Siemens iQ500 WM14T590NL - Reviews

Beste deals -12% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 198 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 WM14T590NL op Kieskeurig.nl.

M. Reesink 27-11-2017

Fijne machine, heel stil

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

Ik ben erg blij met deze wasmachine: hij heeft een grote trommel (8 kilo!), maakt weinig geluid en is zuinig met water en stroom. Het display is uitgebreid, maar heel gebruiksvriendelijk. Een groot pluspunt is dat hij bij elk programma verschillende variaties biedt en daarbij aangeeft of je daarmee meer of minder water en/of energie gebruikt. Ten slotte is voor mij als thuiswerkende freelancer een groot voordeel dat hij ontzettend stil zijn werk doet en ook niet irritant gaat staan piepen als hij klaar is. Dat doe ik zelf ook niet. :-)

Ineke 26-06-2018

Super wasmachine van Siemens

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

Ik heb deze wasmachine van Siemens gekocht, makkelijke bediening met heel veel mogelijkheden, maakt weinig geluid!
Ben er Super blij mee,

WimNeeleman 23-01-2018

Mooie wasmachine met heel veel mogenlijkheden

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

Ter vervanging van onze oude wasmachine en droger,nieuwe Siemens artikelen gekocht,een hele goede koop geweest.

Pluspunten

• Mooi artikel met veel mogenlijkheden
  • Mooi apparaat.

Anneke 07-12-2017

Grote trommelinhoud 8 kg ,degelijke kwaliteit , zuinig.

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

Heb de machine gekocht , omdat het een machine van de betere kwaliteit is . De verkoper raadde me deze machine aan omdat er weinig storing bij voorkomt .Ook vind ik een grote trommel inhoud belangrijk , ik hoef dan niet zo vaak de machine aan en dat is ook weer voordeliger in de energie kosten.

Pluspunten

• vlekken programma
  • ecoprogramma

Minpunten

• geen kleine was op 60 graden

TRSWitgoed.nl 24-05-2020

Beste Anneke,

Volgens de gebruiksaanwijzing is de 60 gr was te verkorten d.m.v. de speed functie.
Een 60 gr was heeft dan een wastijd van 106 minuten.

MVG
Toon de Ruiter
TRSWitgoed.nl

Mevr Sweegers 12-11-2017

Zeer gebruiksvriendelijk en efficiënt apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

Zeer gebruiksvriendelijk apparaat, doet wat t beloofd. Stil, zuinig en mooi om te zien. Was komt schoon en fris uit de machine. Duidelijke handleiding.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Mooi

A. Glastra 31-05-2018

Zeer stil

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

Top machine,lekker stil, zeer makkelijk te bedienen door touchscreen zelfs geen boekje nodig gehad. Perfect die grote deur opening.
En mooi strak design

Pluspunten

• Zeer stil
  • Makkelijke bediening

E.C.M.C. Ootes 04-05-2018

wasmachine voorlader

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

De wasmachine biedt veel mogelijkheden en heeft desondanks een eenvoudige bediening.
De vormgeving is ietwat eenvoudig, maar daar staat tegenover dat hij energiezuinig wast.
Het is daarom dat ik de machine zal aanbevelen bij familie en kennissen.

Corl 09-03-2021

Fraai apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bevalt prima. Mooi en handig bedieningspaneel.

Jurrien 19-02-2021

Lekkage

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

Een perfecte droger. Grote capaciteit.
Helaas veel te snel lekt de droger nu water.
Machine schoongemaakt. Filter en deur rubber vervangen maar nog steeds lekkage. Dit mag niet bij een machine van 3 jaar oud.

Pluspunten

• Grote capaciteit 8 kg

Minpunten

• Lekkage

Anneke 21-01-2021

goede keus

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De monteur die onze oude wasmachine bekeek raadde aan een Siemens wasmachine te kiezen. En na raadplegen van een site en enig overleg met de verkoper heb ik voor dit apparaat gekozen. Ik ben er heel tevreden over, na enig gepuzzel in de handleiding.

Boti 06-12-2020

Mogelijk 4.5

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine, makkelijke bediening, grote opening, tevrede over wasresultaten.
Was gewend aan 1600 toeren wasmachine, moest even wennen, energie en water verbruik moeilijk te beoordelen. Signaal, bijvoorbeeld einde was, had wel luider gemogen

Siemens 09-11-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Perfecte machine. Veel mogelijkheden. Makkelijk te bedienen.

V.d.zalm 04-08-2020

Uistekend

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In deze prijsklasse een uitstekende wasmaschiene makkelijk te bedienen en een geruisloze motor een aanrader

Wasmachine iQ500 21-07-2020

geavenceerde vormgeving

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine ziet er mooi uit en is gemakkelijk te bedienen. Je ziet in een keer alle belangrijke gegevens zoals tijd,temperatuur en toerental.

Anoniem 09-07-2020

Prima wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eenvoudig te bedienen, duidelijk display, is stil en wast prima. Voordeel is het speedprogramma waardoor de meest was binnen een uur klaar is.

Siemens IQ500 08-07-2020

Top wasmachine.

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine nu een week in gebruik. Na 2-3 gewassen te hebben al helemaal aan gewend. Handig tiptoets display en alles wijst zichzelf. Fijne 8kg trommel. Waren 5 kg gewend.
Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding.
Kortom een top wasmachine.
Aanbeveling.

Heidi 02-07-2020

Wasautomaat WM14T590NL

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prachtige wasautomaat. Energie zuinig, was super schoon, stil, mooi design. Tegelijk aangeschaft samen met de Siemens condensdroger WT46G492NL mooie set samen. Wassen is nu echt een feestje geworden!

Hoffman 25-06-2020

Heerlijk schoon en stil!

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne en stille machine! Eenvoudig te bedienen via het touchscreen en draaiknop. Voldoende programma's om alle soorten wasgoed te wassen. Zelfs een handwasje centrifugeren, perfect.
Heel erg blij mee!

Julia 18-06-2020

Toppertje!

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een geweldige wasmachine. Schone was en geruisloos apparaat.
Een aanrader!

Nelly 17-06-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de wasmachine nu ruim een week en ben er erg tevreden mee. Wast prima en is heel wat stiller dan onze vorige.