Samsung WD80K5A00OW - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WD80K5A00OW op Kieskeurig.nl.

6,6

j Schenk 29-09-2018

slechte wasdroogmachine

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Wij dachten dat samsung een betrouwbare naam is en je dus een aardig apparaat kon verwachten, mijn mobiele telefoon is immers prima. Nou dat blijkt niet het geval, jonge jonge wat een volstrekt waardeloos ding. Afgezien van de onlogische menu's, een 15 minuten optie waar je was totaal niet schoon van wordt, en belachelijk lange programma's (5 tot 7 uur!) beperkte controle over de wastemperatuur.
Een gemiddelde was, een paar sokken, een handdoek, een broek etc etc gewoon een was. Hij krijgt het niet droog. na 3 weken al monteur gehad, ze wisten voordat ze de machine gezien hadden al wat het probleem was. Nou dat betekend dus dat ze hem verkocht hadden wetend dat er wat mee mis was. Dat is al vreemd. Helaas heeft het nieuwe moederbord met de nieuwe software geen enkel verschil gemaakt. Deze machine krijgt de was gewoon NIET droog. Het komt er echt klets nat uit alsof het net uit een emmer water komt zo nat. daar doet hij dan 6 uur over. Maar het wordt erger, hij kan het namelijk wel. Als je handmatig de was doet, dan handmatig centrifugeert en dan handmatig de droger in stelt, ja dan lukt het hem wel. Er zit dus in de laatste versie van de software nog steeds een fout dat hij niet centrifugeert tussen het wassen en het drogen.
Heel af en toe komt het dan weer wel droog eruit. Dat maakt het zo irritant, elke keer weer de vraag of de was "gelukt is" Vermijd deze wasmachine, en volgens mij alle machines waarvan de display er ongeveer zo van uit ziet. Ik heb Samsung anderhalve week geleden weer gebeld, er zou contact worden opgenomen maar dat is natuurlijk niet gebeurd.... zucht. Samsung als je dit leest, kom hier een wasdroog machine brengen die wel gewoon betrouwbaar doet wat hij moet, of anders gooien we dit ding weg. Zonde van het geld maar ik kan niet nog meer tijd kwijt raken aan de was.

Pluspunten

• add wash functie

Minpunten

• slecht werkende tip toetsen
  • filter schoonmaken is super onhandig
  • ultra lange wasprogramma's
  • was wordt totaal niet droog
  • 15 minuten was kan alleen tot 20 graden

Annette 08-11-2019

Ik herken het verhaal. Ik heb de machine dinsdag ontvangen en ondertussen 5 wassen op verschillende standen etc uitgetest maar alles komt er pisgekreukt en klam uit. Alles hangt nu aan de deuren te drogen!
Net bij BCC geweest en zij sturen een monteur; ik ben toch van mening dat ik wellicht iets anders uit had moeten zoeken!

schenk 08-11-2019

Een update op mijn eigen review. Alle electronica vervangen een tijdje nadat we hem hadden gekocht het maakt helaas geen verschil. Ik gebruik hem nu alleen als wasmachine. af en toe doe ik een hele kleine hoeveelheid was ook met droogstand en dat lukt dan. maximaal 1 kleine handdoek en wat sport kleding. Het is een langzaam irritant apparaat. doe jezelf een plezier en koop een siemens/bosch/miele. De monteurs waren heel behulpzaam en vriendelijk maar gaven zelf al meteen aan dat het een drama is met deze Samsung machines. helaas, miskoop, kan gebeuren

Connor 21-11-2019

Geweldige wasmachine :)

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Ik werd al blij het moment ik hem voor de eerste keer aan zetten, je wordt verrast met super leuke geluidjes.
Het wassen en drogen gaat goed, ook is hij lekker zuinig en neemt hij niet veel ruimte in beslag.

