Proline FP6100WE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Proline FP6100WE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Andre en Anita 26-03-2019

Ik lees veel negatieve dingen maar,

Geschreven voor: Proline FP6100WE

In 2015 kocht ik een Whirlpool van bijna 500 euro.
Nu nog geen 4 jaar later (net na de garantie begeeft deze machine het.)

Het gebeurd altijd onverwachts, dus een afweging gemaakt voor de volgende koop.
De Proline FP6100WE is een mahine voor 6 kilo met een A++ label.
Het is idd waar dat de logo`s niet echt duidelijk zijn op de machine, en dat dit ook niet goed in de gebruiksaanwijzing terug te vinden is.
Maar we leven in 2019, en gelukkig heb ik ook Google, en heb daar een uitgebreid Nederlandse handleiding gevonden.
Verhalen over testen van de conumentenbond neem ik voor een korreltje zout.
Je kan de was dusdanig in het menu aanzetten, dat de tijdsduur niet 3,5 uur is, maar ook kortere tijden.
1000Rpm voor de centrifuge is wat laag, maar te bedenken dat mijn ouders vroeger nog met 600 en 800rpm moesten doen hebben daar nooit over geklaagd.
Het is een goedkope machine, wast verder goed, en als deze net zo lang meegaat als die dure Whirlpool, dan maakt het mij niet uit dat hij over 3 jaar weer vervangen moet worden voor een bedrag van 239 euro.
er is 1 goedkopere plek voor 219 + aansluiten en meenemen oud product.
Daarvoor moeten de mensen maar even Googlen.
Als instapmodel of voor mensen die snel wat anders nodig hebben, is dit een prima keus.
Laat je vooral niet van de wijs brengen door de verhalen op internet.
Ik spreek uit ervaring.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Energielabel A++

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing, maar online staat genoeg!

jolanda van wamel 17-05-2018

goede machine

Geschreven voor: Proline FP6100WE

hij doet het goed en is zuinig en wast de was uitstekend echt een goede machine is een aanrader voor iedereen