LG FH4J6QS7

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG FH4J6QS7 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

D.Duinkerke 06-11-2017

Een super fijn apparaat!

Geschreven voor: LG FH4J6QS7

Ik heb deze wasmachine nu een kleine week in huis. Tot nu toe erg tevreden! Prachtig apparaat en voldoet absoluut aan mijn verwachtingen. De was ruikt heerlijk fris na een wasbeurt. Ook komt de was een stuk droger uit de machine dan bij mijn vorige wasmachine. Heel erg veel keuze uit programma's. De eerste dagen het boekje er even bij gehouden. Nu een kleine week verder ben ik er al helemaal aan gewend.

Absoluut heel erg tevreden met mijn aankoop!

Pluspunten

• Voldoet aan verwachting
  • Stil
  • Makkelijk te bedienen
  • Energie zuinig
  • Goed wasresultaat

Minpunten

• Tot nu toe Geen!

Luvy 26-07-2017

gebruiksaanwijnzing, stoomfunctie

Geschreven voor: LG FH4J6QS7

De gebruiksaanwijzing is incompleet, er ontbreekt hoe de deur van de wasmachine te openen. Verder is het nog storender dat de hele gebruiksaanwijzing voor de stoomfunctie ontbreekt.
Navraag bij de klantenservice levert uiteindelijk op dat deze alleen op 60 graden binnen de programma's babycare en allergie te gebruiken is, dus zeker niet om zoals gesuggereerd jouw wollen truitje even op te frissen!
Stoomfunctie hiermee een wassen neus!
Ook uiterst storend dat het advies van de klantenservice is om geregeld on line te bekijken of er updates voor de gebruiksaanwijzing zouden zijn, fat wil je toch niet!
Jammer, want los van deze problemen lijkt de wasmachine an sich prima!
High expectations, low service?

Pluspunten

• in de basis een goede wasmachine
  • geen

Minpunten

• incomplete gebruiksaanwijzing
  • stoomfunctie wassen neus
  • weinig klantgericht, smoesjes gebruiksaanwijzing

adrie3 09-08-2017

Yes gelukt ! Bij SmartTink logo NEE zeggen . Bij TagOn ja zeggen .
Wel een ANDROID NCF toestel gebruiken !

adrie3 07-08-2017

Het downloaden van het appje werkt ook niet .