Pluspunten

• Wassen / Drogen in 1
  • Luikje om vergeten sokken in te gooien

levent 16-11-2019

Mooi Design

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Gisteren mijn nieuwe wasmachine wasdroger in 1 gekocht, getest en droogt erg goed en mooi design, veel functies. Makkelijk te gebruiken Groot trommel.

Hoekstra 13-11-2019

Samsung wasdroogcombinatie type WDK80A00OW/EN

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Hebben de wasdroogcombinatie nu bijna een week en zijn er erg blij mee. Vanwege het gebrek aan ruimte gekozen voor de combinatie en perfect zo! Verder is de wasmachine erg stil. Speelt wel een 'liedje' af als deze klaar is. Wij vinden dit wel grappig, maar dit kan vast uitgezet worden. Wij zijn tevreden. Het is wel onze eerste Samsung, dus over het lange-termijn-gebruik kunnen wij nog niets zeggen.

• Addwash optie
  • Was en droogt goed
  • Grappige geluidjes

Minpunten

• Tot nog toe geen minpunten

Bart 02-11-2019

Mooie machine

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Gekozen omdat het een was / droog combinatie is dus weinig ruimte en onderhoud nodig heeft (pluizen ed. Worden via water afvoerslang afgevoerd).

• 1400 toeren
  • Weinig onderhoud
  • Weinig plek nodig

Annette 08-11-2019

Ik zou graag willen weten of de was er droog en kreukvrij uitkomt na uren draaien.
Groet Annette

Ledebo 21-06-2019

Fijne machine

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Mijn machine is een WD80K5A00OW/EN, wast goed, het 15 minuten programma is een opfriswas, in 15 min. kan een was niet echt schoon worden.

Pluspunten

• Maakt weinig geluid

Minpunten

• Pakt vaak kleine beetjes water
  • Lange droogtijd, op 1 uur droogt goed

Annette 08-11-2019

Ik vraag me af of bij u de was kreuk- en droogvrij uit de droger komt?
Bij mij is alles gekreukt en klam... niet voor zo in de kast. Ik ben uren aan het drogen...

ledebo 09-11-2019

De was komt er zeker niet kreukvrij uit maar gezien de beperkte keuze in de knoppen en dus mogelijkheden kan dat ook niet. Is mij door de verkoper ook uitgelegd. Ik droog alleen handdoeken, als ik de machine instel op 2 of 1,5 uur droogtijd dan is deze droog. Bij slecht weer idem bij het beddengoed maar dat is dan wel gekreukt. Wil je een variant met meer droogmogelijkheden dan ben je veel duurder uit.

martin 19-12-2018

slechtste aankoop ooit gedaan

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

dacht dat het makkelijk zou zijn, machine gekocht bij bemmel en kroon met verlengde garantie.

maar de ellende begon na een half jaar, de was werd niet meer droog via bemmel en kroon samsung ingeschakeld en dit verliep redelijk vlot.

paar maanden verder weer een probleem het water werd niet afgepompt opnieuw contact met samsung en dit was mijn slechtste ervaring met een helpdesk ooit.
ongemanierd volk wat uiteindelijk een reparateur inschakelde die meer dan een week later langs kwam.
deze gaf aan dat het ondingen zijn en dat de pomp kapot gaat door de pluizen die tijdens het drogen weg worden gespoeld. en dit bleek ook wel want er zat een complete sliert met draden en pluizen om het schoepenwiel van de pomp.
dit terwijl ik na elke wasbeurt alles schoonmaak.
nu zijn we weer een half jaar verder en nu word de was opnieuw niet meer droog, hij word wel warm maar de was is nog zeiknat en zelfs na een extra droogbeurt is hij nog niet droog.
dan staat de machine bij katoen dus al 11 uur te draaien en heb je nog niks.
nooit meer een wasdroogcombinatie en nooit meer iets van samsung bij mij in huis

Pluspunten

• adwash

Minpunten

• slecht product
  • lange wasdroogtijden