Siemens WM16WH67NL - Reviews

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

Nicole 03-05-2018

Siemens I-dos wasmachine

Wat een super fijne wasmachine. Het slimme doseersysteem werkt handig, net als het instellen van de tijd waarop ik de was klaar wil hebben. Inclusief ecoPerfect en speedPerfect functies en mijn was is stralend schoon. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Intelligent doseersysteem
  • EcoPerfect functie
  • Uitgestelde tijdfunctie
  • SpeedPerfect functie

Minpunten

• Wasmiddellade legen bij gebruik ander wasmiddel
Geschreven voor: Siemens WM16WH67NL

Stephan 11-07-2018

Het is niet waar dat je eerst de wasmidellade moet legen bij gebruik van een ander wasmiddel.
Als je goed in de gebruiksaanwijzing leest, lees je dat je het i-dos doseersysteem doormiddel van de toetsen uit kunt schakelen zodat je er een ander wasmiddel in kunt doen.
Na de aparte wasbeurt zet je het i-dos systeem weer aan op de gewenste hoeveelheid en de wasmachine gaat de volgende wasbeurten weer verder met het doseersysteem.

Annabel 18-07-2018

prima wasmachine

Was prima schoon en draait lekker stil. We kunnen het geluidsignaal uitzetten, dus ook 's nachts zonder eindsignaal wassen. Past veel in, maar zoveel van dezelfde kleur heb je vaak niet eens. Dus of dat per se nodig is, is de vraag.
Geschreven voor: Siemens WM16WH67NL