Samsung WD80K5A00OW - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WD80K5A00OW op Kieskeurig.nl.

7,4

j Schenk 29-09-2018

slechte wasdroogmachine

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Wij dachten dat samsung een betrouwbare naam is en je dus een aardig apparaat kon verwachten, mijn mobiele telefoon is immers prima. Nou dat blijkt niet het geval, jonge jonge wat een volstrekt waardeloos ding. Afgezien van de onlogische menu's, een 15 minuten optie waar je was totaal niet schoon van wordt, en belachelijk lange programma's (5 tot 7 uur!) beperkte controle over de wastemperatuur.
Een gemiddelde was, een paar sokken, een handdoek, een broek etc etc gewoon een was. Hij krijgt het niet droog. na 3 weken al monteur gehad, ze wisten voordat ze de machine gezien hadden al wat het probleem was. Nou dat betekend dus dat ze hem verkocht hadden wetend dat er wat mee mis was. Dat is al vreemd. Helaas heeft het nieuwe moederbord met de nieuwe software geen enkel verschil gemaakt. Deze machine krijgt de was gewoon NIET droog. Het komt er echt klets nat uit alsof het net uit een emmer water komt zo nat. daar doet hij dan 6 uur over. Maar het wordt erger, hij kan het namelijk wel. Als je handmatig de was doet, dan handmatig centrifugeert en dan handmatig de droger in stelt, ja dan lukt het hem wel. Er zit dus in de laatste versie van de software nog steeds een fout dat hij niet centrifugeert tussen het wassen en het drogen.
Heel af en toe komt het dan weer wel droog eruit. Dat maakt het zo irritant, elke keer weer de vraag of de was "gelukt is" Vermijd deze wasmachine, en volgens mij alle machines waarvan de display er ongeveer zo van uit ziet. Ik heb Samsung anderhalve week geleden weer gebeld, er zou contact worden opgenomen maar dat is natuurlijk niet gebeurd.... zucht. Samsung als je dit leest, kom hier een wasdroog machine brengen die wel gewoon betrouwbaar doet wat hij moet, of anders gooien we dit ding weg. Zonde van het geld maar ik kan niet nog meer tijd kwijt raken aan de was.

Pluspunten

• add wash functie

Minpunten

• slecht werkende tip toetsen
  • filter schoonmaken is super onhandig
  • ultra lange wasprogramma's
  • was wordt totaal niet droog
  • 15 minuten was kan alleen tot 20 graden

Annette 08-11-2019

Ik herken het verhaal. Ik heb de machine dinsdag ontvangen en ondertussen 5 wassen op verschillende standen etc uitgetest maar alles komt er pisgekreukt en klam uit. Alles hangt nu aan de deuren te drogen!
Net bij BCC geweest en zij sturen een monteur; ik ben toch van mening dat ik wellicht iets anders uit had moeten zoeken!

schenk 08-11-2019

Een update op mijn eigen review. Alle electronica vervangen een tijdje nadat we hem hadden gekocht het maakt helaas geen verschil. Ik gebruik hem nu alleen als wasmachine. af en toe doe ik een hele kleine hoeveelheid was ook met droogstand en dat lukt dan. maximaal 1 kleine handdoek en wat sport kleding. Het is een langzaam irritant apparaat. doe jezelf een plezier en koop een siemens/bosch/miele. De monteurs waren heel behulpzaam en vriendelijk maar gaven zelf al meteen aan dat het een drama is met deze Samsung machines. helaas, miskoop, kan gebeuren

Max 12-06-2020

beste compromis

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Het is de beste combinatie van prijs en prestaties die ik heb gevonden.
Uitstekende wasprestaties, ook voor het snel wassen van kleine was
Heel stil
Ik had wat moeite om te leren hoe ik het moest gebruiken (bijvoorbeeld hoe de servicedeur te openen), echter een uitstekende aankoop

Pluspunten

• wassen
  • stilte

Minpunten

• energie

Tevreden klant 25-05-2020

Add wash wasmachine droog combinatie

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Al eerder alleen de wasmachine versie gehad, add wash werkt goed. Was goed schoon bij eco stand. Makkelijk om te zetten naar drogen als de was klaar is.

