AEG L8WE06CS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L8WE06CS op Kieskeurig.nl.

Middendorp01! 11-04-2021

Top was en droger in 1

Geschreven voor: AEG L8WE06CS

Een topper van een machine heel erg blij mee !! Hij wast perfect en droogt super . Er zit een speciale knop op van kreukvrij .

K.R. 16-01-2021

Super!

Geschreven voor: AEG L8WE06CS

Sinds kort de AEG was-droog combinatie. Moet nog wel een beetje wennen maar ik ben enthousiast. Wassen gaat goed en er zitten heel veel verschillende programma's op die ik nog niet allemaal heb geprobeerd en bij het drogen van de was is het ook echt droog. En een voordeel is, je hebt maar 1 apparaat staan die er ook nog eens goed uitziet.
Maar bij een groot huishouden raad ik een was-droogcombinatie niet aan. Duurt toch langer dan met 2 losse apparaten.

KJansen 22-12-2020

Super Combi Wasmachine

Geschreven voor: AEG L8WE06CS

Dit is echt de beste wasmachine dat ik ooit heb gehad, het werkt super en is zeer efficient. Een echte aanrader.

Els 22-05-2020

Het was en droogt

Geschreven voor: AEG L8WE06CS

Tevreden met mijn was/droogcombi. Was een beetje bang dat hij niet zo goed zou drogen als een aparte wasdroger. Na 2x wassen en drogen ben ik helemaal tevreden

scvtilburg 30-11-2019

Prima keuze!

Geschreven voor: AEG L8WE06CS

We stonden voor de keuze alleen 'n nieuwe droger aanschaffen of tóch maar gaan voor de was-droogcombinatie. We kozen voor de combinatie, waar we tot nu toe méér dan tevreden over zijn. Zowel de was- als de droogresultaten zijn uitstekend. Uiteraard duurt het totale programma van wassen én drogen een stuk langer dan we gewend zijn met de afzonderlijke beurten. Maar we hebben absoluut geen spijt van onze keuze, ook al was onze oude wasmachine van 7 jaren oud nog goed. Ook onze badkamer oogt nu een stuk overzichtelijker met maar één apparaat.

Ras 24-08-2019

Zeer tevreden

Geschreven voor: AEG L8WE06CS

Ik was op zoek naar een was/droog combinatie. Na intensief vergelijken is mijn keuze gevallen op dit product. De redenen waarom ik hiervoor heb gekozen zijn de mogelijkheden van het apparaat. De verschillende programma's (speciaal voor wol), het stomen en de okomix technology.

Pluspunten

• Wassen en drogen naar behoren
  • Stomen om nare luchtjes te verwijderen
  • Stijlvolle design
  • Okomix technology

Minpunten

• s'nachts drogen veroorzaakt geluid overlast
  • Sommige programma's (wassen en drogen) duren lang

Marco 22-08-2019

prettig machine, grootte inhoud 10 kg

Geschreven voor: AEG L8WE06CS

erg interesante wasmachine, veel mogelijkheden, Tip bij pluisjes, gewoon rand met handveger schoonvegen.

komt er droog uit en opvouwen.

Marc 15-08-2019

Prima machine

Geschreven voor: AEG L8WE06CS

Prima was/droog combi. Wat negatieve reviews gelezen voor aanschaf, maar die wezen meer naar ondeskundig gebruik.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Tijd verminderen voor minder grote wasjes
  • Aanzetten voor het slapen, ochtend alles droog

Jan 15-08-2019

Eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: AEG L8WE06CS

Deze was /droog combinatie werkt verrassend eenvoudig. Hij wast en droogt erg goed. Kastdroog is ook echt kastdroog. Wat me ook opviel is dat hij erg stil is.

Pluspunten

• Eenvoudig

Peter Gatzen 15-08-2019

In één woord: Fantastisch!

Geschreven voor: AEG L8WE06CS

Het apparaat werkt super. Ik was gewaarschuwd dat wasdroogmachines niet ideaal zijn...niets is minder waar...deze machine werkt fantastisch. Natuurlijk moet je opletten en de was splitsen...maar echt geweldig!

Pluspunten

• Was en drogen in één handeling
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• programma duurt vanzelfsprekend langer

ACH 24-07-2019

Wasdroogcombinatie

Geschreven voor: AEG L8WE06CS

Ik heb dit apparaat gekozen vanwege de diverse programma's, de grote trommel en de stoom optie. Ben zeer tevreden over - maakt niet veel herrie en is makkelijk te bedienen.

Willems 15-01-2019

Zeer slechte machine voor Energie en Milieu.

Geschreven voor: AEG L8WE06CS

Na elke droging met je een extra programma (CLE) draaien en 1x per maand moet je de machine LEEG op hoge temperatuur een programma draaien om te voorkomen dat door de pluizen (van het drogen) het filter verstopt raakt en kan er bacteriëngroei !! ontstaan in de trommel en kuip.
Zal duidelijk staan dat dit zeer veel water en stroom kost! A-Label???
Nergens op verkoopbrochures staat dit vermeld en ook de verkopers weten of zeggen dit niet. Het staat pas vermeld in de handleiding op pagina 33 en 36.
Dus de informatie is pas NA aankoop beschikbaar!!
Een "aanwinst" voor het klimaat.

NaomiHend 11-01-2019

rein man

Geschreven voor: AEG L8WE06CS

na het draaien bij 1600 omwentelingen per minuut is de was al goed gedroogd. Maar het feit dat ik kleding tot 6 kg zonder onderbreking kan wassen en drogen is de hamer. Maar ook de capaciteit voor een zuiver wasproces is gigantisch. Ik krijg regelmatig 10 kg wasgoed van onze kleine familie.

Minpunten

• het drogen duurt lang

Jessy Me 28-05-2018

2in1

Geschreven voor: AEG L8WE06CS

Super handig 2in1. Mooi groot/ruim. Enige nadeel de rubberlucht gaat er maar niet uit met t droog programma. Normaal ruikt je huis en was met een droger naar frisse was....hier naar rubber. Gelukkig zit er een reinigingsprogramma op, zo dat de pluisjes uiteindelijk verdwijnen. Duurt ongeveer 5 minuutjes.

vrolijk 02-05-2018

fijne machine

Geschreven voor: AEG L8WE06CS

Het is een fijne wasmachine, wij zijn er hier heel blij mee. De was gaat in de machine en komt er 4 uur later gewassen en gedroogd uit. Alleen nog maar vouwen en de kast erin. Het enige minpunt voor ons is dat er geen pluizenfilter opzit. Veel kleding zit onder de pluisjes als het uit de machine komt. Op de machine zit een anti- pluizenprogramma. Maar dit is niet heel ideaal.

Pluspunten

• snel droog
  • fijne programma's

Minpunten

• geen pluizenfilter