Samsung WD80K5A00OW - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WD80K5A00OW op Kieskeurig.nl.

3,7

j Schenk 29-09-2018

slechte wasdroogmachine

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Wij dachten dat samsung een betrouwbare naam is en je dus een aardig apparaat kon verwachten, mijn mobiele telefoon is immers prima. Nou dat blijkt niet het geval, jonge jonge wat een volstrekt waardeloos ding. Afgezien van de onlogische menu's, een 15 minuten optie waar je was totaal niet schoon van wordt, en belachelijk lange programma's (5 tot 7 uur!) beperkte controle over de wastemperatuur.
Een gemiddelde was, een paar sokken, een handdoek, een broek etc etc gewoon een was. Hij krijgt het niet droog. na 3 weken al monteur gehad, ze wisten voordat ze de machine gezien hadden al wat het probleem was. Nou dat betekend dus dat ze hem verkocht hadden wetend dat er wat mee mis was. Dat is al vreemd. Helaas heeft het nieuwe moederbord met de nieuwe software geen enkel verschil gemaakt. Deze machine krijgt de was gewoon NIET droog. Het komt er echt klets nat uit alsof het net uit een emmer water komt zo nat. daar doet hij dan 6 uur over. Maar het wordt erger, hij kan het namelijk wel. Als je handmatig de was doet, dan handmatig centrifugeert en dan handmatig de droger in stelt, ja dan lukt het hem wel. Er zit dus in de laatste versie van de software nog steeds een fout dat hij niet centrifugeert tussen het wassen en het drogen.
Heel af en toe komt het dan weer wel droog eruit. Dat maakt het zo irritant, elke keer weer de vraag of de was "gelukt is" Vermijd deze wasmachine, en volgens mij alle machines waarvan de display er ongeveer zo van uit ziet. Ik heb Samsung anderhalve week geleden weer gebeld, er zou contact worden opgenomen maar dat is natuurlijk niet gebeurd.... zucht. Samsung als je dit leest, kom hier een wasdroog machine brengen die wel gewoon betrouwbaar doet wat hij moet, of anders gooien we dit ding weg. Zonde van het geld maar ik kan niet nog meer tijd kwijt raken aan de was.

Pluspunten

• add wash functie

Minpunten

• slecht werkende tip toetsen
  • filter schoonmaken is super onhandig
  • ultra lange wasprogramma's
  • was wordt totaal niet droog
  • 15 minuten was kan alleen tot 20 graden

Ledebo 21-06-2019

Fijne machine

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Mijn machine is een WD80K5A00OW/EN, wast goed, het 15 minuten programma is een opfriswas, in 15 min. kan een was niet echt schoon worden.

Pluspunten

• Maakt weinig geluid

Minpunten

• Pakt vaak kleine beetjes water
  • Lange droogtijd, op 1 uur droogt goed

Rianne95 09-06-2019

Hele praktische wasmachine

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Een tijdje terug deze was-droogcombinatie gekocht. Voor mij (alleenstaand) is deze machine ideaal. Er past genoeg in en de combinatie met de droger is voor mij ruimte besparend.

Suus9876 18-05-2019

Wast en droogt goed, maar met een rubberluchtje

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Deze was-droogcombinatie heeft een mooi design en is praktisch qua bediening. De was komt er echter uit met een rubberachtig luchtje, vooral als de was ook gedroogd is. Wel goede service. Hij wordt zo meteen omgeruild voor een nieuw exemplaar. Hopelijk komt daar de was wel fris uit. Als dat het geval is, is deze machine wel een aanrader.

Dworms 15-05-2019

Wast en droogt prima

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

nu bijna 1 maand in gebruik. ivm een kleine woning totdat ons nieuwe huis word opgeleverd, hebben we deze machine aangeschaft als tussen oplossing.

wij zijn gewend om met een wasmachine en droger apart te werken.
normaal gesproken kun je dan veel meer wassen en drogen dan met dit apparaat.

de prestaties van deze machine t.o.v een losse was en droog machine volgens onze mening " redelijk " de wasfunctie van dit apparaat is top ! onze oudste heeft laatst op een nieuw neon oranje vest chocomelk gemorst. een vlek van ongeveer 3 a 4 centimeter. behoorlijk dus ! wij dachten echt dat we dit er nooit meer uit zouden krijgen. maar met de bubble wash stand is de vlek 100 % verdwenen.

