Siemens WD15G442NL - Reviews

tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

Hella 09-06-2018

Siemens wd15g442nl

Ik ben zo blij met mijn nieuwe aankoop, helemaal geweldig!!
Bedieningsgemak.
Superstil.
Wasresultaat.
Droogresultaat.
Was bijvullen.
In 1 woord geweldig!!!!

Henri 06-06-2018

Was droog combinatie heel heel goed

Heb dit apparaat gekocht de was functie uitstekend. Drogen heel goed een wasdroogcombinatie voor een heel goede prijs

Pluspunten

• Wassen
  • Drogen

Minpunten

Dyon 10-03-2018

wast & droogt goed

Ik heb deze wasmachine nu 1 maand en ik ben tevreden. Wanneer de wasmachine aanstaat is hij stil al maakt hij wel iets meer geluid als mijn vorige Siemens S14:44 wasmachine. De was komt goed schoon eruit en het drogen gaat ook perfect! Was komt kurkdroog uit de droger. Ik heb een was/droog combinatie gekocht ivm weinig ruimte thuis. Vind het uitermate prettig om te weten dat ik toch af en toe mijn was kan drogen wanneer het nodig is. Ik zal deze functie niet wekelijks gebruiken en zal hierdoor minder energie verbruiken dan jaarlijks staat voorgeschreven. De kleren komen na het wassen al goed droog uit de trommel en aan de waslijn zijn de kleren binnen een halve dag / dag al helemaal droog. (ligt eraan wat voor stof het is) Wat wel jammer is, is wanneer de was klaar is, dat hij om de zoveel tijd blijft piepen totdat je de vuldeur opent. Dit was bij mijn vorige Siemens niet het geval. Die gaf maar 1x een piepgeluid. Je kunt het geluid wel zachter zetten of helemaal uit, maar dan wordt je ook niet gewaarschuwd wanneer de was klaar is. Voor de rest ben ik ontzettend tevreden.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Linda van Splunter 14-01-2018

Een geweldige aankoop

Dit is de beste wasmachine die ik ooit gekocht heb. Hij is makkelijk te bedienen en is vrijwel geluidloos. Dus echt een aanrader!

Pluspunten

• Vrijwel geluidloos
  • Eenvoudig te bedienen en zeer overzichtelijk.