Siemens WM16WH67NL - Reviews

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

Nicole 03-05-2018

Siemens I-dos wasmachine

Wat een super fijne wasmachine. Het slimme doseersysteem werkt handig, net als het instellen van de tijd waarop ik de was klaar wil hebben. Inclusief ecoPerfect en speedPerfect functies en mijn was is stralend schoon. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Intelligent doseersysteem
  • EcoPerfect functie
  • Uitgestelde tijdfunctie
  • SpeedPerfect functie

Minpunten

• Wasmiddellade legen bij gebruik ander wasmiddel

Stephan 11-07-2018

Het is niet waar dat je eerst de wasmidellade moet legen bij gebruik van een ander wasmiddel.
Als je goed in de gebruiksaanwijzing leest, lees je dat je het i-dos doseersysteem doormiddel van de toetsen uit kunt schakelen zodat je er een ander wasmiddel in kunt doen.
Na de aparte wasbeurt zet je het i-dos systeem weer aan op de gewenste hoeveelheid en de wasmachine gaat de volgende wasbeurten weer verder met het doseersysteem.

David 19-11-2018

Stil voor een wasmachine, wast altijd goed schoon.

Zeer makkelijk in gebruik, heeft veel functies maar niet zodanig veel dat ik niet meer weet welke ik voor welke was moet gebruiken. De I-DOS werkt veel fijner dan ik had verwacht, je kunt ook instellen hoeveel hij mag gebruiken dus geconcentreerd wasmiddel kan ook gebruikt worden. Voor een wasmachine vind ik hem heel erg weinig geluid maken, zelfs wanneer ik hem op 1600 toeren laat centrifugeren. De mogelijkheid voor bediening met app is een leuke gimmick maar handiger dan ik had verwacht, makkelijk om even snel de resttijd te bekijken. hoef ik niet helemaal naar zolder te lopen.
Was resultaat is zelfs met de 15 minuten stand goed.

• Weinig stroom verbruik
  • Weinig water verbruik
  • Via App zichtbaar of hij klaar is
  • Wast goed schoon

ben echte kieskeurig 17-11-2018

Top wasmachine

Na dat ik twee andere orders geanuleerd heb ( samsung en siemens van 8 kg) heb ik uiteindelijk deze geweldige wasmachine gekozen. Ik zou geen andere wasmachine meer willen hebben als een Siemens.

Pluspunten

• automatische dosering
  • still
  • mooi
  • goede was resultaat
  • zuinig

Minpunten

• ik bel je als ik dat ondekt heb

Erik 01-11-2018

Fantastisch apparaat

Nu een aantal weken in gebruik. Een heel plezierig wasmachine met mooie vormgeving en eenvoudig te bedienen.

Pluspunten

• weinig geluid
  • doseert zelf het wasmiddel

Kevin1984 06-10-2018

Fijne wasrobot

Zeer tevreden over de wasmachine. De homeconnect functie is ideaal omdat de wasmachine in de garage staat en je op ieder moment kan zien wat de status is. Daarnaast “ is de idos functie fijn zodat je nooit teveel wasmiddel toevoegd. Daarnaast is het verbruik van water en stroom laag. Al met al een duurzaam apparaat met een grote capaciteit!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Annabel 18-07-2018

prima wasmachine

Was prima schoon en draait lekker stil. We kunnen het geluidsignaal uitzetten, dus ook 's nachts zonder eindsignaal wassen. Past veel in, maar zoveel van dezelfde kleur heb je vaak niet eens. Dus of dat per se nodig is, is de vraag.