Bosch Avantixx WVG30442

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Avantixx WVG30442 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Linda 29-12-2020

Wasdroger Bosch wvg30442nl

Geschreven voor: Bosch Avantixx WVG30442

Geweldige machine. Zo gemakkelijk in gebruik. Heb hem nu bijna een jaar. Hij is zo zuinig in gebruik. Weinig slijtage in kleding als je hem vaak gebuikt om te drogen. De handleiding is zeer gemakkelijk en heel vrouw vriendelijk. Ik ben condens droger gewend en dat was altijd een gedoe met water en pluizen. Nu pak ik de was eruit. Hang het nog even uit en het behoeft niet gestreken te worden. Geen water geen pluizenfilter schoonmaken. In de plastic rand van de deur blijven wel wat pluisjes achter. Maar even een doekje door de binnen kant en het is opgelost.

hensy 25-08-2019

was-droog cominatie

Geschreven voor: Bosch Avantixx WVG30442

Ik wil iedereen waarschuwen, dit apparaat droogt slecht. Het wast goed en is heel erg stil maakt dus geen lawaai

Pluspunten

• weinig lawaai

Minpunten

• slecht drogen
  • veel tijd

W.Smits 11-08-2019

Wascombinatie

Geschreven voor: Bosch Avantixx WVG30442

Een eerdere machine van Bosch heeft het meer dan 20 jaar volgehouden daarom een nieuwe gekocht van hetzelfde type

Pluspunten

• deze is energie zuinig
  • met water en stroom

Minpunten

• geen
  • geen

Rose 20-07-2019

Fijne was-droogcombinatie

Geschreven voor: Bosch Avantixx WVG30442

Ik heb deze machine gekocht omdat ik in een tinyhouse woon en dus maar beperkte ruimte heb. Dit apparaat is daarvoor een ideale oplossing. De machine is heel stil en wast en droogt goed. De programmakeuze is duidelijk en simpel, niet onnodig uitgebreid. Je kan een snel programma kiezen of juist de eco optie instellen. Wassen en drogen is makkelijk samen te stellen in één programma. De eco variant kan wel erg lang duren. Maar dat is voor mij nog niet echt een probleem geweest. Het apparaat is namelijk erg stil, dus je hebt er geen last van. Verder ziet het apparaat er prima uit. Ik heb nog geen minpunten kunnen ontdekken.

Pluspunten

• Stil
  • Duidelijk
  • Wasgoed komt er droog uit
  • Makkelijk te bedienen

hensky 07-05-2019

mevr

Geschreven voor: Bosch Avantixx WVG30442

gebruiksaanwijzing lastig en registratie veel gedoe verder denk ik dat 't een goed apparaat is, maar ik heb er pas 1 keer mee gewassen

Pluspunten

• wast goed

Minpunten

• progemeren

R 02-09-2018

Was droog combinatie die niet schoon wast en niet droogt...

Geschreven voor: Bosch Avantixx WVG30442

De was wordt niet schoon en de was wordt niet droog.
Voorwas programma en extra droogtijd al geprobeerd, nog steeds vlekken in de kleding en tafellakens die onze 12 jaar oude Indesit er wel uit kreeg en de was wordt ook met extra droogtijd niet droog. Geen idee waarom iedereen zo lyrisch is over dit apparaat terwijl het de twee dingen waar deze voor is, niet goed uitvoert.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• was wordt niet schoon
  • was wordt niet droog

Ronald Kool 22-08-2018

Geweldig handige combinatie wassen en drogen

Geschreven voor: Bosch Avantixx WVG30442

Heel veel mogelijkheden en toch eenvoudig te bedienen. Weinig geluid. Super resultaat. Ruimtebesparend.

Sam 02-07-2018

Handig 2 in 1, met goed resultaat

Geschreven voor: Bosch Avantixx WVG30442

Voordeel dat je geen wasmachine en droger meer nodig heb, dus meer ruimte.
Wasmachine is erg stil en combinatie met drogen werkt goed. Kunnen niet al te grote wassen in een keer in maar ben zeer tevreden.

Pluspunten

• 2 in 1
  • Drogen werkt ook goed
  • Verschillende soorten wasprogrammas

a.mulder 25-06-2018

eenvoudige bediening, wast mooi schoon,

Geschreven voor: Bosch Avantixx WVG30442

Deze machine wast mooi schoon, wast heel stil en is eenvoudig te bedienen. Voordeel vind ik ook dat je wassen en drogen apart kunt doen, maar ook aaneengesloten.
minpuntje: het balkje voor instellen mag iets duidelijker. Ik heb deze machine voor mijn schoonmoeder(89) gekocht en zij moet echt op haar knieën voor de machine.
Verder is hij helemaal perfect.

