Siemens WD15G442NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WD15G442NL op Kieskeurig.nl.

Schouw 25-12-2018

Tegenvallende tijdsduur was- en droogprogramma"s

Geschreven voor: Siemens WD15G442NL

Maand geleden deze wasdroogcombinatie gekocht. Bedieningsgemak voldoende,de tiptoetsen moeten redelijk hard aangetoetst worden. De was- en zeker de droogprogramma's duren heel erg lang.

Hella 09-06-2018

Siemens wd15g442nl

Geschreven voor: Siemens WD15G442NL

Ik ben zo blij met mijn nieuwe aankoop, helemaal geweldig!!
Bedieningsgemak.
In 1 woord geweldig!!!!

A H Pfundt 17-07-2019

was/droogcombinatie

Geschreven voor: Siemens WD15G442NL

wat een fantastisch apparaat, erg stil moest bij het eerste gebruik kijken of die nog aanstond en ja hoor hij was nog bezig.wassen en drogen gaat perfekt. ik ben er zeer blij mee [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lunel 15-06-2019

Heerlijk stil!

Geschreven voor: Siemens WD15G442NL

Heel blij met deze machine. De wasmachine staat in de keuken en het is dus erg fijn dat ie heerlijk stil is. Daarnaast heeft de machine veel verschillende wasprogramma's die geheel naar wens zijn aan te passen.

Hans en Mieke 18-04-2019

Super fijne machine!

Geschreven voor: Siemens WD15G442NL

een perfecte machine voor kleinbehuisden of een tweepsersoonsgezin. Inmiddels ruim een maand in gebruik en zouden geen andere machine/combinatie meer willen. Een zuinige, stille machine en schone en droge was in korte tijd

Jeannette 02-01-2019

Duidelijke display en gemakkelijke bediening.

Geschreven voor: Siemens WD15G442NL

Fijne wasmachine / droger combinatie.
Je kunt alles zelf instellen en bijna elke combinatie is mogelijk.

Pluspunten

• heel stil
  • kiest zelf de benodigde tijd en water

Minpunten

• droogprogramma is klaar, was nog niet droog ?

Celesta 29-12-2018

Topper

Geschreven voor: Siemens WD15G442NL

Ik heb hem nu een maand in huis en ben er zeer tevreden mee. Wasresultaten zijn prima en de droger nog niet veel gebruikt maar die is dus ook voor noodgevallen dus die moet ik nog leren kennen. Wasmachine staat in de badkamer die aan onze slaapkamer grenst maar is heel stil dus geen last van. Voordeel is dat je maar een plaats kwijt bent maar wél 2 apparaten heb.

Mila56 09-12-2018

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Siemens WD15G442NL

Deze machine staat bij ons in het keukendeel en is zoals beloofd heel stil in gebruik.
Prima was en droogresultaten.

jclaus 12-11-2018

Goed apparaat

Geschreven voor: Siemens WD15G442NL

Ik heb deze wasdroger nog maar kort, ben erg tevreden over de was en droog resultaten. Ook de service van Siemens is Top!

Jeffrey1982 26-09-2018

Zeer degelijk en stil

Geschreven voor: Siemens WD15G442NL

Wij hebben hiervoor een Bosch was-/droogcombinatie gehad waar wij ook erg tevreden over waren. Na 7 jaar stopte deze er helaas mee, en hebben wij niet voor reparatie gekozen, maar omdat er inmiddels weer zuinigere en stillere machines zijn gekozen om een nieuw apparaat aan te schaffen. Deze was-/droogcombinatie is nu drie dagen aan het draaien en hij komt zeer stil en degelijk over. De programma's zijn iets langer dan ons vorige apparaat, maar zijn daardoor wel zuiniger. Het droogresultaat is in orde, maar moet elke keer wel iets langer draaien dan de programmatijd.

Meijer 15-08-2018

Wasmachine droger

Prima machine alleen is deze hetzelfde als de Bosch type Bosch WVG30442NL
prijs van deze machine is 727 euro.
Ik heb de Siemens gekocht niet goed opgelet, dacht dat Siemens en Bosch uit elkaar waren
specificatie beide machines hetzelfde. Scheelt alleen een paar euro.

Henri 06-06-2018

Was droog combinatie heel heel goed

Geschreven voor: Siemens WD15G442NL

Heb dit apparaat gekocht de was functie uitstekend. Drogen heel goed een wasdroogcombinatie voor een heel goede prijs

Pluspunten

• Wassen
  • Drogen

Minpunten

Dyon 10-03-2018

wast & droogt goed

Geschreven voor: Siemens WD15G442NL

Ik heb deze wasmachine nu 1 maand en ik ben tevreden. Wanneer de wasmachine aanstaat is hij stil al maakt hij wel iets meer geluid als mijn vorige Siemens S14:44 wasmachine. De was komt goed schoon eruit en het drogen gaat ook perfect! Was komt kurkdroog uit de droger. Ik heb een was/droog combinatie gekocht ivm weinig ruimte thuis. Vind het uitermate prettig om te weten dat ik toch af en toe mijn was kan drogen wanneer het nodig is. Ik zal deze functie niet wekelijks gebruiken en zal hierdoor minder energie verbruiken dan jaarlijks staat voorgeschreven. De kleren komen na het wassen al goed droog uit de trommel en aan de waslijn zijn de kleren binnen een halve dag / dag al helemaal droog. (ligt eraan wat voor stof het is) Wat wel jammer is, is wanneer de was klaar is, dat hij om de zoveel tijd blijft piepen totdat je de vuldeur opent. Dit was bij mijn vorige Siemens niet het geval. Die gaf maar 1x een piepgeluid. Je kunt het geluid wel zachter zetten of helemaal uit, maar dan wordt je ook niet gewaarschuwd wanneer de was klaar is. Voor de rest ben ik ontzettend tevreden.

Linda van Splunter 14-01-2018

Een geweldige aankoop

Geschreven voor: Siemens WD15G442NL

Dit is de beste wasmachine die ik ooit gekocht heb. Hij is makkelijk te bedienen en is vrijwel geluidloos. Dus echt een aanrader!

Pluspunten

• Vrijwel geluidloos
  • Eenvoudig te bedienen en zeer overzichtelijk.