de droogfunctie is wat minder en volgens onze mening redelijk. zolang je volgens de voorschriften max 4 kg droogt gaat dit goed, alleen de tijd die er voor nodig is valt erg tegen. wassen en drogen duurd ongeveer 7,5 uur. dit vinden wij wel erg lang duren, maar je was is dan wel echt droog.

je kunt dus geen hele machine vol gooien met handdoeken en laten drogen. maar als je je kleding goed sorteert kom je met deze machine wel aardig goed uit.

kort samengevat.

voordelen :

- handig en compact voor kleine ruimtes
- wassen en daarna drogen ( handig als je een tijdje van huis bent )
- bubble technologie is top !
- niet meer constant het filter van de droger uitpluizen.
- machine is verrassend stil.
-Add wash erg handig

nadelen:

- je moet geduld hebben ! ongeveer 7,5 uur was en droog tijd.
- max 4 kg !
- apparaat is in het begin erg lastig in bediening, maar met het instructie boekje kom je er wel doorheen.

anoniem0983 06-05-2019

Prima was-droogcombinatie

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Goed de handleiding doorlezen om er achter te komen hoe ieder programma werkt! Ik mis helaas wel een kort programma met een hoog toerental. Werkt verder naar behoren en maakt leuke geluidjes (die je ook kunt uitschakelen indien irritant).

Moeder Kaatje 92j 27-04-2019

Ideale wasmachine voor een klein huishouden

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Een mooie combinatie met een duidelijke en eenvoudige bediening.
De complete was/droog programma's zijn ideaal voor de wat kleinere wasjes.
Door de combinatie wassen en drogen in een machine ook ruimtewinst.

Claire 10-02-2019

Kat kan de was doen!

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Ik zocht een goede en gebruiksvriendelijke was\ combi machine. Dit vanwege ruimte gebrek en vanaf dag 1 ben ik er blij mee, na mijn vorige combi van 2 apparaten in 25 jr!
Ook de poezen (5) Ragdolls voelen zich er erg op thuis, zie foto van dit dit geval Chanel !

Hoop er dan ook nog vele jaren van te kunnen "genieten ! :-)

MWC Bongaerts 09-02-2019

Geweldige was/droogcombinatie

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Prima wasmachine en wasdroger in 1. Wast prima en de was komt er droog uit. Genoeg opties om te wassen. Zelfs op 20 graden.
Er zit ook een extra deurtje in als je wasgoed bent vergeten. Ideaal.
Er zit ook optie bij zodat de wasmachine zichzelf reinigd.
Als je app download volgens de bijgeleverde instructie boekje. Kan je vroegtijdige storingen of defecten voorkomen. Kortom een was/droog combinatie van deze tijd.

Master_Mo 01-02-2019

Top wasmachine

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

Vandaag mijn nieuwe wasmachine gekocht. En getest.
Pluspunten:
Mooi design
Veel functies
Makelijk te gebruiken
Groot trommel

martin 19-12-2018

slechtste aankoop ooit gedaan

Geschreven voor: Samsung WD80K5A00OW

dacht dat het makkelijk zou zijn, machine gekocht bij bemmel en kroon met verlengde garantie.

maar de ellende begon na een half jaar, de was werd niet meer droog via bemmel en kroon samsung ingeschakeld en dit verliep redelijk vlot.

paar maanden verder weer een probleem het water werd niet afgepompt opnieuw contact met samsung en dit was mijn slechtste ervaring met een helpdesk ooit.
ongemanierd volk wat uiteindelijk een reparateur inschakelde die meer dan een week later langs kwam.
deze gaf aan dat het ondingen zijn en dat de pomp kapot gaat door de pluizen die tijdens het drogen weg worden gespoeld. en dit bleek ook wel want er zat een complete sliert met draden en pluizen om het schoepenwiel van de pomp.
dit terwijl ik na elke wasbeurt alles schoonmaak.
nu zijn we weer een half jaar verder en nu word de was opnieuw niet meer droog, hij word wel warm maar de was is nog zeiknat en zelfs na een extra droogbeurt is hij nog niet droog.
dan staat de machine bij katoen dus al 11 uur te draaien en heb je nog niks.
nooit meer een wasdroogcombinatie en nooit meer iets van samsung bij mij in huis

Pluspunten

• adwash

Minpunten

• slecht product
  • lange wasdroogtijden