Siemens WM14T6H6NL - Reviews

8 kg vulgewicht
Kleur(en)
wit

Eleanora 09-01-2018

Blij met supermoderne nieuwe samsung wasmachine

Deze wasmachine heb ik gekocht nadat mijn oude wasmachine het 1 dag voor kerst begaf. Ik ben nu superblij met de nieuwe wasmachine. Ik heb op advies van de winkel waar ik hem heb gekocht (Apollo almere) voor het merk Siemens gekozen. Ook mijn moeder van 64 bevestigde dat siemens een goed witgoed merk is en degelijke machines maakt.
Dit model heeft een super mooi touchscreen en je kunt precies instellen wat je wilt. Het IDOS systeem kan apart voor de wasmiddel en wasverzachter automatisch bepalen hoeveel je nodig hebt voor de was die je op dat moment draait. Zo hoef je niet iedere keer wasmiddel/wasverzachter. je kunt dat ook uitzetten als je bijvoorbeeld waspoeder gebruikt. Daarnaast heeft deze machine de mogelijkheid om via een app op je telefoon de wasprogramma's in te stellen en te starten. De machine maakt heel weinig geluid, alleen centrifugeren hoor je een beetje, de rest doet me denken aan een electrische auto... zo stil.
Het doen van de was is nu echt leuk geworden!

Pluspunten

• erg stil
  • mooi design
  • maakt goed schoon, ook bij kort programma
  • IDOS automatisch wasmiddel systeem
  • bediening via app is leuk

Minpunten

• openen van klepje voor het filter is wat onhandig

John 04-01-2018

Wasmachine

20 jaar een wasmachine gehad van Siemens
Beste die er bestaan
Ik heb alles van Siemens gasfornuis droger wasmachine

Inge 30-11-2017

Stille wasmachine

Deze wasmachine gekozen omdat de prijs met de functies op de wasmachine ons erg aansprak. De wasmachine is erg stil, heeft een idos functie en is te besturen via de app. Ziet er erg chique uit ook door de touch knoppen.

Pluspunten

• erg stil
  • idos functie is erg handig

Minpunten

• niet veel speciale programma keuzes