Siemens iQ500 WM14T6H6NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 WM14T6H6NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

H 09-07-2019

Siemens wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Onze wasmachine van het merk Siemens had het na 16 jaar begeven voor ons een reden om weer voor dit merk te gaan.
Via de site van Coolblue de test gedaan welke wasmachine past bij mij en uit één van ze deze gekozen .
Even wennen (2 dagen) maar tot nu toe prima.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • weinig geluid
  • geeft aan wanneer hij klaar is

Minpunten

• uitleg op papier is te summier. (zoekplaatje)

Danielle 09-07-2018

Paar maanden in bezit

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Na mijn eerdere review kom ik terug op 1 puntje. De optie zelfdosering is toch niet wat ik ervan had gedacht. De was komt er niet fris en lekker ruikend uit. Het is wel schoon, maar het geeft meer de geur van mijn vorige machine waarom ik hem juist heb weg gedaan.
Als ik nu een lekker geurende was wil gebruik ik dus het zelf vulbare bakje.

Minpunten

• Zelf dosering werkt niet naar behoren

HD 07-06-2018

Zeer stil, veel opties

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Gekocht vanwege de vele opties zoals i-dos en WiFi. Ook de energiezuingheid en de lage db’s zijn zeer aantrekkelijk.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • i-Dos en Wifi
  • Zeer stil

Minpunten

• Helaas geen strijkfunctie, het enige wat ontbreekt

Vikin 03-06-2018

Prima wasmachine met veel digitale functies

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Prima wasmachine. Maakt niet veel geluid. Kleding komt er mooi schoon uit. De wasmachine kan in de gaten gehouden worden door middel van een app op je smartphone.
I-dos systeem werkt goed maar is alleen te gebruiken voor 1 type wasmiddel. Het zou praktischer zijn geweest als het systeem 2 type wasmiddelen kon doseren (voor wit en bonte was). Het idee is namelijk dat je de bak vult met 1 liter wasmiddel en dat het verder zijn werk doet. Maar bij het doen van een ander type was moet de bak weer leeggehaald worden. Een oplossing zou zijn om voor een andere wassoort het I-dos systeem uit te schakelen en de wasmiddel via de handmatige lade te doseren.

Pluspunten

• wast kleding goed schoon
  • is stil voor een wasmachine
  • is verbonden met de Wifi

Minpunten

• I-dos kan alleen 1 type wasmiddel doseren

G.J. van den Toorn 13-05-2018

Siemens WM14T6H6NL iQ500 iSensoric

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Het apparaat is nu 3 dagen in mijn bezit, als opvolger van een andere Siemens wasmachine die het 28 jaar heeft volgehouden. De machine ziet er goed uit en voelt degelijk aan. Wel wat veel elektronica waar ik, ondanks dat ik al ruim 25 jaar werkzaam ben in de IT, niet zo'n fan van ben in huishoudelijke apparaten. Ben benieuwd of die elektronica het ook 28 jaar uithoudt!
Maar voor nu: de bediening is simpel en ik kan de machine zelfs vanaf mijn telefoon bedienen (waar dat overigens voor nodig is mag Joost weten; ik vermoed dat ik mijn wasgoed niet via mijn telefoon in de machine kan stoppen, dus ik moet toch echt bij het apparaat zelf zijn). De was komt er erg schoon uit en ook behoorlijk droog. Zelfs tijdens centrifugeren maakt de machine nauwelijks geluid. Al met al ben ik erg tevreden met deze wasmachine en hoop dat de elektronica net zo degelijk blijkt als de spreekwoordelijke degelijkheid van Duitse (mechanische) techniek.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Erg schoon wasresultaat
  • Was komt er behoorlijk droog uit
  • Voelt degelijk aan
  • Deur wordt direct na het wassen gedeblokkeerd

Minpunten

• Meer elektronica dan nodig voor een wasmachine

Danielle 21-03-2018

Mooie, stille en gewoon een hele fijne wasmachine!

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Ik vond het belangrijk dat hij stil was omdat hij naast onze slaapkamer staat. Dat is hij!
Verder vind ik het fijn dat er lekker veel in la. Het gebruik in combinatie met de app op je telefoon èn dat je er nog wat in kunt stoppen als hij al aan het draaien is vind ik superfijn. De wasmachine is zelfdoserend: nooit meer twijfelen of je er teveel of te weinig wasmiddel in doet.
Ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Stil
  • Nadat hij al aan staat kun je er nog wat bij doen
  • Groot (8 kg)
  • Makkelijk in gebruik
  • Zelf doserend

Minpunten

• De brede rubberen rand, die moet je droogmaken.

Iris 05-03-2018

Fijne machine!

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Hele fijne machine. Prettig in gebruik, makkelijk maar veel opties. Voldoet aan onze verwachtingen. Is zoals we gehoopt hadden ook echt stil.

Pluspunten

• Stil

Al 25-02-2018

Super stil

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Alles waar wij naar zochten vonden wij bij dit model, alleen kregen we er wel WiFi bij
Machine al een paar keer gebruikt. Lekker stil en met het touchmenu is de bediening een makkie

Pluspunten

• Lekker stil
  • Handig touchscreen

Minpunten

• Snoer net te kort voor een trekschakelaar

Eleanora 09-01-2018

Blij met supermoderne nieuwe samsung wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Deze wasmachine heb ik gekocht nadat mijn oude wasmachine het 1 dag voor kerst begaf. Ik ben nu superblij met de nieuwe wasmachine. Ik heb op advies van de winkel waar ik hem heb gekocht (Apollo almere) voor het merk Siemens gekozen. Ook mijn moeder van 64 bevestigde dat siemens een goed witgoed merk is en degelijke machines maakt.
Dit model heeft een super mooi touchscreen en je kunt precies instellen wat je wilt. Het IDOS systeem kan apart voor de wasmiddel en wasverzachter automatisch bepalen hoeveel je nodig hebt voor de was die je op dat moment draait. Zo hoef je niet iedere keer wasmiddel/wasverzachter. je kunt dat ook uitzetten als je bijvoorbeeld waspoeder gebruikt. Daarnaast heeft deze machine de mogelijkheid om via een app op je telefoon de wasprogramma's in te stellen en te starten. De machine maakt heel weinig geluid, alleen centrifugeren hoor je een beetje, de rest doet me denken aan een electrische auto... zo stil.
Het doen van de was is nu echt leuk geworden!

Pluspunten

• erg stil
  • mooi design
  • maakt goed schoon, ook bij kort programma
  • IDOS automatisch wasmiddel systeem
  • bediening via app is leuk

Minpunten

• openen van klepje voor het filter is wat onhandig

John 04-01-2018

Wasmachine

20 jaar een wasmachine gehad van Siemens
Beste die er bestaan
Ik heb alles van Siemens gasfornuis droger wasmachine

Inge 30-11-2017

Stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Deze wasmachine gekozen omdat de prijs met de functies op de wasmachine ons erg aansprak. De wasmachine is erg stil, heeft een idos functie en is te besturen via de app. Ziet er erg chique uit ook door de touch knoppen.

Pluspunten

• erg stil
  • idos functie is erg handig

Minpunten

• niet veel speciale programma keuzes