AEG L6TB73G - Reviews

tile-Geluidsniveau
78 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de AEG L6TB73G op Kieskeurig.nl.

Jenny 13-12-2020

Super blij!!!

Geschreven voor: AEG L6TB73G

Ik ben super blij met deze wasmachine.Bewust gekozen voor een bovenlader daar ik vrij lang ben. mijn vorige machine was ook een AEG bovenlader (dezelfde) waar ik 10 jaar lang veel plezier aan heb gehad.
Mijn nieuwe machine heeft een mooi design en is functioneel met een fijn en overzichtelijk toetsenpaneel.De prijs en kwaliteit verhouding is prima!!
Dus ik ben een blij mens!

Marge79 19-11-2020

Compact en doet wat het beloofd!

Geschreven voor: AEG L6TB73G

Deze wasmachine gekocht omdat alleen deze in mijn badkamer past. Ben er superblij mee en doet wat wordt beloofd. Schone was en de eco knop is heel fijn want je kan de tijd aanpassen.

eljherten 10-03-2020

Prima wasmachine voor in de kleine badkamer

Geschreven voor: AEG L6TB73G

Het formaat van deze wasmachine is zoals ik verwachtte: niet groot, maar wel functioneel. Zou voor mij iets minder qua inhoud mogen, maar ik was er maar mee ;-)) Prima variabel en naar eigen benodigdheid in te stellen

wmschepers2 16-12-2019

Kleine wasjes, grote wasjes

Geschreven voor: AEG L6TB73G

Erg blij met deze bovenlader. Duidelijk programma en de opfris stand is een aanwinst. De tiptoetsen werken goed en zonder handleiding makkelijk in te stellen.Klein in omvang, groot in daden..

r.klijs 17-10-2019

super handige en gebruiksvriendelijke wasmachine

Geschreven voor: AEG L6TB73G

Ik ben zeer tevreden over deze wasmachine -heel handig en duidelijk in gebruik- goede programma’s die niet overbodig zijn. Geluid is ook heel goed oftewel rustig.
Als is weer moest kiezen zou ik dezelfde kopen.

devagebonden 17-10-2019

ruimtebesparende automaat

Geschreven voor: AEG L6TB73G

had graag andere keuzes gezien voor de programma's.het is kort of erg lang wassen..
de kwaliteit van de dekselrubbers had ik graag wat steviger gezien want moet heel voorzichtig zijn met het afdrogen van de rubbers .na iedere wasbeurt droog ik namelijk de binnenzijde deksel en de rubbers af . verder een goede fijne wasautomaat.

Jacqie 17-10-2019

Makkelijke display

Geschreven voor: AEG L6TB73G

Al eerder een AEG bovenlader gehad en is een hele fijne machine, dus nu weer.
Werkt heel makkelijk en duidelijk te zien wat de machine doet.
Energiezuinig, prima machine.

Pluspunten

• 7 kg
  • Energiebesparende machine

J Merkelijn 18-11-2018

gewichtl

Geschreven voor: AEG L6TB73G

een trommel voor 7 kg inhoud! Das in ieder geval 1 kg meer dat wat ik had!
Helaas gaat er in deze trommel hooguit 4 kg droog katoenen wasgoed, hemden, onderbroeken, sokken en handoeken+washandjes. rarararararararar hoe kan dat?