Samsung WW70J5486MW/EN - Reviews

Kleur(en)
wit
Uitvoering
voorlader

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jasper 19-09-2017

Lekker veel opties en mogelijkheden

Dit is een fijn apparaat, zeker voor deze prijs. Je moet er even voor gaan zitten, maar als je de gebruiksaanwijzing eenmaal hebt gelezen, wijst het apparaat zichzelf. Er zitten ontzettend veel mogelijkheden en programma's op, waardoor je niet meer zelf hoeft te klungelen. Stiekem maakt het dat ook wel leuk: lekker goochelen met de opties en kijken hoe we deze was het schoonste kunnen krijgen. Vooral het programma voor donkere kleding en het 15 minuten-programma zijn heel handig en gebruik ik veel.

Een andere handige functie die niet op mijn vorige wasmachine zat, is de mogelijkheid om het einde uit te stellen. Ik gooi de was 's ochtends erin, stel 'm in zodat ie een paar uur later pas gaat draaien, ga naar werk en zodra ik thuis ben, is de was al bijna klaar en kan ik 'm eruit halen. Lekker efficiënt.

Ik woon alleen, dus heb eigenlijk nooit echt teveel was voor in de trommel. Ik merk wel dat ik minder vaak hoef te wassen in vergelijking met mijn vorige machine: alle witte was kan er bijvoorbeeld in een keer in.

Wassen is dus een stuk makkelijker met deze Samsung. Nu nog iemand vinden die de was eruit haalt en voor me te drogen hangt.

Pluspunten

• Veel opties
  • Makkelijk in gebruik
  • Centrifugeert stil

Minpunten

• Sommige programma's duren erg lang

Tevreden klant 19-07-2017

Uitstekende wasmachine

De wasmachine heeft veel verschillende wasprogramma's. De machine past de wastijd aan als de trommel niet helemaal vol is. Ideaal! De display laat zien in welke fase het wasprogramma is en hoeveel de resterende tijd nog is. Gezellig muziekje als je de wasmachine aan zet (kan ook uit). De machine gaat zelf uit als het programma afgelopen is.

Pluspunten

• Veel wasprogramma's
  • Gaat uit als het programma afgelopen is

tiny 13-07-2017

stille machine

veel mensen in mijn omgeving hebben al een eerder type van samsung en zijn super positief en hij heeft nu staan draaien perfecte machine doet alles wat belooft is een aanrader dus

Nicolien 06-07-2017

Stil schoon en solide

Heb hem slechts een paar dagen in huis maar de wasmachine is stil schoon en komt solide over. Een goed prijs kwaliteit verhouding deze Samsung WW70J5486MW/EN Ecobubble.

• Solide
  • Deur stevig

Cindy 05-07-2017

Super Fijne wasmachine

Ik vind het een super wasmachine, goede prijs/ kwaliteit verhouding. De wasmachine heeft een mooie uitstraling ! en een grote deuropening! wat ook heel fijn is!
Hij is heel erg stil en wat ik het leuke extraatje aan deze wasmachine is is dat hij een muziekje speelt als de was klaar is! Ideaal als je boven bezig bent en nog veel was hebt liggen! zo blijft het niet lang in de trommel liggen!

• mooie uitstraling
  • Grote deuropening
  • muziekje als de was klaar is ( kan ook uit)

Ineke 23-06-2017

Wasmachinegebruik

Ik heb hiervoor gekozen, omdat hij erg zuinig is, goed wast, schoner dan ik gewend was, de garantie van 10 jaar spreekt me uiteraard ook aan. Zeer gebruiksvriendelijk

Fam. K. 22-06-2017

EcoBubble Wasmachine

Prijs-kwaliteit komt goed overeen. Heerlijk rustige wasmachine!! En uiteraard een schone was, ideale mogelijkheden qua wasmodule.

Pluspunten

• Diversiteit wasmodules

marian 14-06-2017

mooi design en zuinig

de machine is stil en zuinig. De bediening is eenvoudig en heeft veel wasprogramma's.
en dat alles voor een zeer aantrekkelijke prijs

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • prijs / kwaliteit
  • schakelt zichzelf uit

Jessica 16-05-2017

Vele mogelijkheden

Grote vulopening, vele opties voor programma's zonder dat het ingewikkeld wordt. Met een kindje van 3 maanden is een programma dat de was klaar heeft in 1 uur ideaal!

Pluspunten

• Veel verschillende programma's
  • Snel programma
  • Grote vulopening

Simone 30-04-2017

wasmachine 7 kg

Het is een goede wasmachine en grote trommel. Kan met gemak 7 kg in. Erg stil en wast zeer schoon . Uitgebreide handleiding .

Pieter 30-04-2017

Mooie wasmachine met een perfect schone was

Omdat ons oude wasmachine nogal begon te stuiteren en klapperen met het centrifugeren hebben we besloten om een nieuwe te kopen. Energieverbruik vonden we erg belangrijk maar we hadden geen Miele of AEG budget. We kwamen er achter dat een Samsung machine als deze een breed scala aan programma's biedt met toch een mooie uitstraling en een scherm wat je eerder bij de duurdere machines verwacht.
De hoeveelheid van 7 kg wasgoed is voldoende. De programma's draaien geruisloos al had het centrifugeren wat zachter gemogen maar, alle waar naar zijn geld.
Wasresultaat, en daar gaat het om, is prima. Ook de wat moeilijkere vetvlekken gaan er prima uit.
Al met al een prima wasmachine voor nog geen €450,00. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Uitgebreid scherm met duidelijke info
  • Veel programma's
  • Makkelijk te bedienen
  • Schoon resultaat

Minpunten

• Timer minimaal 3 uur in te stellen
  • Niet fluisterstil