Samsung WD80K5A00OW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WD80K5A00OW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Christiaan 10-09-2020

Een goed begin

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Een goed begin met deze wasmachine.
Was goed en snel. Mooie en duidelijke machine.
Deuntje zodra de machine klaar is, vraag me af of dat niet heel snel gaat vervelen.

Pluspunten

• Goed
  • Snel

Minpunten

• Deuntje

Ashley 25-08-2020

Wasdroogcombinatie

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Wast goed. Genoeg programma's om een keuze te maken. Erg handig add on, vergeet soms wel eens een sok, dan kan ik dit er nog bij doen.
Droger is nog een beetje uitvogelen welke tijd het beste werkt voor mijn was, daarnaast ook goed op letten dat hij niet te vol zit voor het drogen.

Willeke 25-08-2020

Zacht geluid

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

De wasdroogcombinatie wast schoon. Hij maakt weinig geluid en droogt goed.
Ik heb hiervoor gekozen, omdat ik geen ruimte heb voor wasmachine en droger apart.

Pluspunten

• wast schoon
  • droogt goed
  • zacht geluid

Minpunten

• duurt soms lang , voordat de deur opengaat

R 21-08-2020

super wasmachine

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

ik heb de was droog combi nu zo'n 3 weken en tot nu toe ben ik er alleen maar super tevreden mee. hij is heel stil met het wassen, moest de eerste keer dat ik hem aan had een keer gaan checken of hij wel aan stond omdat ik hem niet hoorde. in eerste instantie denk je dat alle programma's lang duren (hoor je meestal bij een was- droog combi) maar als je instellingen iets veranderd scheelt dat heel erg in tijd en neemt het niet weg van de kwaliteit van het wassen. drogen duurt wel wat langer, maar niet storend lang. je moet de was en droog functie wel apart van elkaar aan zetten, anders duurt het wel ontzettend lang. add wash is super handig, omdat je altijd ergens nog een sok tegen komt die je er nog even snel in kan gooien. al met al vind ik het een super ding!

Pluspunten

• stil
  • add wash is super handig

Minpunten

• 1400 toeren maakt wel veel geluid

Tatiana 20-08-2020

Mooie Samsung wasmachine

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Ik ben een grote fan van samsung dus toen mijn oude wasmachine van Samsung verouderd was (werkte na 10 jaar prima) wilde ik toch overstappen naar een nieuwe wasmachine. Deze is niet tegengevallen ik kan niet wachten om ook van deze wasmachine jaren te genieten.

Pluspunten

• Moderne wasmachine

Jack 15-08-2020

Duidelijk in gebruik.

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Mooi product met lange garantie op de motor .
Erg handige machine. Veel mogelijkheden maar
niet al te ingewikkeld.

Rens Boekholt 30-07-2020

Hij is vrij stil handig extra deur

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Ik heb een kleine douche waar hij kan staan wasdroog combinatie perfect doet alles wat er van verwacht, ook lekker stil

Els 27-07-2020

Prima wasmachine

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Ook apart te gebruiken een hele fijne wasmachine en een simpele gebruiksaanwijzing
Een mooi model en geruisloos

Pluspunten

• Oke
  • Oke

Brun 22-07-2020

samsung was droogcombinatie

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Mooie en stille wasmachine en droger. Stelt zelf de tijd in voor het drogen tot het droog is. Geeft een geluid, liedje wanneer hij klaar is. wast prima.

Pluspunten

• stil
  • modern
  • wast en droogt

Gaby 16-07-2020

Goede wasmachine

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Goede wasmachine en makkelijk in gebruik. Veel keus in programma’s en voor elke was is een mogelijkheid. Top aankoop!

mga 15-07-2020

geen minpunten gevonden

werkt goed
lekker still
drogen en wassen in 1
droog functie werkt goed

goeie washmachien die zijn werk goed doet heel still

Pluspunten

• ad wash
  • kort programma

Minpunten

• prijs

Max 12-06-2020

beste compromis

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Het is de beste combinatie van prijs en prestaties die ik heb gevonden.
Uitstekende wasprestaties, ook voor het snel wassen van kleine was
Heel stil
Ik had wat moeite om te leren hoe ik het moest gebruiken (bijvoorbeeld hoe de servicedeur te openen), echter een uitstekende aankoop

Pluspunten

• wassen
  • stilte

Minpunten

• energie

Tevreden klant 25-05-2020

Add wash wasmachine droog combinatie

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Al eerder alleen de wasmachine versie gehad, add wash werkt goed. Was goed schoon bij eco stand. Makkelijk om te zetten naar drogen als de was klaar is.

Pluspunten

• Add wash
  • Ruimte besparing
  • Eco stand

Charlotte Wouda 25-04-2020

Mijn nieuwe wondertje

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Hardstikke blij met deze machine, ik woon op een flatje en heb geen ruimte voor een wasmachine en een droger. Dus nu zo blij met deze machine die het allebei kan doen. Hoef nu niet alles meer te drogen te hangen in de woonkamer.

