Samsung WW70J5585MW/EN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW70J5585MW/EN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Anouk 25-06-2019

Lekker geruisloos wassen in extra grote trommel

Geschreven voor: Samsung WW70J5585MW/EN

Prijs kwaliteitverhouding perfect. Schone was! Mooie machine met ruime vulopening voor totaal 7 kg was

MaritvD 16-02-2019

Prachtige machine voor mooi bedrag

Geschreven voor: Samsung WW70J5585MW/EN

Zeer mooie machine, duidelijk scherm en bediening. Bruikbare wasprogramma’s met zelfs een extra korte om eventueel wat op te frissen.

• Duidelijk in gebruik
  • Energiezuinig
  • Bubble technologie
  • Kort programma

Minpunten

• Korte afvoer pijp

V.J. 15-08-2018

DOE HET NIET, SLECHTE SERVICE SAMSUNG

Geschreven voor: Samsung WW70J5585MW/EN

ik heb een samsung machine gekocht en na 3.5 jaar hield hij er mee op. het onderdeel was niet meer te leveren en nu kan ik mijn machine weg gooien. geen service of coulance vanuit samsung.
dan kun je 10 jaar garantie geven op de motor maar als je dus na een paar jaar een ander probleem hebt zit je met een probleem.
een beetje hetzelfde dus als de updates van de telefoons die ze na een jaar niet meer uitbrengen.

Minpunten

• geen service vanuit samsung
  • geen service vanuit samsung
  • geen service vanuit samsung
  • geen service vanuit samsung
  • geen service vanuit samsung

Melvin 21-08-2017

Mooi en simpel apparaat

Geschreven voor: Samsung WW70J5585MW/EN

De Samsung WW70J5585MW ECO Bubble is een fijne wasmachine door zijn eenvoudige bediening dmv 1 grote draaiknop met diverse omschrijvingen naar het juiste wasprogramma. Als extra instellingen kan men handmatig het aantal toeren, wascyclussen of de temperatuur wijzigen. De was komt er goed droog uit na een centrifuge van 1400 toeren. Er zit een tijdsfunctie op waardoor je de machine kan instellen wanneer het programma moet gaan draaien. Men kan tussentijds op pauze drukken om eventuele vergeten stukken toe te voegen. Een voordeel van deze wasmachine is de grote vul opening en grote capaciteit van 7 kilo vergeleken met mijn oude wasmachine welk maar 5 kilo kon bevatten. Erg fijn is de zuingheid met een energieklasse A+++.
Deze Samsung is een perfecte koop gezien de prijs en kwaliteit van het product.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • veel wasprogrammas
  • handmatige extra instellingen
  • erg zuinig

Minpunten

• niet geluidsloos

J.V. 15-08-2017

Fijne wasmachine en eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Samsung WW70J5585MW/EN

Prima wasmachine die er eenvoudig is in zijn gebruik. Hij heeft 1 grote draaiknop om het programma te selecteren en daarnaast nog enkele knopjes om bijvoorbeeld de temperatuur of het toertental van het centrifugeren aan te passen. De was komt er ook op lagere temperaturen of bij een kort programma mooi schoon uit. Tijdens het wassen kunnen we de machine pauzeren om er zo nog wat extra was bij in te doen terwijl de machine al bezig is. We gebruiken de timer om de wasmachine later te starten. Het geluid dat de machine maakt bij het inschakelen, uitschakelen of aan het eind van het programma vinden wij niet nodig, maar dat maakt deze machine niet minder goed. De grote trommel die veel was bergt is erg makkelijk omdat wij door onze kleine kinderen nogal veel was hebben die schoon moet. Al met al een goede wasmachine die zijn werk uitstekend doet!

Pluspunten

• Erg eenvoudig in de bediening
  • Wast goed schoon ook op lagere temperaturen

Minpunten

• Het muziekje vinden wij overbodig.
  • Trilt hard bij het centrifugeren

Karin Zandvoort 29-07-2017

Samsung Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW70J5585MW/EN

Bij BCC on line bestelt volgende dag geleverd en aangesloten TOP service , een heerlijke was machine makkelijk in gebruik was echt super schoon ook het korte programma en een gezellig muziekje als de machine klaar is kortom een genot om een wasje te draaien

Pluspunten

• grote deur
  • super stil

Agnieszka 23-07-2017

Was goed schoon, lekker ruim en maakt niet veel lawaai

Geschreven voor: Samsung WW70J5585MW/EN

Lekker ruime wasmachine. Was goed schoon en centrifugeerd goed. Maakt niet heel veel herrie. Het muziekje is leuk maar kan gelukkig ook worden uitgezet.

Pluspunten

• Lekker ruim
  • Wast goed schoon

Minpunten

• Muziekje, maar kan uitgezet worden

CM 16-07-2017

Schoon

Geschreven voor: Samsung WW70J5585MW/EN

Een hele goede wasmachine voor een mooie prijs. Veel instelmogelijkheden wat ik een uitkomst vind. Grote trommel en mooi design. Zelfs vlekken die met mijn oude machine er niet meer uit gingen zijn na het wassen in deze machine alsnog verdwenen.

Rolf 06-07-2017

Degelijk en duurzaam

Geschreven voor: Samsung WW70J5585MW/EN

Prima wasmachine, voelt degelijk en duurzaam aan. Interactief menu begeleid je makkelijk naar het juiste programma.

