Samsung WD80K5A00OW - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WD80K5A00OW op Kieskeurig.nl.

Rianne95 09-06-2019

Hele praktische wasmachine

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Een tijdje terug deze was-droogcombinatie gekocht. Voor mij (alleenstaand) is deze machine ideaal. Er past genoeg in en de combinatie met de droger is voor mij ruimte besparend.

Suus9876 18-05-2019

Wast en droogt goed, maar met een rubberluchtje

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Deze was-droogcombinatie heeft een mooi design en is praktisch qua bediening. De was komt er echter uit met een rubberachtig luchtje, vooral als de was ook gedroogd is. Wel goede service. Hij wordt zo meteen omgeruild voor een nieuw exemplaar. Hopelijk komt daar de was wel fris uit. Als dat het geval is, is deze machine wel een aanrader.

Dworms 15-05-2019

Wast en droogt prima

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

nu bijna 1 maand in gebruik. ivm een kleine woning totdat ons nieuwe huis word opgeleverd, hebben we deze machine aangeschaft als tussen oplossing.

wij zijn gewend om met een wasmachine en droger apart te werken.
normaal gesproken kun je dan veel meer wassen en drogen dan met dit apparaat.

de prestaties van deze machine t.o.v een losse was en droog machine volgens onze mening " redelijk " de wasfunctie van dit apparaat is top ! onze oudste heeft laatst op een nieuw neon oranje vest chocomelk gemorst. een vlek van ongeveer 3 a 4 centimeter. behoorlijk dus ! wij dachten echt dat we dit er nooit meer uit zouden krijgen. maar met de bubble wash stand is de vlek 100 % verdwenen.

de droogfunctie is wat minder en volgens onze mening redelijk. zolang je volgens de voorschriften max 4 kg droogt gaat dit goed, alleen de tijd die er voor nodig is valt erg tegen. wassen en drogen duurd ongeveer 7,5 uur. dit vinden wij wel erg lang duren, maar je was is dan wel echt droog.

je kunt dus geen hele machine vol gooien met handdoeken en laten drogen. maar als je je kleding goed sorteert kom je met deze machine wel aardig goed uit.

kort samengevat.

voordelen :

- handig en compact voor kleine ruimtes
- wassen en daarna drogen ( handig als je een tijdje van huis bent )
- bubble technologie is top !
- niet meer constant het filter van de droger uitpluizen.
- machine is verrassend stil.
-Add wash erg handig

nadelen:

- je moet geduld hebben ! ongeveer 7,5 uur was en droog tijd.
- max 4 kg !
- apparaat is in het begin erg lastig in bediening, maar met het instructie boekje kom je er wel doorheen.

anoniem0983 06-05-2019

Prima was-droogcombinatie

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Goed de handleiding doorlezen om er achter te komen hoe ieder programma werkt! Ik mis helaas wel een kort programma met een hoog toerental. Werkt verder naar behoren en maakt leuke geluidjes (die je ook kunt uitschakelen indien irritant).

Moeder Kaatje 92j 27-04-2019

Ideale wasmachine voor een klein huishouden

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Een mooie combinatie met een duidelijke en eenvoudige bediening.
De complete was/droog programma's zijn ideaal voor de wat kleinere wasjes.
Door de combinatie wassen en drogen in een machine ook ruimtewinst.

Claire 10-02-2019

Kat kan de was doen!

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Ik zocht een goede en gebruiksvriendelijke was\ combi machine. Dit vanwege ruimte gebrek en vanaf dag 1 ben ik er blij mee, na mijn vorige combi van 2 apparaten in 25 jr!
Ook de poezen (5) Ragdolls voelen zich er erg op thuis, zie foto van dit dit geval Chanel !

Hoop er dan ook nog vele jaren van te kunnen "genieten ! :-)

MWC Bongaerts 09-02-2019

Geweldige was/droogcombinatie

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Prima wasmachine en wasdroger in 1. Wast prima en de was komt er droog uit. Genoeg opties om te wassen. Zelfs op 20 graden.
Er zit ook een extra deurtje in als je wasgoed bent vergeten. Ideaal.
Er zit ook optie bij zodat de wasmachine zichzelf reinigd.
Als je app download volgens de bijgeleverde instructie boekje. Kan je vroegtijdige storingen of defecten voorkomen. Kortom een was/droog combinatie van deze tijd.

Master_Mo 01-02-2019

Top wasmachine

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Vandaag mijn nieuwe wasmachine gekocht. En getest.
Pluspunten:
Mooi design
Veel functies
Makelijk te gebruiken