Pluspunten

• Wassen
  • Drogen

kiki 19-03-2020

mooi uiterlijk, werkt vooralsnog niet naar behoren

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

gisteren binnen gekregen, gelijk een wasje/drogen gedraaid, ronde de 4 uur over gedaan, handdoeken kwamen er klam en vreselijk verkreukeld uit, alsnog aan de waslijn gehangen (waarvoor ik een droger heb gekocht)
later 2 plaids van de bank gewassen 15 min. daarna 2,5 drogen, ze waren absoluut niet droog
wil je katoen wassen en katoen drogen ben je 7.5 uur bezig ?? ook ruikt de was niet lekker en zat er veel pluis in de wasmachine
wat doe ik niet goed ?
ik hoop niet dat dit een miskoop is....iemand tips ??

Pluspunten

• uiterlijk
  • compact

Minpunten

• droogt niet
  • veel pluis
  • ruikt niet fris

Bart 20-02-2020

Ruimte besparend (twee machines in een)

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Ruimte besparend, wast erg goed met het drogen is hij wat langer onderweg. Wij gebruiken de droogfunctie voor het lekker zacht maken van de handdoeken, na de was hangen we de handdoeken eerst even aan de waslijn tot ze bijna droog zijn en laten ze dan nog een half uurtje in de droger nadrogen het resultaat: supper zachte handdoeken.

-----------------------------------------------------------
Eerdere review 2-11-2019:

Gekozen omdat het een was / droog combinatie is dus weinig ruimte en onderhoud nodig heeft (pluizen ed. Worden via water afvoerslang afgevoerd).

Pluspunten

• Twee in een
  • Prijs

Samsung WD80K5A00OW 18-12-2019

Was / Droog combinatie

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Ruimte besparend, mooi design en het is zeer stille was/droog combinatie. Duidelijk menu display met zeer veel zelf in te stellen programma mogelijkheden. Het bijgeleverde instructieboekje is enigszins onduidelijk over de was- en droog programma's.

Pluspunten

• 2 apparaten in 1.
  • Ruimte besparend.

Minpunten

• Wassen en drogen tegelijk een lange tijdsduur.

T. Koopman 11-12-2019

Prima wasmachine

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Uitstekende machine goede prijs kwaliteit verhouding wast zeer goed schoon zeer tevreden met deze aankoop

Connor 21-11-2019

Geweldige wasmachine :)

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Ik werd al blij het moment ik hem voor de eerste keer aan zetten, je wordt verrast met super leuke geluidjes.
Het wassen en drogen gaat goed, ook is hij lekker zuinig en neemt hij niet veel ruimte in beslag.

Pluspunten

• Wassen / Drogen in 1
  • Luikje om vergeten sokken in te gooien

levent 16-11-2019

Mooi Design

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Gisteren mijn nieuwe wasmachine wasdroger in 1 gekocht, getest en droogt erg goed en mooi design, veel functies. Makkelijk te gebruiken Groot trommel.

Hoekstra 13-11-2019

Samsung wasdroogcombinatie type WDK80A00OW/EN

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Hebben de wasdroogcombinatie nu bijna een week en zijn er erg blij mee. Vanwege het gebrek aan ruimte gekozen voor de combinatie en perfect zo! Verder is de wasmachine erg stil. Speelt wel een 'liedje' af als deze klaar is. Wij vinden dit wel grappig, maar dit kan vast uitgezet worden. Wij zijn tevreden. Het is wel onze eerste Samsung, dus over het lange-termijn-gebruik kunnen wij nog niets zeggen.

• Addwash optie
  • Stil
  • Was en droogt goed
  • Grappige geluidjes

Minpunten

• Tot nog toe geen minpunten

Ledebo 21-06-2019

Fijne machine

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Mijn machine is een WD80K5A00OW/EN, wast goed, het 15 minuten programma is een opfriswas, in 15 min. kan een was niet echt schoon worden.

Pluspunten

• Maakt weinig geluid

Minpunten

• Pakt vaak kleine beetjes water
  • Lange droogtijd, op 1 uur droogt goed

ledebo 09-11-2019

De was komt er zeker niet kreukvrij uit maar gezien de beperkte keuze in de knoppen en dus mogelijkheden kan dat ook niet. Is mij door de verkoper ook uitgelegd. Ik droog alleen handdoeken, als ik de machine instel op 2 of 1,5 uur droogtijd dan is deze droog. Bij slecht weer idem bij het beddengoed maar dat is dan wel gekreukt. Wil je een variant met meer droogmogelijkheden dan ben je veel duurder uit.