Pluspunten

• mooie schone was
  • drogen en wassen ook apart in te stellen
  • heel stil
  • mooie uitvoering
  • energiezuinig

Minpunten

• balk aan de voorzijde niet zo duidelijk

Karin 19-06-2018

Fijne machine

Geschreven voor: Bosch Avantixx WVG30442

Ik kocht deze machine omdat ik geen plek heb voor wasmachine en droger, het is de uitkomst voor mensen die geen ruimte hebben

Pluspunten

• Minder ruimte nodig
  • Toch wassen en drogen

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Koen 04-06-2018

Stil, zuinig en effectief apparaat

Geschreven voor: Bosch Avantixx WVG30442

Het is een optisch mooi apparaat met een duidelijk en doeltreffend bedieningspaneel. Voldoende functies en wasprogramma's om de diversiteit in stoffen en verontreiniging te kunnen wassen. De programmaduur van de meeste programma's is wel aan de lange kant (zo'n 3 tot 4 uur), maar daartegenover staat een zuinig apparaat en een goed was- en droogresultaat. Aan de programmatijd is te wennen en indien mogelijk kun je van de startuitstel gebruik maken om je programma einde te timen. Mocht je een kledingstuk toch snel nodig hebben kun je van het speedprogramma gebruik maken en heb je binnen no-time een opgefrist kledingstuk. Het geluid (zelfs tijdens centrifugeren) is ontzettend weinig. de trillingen zijn minimaal en dat maakt het mogelijk om zelfs in de nacht te kunnen wassen en drogen zodat je bij het opstaan kunt genieten van je schone kleding. Daarbij gezegd dat wij het apparaat op de badkamer hebben staan met gesloten deur en er een kleine gang tussen de badkamer en slaapkamer is waarvan beide deuren wel open staan. Wij hebben deze was-droog combinatie gekocht omdat we maar 1 apparaat wilden plaatsen en om optioneel te kunnen wassen en drogen achter elkaar zonder daar iets voor te hoeven doen. De kwaliteit van apparaat+wasresultaat en opties zijn van voldoende tegenprestatie voor de prijs en dat maakte het voor ons de juiste keuze. Het apparaat is nu even in bezit, maar wij verwachten nog lang plezier te hebben van deze was-droogcombinatie. Voor de mensen die twijfelen over het aanschaffen van een 2-in-1 apparaat, het doet echt niet af aan een gescheiden wasmachine en droger, maar het moet natuurlijk wel bij je gevoel passen.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Doeltreffend
  • Mooi Design

Minpunten

• Lange programmaduur voor standaard programma's

Freddy Velthuizen 24-05-2018

Echt weinig geluid

Geschreven voor: Bosch Avantixx WVG30442

Prima apparaat, het apparaat is energie zuinig en weinig veroorzaakt weinig herrie en in mijn geval is dat belangrijk omdat de wasmachine vlak bij de slaapkamer staat. ook makkelijk bedienbaar

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • programma's duidelijk leesbaar

Lucas 23-05-2018

Wasdroogcombinatie

Geschreven voor: Bosch Avantixx WVG30442

Goede kwaliteit en ziet er ook mooi uit. Droogt goed. Zelfs na het wassen komt het al redelijk droog eruit.

Lennard 10-05-2018

Goed werkende en stille machine!

Geschreven voor: Bosch Avantixx WVG30442

De machine werkt perfect naar wens. Daarnaast is de machine bijna niet te horen tijdens elk programma, zelfs het drogen, wat wij uiteraard zeer fijn vinden. Wij zijn tevreden met deze aankoop!

Pluspunten

• Stille machine
  • Variatie aan wasprogramma's
  • Duidelijke display

Minpunten

• Deur opent soms lastig

bas 10-05-2018

Bosch WVG30442NL

Geschreven voor: Bosch Avantixx WVG30442

Het apparaat doet wat hij belooft, simpele bediening en is lekker stil. Duidelijk overzichtelijk scherm.

Pluspunten

• stil
  • simpele bediening

Ellen 09-05-2018

Mooie stille was-droogcombinatie

Geschreven voor: Bosch Avantixx WVG30442

Het design van de was-droogcombinatie is mooi.
De was-droogcombinatie is erg stil en wast en droogt goed en snel. Duidelijk display.

Pluspunten

• Erg stil
  • Wast en droogt goed. Veel keuze programma's

M. Schuddeboom 25-04-2018

fijne stiile machine!

Geschreven voor: Bosch Avantixx WVG30442

fijne stille machine. niks op aan te merken. ruimte besparend door was-droog combinatie. mooie uitstraling. ben zeer tevreden!

Pluspunten

• stille machine
  • ruimte bsparend door combi was/ droog

MARJON UIT SOEST 19-04-2018

PERFECT EN STIL

Geschreven voor: Bosch Avantixx WVG30442

IK VIND DE KWALITEIT VAN ZOWEL WASSEN ALS DROGEN PERFECT EN ZEER STIL EN ZUINIG. APPARAAT IS NOG MOOI OOK.