ASKO W4096P.W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ASKO W4096P.W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

anjo 14-11-2019

veel programmas, geluid valt tegen

Geschreven voor: ASKO W4096P.W

Goede envoudige wasmachine, wast goed schoon, veel keuze in programmas, kan wasmachine nie aan zetten als de hond binnen is, geluid valt tegen.

Pluspunten

• eenvoudig
  • wastrommel ruime gaten voor vuilafvoer

Minpunten

• geluid

Officiele reactie van Atag 15-11-2019

Beste Anjo, bedankt voor deze review . Goed om te lezen dat de wasmachine van ASKO goed bevalt. Oorzaken van lawaai tijdens gebruik kunnen zijn onbalans in de wasgoed of de wasmachine staat misschien niet waterpas ? Mocht onbalans niet van toepassing zijn en de wasmachine staat goed waterpas is het misschien verstandig dat er gekeken wordt wat er aan de hand kan zijn. Wilt u dan uw gegevens mailen naar webcare@atagbenelux.com . Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ASKO.

Anja 01-01-2019

Groot,makkelijk bediening Industriemachine voor consument

Geschreven voor: ASKO W4096P.W

Het is een machine met technologie gemaakt voor de industrie, nu bereikbaar voor de consument. Duidelijke knoppen, machine geeft duidelijk aan wat hij wil doen. Pomp kan niet verstopt raken, omdat de machine dan zelf de andere kant op gaat lopen, en het voorwerp wat in de pomp zit "terugblaast"in de machine. Ook bijv. bh beugels zijn snel te verwijderen door een knop in de trommel die er snel uit te halen is. Hij is erg gemakkelijk in gebruik, mooie grote trommel.

Pluspunten

• grote trommel
  • makkelijk te bedienen
  • weinig kans op storing

Officiele reactie van Atag 02-01-2019

Beste Anja, bedankt voor uw goede beoordeling en dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Priscilla Webcareteam Asko.