Siemens iQ500 WM14U840EU - Reviews

72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
10 kg vulgewicht

bartech78 08-05-2018

beste match in kwaliteit en design !!!!

ik was op zoek naar een nieuwe wasmachine nadat mijn vorige na pas 4 jaar de geest heeft gegeven , en gaan zoeken in de
topklasse , en ik ben namelijk gek van gadgets en techniek , en kwam dit model tegen op internet , en was meteen verkocht
de meerdere programmas , i dosering systeem voor wasmiddel en wasverzachter stille werking zeer helder en mooi touch display zijn een top koop , maar ook vooral het uiterlijk van deze machine is zeldzaam , als je dit belangrijk vind natuurlijk

Pluspunten

• duidelijk mooi display
  • stil
  • i dosering
  • bedienen op afstand
  • super mooi design
Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14U840EU

Wilma Kruythof 20-04-2018

Het nieuwste van het nieuwste!

Deze machine is misschien wel een beetje duur, maar hij ziet er geweldig uit, heeft een heel makkelijk te bedienen scherm met alle nodige programma's. Hij heeft een grote trommel en wast perfect schoon. Dit is echt high tech maar dan wel makkelijk te bedienen. En nu in deze actieperiode nog eens EUR 200,00 korting en 7 jaar garantie. Ja, ik ben er echt heel blij mee.
Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14U840EU