Pluspunten

• Add wash
  • Ruimte besparing
  • Eco stand

Charlotte Wouda 25-04-2020

Mijn nieuwe wondertje

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Hardstikke blij met deze machine, ik woon op een flatje en heb geen ruimte voor een wasmachine en een droger. Dus nu zo blij met deze machine die het allebei kan doen. Hoef nu niet alles meer te drogen te hangen in de woonkamer.

Pluspunten

• Wassen
  • Drogen

kiki 19-03-2020

mooi uiterlijk, werkt vooralsnog niet naar behoren

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

gisteren binnen gekregen, gelijk een wasje/drogen gedraaid, ronde de 4 uur over gedaan, handdoeken kwamen er klam en vreselijk verkreukeld uit, alsnog aan de waslijn gehangen (waarvoor ik een droger heb gekocht)
later 2 plaids van de bank gewassen 15 min. daarna 2,5 drogen, ze waren absoluut niet droog
wil je katoen wassen en katoen drogen ben je 7.5 uur bezig ?? ook ruikt de was niet lekker en zat er veel pluis in de wasmachine
wat doe ik niet goed ?
ik hoop niet dat dit een miskoop is....iemand tips ??

Pluspunten

• uiterlijk
  • compact

Minpunten

• droogt niet
  • veel pluis
  • ruikt niet fris

Bart 20-02-2020

Ruimte besparend (twee machines in een)

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Ruimte besparend, wast erg goed met het drogen is hij wat langer onderweg. Wij gebruiken de droogfunctie voor het lekker zacht maken van de handdoeken, na de was hangen we de handdoeken eerst even aan de waslijn tot ze bijna droog zijn en laten ze dan nog een half uurtje in de droger nadrogen het resultaat: supper zachte handdoeken.

-----------------------------------------------------------
Eerdere review 2-11-2019:

Gekozen omdat het een was / droog combinatie is dus weinig ruimte en onderhoud nodig heeft (pluizen ed. Worden via water afvoerslang afgevoerd).

Pluspunten

• Twee in een

ceesb 06-01-2020

Toppertje

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Een handige wasmachine die praktisch werkt en gemakkelijk te bedienen is. Voorzien van alle gemakken met een uitstekend eindresultaat.

Samsung WD80K5A00OW 18-12-2019

Was / Droog combinatie

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Ruimte besparend, mooi design en het is zeer stille was/droog combinatie. Duidelijk menu display met zeer veel zelf in te stellen programma mogelijkheden. Het bijgeleverde instructieboekje is enigszins onduidelijk over de was- en droog programma's.

Pluspunten

• 2 apparaten in 1.
  • Ruimte besparend.

Minpunten

• Wassen en drogen tegelijk een lange tijdsduur.

Jantienp 15-12-2019

Wat een gemak!

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Omdat ik klein behuisd ben heb ik na lang wikken en wegen gekozen voor deze was-droog-combinatie. Mijn eerste wasbeurten zijn achter de rug en ik moet zeggen, het overtreft mijn verwachtingen. Snelle was, 59 minuten, perfect! Vieze luchtjes uit je kleding, met goed resultaat de air wash ingesteld, het werkt echt! En dan de bubble-soakmogelijkheid. Ik had kleding waar een hardnekkige vlek in zat, de vlek is dus verdwenen en de kleding ziet er weer mooi uit. Droogresultaat is perfect! Ik draai elke 4 weken een machinereinigingsprogramma en hoop nog lang plezier te hebben van deze geweldige machine!

T. Koopman 11-12-2019

Prima wasmachine

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Uitstekende machine goede prijs kwaliteit verhouding wast zeer goed schoon zeer tevreden met deze aankoop

Sisi92 11-12-2019

Prima wasmachine

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Goede wasmachine, maakt geen geluid en wast goed. Droog functie is ook goed, maar je moet wel 4,5 kg aanhouden. Tijdens het drogen ruik je wel een rubberen lucht. Ook zit er veel stof in de wasmachine na het drogen.