Pluspunten

• Duurzaam
  • Degelijk
  • Gebruiksgemak

Beste aankoop van het jaar ! 26-06-2017

Makkelijk en modern

Geschreven voor: Samsung WW70J5585MW/EN

Ik was de aankoop van een goede wasmachine al een poosje aan het uitstellen,
want ja, ik kende mijn oudje door en door en met zo'n nieuwe machine heb ik dan weer tijd nodig om uit mn hoofd te weten hoe en wat.
Maar ik heb me erover heen gezet en de ecobubble gekocht.
Wat een super wasmachine! en ook nog eens
makkelijk in gebruik en een mooi design!

Ik wou dat ik de stap eerder gezet had!

• Handigheid

A Demkes 01-06-2017

Goede koop

Geschreven voor: Samsung WW70J5585MW/EN

Mooie machine,Lawaaierig zoals in de review staat valt wel mee.
Goede prijs/product verhouding.
Mooie grote trommel en een leuk melodietje.

Pluspunten

• Mooie machine
  • goede prijs

Minpunten

• nog niet gevonden

Emiel 23-05-2017

Mooi design,makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Samsung WW70J5585MW/EN

Goede en makkelijke bediening en goede uitleg gebruiksaanwijzing,
kwaliteit en prijs in verhouding zeer goed.

Faatje 11-05-2017

Perfecte wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW70J5585MW/EN

De wasmachine is zoals verwacht, TOP! Het wast goed en heeft 14 programma's. Wat ik ook mega fijn vind aan deze wasmachine is dat ik tijd kan instellen voor een wasbeurt. IDEAAL als je fulltime werkt! Als je thuis komt van werk of een dagje uit dat je was klaar is om opgehangen te worden, zonder een muffe geur. Het maakt ook niet echt geluid. Soms stel ik een wasbeurt van 2 uurtjes in (het hangt af van de programma dat je kiest)voor dat ik wakker wordt , zodat als ik wakker wordt gelijk mijn was kan ophangen en dan naar werk kan gaan. Ik merk niks van het geluid s'nachts. Ik ben echt mega blij met de wasmachine en het is ideaal voor mijn studio!!

Pluspunten

• betaalbaar
  • 14 programma's
  • Niet groot

HealthyFreak 04-05-2017

Geweldige wasmachine maar is niet vlekkenloos

Geschreven voor: Samsung WW70J5585MW/EN

De Samsung WW70J5585MW wasmachine is een gebruikersvriendelijk product. Op internet las ik dat het wordt aangegeven als ‘beste koop’. Dit snap ik zeker wel met de prijs en kwaliteit van het product. Ik ben erg blij met het handige eco-systeem, je kan de was op een lage temperatuur wassen en het maakt het dan ook echt schoon. De diverse wasprogramma’s maakt het ook een stuk gemakkelijker en ben ook erg blij met de 15 minuten programma die er op zit. Alleen duren deze was programma’s vergeleken mijn vorige wasmachine wel een stuk langer.

Een heel groot nadeel vind ik van deze wasmachine is dat ik had verwacht dat hij geluidloos zou wassen. Maar dit kan ik er totaal niet over zeggen. Ik woon in een wat ouder huis en ons hele huis trilt uit elkaar. Wanneer hij centrifugeert is er veel geluid, wat ik niet had verwacht! Het is totaal geen stille wasmachine, af en toe heb ik het gevoel dat hij weg loopt:P Naast het geluid wanneer hij centrifugeert is het muziekje/geluidje wanneer hij klaar is super irritant! Zeker geen aanrader om deze aan te laten!

Een voordeel van deze wasmachine is de grote vul opening en grote capaciteit dat er in kan. Hij ziet er fantastisch uit en tijd wordt aangegeven. En ben erg tevreden met de zuinige energieklasse A+++! Helemaal top voor de energie/water rekening!

Pluspunten

• fantastisch design
  • gebruiksvriendelijk
  • milieu vriendelijk
  • vriendelijk voor je portemonnee

Minpunten

• geluid
  • trillen

Bhatti 01-05-2017

Samsung Eco Buble

Geschreven voor: Samsung WW70J5585MW/EN

Strakke design,met een rustgevende blauwe licht. Met de Eco Buble programma verdwijnen de vlekken als sneew voor de zon.

Pluspunten

• na afloop gaat het helemaat uit, stroombesparing!
  • duidelijke wasprogramma's
  • je kan makkelijk switchen van wasprogramma's
  • leuk deuntje na afloop

Minpunten

• ben ik nog niet tegengekomen

cindy 23-04-2017

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW70J5585MW/EN

Fijne grote trommel en vooral de start uitstel vind ik een fijne optie!
's avonds de was erin en in de ochtend is hij klaar en geen last met inslapen omdat hij vlak bij de slaap kamer staat. Hij maakt ook weinig geluid. er zijn genoeg programma's om uit te kiezen. Ook voor de heel vuile was!

Pluspunten

• startuitstel
  • grote trommel

Yves 17-04-2017

Uitstekend apparaat

Geschreven voor: Samsung WW70J5585MW/EN

Wij zijn erg blij met deze Samsung wasmachine.
Prima levering en maakt niet al te veel geluid.

De aanrader voor een betaalbare en kwalitatief goede wasmachine.

Pluspunten

• Stiller dan verwacht
  • Krachtige centrifuge
  • Veel programma's

Minpunten

• Ringtone bij eind van het programma