een super product van samsung
hebben we al menigmaal geadviseerd aan vrienden en kennissen.

MarkNB 24-10-2018

Super snel klaar en toch zuinig !

Kort geleden de Qdrive van Samsung gekocht. Mijn vorige machine deed ruim 3 uur over het normale katoen programma maar deze is in een slordig uurtje klaar en toch net zo zuinig ! Was resultaat is super dus wij zijn dik tevreden !

WitteveenC 21-10-2018

gebruiksvriendelijk en mooi

een maand geleden gekocht, ziet er erg mooi uit en is gebruiksvriendelijk. Helaas geen wifi bereik in mijn schuur waardoor de smart control niet werkt.

AlbertvW 21-10-2018

Perfecte Wasmachine

Ik heb onlangs een wasmachine gekocht van Samsung, waarmee wij ontzettend blij zijn! Niet alleen vanwege de vele mogelijkheden met de wasprogramma's, maar ook omdat de wasmachine erg stil is, heel prettig!

Iris 20-10-2018

Zeer tevreden!

Vorige maand de Quickdrive Wasmachine van samsung gekocht. Na lang wikken en wegen toch voor deze gedaan. Vooral de snelheid waarmee de programma's klaar zijn is echt top. Daarnaast is het super makkelijk te bedienen. Kortom, hele fijne wasmachine!

Wasman007 20-10-2018

Super Wasmachine met vele mogelijkheden!!

Ik had nooit gedacht dat ik als man nog eens enthousiast zou zijn over een wasmachine. Maar het is Samsung gelukt ;) Hij wast uitstekend en maakt weinig lawaai(ook bij centrifugeren) Het aantal prgramma's en extra instellingen is geweldig. En dan is daar nog de app! Je krijgt een berichtje op je telefoon als de was klaar is en je kan je machine ook met de telefoon bedienen, hoe cool is dat! Ik ben helemaal tevreden en vergeet ook de cashback niet !!

R 54 20-10-2018

alles werkt wat we ervan verwacht hadden

al 3 dagen in de arbeid met 2-3 wassen per dag
alles werkt perfect. De was is goed droog aan het eind en hoeft daarom ook korter in de droger

RudieB 19-10-2018

Mooie en stille machine

Afgelopen week aangeschaft en merk duidelijk het verschil met de vorige machine die duurder was en langer mee zou gaan.

Nice 19 19-10-2018

Geweldige wasmaschine

Hen hem nu twee weken had ik veel eerder moeten doen
Eindelijk geen vliegmachine meer die ze 5 huizen verder op horen
Top produkt

DennisM 18-10-2018

Prima machine!

Wij zijn erg blij met deze wasmachine. Hij is makkelijk in gebruik, maakt zeer weinig geluid en de was is snel klaar. Als de was klaar is wordt je nog getrakteerd op een vrolijk muziekje ook!

Evelien 17-10-2018

Wat een fijne machine

Ik heb deze wasmachine een aantal dagen geleden aangeschaft.
Nog geen negatief punt kunnen ontdekken.
Wassen draaien is een feestje.
Ook de optie om alleen te centrifugeren is erg fijn.
Jammer dat ik de was nog zelf in de machine dien te stoppen.

Anoniem 17-10-2018

Superstille huishoudhulp!

Wij hebben deze wasmachine nu een paar dagen en we zijn er zo blij mee! Hij is ongelooflijk stil, zelfs van het centrifugeren heb je geen last. De was komt heel schoon en vrij droog uit de machine. Fijn is dat je uit veel verschillende wasprogramma's kunt kiezen; zelfs een opfriswasje van 15 minuten! Bij mijn vorige wasmachine gebruikte ik slechts 1 wasprogramma, maar nu heb ik al 4 verschillende geprobeerd!

Me2010 15-10-2018

Functioneel hoogstaande wasmachine met mooi design

Deze zeer zuinige Samsung wasmachine is een aanwinst voor ons gezin en vooral de diverse wasprogramma' s maken het verschil.

Liek 14-10-2018

Fijne en stille wasmachine

Paar dagen geleden gekocht. Deze is heerlijk rustig, heeft diverse programma's die je individueel kunt aanpassen, bv qua temperatuur, aantal spoelingen en toerental waarop gecentrifugeerd wordt. Ideaal en tevens zuinig met wasmiddel. De was komt ook droger uit de machine dan bij mijn vorige apparaat. Tot op heden erg blij mee!

Trijn 12-10-2018

Een geweldige machine

We hebben al jaren Samsung telefoons en tablets nu voor eerst een wasmachine
Ziet er geweldig uit maakt haast geen geluid en 7 jaar garantie voor dit geld geweldig

Pieteryvonne 11-10-2018

GEWELDIG APPARAAT

Vandaag bezorgd gekregen en er al 2 wassen op zitten . Hij is zo stil dat ik elke keer ging kijken of hij het nog wel deed.

ook super zuinig en met de automatische lek detectie is een lekbak ook niet meer nodig .neemt dus veel minder ruimte in.

hier gaan we nog vele jaren plezier van hebben!!