RickSc 09-12-2019

Gemakkelijk, stil en mooi

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Ik heb deze wasdroogcombi vorige week gekocht en ben tot op heden zeer tevreden! Hij is stil, makkelijk in gebruik, de was is schoon en droog.

Anoniem 03-12-2019

Hele fijne was droogcombinatie!

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Ik was op zoek naar een was droogcombinatie vanwege beperkte ruimte in de berging. Deze was droogcombinatie voldoet aan mijn verwachtingen. Een was is nu gewassen en droog binnen 3 uur zonder dat ik daarvoor tussentijds een handeling hoef te verrichten.

hsarah 26-11-2019

Futuristische look!

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

De wasmachine ziet er prachtig uit! Rechtstreeks uit de toekomst met de diepe blauwe kleuren en het prachtige display. Voor de rest is het een geniale uitvinding om zowel te wassen als te drogen in 1 wasbeurt.

Connor 21-11-2019

Geweldige wasmachine :)

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Ik werd al blij het moment ik hem voor de eerste keer aan zetten, je wordt verrast met super leuke geluidjes.
Het wassen en drogen gaat goed, ook is hij lekker zuinig en neemt hij niet veel ruimte in beslag.

Pluspunten

• Wassen / Drogen in 1
  • Luikje om vergeten sokken in te gooien

Melanie3694 19-11-2019

Een goede was/droog combinatie.

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Ik heb dit product vorige maand gekocht voor me nieuwe woning. Ik heb hiervoor gekozen omdat ik een appartement woon en weinig ruimte heb om spullen te laten drogen dus was dit de ideale oplossing. Hij bevalt goed, ik vind dat hij veel progamma’s bevat en dat de progamma’s ook duidelijk zijn. Hij maakt ook weinig geluid. Wat ook top is! Al met al hij doet wat je ervan verwacht. En is ook nog een schappelijke prijs.

levent 16-11-2019

Mooi Design

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Gisteren mijn nieuwe wasmachine wasdroger in 1 gekocht, getest en droogt erg goed en mooi design, veel functies. Makkelijk te gebruiken Groot trommel.

Hoekstra 13-11-2019

Samsung wasdroogcombinatie type WDK80A00OW/EN

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Hebben de wasdroogcombinatie nu bijna een week en zijn er erg blij mee. Vanwege het gebrek aan ruimte gekozen voor de combinatie en perfect zo! Verder is de wasmachine erg stil. Speelt wel een 'liedje' af als deze klaar is. Wij vinden dit wel grappig, maar dit kan vast uitgezet worden. Wij zijn tevreden. Het is wel onze eerste Samsung, dus over het lange-termijn-gebruik kunnen wij nog niets zeggen.

• Addwash optie
  • Was en droogt goed
  • Grappige geluidjes

Minpunten

• Tot nog toe geen minpunten

Ledebo 21-06-2019

Fijne machine

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Mijn machine is een WD80K5A00OW/EN, wast goed, het 15 minuten programma is een opfriswas, in 15 min. kan een was niet echt schoon worden.

Pluspunten

• Maakt weinig geluid

Minpunten

• Pakt vaak kleine beetjes water
  • Lange droogtijd, op 1 uur droogt goed

Annette 08-11-2019

Ik vraag me af of bij u de was kreuk- en droogvrij uit de droger komt?
Bij mij is alles gekreukt en klam... niet voor zo in de kast. Ik ben uren aan het drogen...

ledebo 09-11-2019

De was komt er zeker niet kreukvrij uit maar gezien de beperkte keuze in de knoppen en dus mogelijkheden kan dat ook niet. Is mij door de verkoper ook uitgelegd. Ik droog alleen handdoeken, als ik de machine instel op 2 of 1,5 uur droogtijd dan is deze droog. Bij slecht weer idem bij het beddengoed maar dat is dan wel gekreukt. Wil je een variant met meer droogmogelijkheden dan ben je veel duurder uit.

Rianne95 09-06-2019

Hele praktische wasmachine

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Een tijdje terug deze was-droogcombinatie gekocht. Voor mij (alleenstaand) is deze machine ideaal. Er past genoeg in en de combinatie met de droger is voor mij ruimte besparend.