Bosch Serie 6 WAT284B2NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 57 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 WAT284B2NL op Kieskeurig.nl.

Ansje 17-05-2019

Mooie wasmachine, makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT284B2NL

Goeie wasmachine die doet wat ie moet doen. Veel mogelijkheden, ook fijn dat er een anti allergie programma op zit. Makkelijk te bedienen met vele keuze mogeĺjkheden. Maakt weinig geluid.. Ben er heel blij mee. Grote wasjes kleine wasjes gooi maar in de wasmachine 😉😉

• Duidelijke display veel mogelijkheden

H.F Heeren 07-06-2018

Duidelijk display

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT284B2NL

Is zeer stil tijdens wassen, en makkelijk in gebruik. display lekker groot en duidelijk. een aanrader.

Pluspunten

• stil tijdens gebruik
  • duidelijke handleiding

mohamed 05-04-2018

groot scherm

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT284B2NL

Ik vind de producten van Bosch een goede merk ik heb alles van Bosch thuis en de producten zijn fijn om te gebruiken. Ik heb nooit klachten over de producten van Bosch.

J Dupain Sr 02-06-2020

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT284B2NL

Nog te kort in gebruik om alle aspecten te beoordelen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marleen 31-05-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT284B2NL

Heel tevreden met deze aankoop, wast goed schoon, is stil, past veel in, ook op lager toerental (i.v.m. trillingen op houten vloer) wordt de was goed gedroogd! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marleen 24-05-2020

Tevreden!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT284B2NL

Wast goed schoon, is stil, ook op lager toerental wordt de was goed gedroogd. Telefonisch contact met de servicelijn van Bosch voor advies over de aanschaf was ook goed. Wij zijn tevreden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

a.wijlaars 13-05-2020

Bosch wasmachine WAT284B2NL

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT284B2NL

prima wasmachine en wast natuurlijk goed schoon, maar produceert weinig geluid, wat wel zo prettig is. Je kan hem zo instellen dat s'morgens de was al klaar is,
Ik had voorheen ook een Bosch, maar deze bevalt me nog beter, niet dat de vorige slecht was. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Theo 07-02-2020

stil en uitstekend wasresuktaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT284B2NL

Verassend stil en een uitstekend was resultaat [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

DanEv 27-01-2020

Topper !

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT284B2NL

Na een AEG te hebben gehad die het veel te kort heeft gedaan, nu deze Bosch. Wat een genot ! Geen gedoe meer met een trommel die van links naar rechts uit het lood rammelt tegen de binnenwand. Heb hem nu 2 weken , vooralsnog helemaal super. 5 sterren zou het kunnen worden als ik ook mijn zware truien heb gewassen en alles goed blijft gaan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Richard 28-12-2019

Was komt nat uit de machine bij progamma extra snel

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT284B2NL

Wij hebben altijd al een BOSCH WASMACHINE GEHAD TOT TEVREDENHEID MAAR DIT IS DE LAATSTE BOSCH, bij het programma extra snel als je een trui of broek alleen wilt wassen komt het er zeiknat uit.
Het programma centrifugeren werkt niet zeggen de verkopers bij bcc dit klopt want je kunt niet apart centrifugeren, staat er wel o maar kan niet bij deze wasmachine.
Bosch gebeld en het advies wat meer handdoeken bij je broek of trui stoppen dan werkt het beter.

Minpunten

• Was kom nat uit machine bij extra snel
  • je kunt niet apart centrifugeren werkt niet

Emma 20-12-2019

prima wasmachine die van BOSCH. !

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT284B2NL

zeer tevreden tot nu toe . mooi stabiel machientje , bijna geen geluid.
en wast schoon. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mirjam 14-12-2019

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT284B2NL

De wasmachine is binnen 3 maanden al 2x kapot gegaan. Eerst het rubber losgeschoten met lekkage tot gevolg en momenteel zit er een storing in die niet bekend is... maandag moet de monteur het proberen te vinden. Zoveel spijt van deze aankoop!!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

ruuddb 07-12-2019

Onduidelijke wasprogrammas

Recent Bosch wat284b2nl gekocht en nu al spijt
1. Centrifugeert niet automatisch maar blijft hangen op 1 minuut
2. 2 a 3 kg was duurt bijna 3 uur??? etc
Onduidelijk wel programma voor welke was bijv witte was of bonte was

Minpunten

• onduidelijke en langdurige programmas

Officiële reactie van Bosch 09-12-2019

Neem svp contact met onze servicedienst via 088 - 424.40.10, keuze 1, 24/7 bereikbaar. Groet, Lisette van Bosch Home

Anoniem 19-11-2019

wat bedoeld U?

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT284B2NL

prima machine, registreren garantie voor motor was moeilijk
maak een knop garantie in hoofdmenu en laat registreren zonder account aanmaken [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Daniel 16-11-2019

Prima wasmachine!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT284B2NL

Sinds 3 weken in huis, prima functionele wasmachine. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Peter 04-11-2019

Wasmachine Eco Silence Drive Serie 6

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT284B2NL

Kwalitatief goed apparaat. Erg stil ook bij centrifugeren. Goede service van BCC. Eenvoudige bediening. Er zou een aanwijzing bij moeten zijn hoeveel wasmiddel er gebruikt moet worden bij kleine wasjes

Pluspunten

• geluid
  • afmetingen

Minpunten

• hoeveelheid wasmiddel bij kleine wasjes

Super Bosch wasmachine 30-10-2019

Hele fijne, rustige en zuinige wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT284B2NL

Onze oude Bosch wasmachine heeft 15 jaar zijn dienst gedaan. Vandaar weer een Bosch. Deze nieuwe bevalt goed, eenvoudige instellen en stil. Erst keer katoen op 40 graden duurt 2,5 uur. Maar toen speed instelling gebruikt en naar 1 uur klaar en net zo schoon.

Sebastiaan 30-10-2019

Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT284B2NL

Machine werkt goed! Ongelofelijk stil, de motor is niet te horen boven het geluid van het stromende water of het bewegende wasgoed. Wast schoon. Programma's zijn in het begin wennen, maar de instelbaarheid is prima, en de indicatie hoeveel energie verbruikt word is erg behulpzaam [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rene 24-10-2019

Makkelijk bedienbaar

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT284B2NL

Goede prijs voor een goed apparaat
Bediening is erg makkkelijk en het apparaat ziet er goed uit zonder te veel toeters en bellen

Pluspunten

• Bedieningsgemak

Minpunten

• Nog niet ondekt

Stichting Egelopvang Roosendaal. 21-10-2019

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT284B2NL

Prima wasmachine, we hebben een Egelopvang en daardoor veel handdoeken te wassen, in de drukke periode wassen we wel 2 wassen per dag en de machine doet gewoon wat van hem verwacht wordt. om dat mijn eigen was ook in dezelfde wasmachine gewassen moest worden hebben we besloten om er nog eenzelfde aan te schaffen, we zijn een nonprofit organisatie die geheel op vrijwilligers draait en bestaat van donaties en giften hebben we hier even voor moeten sparen. maar het is een prima wasmachine nu gaan we nog voor een nieuwe droger sparen, de oude heeft ook zijn beste tijd gehad.

Pluspunten

• doet wat van hem verwacht wordt