Annette 08-11-2019

Ik vraag me af of bij u de was kreuk- en droogvrij uit de droger komt?
Bij mij is alles gekreukt en klam... niet voor zo in de kast. Ik ben uren aan het drogen...

martin 19-12-2018

slechtste aankoop ooit gedaan

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

dacht dat het makkelijk zou zijn, machine gekocht bij bemmel en kroon met verlengde garantie.

maar de ellende begon na een half jaar, de was werd niet meer droog via bemmel en kroon samsung ingeschakeld en dit verliep redelijk vlot.

paar maanden verder weer een probleem het water werd niet afgepompt opnieuw contact met samsung en dit was mijn slechtste ervaring met een helpdesk ooit.
ongemanierd volk wat uiteindelijk een reparateur inschakelde die meer dan een week later langs kwam.
deze gaf aan dat het ondingen zijn en dat de pomp kapot gaat door de pluizen die tijdens het drogen weg worden gespoeld. en dit bleek ook wel want er zat een complete sliert met draden en pluizen om het schoepenwiel van de pomp.
dit terwijl ik na elke wasbeurt alles schoonmaak.
nu zijn we weer een half jaar verder en nu word de was opnieuw niet meer droog, hij word wel warm maar de was is nog zeiknat en zelfs na een extra droogbeurt is hij nog niet droog.
dan staat de machine bij katoen dus al 11 uur te draaien en heb je nog niks.
nooit meer een wasdroogcombinatie en nooit meer iets van samsung bij mij in huis

Pluspunten

• adwash

Minpunten

• slecht product
  • lange wasdroogtijden

j Schenk 29-09-2018

slechte wasdroogmachine

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Wij dachten dat samsung een betrouwbare naam is en je dus een aardig apparaat kon verwachten, mijn mobiele telefoon is immers prima. Nou dat blijkt niet het geval, jonge jonge wat een volstrekt waardeloos ding. Afgezien van de onlogische menu's, een 15 minuten optie waar je was totaal niet schoon van wordt, en belachelijk lange programma's (5 tot 7 uur!) beperkte controle over de wastemperatuur.
Een gemiddelde was, een paar sokken, een handdoek, een broek etc etc gewoon een was. Hij krijgt het niet droog. na 3 weken al monteur gehad, ze wisten voordat ze de machine gezien hadden al wat het probleem was. Nou dat betekend dus dat ze hem verkocht hadden wetend dat er wat mee mis was. Dat is al vreemd. Helaas heeft het nieuwe moederbord met de nieuwe software geen enkel verschil gemaakt. Deze machine krijgt de was gewoon NIET droog. Het komt er echt klets nat uit alsof het net uit een emmer water komt zo nat. daar doet hij dan 6 uur over. Maar het wordt erger, hij kan het namelijk wel. Als je handmatig de was doet, dan handmatig centrifugeert en dan handmatig de droger in stelt, ja dan lukt het hem wel. Er zit dus in de laatste versie van de software nog steeds een fout dat hij niet centrifugeert tussen het wassen en het drogen.
Heel af en toe komt het dan weer wel droog eruit. Dat maakt het zo irritant, elke keer weer de vraag of de was "gelukt is" Vermijd deze wasmachine, en volgens mij alle machines waarvan de display er ongeveer zo van uit ziet. Ik heb Samsung anderhalve week geleden weer gebeld, er zou contact worden opgenomen maar dat is natuurlijk niet gebeurd.... zucht. Samsung als je dit leest, kom hier een wasdroog machine brengen die wel gewoon betrouwbaar doet wat hij moet, of anders gooien we dit ding weg. Zonde van het geld maar ik kan niet nog meer tijd kwijt raken aan de was.

Pluspunten

• add wash functie

Minpunten

• slecht werkende tip toetsen
  • filter schoonmaken is super onhandig
  • ultra lange wasprogramma's
  • was wordt totaal niet droog
  • 15 minuten was kan alleen tot 20 graden

schenk 08-11-2019

Een update op mijn eigen review. Alle electronica vervangen een tijdje nadat we hem hadden gekocht het maakt helaas geen verschil. Ik gebruik hem nu alleen als wasmachine. af en toe doe ik een hele kleine hoeveelheid was ook met droogstand en dat lukt dan. maximaal 1 kleine handdoek en wat sport kleding. Het is een langzaam irritant apparaat. doe jezelf een plezier en koop een siemens/bosch/miele. De monteurs waren heel behulpzaam en vriendelijk maar gaven zelf al meteen aan dat het een drama is met deze Samsung machines. helaas, miskoop, kan gebeuren

Annette 08-11-2019

Ik herken het verhaal. Ik heb de machine dinsdag ontvangen en ondertussen 5 wassen op verschillende standen etc uitgetest maar alles komt er pisgekreukt en klam uit. Alles hangt nu aan de deuren te drogen!
Net bij BCC geweest en zij sturen een monteur; ik ben toch van mening dat ik wellicht iets anders uit had moeten zoeken!